![]() |
oww ik ben zoooo verliefd :love:
zucht ;p |
Gisteren 8 maanden en het gaat nog steeds super :love: .
Ik vierde gisteren m'n verjaardag en opnieuw bleek hoe goed hij met mn ouders en vrienden en vriendinnen kan opschieten, echt leuk, hij past er helemaal tussen. :) |
Blijf iemand maar missen.. En in vergelijking met hem is niemand goed genoeg blijkbaar?
|
hmm ik begin wel erg te worden. heb altijd zoiets gehad van een paar keer in de week elkaar zien is prima, heb je ook nog tijd voor jezelf. heb haar nu 7 dagen achter elkaar gezien en vandaag lijkt t alweer n eeuwigheid geleden en wil ik weer dolgraag naar dr toe:')
|
Citaat:
Ik vond elke dag, bij mijn ex, echt veel te veel worden.. Maar ik heb hem nu gister gezien, en vorige week alleen vrijdag niet. Nu zie ik hem woensdag, en dat lijkt nog zo ontzettend ver weg! |
hehe, dat had ik 'vroeger' ook wel ja ;)
ik zie mijn vriend soms 1 keer per week, soms 1 keer in de twee weken, soms 4 keer per week.. Maar nooit iedere dag. Vind het ook eigenlijk niet zo erg:) maaaaaaar ik vind 'm nog wel heel leuk gelukkig :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hihi
|
beetje weird, het gaat eigenlijk al drie jaar super met mijn vriendje, zou echt met hem verder willen en dat is wederzijds, hoewel we allebei pas 19 zijn... Dus begin me dan af te vragen of het wel oke is dat ik nu niet 'los ga' op dat gebied zegmaar :p Misschien dat ik dat later ga missen ofzo? Nu iig niet, ben gek op Stijn en kan best een beetje flirten enzo maar t hoeft van mij niet verder te gaan...
Bovendien heb ik dikke sjans met een real nice guy en das wel cool 8-) Kwam hem in de kroeg tegen, rest van de avond met hem staan kletsen, omdat mijn vriendin en zijn vriend elkaar praktisch aan het opeten waren :+ Was erg gezellig en vind m echt heel tof, zou best 'gewoon' leuk met m om willen gaan, heeft vriendje ook geen problemen mee, maar hij dus wel, want hij wil meer... Lastige situatie :? |
Goed.. :) Hij is zo ontzettend lief, staat altijd voor me klaar, wanneer dan ook:love:
|
Ik denk zeer spoedig single te zijn :+
Hoe kunnen mensen zo jaloers zijn? :? |
Citaat:
|
Citaat:
jaa maar dat snap ik niet.. want door jaloers zijn raken ze je nog harder kwijt :{ |
Haha, een beetje jaloezie is niet zo erg, best leuk eigenlijk. Maar extreem is inderdaad verkeerd, lijkt op wantrouwen..
Ontopic: same as usual, niet verliefd en ook niemand op het oog 8) |
Extreme jaloezie kan erg vervelend worden..
Maar om een beetje jaloezie kan ik alleen maar lachen, en dat ben ik zelf ook wel:p Plus dat ik een beetje jaloezie gezond vind, niemand wil zijn/haar vriend(in) kwijt, en daar komt soms wat jaloezie bij kijken;) |
wij zijn beide gelukkig niet echt jaloers. lopen elkaar ook te klieren dat de tijd van de maand net voor carnaval voorbij is en ik dr dan een tijdje niet zie. spannende samenloop van omstandigheden:P
vorige week heeft zelfs n vriend van dr bij dr in bed geslapenO-) waren 8 vrienden van dr die hier kwamen stappen en dus moesten slapen. 1 in bed, 3 op de slaapbank en de rest op de grond. tis goed vertrouwen of naief te noemen:P |
jaloezie is belachelijk man!
Maar goed, bij ons gaat het superfantastisch, echt ongelofelijk goed. dus das mooooi. |
Verward.
|
Citaat:
|
zwaar geirriteerd
|
Citaat:
|
Geweldig kan zo beginnen met dansen :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een beetje kuttig, vind hem nog steeds heel leuk, maar ben steeds zo bang dat hij niet meer wil ofzo, en ik word van alles onzeker als hij een keer niet zo lief doet als normaal ofzo.
|
Ik ben gelukkig.
|
Wel goed.. hij is alleen al 2 weken ziek dus in die tijd dat ik hem dan heb gezien (2 keer :() is hij niet te harden en zielig..
mannen als ze ziek zijn :z |
Liefde is af en toe maar een zware "kut" emotie, maar op dit moment vind ik het wel oke.
Maar dat alleen omdat het nu meezit :p |
Citaat:
|
verliefdheid is a state of mind.........
LIEFDE is onvoorwaardelijk, mits het van twee kanten komt. persoonlijk ervaar ik elk moment als het mijne, goed of slecht, wel altijd voor verbetering vatbaar. |
Weten hoe ik me nu voel? Nou nogal vaag eigenlijk... Meer als:
"AAAAAAAAAAAAAAAHH" Gewoon te veel in me hoofd nou! x Liéra |
Citaat:
|
zijn we eindelijk weer samen is het nog uber ongezellig.. Sukkel :rolleyes:
|
Daan is n week op vakantie en dat vind ik hemaal niet leuk :(
|
Ik weet het niet meer.. ik weet het echt niet meer :+
|
Het gaat wel lekker goed zo. :)
|
'k zou het niet weten...
Maar laten we positief denken. Het gaat niet slecht, maar het kan en mag zeker nog beter :p |
hehe, ze was gister voor het eerst boos op me omdat ik te snel door fietste in de sneeuwstorm. :z Ze was echt niet te genieten, nog nooit mee gemaakt in dat ruime halve jaar. :+ :p
|
Mwah ik moet zeggen dat ik dat "Daten" toch wel gemist heb :p
Heb kennelijk nog steeds de gave om een meisje helemaal gek te maken, GEWELDIG :D |
als je de juiste snaar weet te raken, worden ze altijd geil :z
|
*zucht* echt heel erg verliefd :love:
|
Zwaar kut.
|
ik ben zaterdag al anderhalf jaar zeer gelukkig met mn vriendin!! Kan geen betere hebben na al die kut-relaties die ik daarvoor heb gehad!!:) 8-) :d
|
Hijs lieff :d
|
MEGAVERLIEFD
|
Citaat:
|
ben verliefd...:love:
|
het gaat superrrrrrr met mij in de liefde:love: :love:
|
Ik voel me goed. :)
|
goed verliefd
|
Dat is mooi :)
|
vandaag alweer 5 maand samen :)
|
Gelukkig.. heb nu 9 maanden met me lieverd :*
|
ik voel me helemaal wauwie 8{
|
Citaat:
|
Gaat nog steeds goed. :7
|
Jup, alles gaat nog steeds lekker. :)
|
ik zit nu op een week en een dag :+
|
hmm :love:
|
ik voel niks
|
:love:
|
Ik voel me verdrietig, bedrogen, maar nog steeds zoooo verliefd :? :?
|
Citaat:
Met mij in de liefde gaat ie goed! :love: Heb 'm alleen sinds vorige week maandagochtend niet gezien. En omdat ik nu midden in mn tentamenweek zit, zie ik hem pas zaterdagavond weer. :| fijn. |
Goed :) :love:
|
Flikker :yes:
|
:d
|
Ik voel me momenteel op het gebied van liefde helemaal fantastisch O-) heb een hele toffe lieve vriendin nu 2 maanden en een week precies :yes:
zou me geen beter meisje voor me kunnen wensen... |
liefdeloos
|
Er lopen gewoon teveel leuke jongens rond :Y)
|
iC voel me duss eCht kut in de liiefde:( help!
|
iC Can Urr ooC eCHt niEd mEeur teCHen
|
Citaat:
:$ Maarrrr hij is heel leuk!! Gister hele middag en avond bij hem geweest :love: Maar nu heb ik opeens het gevoel dat er iets fout is :( Maar eh ik hoop dat dat gewoon alleen mijn onzekerheid is :O |
superrrrrr :$
|
Nu het wat lekkerder weer lijkt te worden krijg ik helemaal zin om buiten dingen te doen in de lente/zomer. Lekker samen in t gras liggen, wandelen en dat soort dingen.. :love:
|
prima :)
|
Citaat:
ik kreeg vorig jaar in mei 'verkering' en we hebben zooooveel door parkjes gewandeld en in de tuin op een kleed in het gras gezeten :love: verlang ik nu ook weer naar |
up en downs...
De ene keer vliegt ze om mijn nek. De andere keer hoor je er bijna niets van... tja. Er is dus nog niet zo veel verandert. Maar ik vind ze nog steeds geweldig |
Vandaag 9 maanden :)!
Het gaat perfect. Merk wel dat de enorme verliefdheid wel iets afgezwakt is, heb op zich ook wel weer oog voor andere mannen (normaal denk ik, en alleen oog ;)). Maar zie in hem nog steeds de perfecte man :love: en wat we hebben is echt heel bijzonder. |
Citaat:
Ik wil ook graag naar de dierentuin nu!!! |
ik mis 'm zoo :'( al 2 weken niet gezien en we moeten elkaar nog 1 week missen blughhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
|
Citaat:
waarom zien jullie elkaar zo weinig? :o |
Super :) Ben er helemaal trots op dat 't al best lang goed gaat. :7
|
Niks geworden :(:(
|
Citaat:
En ik en kevin zien elkaar nu ff weinig omdat ik zat met een tentamenweek en mijn werk en nu hij dus. Maar aankomend weekend gaan we het helemaal goed maken!:D Inclusief een release party van een CD waar hij aan heeft meegewerkt! http://www.studiowest.nl/blended.html :Y) |
goedgoedgoed zeker nu ze een kamer heeft met een bijna 2 persoonsbed :7
al bijna 15 maanden :{ |
Citaat:
|
Ja.. hij smste te weinig ;)
|
Citaat:
|
Omg, sms-verslaafd?
Ik durf bijna niks negatiefs te zeggen, straks wordt me verweten anti-Melisss te zijn O-) |
Citaat:
Dat had ik toch al terug genomen :( |
Citaat:
|
volgens mij breng ik ongeluk:') normaal gesproken heeft ze nooit iets en nu een tijdje terug dr arm gebroken, blaasontsteking en net belt ze dat ze in t ziekenhuis zit met een stuk biefstuk wat muurvast in de slokdarm zit:?
verder gaat t prima zolang ze met de pech kan leven:+ |
Ze moet maar wat voor je over hebben..
|
Citaat:
Nee maar als iemand weining van zich laat horen dan komt dat ook niet echt geinteresseert over |
Er is geen liefde aanwezig meer voor mij, ben weer vrijgezel :+
|
gaat hard bij jou:+
|
Een biefstuk muurvast in haar slokdarm? :')
|
Citaat:
|
Tja, niet alles moet direct geslikt worden natuurlijk. :')
|
eeeehh... weetnie? :$
|
Ze heeft examens en zodus heel heel weinig tijd voor me :(
|
Gym was leuk! Ik moest samen met HEM tegen mensen tennissen, we hebben alles gewonnen! En bewijs nu maar weer eens dat we niet goed zijn, samen ;)
|
Vorige week bedankt voor bewezen diensten, en dat na acht maanden. Leuk is anders, ze wou zelfs geen reden geven waarom of hoe of wat. Niks.
|
Van de week acht maanden gepasseerd. Gaat nog steeds perfect!
:) |
alweer 10,5 maand. :p
en we zijn binnenkort jarig, en ik heb al zulke leuke cadeaus voor hem, is frustrerend om te 'moeten' wachten met geven :+ |
Citaat:
|
alweer 61 maanden verkering :D
|
poe zeg, jullie houden allemaal nog echt die maanden bij ook :+
|
Ik heb er een goed gevoel over...
Maar ik denk eerder dat het is omdat er nog alcohol in mijn bloed zit. |
Citaat:
zoooo'n zin in! en ik weet dat hij dat niet verwacht en het vet stoer gaat vinden 8-) en nog wat kleine dingetjes erbij :) |
Ik vind het maar rustig op het moment :p
|
Me 2, 3 weken vrijgezel, loopt lekker :7
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat t bij mij begon met de kermis :z Maar was daarna nog een tijdje aftasten enzo, dan is een datum gewoon niet te prikken, en we konden elkaar al zeker een jaar of 6. 8) edit; o nee, 5 :') |
Citaat:
|
Citaat:
vandaag 3 maanden:P |
De dag na valentijn , niet zo moeilijk te onthouden toch ;)
|
Ik weet de begindatum ook wel (al was het wel een beetje vaag nog.. we hadden half wel/ half niet), 7 november (nu begin ik toch wel te twijfelen :p). Maargoed ik had mijn lief dus bijna 3 weken niet gezien en afgelopen weekend waren we samen. We hebben van alles gedaan! was echt een heerlijk druk weekend!:D
|
Begindatum hiero is eitje, twee dagen later boorden een paar vliegtuigen ergens in een paar torentjes. :')
|
Ik heb hem net op een grote leugen betrapt en ik kan hem nu wel dood doen !!!
|
ik heb de datum wel onthouden maar het is niet zo dat wel elke maand een feestje geven ofzo :z
|
Citaat:
|
Kerstmis ;)
|
hmz onze begindatum was 9 april, das bijna, vandaar dat ik t weet :p
|
tot en met 1 april, geen geintje, hoe vind je die :|
|
GE-WE-DIG :p
|
:thumbsup:
|
Citaat:
|
:thumbsup:
beetje jammer alleen dat een gast haar probeert in bed te krijgen terwijl hij weet dat ze bezet is, hij zelf een vriendin heeft en zn vriendin ernaast stond:') triest figuur |
Citaat:
|
zwaar kloten :|
|
ehm het is rustig bij mij, ben nu vrijgezel en ben gister achter de vrouwtjes aangeweest (met succes 8-) ) en nu vandaag gaan we weer :p
|
gaat goedd
|
Citaat:
Maar zit nog niet op vier jaaar hoor haha.. Tsjah en nu onthoud ik het wel wanneer de datum was. |
lekker een weekendje naar utrecht geweest :love:
het gaat super. |
Ik voel me gelukkig!!
Nu bijna 1 jaar en 2 maandjes met mijn lieve vriendje HVJ :D |
jaja net ff uitgerekend.
1 jaar 7 maanden en 1 dag :p |
Citaat:
|
Verward |:( Heb al bijna 2 jaar een vriendin maar vind vaak andere meisjes leuk.. Weet mezelf wel in te houden als k bij ze ben maar toch.. Blijft lastig.. Tis nu net weer opnieuw gebeurd >.< Any tips while we're at it?
~Sndr |
Hij stond net voor onze school.. :d
Vrijdag haalt hij me op met de scooter van huis en brengt me ook weer netjes thuis.. We gaan filmpje kijken |
echte liefde, iemand ophalen en thuis brengen met de scooter :love: :P
Ikke ben vrijgezel.. |
3 jaar en 2 weken :p volgens de nieuwe telling eigenlijk 2 jaar 1 maand en 2 weken ( hoezo bijhouden :+ )
maar goed jaaaah het gaat super :love: as usual |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog steeds goed.. Zondag was ik boos op hem, maar dat is weer goed gepraat:love:
|
goed :) vandaag ook haar relatie-record verbroken.
helaas heeft ze waarschijnlijk pfeiffer:{ heb geen zin in een zoendieet dus maar eens afwachten of t echt zo is. ws heb ik t dan ook al, of anders gehad |
hoe vertel je een jongen met een ernstig minderwaardigheidscomplex dat je hem niet leuk vind?
|
Optie A : Je zegt dat het vooral niet met hem te maken heeft. Dat jij ernstig leidt aan bindingsangst. Je veel te veel gesteld bent op je vrijheid Dat zelfs als Johnny Depp je ten huwelijk zou vragen je stellig nee zou zeggen. Je bent nu eenmaal nog niet klaar voor zo'n leuke jongen als hem. Het ligt aan jou.
Dat idee :/ Je kunt overigens ook kiezen voor optie B : hem eerlijk vertellen dat je hem niet leuk vind. En dat het jammer is voor hem maar jij je gevoelens nou eenmaal niet kunt sturen. Beide opties lijken me oké, als je er maar wel 1 kiest, want hem in de waan laten dat het misschien nog wel wat kan worden is absoluut niet cool! Gegroet. |
Ik vond hem eerst ook leuk, en nu heb ik een afspraakje met hem morgenavond.
Gewoon heen gaan of..? |
Je kunt er altijd heengaan.. maar ik zou wel goed opletten dat je hem wel duidelijk maakt wat je wel en niet wil. Onduidelijkheid is zo gemeen! En als je het zelf niet weet, dan kun je hem dat gewoon vertellen! Succes!
|
Okeee... Goede ideeen heb jij zeg :D
|
You're welcome (yeahhhh :))
|
ghhee.. afspraakje was heel gezellig :D
Dinsdag weer één.. :P |
hoe langer we hebben, hoe meer we naar elkaar toetrekken :)
|
Gaat de goede kant op geloof ik :D
|
tegenovergestelde van saduf :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een jongen kan zich toch ook kut voelen. :)
Waarom kan zij zich dan niet lul voelen. :P |
Ach ik vind het maar rustig wat de liefde betreft, misschien de stilte voor de storm ofzo ?!?!?
|
mn vriendin heeft pfeiffer8| kutzooi. kan k me ook weer gaan laten testen of ik t ook heb of heb gehad:P anders wordt het toch wat lastiger met zoenen:{
|
8) haha jaa ik voel me echt lul
|
hopeloos:S
begin me te vervele met vrijgezel te zijn |
goed :D
|
Kan niet beter ;)
|
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel supermegafantasties!!! al 4 maanden.
|
Kut :(
24 uur verkering en nu niet meer |
Zo, dat gaat snel.
|
Hij vond het TE snel gaan :p
|
Citaat:
|
Citaat:
En ook gezellig bij z'n ouders zeker ;) Nee, hij was nog niet toe aan verkering |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog steeds goed:)
En ik ben er ook wel van overtuigd dat dit goed blijft gaan:love: |
wooeee post #1000
en ik voel me... dat ik al 3 weken geen seks heb gehad...? :/ |
arme flix!
hoe dat zo :Y) ik voel me fantastisch 8-) ergens volgende week alweer een jaar! |
Citaat:
ik heb zin in mijn date morgen :love: |
Citaat:
vond ik 2 weken al veel:') maar dat kwam door ziekte. |
Om het met een woord te zeggen : slecht :(
|
Na veel gezeik wat ik de laatste tijd van me vrienden hoor, ben ik blij dat ik nog mooi even vrijgezel ben :p
|
Na 8 maand nog steeds totaal gek op hem
|
saaiii :+
|
'vandaag' een jaar :7
|
onzeker
gelukkig maar toch wel heel erg onzeker
|
:notgood: best kut want ze gaat nog niet mee naar feestje zaterdag
|
Zwaar gefrustreerd, hoor al een paar weken niks van mijn 'vriendje' :no:
|
Citaat:
@ biff: Dat kwam door toetsen, ziekte, geen tijd en geen zin ( :? ) En ik vind 1 jaar en 5 maanden best lang :| niet dat t saai is... |
bij mij is het maar saai
|
Haha, weinig nieuws hier ook :)
|
jaaaaaaaaaaaa
ik heb sinds eergisteren een vriendin :love: Een heel lief knwap Fins meisje :love: |
ik snap sommige vrouwen niet hoor, de ene dag sta je tot diep in de nacht met hen te praten en de dag daarna niet eens een lullig smsje trug ofzo en blijft ze t volgende weekend thuis... :O
Najah, zal wel weer een enkeltje worden aankomende zaterdag dan :yes: |
geht zupahr :7
|
Bij mij is het Echt k*t saai in de liefde, Waar blijft dat mijn prinsesje? Één half jaar zit ik al te wachten op haar.:( da's toch veelste lang. Alle koningen en koninginnnen stuur UW mooiste prinsesjes toch naar deze eenzame prins.
|
als NL vanaav wint wil ik me ook wel ff lekker voelen ;)
|
1 Bijlage(en)
Gaat nog steeds lekker in de liefde! :)
pasgeleden gemaakt :love: |
Best kut.. net een week de relatie achter de rug, hoor ik net van haar dat ze sinds een aantal dagen met een 'vriend' van mij heeft.. gek he dat ik niet geloof dat er niets speelde toen we nog een relatie hadden..
En het ergste van alles is nog dat ze de mensen die binnen een week met een ander neuken altijd liep te veroordelen.. gelukkig zijn niet alle vrouwen zo.. |
:| shit zeg.. Dat is idd kut. En een goeie vriend zeg :z. Sterkte ermee in ieder geval.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.