![]() |
't Gaat je wel lukken, bootje. :yes:
Of was het nu gaad? |
Citaat:
|
*zin heeft om te dansen*
|
Ik wil ook moderatoren. :{
|
[zing]Wuif naar ons en beloof me dat je blijft wachten,
Dat je blijft wachten Niets op de wereld is me zo dierbaar als jij, Zo dierbaar als jij Een foto van ons is blijven steken in mijn gedachten, in mijn geda-achten De hemel nummer acht is dichterbij Dichterbij Waar ben je? Ik herken je In elke schaduw die ik zie Ik verwen je Ik maak al je dromen waar [/zing] Excuus-mie. |
Ik moet Engels gaan leren en ik heb geen zin :( .
|
Citaat:
We hebben morgen een 'klasdag' en in de namiddag gaan we naar de bioscoop dus we moeten niks doen tegen morgen :d. En vrijdag hebben we een pedagogische studiedag :D |
2 mensen die ik ken komen elke keer weer met hun vragen over elkaar....
steeds van 'hoe gaat het met hem/haar' of: 'heb je nog foto's van hem/haar' of: 'gaat hij/zij nog naar naaldwijk van het weekend' ik bedoel. ik heb hun elkaars telefoonnummer gegeven. en gevraagd aan de één of hij haar leuk vond, en toen aan haar. Daarna tegen hun gezegd dat het wederzijds is. ik loop vanalles voor ze te regelen. en nog komen ze met hun vragen he. :o Ik zeg steeds 'stap dan op haar/hem af' En dit wordt de laatse keer. ::) |
Citaat:
heb je foto van karineee .:::Karine:::. * you take my breath away * zegt: heb jij fotos van mark ??? :huh: |
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
Jè hébt GêwOôn p®OgràmMâ`s V0OR ßrèêZáH TäaL 8)
jà Já BéN ë® nü P@$ âchtèR :+ |
îK OwN dE pAn UiT 8-)
|
Flater, kop dicht :p.
Wil iemand even kijken of dit juist is: Vous voudriez bien vous occuper de nos plantes pendant que nous sommes en vacances? Tu devras répéter jusqu'à ce que ce morceau soi connu par coeur. |
Zooooo dáhmmmmmmmmm
ik heb zin om uit te gaan dit weekend! :d |
je bent niet de enige;)
|
Citaat:
Waaah als het niet door gaat word ik echt gek :$ |
waarheen dan?
ik had eigenlijk al plannen maar als je bod heel aantrekkelijk is overweeg ik het nog wel.;) |
Citaat:
Of je zou van DJ Galaga moeten houden ;) |
hoe weet je nu weer wat ik ga doen?:p
wat is dj galgala?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mja als ik maar iig één avond ben geweest anders word ik gek :d |
Kom je ook naar Tilburg? :d Gaan we samen uit ons dak.. Want dat ben ik zeker van plan.. Ik ga dansen tot ik niet meer kan! :Y)
|
Citaat:
let the game begiiiiiiiiiiiiiiiiin tududududududu etc. O-) |
Citaat:
Balleh tot we valleh :d Citaat:
|
Ah dude that it theets man! _0_
|
Waar gaje? (uit?)
Ik ga me zo :] gedragenO-) Owh, heb er zo'n zin in.. Wie gaat er trouwens nog meer uit in Tilburg vrijdag en/of zaterdag???8-) |
Citaat:
Ik dacht eerst miss in Rotterdam, want daar had een vriendin het vorige week over, maar die was er dus niet helemaal bij toen :p Dus we gaan gewoon hier in de buurt :) Haha dat ga ik ook doen ;) :Y) |
Rotterdam!!:7 Vibes / Now and Wow.. !
Ik ga misschien volgend weekend naar R'dam, besluit ik bij deze!:Y) Dan moet je ook gaan joh!:yes: ;) |
Citaat:
|
:D Als ik jou was zou 'k het doen! Maak ik je wel wegwijs hierzo! :d ;)
|
things to do before working are done!
* nagels verzorgen
* briefje klaarleggen voor de ouders [dat ik tot later moet] * voordeur op slot * werkkledij aan * tanden gepoetst * lipbalsem bij de hand * uitgeleeft [=druk doen op druk liedj] * plassen * jas + schoenen aan Come on! Ready for working :) kxtbye, see ya later tonight! :D |
Moe :O
|
Op naar de 2e zaterdag :z
|
Citaat:
Ik zorg wel voor de tickets :p. |
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is; rood, waaid omhoog en is te vinden op ll.com...
[Edit] Hij is wel erg makkelijk eh? Naja, om in te komen zullen we maar zeggen :z |
Aaaaaaaaaaaaaahahaha je kan "Forumbaas" niet onder je naam posten :D En terecht ;)
[Edit] Wel als je de "0" als "o" gebruikt :+ |
Ik zit in een identiteit crises wat betreft avatar en ondertitel :|
|
Ik ga:
Even warning up :p Even dansen dus :) En even omkleden. Veel te warm daar voor deze driedubbeldikketrui met driedubbeldikkecol. :o Even haar normaal doen. Of juist niet. :p En daarna. PARTYYY :D :o :D Have fun tonight people! :) Net zoveel als mij ;) |
Citaat:
|
Deze mail heb ik gisterenavond ontvangen:
Citaat:
|
Over ongeveer tien minuutjes moet ik richting werk.... :(
|
Goedemorgen België en Nederland!
|
Citaat:
|
Goeie middag, bijna avond! :wave:
Ik haat mijn pc :) Doei! :wave: |
DAHM wat een super weekend! :$
Twee keer héérlijk uitgeweest! :d |
Citaat:
|
checkuuh!! :O
|
Citaat:
|
:{
|
Citaat:
|
Alleen maar.. ;) Ik heb nu zelfs spierpijn! :huh:
Jij? :p |
Citaat:
Geen spierpijn :) |
Godver waarom droom ik dat ik een vriendje heb 8| :$
|
Citaat:
|
IK EIS IJS!!!
en dat me topic weer teruggedelete wordt en andere geopent wordt!!! :@ |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga zo werken :) |
Citaat:
|
tampon in me kut douwen en dan kan ik aan het werk :p
|
:o
|
Citaat:
dat vind ik zo stom als meisjes dat gaan melden :loser: |
:huh:
|
Citaat:
|
:o
|
Citaat:
|
die film 06/05 is echt een goede film :)
een film van een dooie gast over een dooie gast :+ |
Pom pom pom ...
*eist aandacht op* |
Er is een leraar die les geeft in ons scholencomplex op tv straks ...
Het station van Oostakker opnieuw openen!?! Hoe halen ze het in hun hoofd. *helemaal geen nachtrust meer heeft dan* |
Citaat:
|
Ja, de waarheid is hard
|
Citaat:
Zo ja, welke waarheid? :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu ga ik weer ff leren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar misschien dat ik 'm toch maar ga bekijken.. :) |
vind nederlandse films er altijd zo nep uitzien. zal wel komen omdat je het niet gewend bent... vind van die duitse en zweedse films ook altijd erg nep. engelse/amerikaanse en franse zijn eigenlijk de enige die er echt uitzien.
maar er is zoveel heisa over geweest dat ik die film wel moet zien vind ik! :) |
Citaat:
mareuhm.. normaal vind ik nederlandse films ook bout vanwege het gtst geacteer, maar dat vind je hier niet terug :p |
whoehoei! mijn dag kan niet meer stuk :D
|
Citaat:
maar zal hem eens gaan bekijken:) |
Citaat:
|
Nou, dát is dus de 'top' van de Nederlandse filmindustrie :z
|
Citaat:
Karakter cool van god los kijk die drie en zeg nog eens dat hier niet goed geacteerd word, beetje respect voor t vaderland hé. zweedse films: in china they eat dogs OLD MEN IN NEW CARS kijk die maar eens , keihard maar wel lachen. edit, wist die andere naam alweer |
zijn deens schiet me ineens te binnen.
|
Ding ding ding/
Wat een lekker ding/ schoonheidskoningin/ nu loop ik in string/ ding ding ding/ zie je het ding/ zet em maar d'r in / :huh: Die tongpiercing! :z |
Amsterdamned was pas op tv, ook nederlands, zo slecht vond ik hem ook weer niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
:$ |
Zou dat lekker zoenen trouwens?
Ik wil nog steeds een ringetje door mijn lip :) dat lijkt me echt zzoo leuk! |
Citaat:
Ik dacht ik wil eig eerst met iemand zoenen die der één heeft. straks zoent het niet lekker. en dan zit ik met dat ding. :p dus ff kijken of ik ergens een goost zie met tongpierc, op bekken pakken, checken, en er ook één nemen :p hehe nee hoor ;) |
Why not? hehe.. Je moet toch zekerheid hebbe?
:+ |
Citaat:
iemand waar ik ooit mee heb gezoend zou nog keer tongpierc nemen had ie gezegd, als ik die ff opzoek.... :p merk ik het verschil ;) |
*gaat onder de lakens kruipen*
Slaap lekker :wave: |
Citaat:
Kun je 'm meteen dan ff naar mij door passen.. |
Citaat:
Slaap zacht meissie! :) |
Citaat:
|
:( Ik wil ook zekerheid!!
kom nou, je krijgt 'm daarna wel terug hoor.. :9 |
Citaat:
|
Kga maar niet zeggen dat ik Tilburger ben dan.. ;)
|
Er hangt hier een grimmige sfeer, ik ben een biertje drinken
en cotn op je vraag: ja :? |
Erik.
Ik vraag je wat. Waarom geef je ze gelijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
niet... pas over anderhalve week :+
|
Citaat:
|
nejh.. gaat om de 13e niet de 14e :p
|
Citaat:
|
dan gaan eindelijk de hechtingen uit m'n aars... pakspul heeft toch een grotere dan ik had verwacht :huh:
|
Citaat:
|
ja dan kunnen we er weer tegen aan :thumbsup:
|
Good Noodles:thumbsup:
|
noodles :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soldaat van Oranje De poolse bruid de kleine blonde dood Babylon etc. :Y) |
Whieeeeeeee!!!!
Ik heb mijn buis opgehaald!!! *trots is* |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag een tien gehaald met zwemmen, dus dat heb ik goed gedaan *) O-). |
*gaat met zichzelf sjatten* :thumbsup:
|
Citaat:
|
Mooie sterrenhemel buiten, maar wel verdomd koud.
|
Slaap lekker ! :)
|
Goedemorgen allemaal en tout le monde!
|
Iemand enig idee wat dit is eigenlijk? Ik heb het al een aantal keer toegestuurd gekregen, maar heb geen flauw idee wat ik ermee zou zijn:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kreeg dat ding ook van sanne en ze wist zelf van niks. :+ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
muziekschool?
|
pfff I'm so fucking tired :{ en ik heb koppijn :[
|
Citaat:
|
*FunFair pilleke tegen koppijn geeft*
|
pfff wat een verveling... ben blij als studio sport begint en het uitgaansleven begint vannacht:{
|
Mag ik mee?
Hier wil/kan niemand mee ... kan ook liggen aan het feit dat ik het ben die het vraagt. Met uitzondering van Ward die de laatste tijd wel opvallend vriendelijk is ... |
ik moet nog 15 blz leren :(
zou graag gaan slapen |
Stalker !
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA AAAAAAAA AAAAAA AAAA AA A |
Citaat:
|
Citaat:
Dat niemand met mij meewil? |
Citaat:
ah ah ah ah ah |
LEEF
|
Citaat:
iedereen is mooi en je bent wie je bent Sorry, got carried away... :$ |
Citaat:
|
Hmm ... volgens mijn berekeningen ligt Brussel op 5210,218814 km van Gent.
Caïro 7253,791207 km, wat nog redelijk aanneembaar is en Athene 12410,94939 km. Er moet ergens een klein foutje in mijn formule zitten ... |
Formule aangepast ...
Brussel ligt nu 123,5944073 km van Gent en 11891,79992 km van Brussel. Is er iemand die goed met MS Excel kan werken? O-) |
heb er zo'n ontiegelijk dik boek van school over liggen. had het graag precies voor je opgezocht maar ik ga genieten van mijn laatste 1,5 vrij want ik moet zo werken dus heb ff geen tijd.
andere keer mss.:p :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Brussel ligt 11891,79992 km van Brussel. :?
en Athene ligt verder dan Cairo :? |
Ja, zeg ... dat zijn zo van die wiskundeleerkrachten die denken dat ik met excel kan werken...
Maar ik denk dat ik het nu bijna gevonden heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hello :)
|
Hey vroege vogel!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Baby all I want is youuuuu
|
Citaat:
|
:$ van mij..
:* |
Citaat:
|
't Is gelukt!!!
*vreugdedansje doet* |
Citaat:
|
Citaat:
Gent - Gent: 0 Brussel - Gent: 85.84 km Babylonië - Stonehenge: 3571.86 km Mexico - Kiev: 6866.82 km enz. |
Grr.. Ben ik de enige of doet MSN (weer eens) lastig? :{
|
Citaat:
|
Citaat:
Hallo allemaal :wave: Nog meer hard lerende mensen voor de aanstaande toetsweek? |
jup, hier ook zie ik
hij blijft maar draaien :o 8) |
Citaat:
Jij nog veel succes in ieder geval :p:* |
vakantie idd! :thumbsup:
ocharmpjes voor de peop die nu moeten blokken... doe dat goe eh! :aai: :thumbsup: |
best dat dit de laatste blokdag was. morgen de hele dag examen en dan een paar dagen vakantie.
|
Citaat:
|
mag ik even inspringen, blokdag?
|
Citaat:
|
Wie heb er zin om te lullen?
Hoelaat was je wakker? Wat heb je ontbeten? Wat heb je verders gedaan vandaag? :wave: |
Citaat:
Half 9 Croissantje met smeerkaas :9 Mijn brommahcertificaat gehaald en rondjes gereden op de snorfiets :7 En jij? :p |
Ik heb vrijwel de hele dag friends gekeken
|
Joah :) Hoelaat was je wakker? Niet? ;) ;) Nee hoor euhm :) half8 ofzo Wat heb je ontbeten? Een eierkoek :p Wat heb je verders gedaan vandaag? School en Werk En jij , en jij , en jij? :d |
Citaat:
Mag ik een keertje achterop? :$ Ik werd trouwens half twaalf wakker heb ontbeten met een hele baguette Ben de stad in geweest, ben samen met leukste jongen vd wereld geweest :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aangezien ik me verveel, ik :p Hoelaat was je wakker? Rond 11u Wat heb je ontbeten? Een boterham met salami en een boterham met chocoladepasta. Wat heb je verders gedaan vandaag? Eh niet veel :p wat plezier gemaakt met een vriendin en daarna nog wat op de computer gezeten :) |
gadverdamme eierkoeken, daar is echt niets aan, ze zien er zo lekker uit en altijd is het weer een dikke teleurstelling met tranen
|
Lol PFP, jank je echt als eten tegenvalt? Niet dat ik ze lekker vind hoor.. Ze zijn me te luchtig.. :p
Maar Cotn, dan ben je niet echt gezond bezig. Aangezien je 's ochtends je voedselvoorraad goed moet bijvullen. |
ffkes ja Hoelaat was je wakker? Bwa, ik ben eigenlijk niet gaan slapen vannacht, dus ben ook niet echt wakker geworden :s Wat heb je ontbeten? Potje bananenyoghurt voor de helft, om toch iets binnen te hebben Wat heb je verders gedaan vandaag? Examen wiskunde gemaakt van 8u30 tot 16u :O daarna op internet gezeten, afwas gedaan, uurtje geslapen, nog wat op internet, eten klaar gemaakt, nog wat op internet :z en nu beetje m'n vak voor vrijdag aan het leren |
het is net alsof je in een dikke bmw stapt, maar vervolgens niet harder dan 25 kan rijden
|
Citaat:
Lekker geslapenn? :p Wat is een baguette? :p Ik ben vandaag niet de stad in geweest? :p |
Citaat:
Ehm, nogal lekker geslapen.. :$ vandaar dat ik zo laat wakker werd. Baguette, een stokbrood :p Maar dan had ik er eentje met gesmolten kaas erop! En owh, dan heb je waarschijnlijk meerdere leukste jongens van de wereld. Ik was er iig met eentje :p |
Citaat:
|
Citaat:
Droomde je over mij? 8) Oeh, gesloten kaas :9 Was t leuk? :p |
Citaat:
Maar 't was wel leuk in de stad, los van het feit dat ik opviel door mijn niet verklede gedaante .. :{ |
Citaat:
Aaah :aai: Voelde je je bekeken? :+ |
Maar misschien zijn er wel meerdere elvenkindjes hoor :p
Maarja, kviel inderdaad erg op doordat ik 'gewone' kleren aanhad. Echt vaag.. 8| Maar ik ga weg! :wave: naar dromenland denk ik :Z |
MSN doet het terug :) of toch voorlopig. Bij jullie ook?
|
Citaat:
|
Vraagje: wat zijn eierkoeken?
|
Citaat:
Note: HEEL droog, echt afschuwelijk oneetbaar |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.