![]() |
Lichtblauwe trui van McGregor
Donkerrode broek van Tommy Schoenen van Gant |
knalrode linnen broek
zwart topje zwarte trui met kap (ik hou van kappen:love: ) ondergoed |
zwarte allstars
zwart truitje zwarte sokken zwart ondergoed grijze jeans 1 hangoorbel rechts en 1 rood swarovski pareltje links en een draak aan een kettinkje :) |
zwarte trainingsbroek
grijs hempje met glitter-lovertjes langs de hals zwart ondergoed saaiii |
Lichte Replay broek,
groen o"bleu shirtje, Zwarte string, zwart met blauwe bh, bruine leren jas omdat ik net thuis ben en het koud heb :p |
spijkerbroek
zwarte colltrui zwarte ondergoed ook saaaii :p |
oude broek
oude hoodie kater-kleding |
Levi's loose fit (je weet wel)
Adidas shirt Chasin' Vest All stars schoentjes |
Afgetrapte zwarte puma's
zwarte sokken zwarte broek zwarte riem zwarte onderboks wit t-shirt (van De Twee Heeren) groen-wit geruit werkblousje (ziet er uit als een vaatdoek) strikje :+ button naamkaartje |
Polo (wit - zwart)
Jeansbroek (Dickies) Witte sportkousjes Spotwear van DIM Shoes van BE WILD ________________________ |
Mijn ubergeilste nieuwe All-stars.. 8-)
En mijn sexeeeh spijkerbroek, Und een grijs neger vest. |
replay broek, pyama, en ikga zo weer slapen want ik heb een kater 8|
|
geel-bruine lange broek
roze onderbroek gestreepte bh orange t-shirt met lange mouwen festivalbandje en vieruurtjesbandje |
beetje baggy spijkerbroek
zwart shirtje van only oldskool vans grijs hemdje string met stippels zwarte bh lowlandsbandje patrick-sokken en ik verhul me ook in een wolkje dolce & gabbana light blue :love: |
spijkerbroek
zwart shirtje zwart ondergoed zwarte sokken nog steeds saaiii :+ |
baggy spijkerbroek
greyline shirt only shirtje oldskool vans |
Citaat:
Een bruine MAC-broek Een blauw shirtje van Alan Red Een zelf-laten-maken vest van Hanes met voorop geborduurd VV ULFTSE BOYS en gedrukt een plaatje van een voetballer en achterop gedrukt ULFTSE BOYS.. |
spijkerbroek
zwart hempje zwart gebreid vestje zwart ondergoed zwarte allstars zwarte sokken ik heb de laatste dagen echt veel zwart aan :o |
spijkerbroek
shirtje van o'neill chanel zonnebril (de zooon schijnt) allstars |
- BH en kante boxer :+
- een bruin/blauw/gebroken wit rokje - bruin topje/shirtje - witte slippers - blauwe tas - zilvere/blauwe oorbellen - goude ring - zilvere ring - parelarmbandje - D&G horloge |
replay broek, blauw met wit mexx shirtje, zwart met blauw ondergoed
|
donkere wrangler-broek + lichtblauw petrol-sweater
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: spijkerbroek wit shirtje met rode hartjes lichtroze ondergoed witte lage sokjes |
t-shirt puma
trainings broek reebok boxer denim wit puma sport kousen ( zwart ) nike shox ( wit blauw ) en nu ga ik door naar de fitness :D :p |
- bh & string
- zwarte broek met witte strepen - roze tommy shirt - zwart spagettietop onder me shirtje |
mijn prachtige nieuwe superdonkere spijkerbroek :love:
zwart gebreid vestje zwart spaghettitopje zwart ondergoed zwarte sokken zwarte allstars |
blauwe longsleeve
blauwe spijkerbroek zwarte adidasjes en voor chica, ook nog een boxer :+ |
Witte gipsy rok
Roze/oranje achtig truitje met kant Zwarte laarzen Zwart colbertje BH en string sieraden sokjes |
zwarte TH-schoenen
zwarte sokken zwarte broek van de WE zwarte riem zwarte onderboks Atletico Ananas-shirtje :+ (niet zwart) |
grijs hockeyrokje waar ik net in heb getennist, groen hempje, licht grijs met zwart puma shirtje met lange mouwen
|
roze rokje
zwart hempje zwart ondergoed :+ |
mijn zondagse kleding;
adidas trainingsbroek, paars sodium t-shirt, RLpolo petje, nike slippers :9 |
spijkerbroek
green day trui all stars ondergoed |
legergroen shirtje met roze silhouetstiksels
spijkerbroek met zelfgemaakte roze hawaiibloemetjes erop zwarte sweater met roze streepjes en letters zwart/roze vansschoenen ondergoed streepjessokken |
roze rokje
zwart hempje groen vest zwarte maillot en ook nog ondergoed geen gezicht maar ik zit toch thuis en ik heb het k-k-koud :+ |
doe dan een broek aan!
- beige ribbroek *uch* - zwart Reflections shirt van mn werk - blauwe boxer - witte sportsokken (jaja) |
baggy spijkerbroek
olijfgroene trui met cartoon van een dj oldskool vans spongebob sokken zwart ondergoed rode bril en een wolkje dolce & gabanna |
Citaat:
|
spijkerbroek
longsleeve van de we shirtje van het bolwerk sokken ondergoed |
Spijkerbroek, Zwart T-shirt en een rood vestje ...
|
zwarte broekkousen
beige, ribfluwelen rokje lichtgroene slip witte bh gestreepte t-shirt met lange mouwen oorbellen, polshorloge, festivalbandje |
blauw satanic surfers vest
baggy spijkerbroek the bips shirtje oldskool vans bril, lowlandsbandje. |
pyjama broek
shirtje fred perry vest dikke sportsokken bh+ string zondag outfit :+ |
Donkere Take Two broek
Zwarte Polo Zwarte String Zwart/blauwe BH |
beetje baggy donkere spijkerbroek
wit met oranje stippeltjeshemdje zwart ondergoed satanic surfers vest zwarte sportsokken oldskool vans bril + parfum + lowlandsbandje + rekverband |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat betreft voor de rest van de school......?!?!8-) |
paarse broekkousachtige gevallen
lichtblauwe slip donkerpaars, ribfluwelen plooirokje gestreepte bh donkeroranje t-shirt met lange mouwen polshorloge festivalbandje bril oorbellen |
Sokken met Oranje erop :p (jaja voor de wedstrijd vanaaf)
Een tshirt met de tekst (Everybody needs something to believe in, I believe I'll have another beer) Een spijkerbroek Boxershort met de tekst (explosive balls) |
jogging broek
te grote sport trui sport sokken shirtje yeah lekker lamme overdag doe ik helemaal niks outfit :p |
- american idiot trui
- donkere spijkerbroek - oldskool vans - ondergoed |
donkere spijkerbroek, roze shirtje, bruine schoenen/riem/ketting, zwarte bh/string
|
beetje baggy spijkerbroek
roze hoodie van american today zwart ondergoed shirtje van marky ramone rode allstars |
olijfgroene dj hoodie
baggy spijkerbroek nikes zwart ondergoed |
zwart shirtje met lange mouwen
lichtblauwe baggy spijkerbroek ( met kleine vlindertjes erop :love: ) sterretjessokken schoenen zwart met roze ondergoed |
- oranje t-shirt met korte mouwen
- gestreepte bh - paarse broekkousen - paarse ribfluwelen rokje - zwarte slip - festivalbandje - bril - paarse oorbellen - polshorloge |
1 Bijlage(en)
dit 8)
|
Zwarte schoenen
zwarte sokken Donkerblauwe spijkerbroek grijze boxer Zwart ondershirt zwarte trui met bruine mouwen (zo eentje waar het lijkt alsof je er een t-shirt overheen hebt :z) witte riem |
spijkerbroek
nikes von dutch shirtje hema hemdje zwart ondergoed spongebob sokken |
spijkerbroek h&m
grijze trui h&m witte string, groene bh geitenwollensokken van vriendje :p afgeknipte allstars 8) grijz-zwart gestreepte polsmoffen groene muts bruin/groene ketting |
zwarte broek
wit/groen/roze-gestreept shirt roze string & roze beha witte sokken zwarte allstars |
Loose fit broek van Levi
Rode boxergeval Jeugd van Tegenwoordig-shirtje Kswiss schoenen Zwarte sokken Ja, vanavond weer een concert tussen de emo's van: HEY!!?!? en JVT-shirtje!!!?? |
Citaat:
|
donkere spijkerbroek
Roze hemdje Zwart bollerootje Witte riem Zwarte laarzen roze ketting Roze ondergoed. |
Ik had het vandaag zo koud....dus ik heb gekozen voor:
*String (wit) *Beha (wit) *Topje (bruin) *Nog een topje (soort rose) *Lekker warm vestje (groen) *Lekkere warme broek (zandkleurig) *Hele dikke sokken (zwart) *Laarzen (Donker rood/bruin) Het staat misschien voor geen meter als je het zo leest, maar ik heb het wel lekker warm! COMFORT BOVEN MODE! |
Laat ik ook eens een keer mijn outfit met jullie delen:+
Lichtblauwe spijkerbroek Felblauwe 'trui' met opdruk Donkerbruine bh met kraaltjesachtig iets, zwarte string En sokken:Y) |
- bh & string
- bruin shirtje - olijfgroenige 7/8 broek - lichtbruine sjaal - groen/bruine jas - me bruine hakjes :love: - zwarte riem.. - zwarte tas - D&G horloge :love: - ring.. - ketting met ringetje |
-Rode bh
-Rood slipje -bruine broek met witte riem -lichtblauwe t-shirt -rode trui -grijze pumakousen |
Citaat:
|
zwarte broek
bruin/rood vest zwart t-shirtje zwart ondergoed zwarte sokken |
shirtje van stoep op terschelling
francois girbaud_marithe jeans oldskool vans ondergoed |
roberto cavalli jeans
blauw vest zwart shirtje dior sneakers sokken ondergoed sieraden zo :+ |
Blauwe Trui van McGregor
Blauw en Wit Overhemd van Gant Spijkerbroek van Ralph Lauren Suede Schoenen van Gant |
jeans met gaten
tijgert-shirt paars truitje sloefen onderbroek en bh |
zwarte broek
oude handbalschoenen sportsokken fred perry vest shirtje string sport BH op naar het handballen dussss |
zwarte bh
zwarte boxershort beetje baggy jeans zwart truitje gympen ooorbellen en ik heb mijn haar in een vette wilde krullenbos vandaag :D |
Lila-paars shirt met lange mouwen
Wit shirt eronder Donkerblauwe broek Zwarte schoenen Zwarte sokken blauwe boxert 8) witte riem |
donkerblauwe baggy jeans
spongebob sokken lichtblauw/donkerblauw gestreepte trui van de h&m oldskool vans ondergoed |
jeans
blokjes riem von dutch shirtje sokken ondergoed lingerie-hemdje van vero moda wolkje chance van chanel en uggs |
Donkerblauwe spijkerbroek, rood zwart kolshirtje, zwart vestje, zwarte bh met krijtstreep, zwarte string, zwarte schoenen. Wolke Ralph Lauren 8)
|
euw.
h&mstring, h&mbh, h&mspijkerbroek, h&mtrui omg :+ enneh warme sokken die ik van mijn vriendje heb gepikt, zwarte gympen, polsmoffen grijs-zwart gestreept, 17 rinkelarmbanden uit nepal, dourbandje, haldernbandje, sjaal, telefoon in mijn zak ;p, dawast. |
donkere spijkerbroek, grijs vest met witte sweater eronder, zwarte boxer en zwarte sokken.
|
Levi's spijkerbroek, zwarte trui van H&M, zwart topje van H&M, groene sokjes van Puma, zwarte sneakers van le coq sportif, Bhe en string van Calvin Klein..
duss.. oja en mn zilvere ketting, twee zilvere ringen, horloge, CF bandje |
casualties shirtje
zwarte only longsleeve donkerblauwe spijkerbroek zwarte uggs spongebob sokken zwart ondergoed lowlandsbandje |
zwarte broek
zwart hemdje donkerpaarse trui zwarte beha + string zwarte sokken :+ |
puma vest..
sokken only broek rode bh + string 2 hemdjes sneakers.. |
protestshirt
daaroverheen zwart topje zwart met blauwe stukabroek roze/zwarte vansschoenen korte zwarte sokjes Bijgeknipt kapsel *) Ondergoed |
Re: Wat verhult jouw goddelijke lichaam vandaag ?
zwarte kousjes
mijn puma's string wit met roos van snoopy met zelfde bh ervan blauwe jeans zwarte gelé en zo e raar soort blauw als bloesje |
- Donkere spijkerbroek van take two (waar zowat heel NL mee loopt)
- Zwart coltruitje van miss sixty - daarover een schuin gespreept, zwart wit, shirtje met 1 mouw. Uit Frankrijk :) - zwarte bh, livera - zwarte string met vlinder achter bij me kont :p ook livera - zwarte kniekousen :p (lekker warm) van de hema - licht bruine laarzen, dolcis |
- bruine trui met brede hals
- lange rok (bruin/rood/wit) - bruine panty - bruine laarzen - roze bh+string |
- paarse broekkousen
- donkerrode enkelsokken - paars, ribfluwelen rokje - groene slip - gestreepte bh - bordeau t-shirt met lange mouwen - doforanje trui - oorbellen - polshorloge - festivalbandje - bril |
- superdonkerblauwe spijkerbroek
- zwart shirtje - grijze trui - mn nieuwe bruine laarzen :love: - zwart ondergoed - zwarte sokken |
- groen vest
- groen truitje met tekst - spijker broek van ltb - rozen kniekousen van de hema :p - witte bh - rode slip - blauwe schoenen met rood van diesel - zwart horloge - en een elastiekje in m'n haar;) en dat was het wel weer |
broek
tshirt trui sokken boxer |
-zwarte broek
-zwarte trui -oranje truitje -zwarte kousen -zwarte schoenen |
stoere spijkerbroek
sneakers groen truitje grote witte sjaal witte muts witte handschoenen lange jas |
Paarse Trui
Wit Overhemd met Paarse streep. Spijkerbroek. Bruine Hoge Schoenen. |
baggy jeans
olijfgroene dj-hoodie oldskool vans |
* zandgele, lange broek
* kniekousen groen-oranje gestreept * zwarte slip * gestreepte bh * gestreepte t-shirt met driekwartsmouwen * wollen dof-oranje trui met rits * festivalbandje * oorbellen * polshorloge * bril |
witte wifebeater
glimmen paars badstof trainingjack een ribstof hippiebroek nike air max zwarte string roze sokken GO! |
Citaat:
- zwarte longsleeve only - grijzig g-star shirtje - baggy jeans - ondergoed - sokken |
Groene trui met Oranje elementen 8) van Nudie
grijs shirt witte riem Licht blauwe/vale spijkerbroek van Jack & Jones donkerbruine sokken & een boxer sloffen |
- bh + slip
- zwart kort rokje :love: - roze truitje - wit vestje - zwarte panty - zwarte megalange kousen :+ - witte beenwarmers - roze hakjes - witte jas |
* zwarte trui die veel te diep uitgesneden is
* blauw truitje * zwart topje * witte bh * polshorloge * beige ribfluwelen rokje * zwarte broekkousen * witte slip (kwestie van niet saai te zijn) * oorbellen * haarspeld |
Wit T-shirt.
Blauwe Longsleeve Polo. Beige Rib-broek. Bruine Schoenen. |
spijkerbroek
wit shirt zwart vest zwarte onderboks zwarte sokken |
lichtblauwe spijkerbroek
zomerslippers :+ geen sokken ondergoed witte sweater rood shirt eronder witte armband zilveren kettinkje |
Citaat:
|
spijkerbroek
mintgroen hempje zwart vestje erover heen laarzen slaven armband muts+sjaal+wanten |
- BH
- Boxer - Zwart hemdje - Zwarte bolero - Zwarte rok met aan de bovenkant een zilveren rand - Zwarte panty met zilvere rozen erin - Sloffen :+ |
boxershort
joggingbroek |
een laag vet :z
En een trainingspak, voetbalshirtje, rood witte voetbalsokken en een boxershort |
kk-koud
green day hoodie longsleeve only hemdje hippie sjaal joggingbroek ski-sokken sloffen boxer brrr |
een tijgerprint bh
rode string roze enkel sokjes zwart shirt met drie kwart mouw van Emporio Armani een spijkerbroek en witte cowboy laarzen. en zwart paarse handschoentjes zonder vingers. die handschoenen heb ik aan omdat het redelijk koud buiten is:Z |
joggingbroek
ondergoed oude njhc trui |
blauwe levi´s
zwart obey shirt vrij enorme groene lacoste ribjasje ontploft haar best netjes al met al |
string van de hema
jeans van cast iron bh van de hema witte longsleeve van de hema roze lacoste polo rood vest |
pall mall polo
zwarte boxershort grijze sokken G-star broek en Chasing riem En dat alles is zeik nat doordat ik net heb gewerkt :( |
een streepjespyjama met een eland op dat licht geeft in de donkere
een kamerjas een bloemetjesslipje |
rood vest
g-star shirtje baggy jeans van marithe+ francois girbaud |
zwarte satijnen pyjama
roze ochtendjas winnie the pooh sloffen zwarte string zwarte bh :p ben ziekjes... hehe |
:o ik wil ook winnie de poehsloffen!!
-as usual- zwart met roze vans zwarte broek met stiksels blauwe sweater daaronder een protest langmouwig shirt ondergoed winnie de poeh sokjes :D |
Levi's jeans
Zwart topje Zwart shirtje met knoopjes Zwarte sokjes Cowboy laarzen ondergoed horloge, ring, ketting, armbandjes |
cast iron jeans
diesel shirtje satanic surfers vest spongebob sokken zwart ondergoed oldskool vans |
stoep shirtje
spijkerbroek spongebobsokken rode allstars ondergoed |
cast iron jeans
vintage (:+) njhc trui streepjessokken hema undies |
Zwart/grijze broek, zwarte sokken, zwart ondershirt, bruin vest, zwarte riem..
|
zwart/grijze streepjes trui van carhartt
blauwe spijkerbroek carhartt zwart tshirt carhartt zwarte boxer zwarte schoenen (slipon <3 ) |
- Blauw onderbroek
- Wit onderlijfje - Rode Kruis Hemd - Rode Kruis Binnenwerkpak - Rode Kruis Broek - Rode Kruis Buitenwerkpak - Rode Kruis Pull - Rode Kruis Pet - Witte Kousen - S3 Schoenen (Rode Kruis) Tjaaahh... ik stond op 'n hulppost vandaag hé :P |
ondergoed
jeans oranje tshirt rood minikleedje paarse trui |
D&G jeans
zwart topje Fred Perry vest, roze Calvin Klein string + bh, zwart zwarte sokjes le coq sportif sneakers, zwart |
Rucanor boxer
zwarte sokken thermo coltrui blauwe Tommy trui beige Digo broek |
cast iron jeans
rode allstars zwart ribcolbert lichtblauw hemdje van de hema bloemetjesondergoed sokken |
baggy jeans
witte hemalongsleeve roze lacostepolo rode allstars zwart ondergoed spongebobsokken |
babyblauwe pullover
diamant oorbellen ( nee niet nep) wit gouden versace ring blauwe pepe spijkerbroek witte nike air maxx classic goudkleurige nickelson ess jas |
ondergoed
blauwe longsleeve roze sweater nieuwe spijkerbroek :D met roze stiksels sokken slofschoentjes/pantoffels |
ondergoed
trainingsbroek warm vest pyjama dikke sokken |
blauw wollen vest
spijkerbroek ondergoed sokken |
groene string + bh
zwarte sokken, zwart-roze gestreepte beenwarmers donkerblauwe spijkerbroek donkerpaarse coltrui zwarte skateschoenen met een gele en een oranje veter gestreepte sjaal (alle kleuren) jaja, het is erg koud... |
- string/bh
- zwarte legging - zelf afgeknipte gstar broek - zwart topje - rood truitje - geel fck frank shirtje - zwart vest - panty - zwarte pumps |
Witte trui, wit t-shirt, zwarte spijkerbroek, boxer, legerkisten, geitewolle sokken, ketting om, oorbel in, horloge om, pet op.
|
woehoe een up :+
- zwarte hipster + zwarte beha - afgesleten baggy spijkerbroek - rode polo - zwart vestje - zwart met roze&rode sokken |
- blauwe sweater
- legergroen shirt - donkerblauwe spijkerbroek - sokken, ondergoed - zwart met roze schoenen - sieraden aan vinger, om nek, door oor en navel ( as usual ) |
- ondergoed
- sokken - blauwe Levi's jeans - zwarte coltrui - witte Scapa Sports shirt - Tommy Hilfiger schoenen - horloge |
zwarte krijtstreep broek
zwart topje geel shirt witte wollen sjaal sokken ondergoed le coq sportif sneakers |
spijkerrokje
groen shirtje bruine maillot bruine laarsjes blauw hempje blauw ondergoed blauwe sokken |
bruine laarzen
jeansrok gele t-shirt wit ondergoed |
- Een oranje broek met wit die van ver roze schijnt te lijken :?
- zwarte slip - zwarte bh - witte t-shirt - festivalbandje - haarrekkertje - bril - oorbellen |
- onderbroekie
- grijze nike broek - slobbertrui |
blauwe joggingbroek
groen shirtje van esprit ondergoed en sokken |
Een spijkerbroek en een witte blouse met rode/roze bloemetjes. Bruine schoenen en ondergoed.
|
zwart-wit gestreepte broek
zwart-wit gestreept shirt (met daaronder een wit normaal shirt) zwart-wit gestreept mutsje zwarte schoenen, sokken, onderboks. :+ |
Citaat:
|
spijkerbroek
witte coltrui lichtblauwe polo |
Een spijkerbroek en een blauw truitje.
Heul interessant. |
satanic surfers vest
lichtblauw shirtje baggy spijkerbroek zwwart ondergoed oranje gestreepte sokken |
zwart ondergoed
Oranje truitje (oranje boven ja :z) spijkerbroek en zo zwarte laarzen en sierraden ;p |
zwarte schoenen
zwarte boxer zwarte sokken donker bruine ribbroek zwart t-shirt groene blouse horloge |
roze lacoste polootje
baggy spijkerbroek rode allstars zwarte undies wel heel standaard tegenwoordig eigenlijk :O |
7.30 - 14.00 = broek, vest, hemdje, schoenen, sokken, ondergoed.
14.00-19.30 = Pyjama 19.30-20.30 = trainingsbroek, warme trui, sokken. |
Zwart vest met gele opdruk
zwart ondershirt blauwe spijkerbroek zwarte riem zwarte sokken |
donkere spijkerbroek
zwart jasje geel hempje eronder zwarte all stars :9 riem haarband |
zwarte maillot+beenwarmers
groen rokje roze hempie groene oogschaduw 8) zwart vest. ondergoed. |
Spijkerbroek
zwart topje leren jasje ondergoed sokken laarzen sieraden |
jeans
zwarte coltrui witte scapa longsleeve sokken ondergoed |
- cast iron baggy jeans
- blauwe hemariem - zwart ondergoed - groene polo land longsleeve - g-star shirtje - nette sneakers van le coq sportif |
zwart-wit gesptreept hempdje
zwarte trui met v-hals dr over donkere spijkerbroek hippe sokken oorbellen, kettinkje, armband, ringen |
grijze boxer
zwarte sokken zwarte schoenen blauwe spijkerbroek lichtgroen t-shirt witte blouse met groene strepen horloge |
zwarte sokken, een trainingsbroek (want een gewone broek past niet over de spalk heen..), een boxershort en een kabeltrui..
|
afsjouwde kleren-voor-in-huis waar vieze spuug/melk/etens/verf/andere vlekken die kleine kinderen maken op mogen komen..
spijkerbroek rode polo zwart vestje zwarte sokken zwart ondergoed :+ |
Citaat:
:? :Z |
Citaat:
|
Wat draagt iedereen dezelfde kleren zeg.. Ik draag zwarte coltrui, piratenschoenen, met van die gespjes, lange barokke beige overjas, grijs ribbelcolbertje, oma's gebreide sokken * trots :) * Zwarte strakke broek, zonder onderbroek, wel met BH. That is me! 8-)
|
Ik heb nu niets aan. Thuis zit ik altijd bloot. Wat ik wel doen, misschien ietwat raar; ik doe heb van twee vliegezwammen een mannelijke borsten houder gemaakt.
Nu moet ik gaan! Mijn vaderzwam staat voor de deur, om te eten. Dag |
Blootheid.
|
- roze bh
- witte slip - blauwe spijkerbroek - witte sokken - een bruin shirtje met spaghetti bandjes - een paars shirt met almaal kraaltjes die je achterop vast moet binden met drie kwart mouwtjes XD |
cast iron jeans
rood diesel shirtje met daaronder een overhemd met roze ruitjes oranje hemdje zwarte boxer & bh spongebobsokken oldskool vans rayban bril wolkje lacoste a touch of pink |
Ik heb weer ongelooflijk fantastische combinaties aan vandaag.
* een lange gele broek * blauwgestreepte kousen * zwarte slip * lichtblauwe bh * wit t-shirtje met spaghettibandjes * donkerblauw truitje (dat veel te diep uitgesneden is) * lichtgroen truitje met knopen (idem) * groene oorbellen * polshorloge * haarrekkertje * festivalbandje * energiemetertje |
- fijne lage diesel spijkerbroek
- roze t-shirtje - wit vestje - lila sokken met betty boop :p - lichtblauwe lingerie - sieraden - zwart haarelastiekje |
és broek
vans schoenen h&m streepies trui tshirtje, boxer, sokkies dufheid represent |
cc Broek
only shirt oranje string rooie bh groen hemdje blauwe sokken leren "versleten" riem brunotti schoenen |
Blauwe broek
Zwarte trui met bruine strepen Bruin shirt eronder zwarte sokken zwarte schoenen eveneens versleten riem zoals ash-hôôle 8) |
Blauwe dickies trui
spijkerbroek zwarte boxer witte sokken versleten puma schoenen en versleten riem :P |
baggy jeans
oldskool vans longsleeve van pl land g-star shirtje zwart ondergoed |
Versleten spijkerbroek
zwart topje zwarte bh en string zwarte sokjes zwarte all stars zwart fred perry vest zwart 8) |
allstars
spijkerbroek biffy clyro shirtje dcfc hoodie lekker standaard :+ |
Donkerblauwe spijkerbroek
Donkerpaars truitje erop Zwarte schoenen.. |
spijkerbroek
witte longsleve sneakers leren jasje sjaal ondergoed sokken dusss |
cc broek
streepjes shirt streepjes sokken lichtblauwe met oranje bh paarse string groen hemdje versleten leren riem wat een combi :z |
Pink Panther boxer, groen hemdje, hartjes ochtendjas.
|
Witte sportsokken
zwarte keepersbroek kortere dunne broek eronder roze polo met naam en rugnummer erop sport bh string Kempa handbalschoenen team trui handballen dus :Y) |
witte sokken, rode Dita trainingsbroek, zwarte polo zonder mouwen, zwarte string/bh, net getraint :)
|
ik ben een beetje ziek dus ik ging vanochtend voor de campingsmoking :Y)
|
Citaat:
|
Zwarte sokken
Donkerblauwe broek Bruine riem Zwart ondershirt Blauw shirt Blauw Fernando Alonso-petje 8) |
zwarte boxer
baggy jeans von dutch shirtje oranje hemdje zwarte bh spongebob sokken |
slaapjurkje :O
|
Spijkerbroek
le coq sportif sneakers zwart topje roze shirtje bh en string sokken sieraden |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.