![]() |
-ik naar duitsland-nederland ga?
-ik vrij verbaast was om te lezen dat die wedstrijd nu al is uitverkocht, 52000 kaarten?:o -t me best geinig lijkt? -dit mn eerste buitenlandse stadion wordt? -jeuh? |
- Hugow de eer had om de 800e reply te plaatsen? :)
- Ik gisteravond in een deuk lag met die interview van Klungel Kraay met Kluivert? :+ - die Hans Kraay echt een domme voetballer was? - hij dezelfde kneuzige vormen heeft in het interviewen? :D - ik wel aanneem dat iedereen dat wel wist? - Patje Kluivert zichtbaar liever Ruudje Nistelklooy dan die Arnhemse :x Makaay naast zich had in het veld? - ik vond dat Hasselbainkie ook voor meer gevaar zorgde dan die kneus van Deportievo? :] - het gevoel in mij vandaag voldaan is? :) - non stop 4 uur Inventoren achter de PC voor school best wel een zware opgave was? :o - NEC morgen in Doetinchem gaat winnen? 8-) - 4 forummers dit live zullen aanschouwen in vijverberg? - whoei :* |
- ik Ajax echt niet wil associren met adidas
- ik een fanshop zeker niks van een club weg zie hebben, zeker bij ajax niet - het alleen maar om geld draait - mij eigenlijk die verrotte fanshop niks kan schelen - ik vandaag in mijn 3 tussenuurtjes , maar bij excelsior ben langs gegaan om naar de training te kijken - ik het eigenlijk geen training wil noemen, anderhalf uur lang voetvollyen. - ik het echt jammer vind dat ik niet de capaciteiten heb om beroepsvoetballer te worden - ik er vandaag achter kwam dat het echt een superrelaxte job is - het gevoel voor humor bij excelsior best hoog lag - het om typische voetbalhumor ging - het mooie van deze training was dat er geen een of andere lompe gracht of hekwerk om heen staat - het contact tussen spelers en toeschouwers dus veel groter is - het vandaag maar drie toeschouwers betrof - en iemand die een bal jatte - ik niet gelijk wil discrimeren - maar het toch weer iemand met een donker kleurtje was - dit soort geintjes je niet in nederland moet flikken - ik gisteren dacht dat een fibo erg kon trillen - maar er dus ook andere dingen zijn die kunnen trillen - bijvoorbeeld iemand die gecontrolleerd gaat worden in de trein die kaartje heeft - ik me moest inhoude maar me anders echt kapot gelachen had - die persoon het wel goed deed, aangezien ze geen boete kreeg - ik zo maar is ga waterpoloen |
WJD
- ik heel stoer ben :p ;) - dit is omdat ik op 3 januari 18 wordt en ik dus waarschijnlijk mag gaan stemmen de komende verkiezingen :D - ik wel zin heb in morgen - er een heuse meeting is in Doetinchem, wie had dat kunnen denken :7 - het wel jammer is dat ik eerst 's ochtends een economie tentamen heb - Economie mij niet zo heel erg ligt - een zesje toch tot de mogelijkheden zou moeten horen :+ - ik daarna wel lekker vakantie heb - ik dus ook maar meteen op vakantie ga - dit ook wel weer jammer is aan de ene kant - ik zo namelijk alleen vrijdag bij de meeting kan zijn en niet bij Bas kan blijven - ook ik een kleine week zonder WJD zal moeten doorbrengen :o - ik benieuwd ben hoe Stef, Remco en Bon in het echt zijn - ik alleen maar positieve geluiden van bas en de anderen heb gehoord - dit dus wel goed zit (Y) - ik een jaar of 2 geleden ook naar Duitsland - Nederland ben gegaan - deze wedstrijd in Gelsenkirchen werd gespeeld in het oude stadion van Schalke - de sfeer toen verrassend redelijk was :) - Reiziger toen 0-1 maakte - het uiteindelijk 1-1 werd - ik ook een keer naar België-uit ben geweest - ik de uitslag van die wedstrijd ben vergeten :o - er wel steeds veel man meereisen - naar Duitstland een man of 9.000 dacht ik - ik tegen bas, stef, remco en bon zeg: tot morgen - oart moarn :{ - :* |
Citaat:
- ik noooooooit meer nee echt nooooooooit meer in dit topic post zonde WJD O-) O-) O-) |
- het nu 12 dagen geleden is dat ajax in de kuip won
- ajax kampioen wordt - wij niet met ons team - ik ga slapen |
- ik moe ben
- zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
-ik morgen naar de topper twente-heerenveen ga?
-dit zeer spannende duel wel eens een nul-nulletje op kan gaan leveren? -ik er nu al naar uit kijk? -ownee, toch niet? -:* |
wjd..
- er hier een meeting is?! - we met zijn 3-en zijn?! - Stef, Arthur en ik er zijn?! |
-ik zo al ga vertrekken voor de wedstrijd Vites-Feyenoord?? :o
-dat wel een beetje vroeg is?? -ik nl een weekendje in Gelderland ga vertoeven?? 8* -de 3 er 4 zullen worden?? -we gangbang bij bazzie gaan houden?? ;) -ik hoop Joy tegen te komen op de Korenmarkt?? -:9 -ik ga eten en om 7 uur trein naart oosten ga pakken?? -OWJA..Arthur de nieuwe FB van sport gaat worden?? 8* |
- ik gewoon nog in Heiloo zit?
- :p |
WJD..
- Ik gisteren 2 uur lang op 'S-Hertogenbosch-Centraal heb gestaan? - Er geen treinen reden tussen 'S-Hertogenbosch en Utrecht-Centraal? - Ik uiteindelijk in de goederentrein (stoptrein) van 's-Hertogenbosch en Utrecht ben gestapt? - Afgeladen vol nog zwak was uitgedrukt? - Mensen werkelijk op elkaars schoot zaten? - In Geldermalsen deze trein nog eens fijn ging stilstaan een kwartier? - Ik in amSTERdam daarna nog eens fijn 3 kwartier heb staan wachten op de bus? - Ik uiteindelijk bijna 5 uur onderweg ben geweest van Tilburg naar Oosthuizen? - Ik daarna hartelijk werd uitgelachen door mijn 'schoonmoeder'? - Ik iedereen veel plezier wens op de meeting in de achterhoek? :+ - Ik van anke geen meeting mag zeggen? O-) - Ik me afvraag of zij morgen naar Eindhoof komt? - Ik met de trein reis? - Ik dinsdag wéér met de trein ga (oh jee, dat wordt niets..) naar Arnhep? - In de plaatselijke sporthal Vietstas wordt ingemaakt? - De foto's van Bas tragisch langzaam laden? - dat best een beetje jammer is? - Ik ze op die manier niet ken opslaan? :( - Het wel stil zal zijn op dit forum het komend weekend? - Ik namelijk ook nauwelijks online zal zijn? - Ik me afvraag wanneer tuur dan FB zal worden? - En op welke manier? O-) :* |
wjd
-ik 8 daagjes niet iets ga posten -ohnee 7 het is al zaterdag -ik dalijk op vakantie ga -vanaf Rotterdam airport -ik iedereen dus gedag zeg -dag |
wjd
-ik maar ff zeg dat ik ook nog leef -ik leef ook nog :) O-) (en nu ga ik 3 dagen naar Duitsland, wil iemand mij op den hoogte houden van de uitslagen/tussenstande --> lees: Vitesse-Feyenoord(ole) (en misschien de rest) merci beaucoup!!!:* Auf Wiedersehen!!!:7) owjah, sorry dat ik gister niet ff na le wedstrijd kwam, maar ik bedacht me dat ik om 04:15 al moest opstaan|:(:Z:O |
- ik best verrot ben
- dit komt doordat ik maar 4 uur geslapen heb - ik gister namelijk naar bitte ein beat ging met mijn collega`s - ik dus `s-ochtend s nadat we terug kwamen mijn andere collega`s mijn collega`s maar even gedag moest zeggen onder het genot van een bakkie koffie - ik uiteindelijk om 0830 in mijn bedje lag - ik er nu al uit moet aangezien ik moet ballen om 1430 - bitte echt supergaaf was - er lekker gestampt is - ons filiaal gister een leuk bezoekje kreeg - het namelijk het water betrof dat uit de hoofdleiding kwam - de winkel daardoor 2 uur eerder dicht moest en we al die klanten de winkel uit mochen schoppen - het plafond naar beneden kwam - ik dit wel een mooi plaaftje vond eigenlijk - de baas hier denk ik anders over denkt - nec best wel hoog staat - ik hoop dat fnoord vanavond wint van daT stink vitesse - deit namelijk pure competitievervalsing is - dit dus helemaal nergens overgaat - je kan je eigen cluppie niet eens steunen - de knvb ook lekker in de strond kan zakken - die tyfushomos daar dus helemaal niks aan doen |
- voetbal was afgelast door de regen
|
-hier de zon schijnt?
|
Citaat:
-Mark gelijk heeft -Werder Bremen wel 1450 kaarten krijgt + vrij vervoer -Deze wedstrijd ook gewoon 's avonds is -Het volgens de burgermeester van arnhem niet geoorloofd was Feyenoord met 1200 man 's avonds te laten komen.... -de knvb vitesse puntenvermindering zou moeten geven -dit ook geldt voor andere clubs die hun verplichtingen niet nakomen |
- Stef weer zuruck sind aus bijna Duitsland?
- ik het wel lekkere sfeer vond in vijverberg? :] - me handen spontaan gingen klappen van de kou? - ik jammer genoeg heel weinig Bon heb gezien? :+ - de Pizza nu piept? :) - gister ook Pizza (en nog wat anders) op het menu stond? - vanavod wederom Uitgeest onveilig gemaakt geht worden? - het gisteren "t doet er niet toe" in DTC was? :D - Bas bijna niet binnen kwam? - 16 jaar en ouder gewoon naar binnen mocht? - wij 18 dachten? :+ - ik me nu ga focussen op m'n pizza? ;):Y) :*kusje |
-ik weer terug bin uit Gelderland??
-ik echt een toffe 2 dagen heb gehad?? 8* -het in doetinchem reuze plezant was?? :9 -ik bonnie nie gezien heb?? :( -en arthur wel (Y)?? -ik ook wel redelijk laat arriveerde bij de vijverberg?? :o -er daarna vanuit ter borg door sivorde (woonplaats van arthoer;)) naar ulft werd gefietst?? -het echt veels te kkkkoud was daaro in de 8erhoek?? :{ -we het wel weer warm kregen toen steffie ging zappen op de tv bij bazzie thuis?? :+ -we daarna maar ff 3 kwartier naar doetinchem gingen fietsen?? -de nieuwe Fb er helaas niet meer bij was?? :'( -hij nl met vakantie ging?? -we naar een tent zijn geweest waarvan ik de naam niet meer weet?? :Y) -het goed gezellig was?? -we daarna een race naar huis hebben gehouden?? :9 -bazzie niet meer zo recht kon fietsen?? O-) -we daarna ook nog betrapt zijn tijdens het 'sexen'?? :D O-) :+ -het eigenlijk allemaal steffies schuld was?? :* -de n8 best wel redelijk kort was?? -ik het echt niet zo bedoelde toen ik steffie in zijn oog stak met mijn vinger?? ;) :* -ik vandaag rond half 5 in Arnhem was?? -het in de binnenstad vol was met FEYENOORDERS?? 8* -het in het stadion int begin wel angstig was aangezien een zwaar bezopen vriend van me constant Feyenoordliedjes liep te bleren?? -uiteindelijk een paar honderd man dat deden op de lange zijde waar ik zat?? -ik slechts 1 vitessesupporter heb horen/zien zingen op de lange zijde?? :D -er ECHT VEEL Feyenoorders zaten int Gelredome?? :) -you can't ban a Feyenoordfan?? :7 -de wedstrijd vrij belabberd was van Feyenoordkant (oa v persie, ono en emerton :()?? -het in de slotfase nog best 2-1 had kunnen worden?? -het ook 1-2 had kunnen worden?? (BUFFEL!! :[) -ik gok dat er minstens 500 Feyenoordsupporters los in de Vitessevakken aan mijn zijde zaten?? 8{ -ik ze aan de overkant niet kon tellen?? :p -er wederom geen problemen zijn geweest rond Vites-Feyenoord?? -het uitvak wel was uitgebreid voor 1450 man voor de wedstrijd tegen W.Bremen?? -het dus zeer merkwaardig is dat er geen 1200 Feyenoordsupporters mochten komen......?? :? -ik toch wel een apparte geslaagde avond heb gehad?? -ik soms meer oog had voor de dingen op de tribune dan op het veld?? :o -er nix gebeurd is, maar dat het steeds duidelijker werd dat er honderden Feyenoordsupporters op de lange zijde zaten?? :) -ik sinds tijden weer eens schoor van een voetbalwedstrijd ben thuisgekomen?? *) -er tijdens de wedstrijddag geen kaartverkoop aan het stadion meer was, maar dat ze bij Vites wel jappaners voor 50 euro aan een kaartje 'helpen'?? -ik dit compleet belachelijk vind?? -geld blijkbaar boven veiligheid gaat bij Vites?? -ik nu toch wel redelijk vertiefd aant worden ben?? -dit ook nog eens een lang en saai verhaal wordt?? -ik dus ff (deel) vant sport ga kijken en slaapie ga doen?? :z -ciao :* |
WJD..
- We gisteren 0-0 hebben gespeeld in Eindhoof? - Dat alleszins meeviel? - We niet eens weggespeeld zijn zoals zo vaak? - We best wel wat kansjes hebben gehad? - PSV er niet zo gek veel heeft gehad? - Het dus best verdienstelijk allemaal? - Ik Anke niet heb gezien? :'( - Ik me afvraag of ze er überhaupt wel was? O-) - Ik een donkerbruin vermoeden heb van niet? :S - Ik met eigen vervoer was? - Parkeren om het Philips-stadion geen probleem is als je al om 6 uur daar bent? :{ - De broodjes hamburger van schandalig slechte kwaliteit waren dit jaar? - Dat juist altijd het sterkste punt was van PSV? - Ik wederom vrij weinig van de wedstrijd heb kunnen zien vanuit het uitvak? - De sfeer (helaas) weer eens door ons gemaskt moest worden? - Wij welgeteld 2 liedjes hebben gehoord? - Wij op een gegeven moment zongen: 'iedereen is stil behalve wij!' - Een gastje in een vak op de lange zijde onder ons opstond en met zijn armen begon te zwaaien? - Hij toch echt beter had kunnen gaan zingen? - Ik me aangesproken zou voelen als ik door het hele stadion zou horen 'iedereen is stil behalve wij'? - Ze bij PSV alleen maar gaan zitten zwaaien in plaats van zingen? - Ik het PSV-stadion ondanks de lelijke hoeken nog altijd een prachtig stadion vind? - Het een kunst op zich is om in zo'n stadion zo weinig sfeer te maken? :( - Ik nog steeds hoop dat ik er een keer kom en er een supersfeer is? - Dat dus echt wel mogelijk is? - Ik nu maar eens stop? :* |
Citaat:
|
- ik bijna terug ben
- we op deze manier oude tijden doen herleven |
WJD:
- Oizootje weer eens hierow een reply post? :+ - ik dat al enkele dagen niet meer heb gedaan? - ik weer een lekker lui weekend achter de rug heb? - dat weekend met een domper begon? - ik duid op de 1-4-nederlaag van mijn cluppie? :'( - we weer eens zijn belazerd door de scheids? - hij een hakballetje gaf aan Van Dijk die zo de 1-1 kon scoren? - diezelfde scheids in een duikeling van Van Dijk een penal zag? - in de tweede helft twee gevallen waren dat de bal op stip kon aan de andere kant? - dat uiteraard niet gebeurde? - de 1-0 van Heymans prachtig was? - het daarna dus allemaal wat minder werd? - we aanvallend het geluk niet aan onze zijde hadden? :o - we verdedigend weer hendig stonden te klungelen? :o - er zo'n 25 Cambuur-supporters helemaal vanuit het hoge noorden naar Maastricht waren gereisd? - we nog steeds niet kampioen van onderaan zijn? :[ ... ;) - Dordrecht het vertikt om te winnen dit seizoen? - ik me afvraag hoeveel overwinningen we dit seizoen gaan behalen? - als dit zo door gaat dat er niet veel worden? - de Celebration tribune na een uurtje weer vet stil was? - dat kwam omdat het toen 1-4 stond? - Dominiek van Dijk een vreselijke toneelspeler is? - het best wel eens kon zijn dat Dominiek van Dijk en scheidsrechter Smit samen afspraken hadden gemaakt voor de wedstrijd? ;) - nu een brandweerauto met gierende sirenes langs ons huis rijdt? - hier nix zie fikken? :) - ik hendige spierpijn heb? - dat niet komt van het fitnessen? - dat komt van de terugreis gister naar huis na het stappen? - ik bij iemand achter op de fiets heb gezeten toen? - ik dus daarvan die spierpijn heb? - het gister weer een onwijs leuke avond was? - ik in Lavita, Celabration, de Alla, la Cloche, weer Lavita, de Nachtwacht, Printemps, Coopers Bar en de Metamorfoos ben geweest? - ik dus een lekkere kroegentoch heb gehouden? :+ 8-) - ik toch al om 4 uur thuis was? - ik weer veel lekkere meiden in de stad heb gezien? - ik toch nog vrijgezel ben? - ik weet dat er iemand verliefd op me is? - dat niet Hugo is? :D :+ - dat een meissie is die op de fuif van mijn zussie vorige week was? - ik het via via gehoord heb? - ze geen woord met me gewisseld had die avond? - ze dus alleen op mijn uiterlijk en uitstraling viel? - er na de zomervakantie nog twee gevallen waren dat ik sjans heb gehad? :+ - een Jantje Smit-face dus weer in blijkt te zijn bij de meiden? :+ - ik verder niet veel heb meegemaakt dit weekend? - mijn nieuwe top 20 weer op cu2 staat? - ik weer nieuwe foto's heb? :) - onder anderen dat foto's zijn van MVV-Shittard 30 augustus jongst leden? - ik ze van de week ff inscan? - hier in dit topic dan weer een fantastische rapportage wordt neergezet? - ik morgen weer stage heb? - iedereen morgen vakantie heeft behalve ik? :[ - de komende week weer vlaai krijgen op de stage? :+ - de andere stagiair namelijk weggaat? - ik nog 8 weken blijf? :Y) - ik morgen een extra keertje ga fitnessen? :+ - ik nu nix meer weet? |
de reply's van oizo te lang zijn
daarom door weinig worden gelezen |
- Ik ff goed moe moet worden?
- Ik dus maar Oizo zijn reply ga lezen.. :z:Z |
-ik ben gespot int gelredome?? :7
-het weliswaar een beetje onduidelijk is?? -ik wel zeker ben dat ik het ben?? -er links voor me een gozert met een Feyenoordvlag zat?? -ik bijna recht achter een paal zat?? :[ -ik daar op de trap sta te springen bij de 1-1?? -ik dus die rechter zwarte vlek ben met z'n arm in de lucht?? :Y) -http://www.xs4all.nl/~rmmrj/fotos/vites-fey.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
- ik ook gesignaleerd ben
- dit maal niet in het gelredome maar in locomotion - heb anke alleen niet gezien - ik op enkele fotos sta, waarvan dit de leukste zijn : http://www.yourelement.nl/_public/be...y/DSCN9826.jpg http://www.yourelement.nl/_public/be...y/DSCN9825.jpg - de harde kern hier mij wel zal herkennen - ik vandaag 50 minuten deed met de bus over een stukkie waar ik normaal 12 minuten overdoe - verolgens die buschauffi ook nog is vergat te stoppen bij mijn halte - dit mij dus 251 meter extra loopwerk opleverde - ik nu maar is voor me zelf ga koken |
WJD:
- je van een reply van 2 regels ook moe kunt worden? :z :Z |
-ik mn theorieexamen vanmiddag gehaald heb?:7
-ik helemaal bekaf ben van een verschrikkelijk slopend weekend? -het wel een leuk weekend was? -nee? -ik wel! -slaap lekker:* |
Citaat:
- het op een Bacardi viltje lijkt? :o - Steffie al een tijdje errug brakkies is? :( - Dit komt doordat ik op zaterdag ook nog flink ben wezen stappen? :D - dit de 3e dag is dat ik niet normaal op me voeten kan staan? |:( - ik graag naar school was gegaan gister en vandaag? :p - dat dus niet kon? - net Martin Haar op AT5 was? - deze man assistent trainer is bij AZ? - hij ook ontzettend dom is? :x - hij zei dat alle tegendoelpunten zaterdag dekkingsfouten waren? :] - die stumper later zei dat het niet door Tim de Cler kwam?:Z - Tim de Cler toch bij een aantal tegendoelpunten betrokken was? - Queens of the stoneage - no one knows... een leuk nrtje is? 8* - net als: Junior senior - move your feet? :7 - :* |
- ik vanavond terug gekomen ben vanuit La France
- het wel een geslaagde vakantie was - ik vooral veel d-day historie gezien heb in Normandië 8-) - ik daar ook wel een beetje voor was meegegaan met mijn ouders - ik Omaha Beach best indrukwekkend vond - vooral na het zien van Saving Private Ryan - ik daar nog veel meer aan bekende plaatsen/stranden gezien heb - dat jullie maar zal onthouden - het vast niet iedereen zal interesseren :z - de meeting in huize Bazzemans en rond Graafschap - NEC wel gaaf was :7 - de wedstrijd verder erg slecht was van de Graafschap :{ - ik het daar dus maar niet over ga hebben - het niet veel goeds beloofd voor morgen Roda - Graafschap - ik de volgende keer maar mee ga stappen :) - morgenmiddag de topper SDOUC A2 - Silvolde A2 op het programma staat :D - dit een soort derby is - ik na de reis van vandaag best brak ben en dus zo maar eens ga slapen - :Z |
WJD...
- IK dit topic saai vind worden? :z - We op deze manier nie zo gauw de 1000 halen? - Een zieke stef de helft van de totale productie scheelt? - Stef misschien last heeft van een druiper ofzo O-) - Dit best kan als je alles neukt wat los en vast zit :o - Hij het zelf op een griepje houdt? - Ik me afvraag of Roda wel gaat winnen van de Graafschap? - Wij nl beter tegen behoorlijke clubs kunnen spelen dan tegen clubs waartegen we het spel moeten maken? - Dit geen aanval is op de club van tuur en bas? :+ - Ik hoop dat Zafarin speelt? - Ik hem wel een doelpuntje gun, zolang het maar de 4-1 is? ;) - Ik al bij voorbaat had gezegt dat we meer kansen hadden tegen PSV en Vites dan tegen de Graafschap? - Ik hoop dat ik ongelijk heb? :( - Ik Saving Private Ryan de beste film vind die ik ooit heb gezien? - Ik mij voor kan stellen dat Tuur het indrukwekkend vond? - Ik helaas niet zo snel in Normandië kom? - Ik nu ff wat kaartjes ga uploaden? :+ :* |
- Thuur gewoon mee naar DTC kon vorige week?
- we pas gingen phitten toen Thurie en zn oudjes de auto zouden instappen? :o - ik denk dat bartje denkt dat ik een player ben? - dat komt omdat bartje maar 1 ding neukt? O-):] - ik me nu niet meer zo ziek meer voel? :):):) - dat betekend dat ik vanavond bij "the proms of Heiloo" ga werken? - dit een droombaantje is. :p - ik een belangrijkere functie heb dan enkel simpel hendels van de tappen bewegen?:+ - het publiek ophitsen er ook bij hoort? - NEC vanaaaaf gaat winnen van P$V? - het wel ideaal is dat Vite$$ gister gelijkspeelde en niet won? - Jacky "Goal" de Gier misschien wel weer zuruck gaat komen naar NEC? 8* - die vent zich namelijk alleen inzet als hij bij een leuke club speelt? :) - hij Twente dus niet leuk vindt? :D - :* |
WJD:
- MVV gister de eerste overwinning van het seizoen heeft behaald in Oss JOEPIE!!! :+ 8-) - ze het altijd lastige (:Z ) Top Oss met 1-2 versloegen - dat terecht was? - MVV meer kansen had? - we toch weer achter kwamen :? - Taiwo in de laatste minuut toch nog de winnende treffer maakte? :+ 8-) :7 - SAY UHH AHH WASIO SAY UHH AHH WASIO! - deze overwinning broodnodig was? - Fortuna al na 13 minuten met 4-0 achterstond tegen Helmond Sport? :D:D:D - wij volgende week thuis motten tegen die club? - ik hoop dat we Jan van Dijk een poepie laten ruiken? :+ - NAC-Fietstas eindigde in 0-0? - ik 2-1 voor NAC had gegokt? - ik voor vanavond heb gegokt dat Roda gaat winnen van de Superboeruhuhuh? - de precieze uitslag 2-0 voor Roda mot zijn? - ik vanavond weer veel ga zuipen? - dat ook mag na zo'n mooie overwinning? :+ - ik vanavond ga proosten op die overwinning? :+ - ik samen met een vriend een andere vriend ga proberen te koppelen met een meissie? - ik gister in plaats van vandaag gefitnesst heb? - ik gister hard gewerkt heb op mijn stage? - het verder een slaapverwekkende week was op mijn stage? - de helft van mijn stage al weer achter de rug is? :) - mijn begeleider op de stage met de voornaam Bart heet? :o - hij geen betere naam had kunnen kiezen? ;) - hij er om bekend staat dat hij vaak bijna in slaap valt op zijn werk? :D :Z :z - mijn nieuwe top 20 weer op cu2 staat? - de Ketchup Song van 1 af is? :'( - Eminem nu de eerste plaats bezet? - ik het moeilijk kiezen vond tussen Eminem, T.A.T.U. en de Ketchup Song? - ik van het weekend wat foto's ga inscannen? :D - mijn nicht woensdag is bevallen van een dochtertje? :) - het dochtertje Nimue heet? :{ - die naam voorheen nog nooit heb gehoord? :? - ik nu maar weeres ga stoppen, omdat ik ga eten? :Y) |
Citaat:
-Ik deze kwalificatie geef aan Braveheart*) -Bij oizo de Ketchup Song niet meer op 1 staat -ik liever heb dat Song niet meer in de basis staat |
Citaat:
-:* |
Citaat:
- ik hoop dat Arthur (= Silvolde A2) gewonnen heeft?! - SDOUC namelijk de aards-rivaal van Ulftse Boys is?! - er eigenlijk SDOUC A2 - Ulftse Boys A2 op het programma staat volgende week?! - deze wedstrijd niet doorgaat?! - SDOUC zich namelijk heeft teruggetrokken?! - SDOUC daarom dus bij Arthur in de competitie speelt?! - Wij vandaag weer onnodig hebben verloren. - de trainer mij wisselde en dat na een lange discussie verklaarde met de woorden: "ik begon met de sterkste 11 en wilde de andere jongens een kans geven"?! - ik dat nog steeds een rare verklaring vind?! - de 2e helft in aanvallend op zicht niets beter was?! - alles supporters wederom van mening waren dat de trainer een domme wissel doorvoerde?! - ik daar dus machteloos tegenover sta?! - dit wel mijn 3e wedstrijd achtereenvolgens in de basis was?! - dat op zich wel een vooruitgang is ten opzichte van vorige jaren?! |
Citaat:
- Silvolde A2 met 6-1 gewonnen heeft - ik met de tussenstand bij Roda - Graafschap minder tevreden ben - :'( |
WJD..
- Roda met 5-0 heb gewonnen van de Graafschap? - Die uitslag verbloemd dat Roda maar een 20 minuutjes goed heb gespeeld? - De euforie van sommige mede-supporters me veel te ver gaat? - We wel de punten steeds pakken? - Je op die manier wel hoog staat? - De Graafschap wel rampzalig slecht was? - Hun fans het na een uurtje voor gezien hielden en weg gingen? - Zij werden begeleid met een 'en laat je club maar in de steek'? - Ik het wel een beetje jammer vind voor Tuur en Bas? - Ik hun club wel meer successen wens dat dit? - We echter nog een rekeing hadden te vereffenen met het anti-voetbal dat de Graafschap vorig jaar tegen Roda speelde? - Dat bij deze is rechtgetrokken? ;) - Ik nu ga pitten? - Ik komende week nl hele belangrijke tentamen heb? :{:( - Truste :* |
- ik me kut voel
- ajax onverdiend 2 punten heb verloren - die scheuids zich niet zo mot aanstellen met die liedjes over hem - wij ook over koeman zongen - ik ds geen verschil zie - ik nu gas pitten |
wjd.
- ik me afvraag of Bosz nu eindelijk enigszins actie gaat ondernemen?! - ik me ook afvraag waarom hij die van Vossen zo lang laat staan?! - van Vossen lang niet brengt wat van hem de bedoeling is?! |
-we weer 3 punten hebben?:7
-we nu wel landskampioen zullen worden of iig championsleague gaan halen? |
WJD:
- het stormt? :D |
- ik vannacht gewerkt heb?
- eerst deurverkoop, en daarna zaaldienst? - deurverkoop best leuk is, iedereen namelijk in eerste 1,5 a 2 uur komt. en ik dus dan ook mee kan feesten. - ze me voor dat feesten ook betaalden? - omdat ik zo'n amstel overhemd aanhad? :) - onze poes weer naar buiten toe wil? - en dat in deze storm? :o - ik toch blij ben dat we nog boven Vites staan? :] - :* |
- wij volgens temmink zongen dat hij een heterosexueel was
- ik niet weet wat hier erg aan is? - misschien dat hij zich dan toch liever als homosexueel wil laten toezingen - het van voor naar achter-liedje gisteravond ook weer terugkeerde - ik over 50 uur in de bus zit - ik hoop dat de storm dan wel over is - het best wel een spannende competitie kan gaan worden - het uitgaan best leuk was - alleen weer een beetje jammer dat ik er een bebloedde hand aan over hield - ik even ging testen namelijk hoe scherp glas nu eigenlijk is - ik zo nog meer even huiswerk ga maken |
WJD
-ik over 8,5 uur int vliegtuig zit richting Torino?? 8* -ik daar over 10,5 uurtjes voet op Italiaanse bodem zal zetten?? -ik dat eigenlijk hoop?? -ik nog wel op een vertraging reken?? :{ -ik benieuwd ben naar het hotel in het centrum van de historische binnenstad?? O-) -het hotel maar 4 sterren toegewezen heeft gekregen?? :+ -de selectie van Feyenoord misschien ook wel in dit hotel verblijft?? :9 -ik morgenavond de training in het della alpi ga bezoeken?? -het op tv een sfeerloos kutstadion lijkt?? -ik de fotos die ik op internet heb gezien toch wel schitterend vind?? -ik toch wel een uitverkocht stadion verwacht dinsdag?? -de reputatie van Feyenoord natuurlijk wel hoog is in Italië als huidige UEFA Cuphouder?? :9 -het denk nog niet voor 1/3e gevuld zal zijn?? -ik geen id heb hoeveel Feyenoorders er zullen zijn?? -ik een gokje doe en 2000 zeg?? -ik hoop op meer?? -ik alst goed is met een vriend de fotoreportage voor www.fr-fans.nl ga maken?? 8-) -ik daar bij toeval al 1x heel vaag met mijn rug en achterhoofd opstond?? -ik zo maar ff me tas ga inpakken?? -ik nl over 5 uurtjes wakker moet worren?? :o -ik ook nog de beslissende 7e wedstrijd van de World Series wil zien vann8?? :Y) -ik hoop dat de Angels winnen?? :) -ik nu tv ga kijken?? -:*:* |
WJD..
- Ik mij afvraag hoe groot de afvaardiging van Leiderdorpers zal zijn bij de topper volgende week vrijdag? - Ik verwacht dat ze niet zullen komen? :o - Ik nu een topic over deze topper ga openen? :* |
WJD..
- Ar-Tuur zijn naam heb aangepast? - Hij eindelijk tot inzicht is gekomen dat zijn koppigheid echt niet kon? O-) - Ik maar zo zeg: 'beter laat dan nooit'? - De enige dwarsliggers nu nog Anke, Hugo en Oizo zijn? - Zij toch echt eens moeten gaan inzien dat zij het forum verpesten? - Ik mijn actie blijft doorzetten? - Deze namen veranderd dienen te worden in respectievelijk: BRuGGi -> *luvdiving*A HugoBoss -> tukkerboy Mestreech4ever -> Mr. Oizo? - De commercialiteit van de eerste namen afdruipt? (voetballer, parfum, stad?) - De historie afdruipt van de laatste 3? - Ik hoop dat ik niet alleen strijdt lever? - Ik steun verwacht? - We al de stripnaam assurancetourix, het dorp leiderdorp, arthur, de ballennaam il Capitano en phitje hebben uitgebannen? - Deze zijn veranderd in Goefoe, Superjood, ar-tuur en anti-kezman en The Phit? - Deze namen uit het hart komen? *) - Dat zo hoort? - Wij bijna weer de clan bij elkaar hebben? - Eigenlijk namen als Tofke_H, Mitros, Jdiezrequejo enzo ontbreken? - Ik zal pogen ook die er weer bij te krijgen :Y) - Ik daar een zwaar hoofd in heb? - Ik arthur dank voor zijn begrip? :* |
Daar vergeet ik bijna Bon!!!
Die moet uiteraard direct haar naam veranderen in Forza-Barça!!!!!!! :{ |
zelfs nu ik nog met slechts drie dames over ben, hou ik vast bij mijn standpunt en mijn nieuwe naam:Y)
|
Citaat:
- ik op werk kon ruilen, dus kom ik toch maar - wij al met een busje met 10 leiderdorpers komen - er nog enkele op een andere manier zulllen komen - ik en de rest er naar uit kijken om deze bartje te ontmoeten - ik benieuwd ben of hij daar nog iets voor voelt |
-er volgens mij een nieuwe sportmieting in aantocht is?
|
Citaat:
- dus paspoort gereed en zie jullie volgende week vrijdag in kerkrade |
Wjd:
- ik naar PSV-Auxerre ga *) - dit mijn eerste Champions Leage wedstrijd wordt - ik namelijk bijna nooit naar het stadion ga - jullie dat waarschijnlijk al wel wisten - nu nog hopen dat PSV gaat winnen - ze zullen wel moeten :+ - ik er van baal dat de herfsvakantie is afgelopen... :( - ik woensdag met een pw week begin - ik daar absoluut geen zin in heb... :r - ik zin in woensdagavond heb 8-) :* |
WJD:
- het weekend al weer ruimschoots voorbij is? :[ - ik vandaag de hele dag heb gewerkt op de stage? - het morgen waarschijnlijk wat slaapverwekkender op de stage gaat worden? - ik vandaag ook maar eens de foto's van de zomervakantie heb ingeplakt? :D - die dus daar al maanden lagen? - ik in het weekend weer spontaan een bloedneus kreeg? - ik weer flink ben gaan stappen in de gezelligste stad van Nederland zaterdag? - ik in Lavita, la Cloche, de Nachtwacht, Celabration, de Alla en de Metamorfoos ben geweest? - ik Celabration nog steeds het leukst vind? 8-) - de Meta een stomme zittent is? :{ - het over het algemeen een zeer gezellige avond was? - we niet gebruik hebben gemaakt van het uurtje extra stappen omdat de klok vooruit ging? :{ - ik zaterdag veel oude bekenden heb gezien? - ik een vage vriend gisteravond op TV heb gezien bij L1-sport? - hij voor het hek in het Top Oss stadion stond te juichen? :D :+ - ik nog steeds niet mijn naam heb veranderd in Mr.Oizo? - ik ook niet weet of ik een nieuwe naam mot aanmaken of dat dat automatisch gebeurd? - ik daarover uitleg wil? - als ik uitleg heb gekregen, ik mijn naam dan best wel zal veranderen? - mijn zusje gisteren aan een danswedstrijd heeft meegedaan in Den Bosch? - ze met haar vriend 2e zijn geworden? :+ JOEPIE! - ze de week ervoor 5e waren geworden bij een wedstrijd in Papendal? - ik niet denk dat @j@kkes gaat winnen in Kirchroa? - ik wel denk dat MVV vrijdag gaat winnen van Helmond Sport? - dit het Oizo-journaal was van maandag 28 oktober en dat ik de dames en heren dus een goedenavond wens? 8-) :+ |
-ik me afvraag wanneer Jantje S. eindelijk beseft dat zn ellenlange replies met daarin zijn gehele boeiende leven inclusief alle nog boeiendere details niemand ook maar iets boeit?
|
Citaat:
-Dit mijn woorden hadden kunnen zijn, Tukkerboy :Y) |
Citaat:
- Ik mij dus afvraag of je wel zo blij moet zijn met ons als Duitsers zien :z |
Citaat:
- Je vergeet dat je een uit-wedstrijd speelt? - Je ook even voor het gemak vergeet dat ik écht niet in mijn eentje kom als je met 10 man komt ofzo? - Wielie Bergs, Timo Aspers, Sven Muijrers e.c. echt niet bang zijn voor een busjes leiderdorpers? - Ik me eens even zou gaan beraden, je maakt jezelf hier belachelijk met je dreigementen? :z |
Citaat:
- je daarmee dan eigenlijk je zelf ook wel beetje belachelijk maakt?! |
Citaat:
- Ik gewoon zeg dat hij niet mot denken dat ik zomaar kom - Ik me afvraag of ik überhaupt kom :{ :* |
Citaat:
- het me eigenlijk helemaal niet zoveel kan schelen :p?! - we hier tenslotte geen internethooligans zijn?! - leiderdorp daar misschien anders over denkt?! |
Citaat:
- ene bellug begon met een opmerking van: denk dat er geen l`dorpers komen - dit namelijk NERGENS op gebaseerd is - er zoals ik al zei zeker 10 komen - ik niet eens een hooli ben, laat staan een internethooli - ik die bartje zeker wel mag - maar hij niet vreemde opmerkingen moet gaan plaatsen - ik zo naar lyon ga |
Citaat:
- ik nogmaals vertel dat ik het niet zo interessant was waarom er gediscussierd wordt?! - jullie wel allebei happen?! O-) - ik je veel succes wens in Lyon?! :* |
- bertje slechts reageert op het geschrevene van L'dorp? :{
- Ik me alleen afvroeg of L'dorp wel kwam? :{ - We alleen echte Hools hebben hier? - de grootste hool hier niet meer is? - Dat Joy was? :( - Ik het spijtig vind dat hij weg is? :'( - Ik nu ga leren? :* |
- ik nu voor het eerst sinds een week weer op internet kan...
- het hier gelukkig nog steeds nergens over gaat:) - het een aardige week was voor de gemiddelde bruggink-fan*) - ik benieuwd ben naar vanavond - dat logisch is - ik er helaas neit bij kan zijn - ik daar ook al aan gewend raak - ik zo lekker ga trainen - ik iedereen de groetjes doe:* |
- zware tijden nu aanbreken voor Phitje? :o
- de komende 1,5 week z'n school veel van m vraagt? :( - daarna Phitje weer lekker lang rust heeft.:):):) - de week durende ziekte na een week vakantie alleen maar voor problemen op school zorgde? :o - ik nu helemaal betert ben? :+ - Remmie het ondanks de nederlaag vast wel leuk gevonden heeft in Turijn? :p - ik voor LD, DJ en Prhyme hoop dat Lyon niet in sterke doen is? - de PSV'sters hier veel sterkte toegewenst krijgen voor hun match? :* - ick sodiewieder ffkes gaat biljarten? :D - zaterdag voorwedstrijden zijn voor het NK biljart 4e klas? :) - ik wel fffies doorkom en nederlands kampioen ga worden? - ik vorig jaar in de 5e klas net te kort kwam, maar wel genoeg voor promovatie? :D:D - eens was daar Claus, nu eet ik Strawberry saus :9 -:* |
-ik weer terug ben?? *)
-:7 |
-me fotos ook al klaar zijn?? :z
-bv: -http://www.xs4all.nl/~rmmrj/fotos/01torino.jpg -deze foto natuurlijk nix zegt of ik er wel of niet geweest ben?? :o -ik spijtig genoeg niet op een foto sta in het stadio delle alpi?? -het wel een ontzettend mooi stadion is?? -het op de tv maar een sfeerloos kutstadion lijkt?? -dit komt doordat de voorste rijen bijna nooit bezet zijn?? -het nl wel sfeervol is?? -zelfs als er maar 35.000 mensen zitten... -http://www.xs4all.nl/~rmmrj/fotos/02torino.jpg -dit ook niet het stadion is?? :x -:+ -dit wel?? -http://www.xs4all.nl/~rmmrj/fotos/03torino.jpg -het net lijkt dat deze fotos van http://www.fr-fans.nl/foto_016.htm zijn afgeplukt?? O-) -ik nu echt ga slapen?? -:* |
Citaat:
-:* |
WJD:
- we weer met 1-4 van Hennep Sport verloren hebben gister? :'( - hehehe Hennep Sport :D - het een gigantische waardeloze wedstrijd was? :[ - we weer als een stelletje pauperds stonden verdedigen? |:( - ik me de hele wedstrijd dus heb zitten ergeren? - ik gister sowieso al gestresst was? - de spelers van Helmond opvallend goed presteren dit jaar? - ik twijfel of dat alleen door Jantje van Dijk komt? - ze daarom welles mogen worden gecontroleerd of ze toevallig de laatste tijd niet te veel hennep gebruiken? :D:D:D:D - (over drugs gesproken) dat er in de woonplaats van de echte Jantje Smit ook geen lieverdjes rondlopen? - een aantal supporters na afloop van de wedstrijd stonden te schelden op de teleurgestelde Uriel Trustfull? - ik ook nog in die kut-regen naar huis moest fietsen? - ik zo snel mogelijk naar huis wilde en niet ging schuilen? - ik dus niet van suiker ben? :+ - ik weer gister lekker gebak heb gehad op de stage? - dat onze nieuwste secretaresse namelijk jarig was? :* - ze 19 werd? - ik gister het zonder Bart (mijn begeleider) moest doen op de stage? - ik gister wel de hele dag hard heb gewerkt? - dat donderdag ook het geval was? - ik donderdagavond ook nog naar de bios ben gegaan naar de film Triple X? 8-) - dat best een ruige film is? :+ - ik lekker een relaxed weekend heb? - ik morgen naar mijn nicht in Belgie ga? - ze vorige week bevallen is van een dochtertje? - ik vanavond ook weer ga stappen? :+ - ik nog niet zeker weet waarheen ik ga? - de kans groot is dat ik naar de Peppermill in Heerlen ga? 8-) - er dus een kansje bestaat dat ik Bartje tegenkom (als hij tenminste niet in Tilburg of bij zijn vriendin zit)? ;) - hij toch een zee van tijd waarschijnlijk dit weekend heeft aangezien Roda niet speelt? ;) - dat ik hem toch niet zie omdat hij toch liever naar de discotheek van het Parkstad Circus Stadion gaat? :o - ik weer 2 keer deze week heb gefitnesst? - ik nog steeds zoek naar een foto-upload site? - ik dus nog steeds nie de foto's van MVV-Shittard op het i-net kan zette? :[ - ik wel dit weekend mijn foto's in het fotoboek op s.com verander? :) :+ - dat je daar jammer genoeg maar 5 foto's kunt plaatsen? |:( - ik helemaal geen Europees Voetbal deze week heb gezien? :o - ik wel hoop dat Feyenoord, PSV en @j@x gaan winnen? - ik ze volgende week ook niet kan zien? :D - ik dinsdag namelijk al weer naar de Geusselt ga? - we dan voor de beker aantreden tegen Top Oss? - ik hoop dat er dan weer een goed sfeertje is op de Celabration Tribune? 8-) - ik woensdag ook geen CL ga kijken? - woensdagavond namelijk altijd fitnessavond is bij mij? :p - er alweer geen enkele bekende online is op MSN? :O - ik nu maar eens de foto's van RemCo ga bekijken? :+ - doei :* |
-mr. Oizo blijkbaar ook de replys van anderen niet leest int wjd-toopic?? :O
-hij daar toch bij vrijwel iedereen kan lezen dat niemand (en dan ook echt niemand..) zijn oersaaie verhalen leest?? :O -ik toch tot regel 2 kwam?? :O -Jantje S. wel gevoel voor humor heeft?? :O -Hennep Sport..HEHE ?? :O -ik me afvraag wie Oizo NIET dom vindt?? :O -:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :+ |
Citaat:
-Niet zoveel mensen aanstaande woensdag CL zullen kijken :z |
wjd
-ik weer helemaal op de hoogte ben over het leven van Oizo -hij alleen gisteren naar de peppermill had moeten gaan -er toen namelijk een goed HC feest was -dit het einde van mijn wjd is |
- Ik net terugzijn van NK voorwedstrijden? :)
- de 3 partijen van vandaag alle 3 door mij gewonnen zijn? :D:D - de kans op een hoge plek in een NK voor mij wel in het verschiet ligt als ik zo goed blijf presteren in de 4e klasse? ;) - ik met deze moyenne zo door kan promoveren naar de 2e klasse? :o - er dan volgend jaar wel een langere weg af te leggen is omdat ik dan officieel geen jeugd mee ben.:'( - het dus dan moeilijker word? - ik dus dit jaar maar Nederlands Kampioen moet worden.:D - whieeeuww :D - maandag een tentamen is? :+ - ik niet uit zou gaan vanavond? :( - er dan maar een bezoek gebracht gaat worden aan cafe de Wit? :+ - Deze fotoot vorige week genomen is tijdens mijn werk met de proms van Heiloo? http://home.quicknet.nl/qn/prive/cw....promsfoto1.jpg - Ik diegene met het amsteloverhemd ben? - het daar wel toffies was? - er nog veel meer fotoots gemaakt zijn met ikke erop? *) - daar nog ffkes op gewacht moet worden.:) - het levensverhaal van Oizo trouwens wel boeiend is? - Rempje sinds kort een digicam heeft? :D:D - Er komende woensdag maar 1 CL wedstrijd gespeeld gaat worden? - ik ff vergeten ben welke. - magoehh, ik gaat er weer mee kappen. :* - Ja tiba loebloe. ;) |
- ik net gevoetbald heb
- we met 2-1 wonnen en ik een vrije trap op me achterhoofd kreeg :o - ik toen duizelig werd en de wereld even schuin was :S - ik nu twijfel of ik alles nog weet - wie is er bijvoorbeeld FB van sport? :p - ik wel zeker weet dat ik de 2e helft wissel stond :{ |
wjd...
- ik vandaag vrij had?! - ik dus maar gebruik heb gemaakt van de situatie om dames-volleybal te gaan kijken?! :9 - dames-volleybal echt wel het kijken waard is?! - we daarna nog ff voetbal hebben gekeken?! - het niveau bedroevend was?! - we daarna een stel Duitsers op gingen halen?! - die uit Oost-Duitsland hierheen zijn gekomen voor een uitwisseling?! - die lui er echt niet uitzien?! - we ons kapot gelachen hebben?! |
WJD:
- ik gister in de Peppermill was? 8-) - het ontzettend tof was? :+ - een vriend van me op het laatste van de avond ruzie zocht? - dat de derde achtereenvolgende week was dat dat gebeurde? - ik daar schijtziek van wordt? - de anderen van onze groep namelijk komen voor de gezelligheid? - daar veel lekkere meiden waren? :+ - we lekker hebben meegezongen op een Maastrichts carnavalsliedje? - een niet zo snuggere meid toen tegen ons zei dat we in de Mini Playback Show konden? :D - ik toen al meteen mezelf als Jantje Smit voor me zag? ;) - ik haar ff heb teruggepakt door te zeggen: "das meer iets voor jou, wij zingen liever live!" :D ? - ik weer meer pils op had dan gemiddeld? - ik er daarom er aan zit te denken binnenkort weer alleen maar op een avond mixjes te gaan drinken? :+ - dat dan vooral Malibu-cola is? - dat lekker zuipt? :+ - ik met 2 vrienden werd gefotografeerd in de Peppermill? :+ - die foto nu op hun site staat? - ik volgende week weer naar Mestreech ga? - Mestreech nog altijd de gezelligste plaats van Nederland blijft? - het weekend al weer voorbij is? :'( - ik morgen weer veel te doen krijg op mijn stage? - ik al 4 avonden lang laat in bed lag? - ik daarom nu eens vroeg ga slapen? - daarom deze reply weer ten einde is? - truste :* |
- ik net op de site van school heb gezien dak mn herkansing gehaald heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ik nu dus alle 10 studiepuntjes van het eerste kwartaal krijg :) - ik 67.5% van de vragen goed had, en je 62.5% moest hebben om het te halen (bij 55% was je bepraatgeval) - ik de eerste keer 52.5 % goed had - dat een beetje kut was - ik dit keer maar wel was gaan leren - ik blij ben - PSV hier helaas geen bijdrage aan heeft geleverd dit weekend :( - ik er net pas achter kom dat Ar-Tuur FB is geworden:d :o - ik deze week weer wat vaker op t forumpie zal komen kijken - ik nl geen school heb wel trainen natuurlijk - ik nu maar es ga douchen en daarna de trein richting A'dam pak x |
WJD..
- ik anke feliciteer met d'r punten - ik vandaag me eerste 5 punten binnen heb - ik over twee weken een herkansing heb :o - de eerste keer namelijk maar een 4,7 was - Ik een keer ga proberen ook zo'n lange pauper WJD te schrijven als oizo - ik al aardig op de goede weg ben - ik toch maar ga stoppen hehe |
WJD..
- Ik het hele weekend niet achter internet heb gezeten? - Ik dat niet heb gemist? - We aankomend weekend ervoor gaan zorgen dat PSV weer aan kop komt? - Ze dan wel motten winnen van Boerenveen? - Ik nu nog 14 posts achterstand heb op Remco? - En nog 10 op Tuur? - Anke en Hugo hun naam nog steeds niet hebben aangepast? - Oizo dat ook maar niet doet? - Ik niet thuis was van het weekend? - Ik dus tot mijn groote spijt Oizo ben misgelopen? - Hij vast nog eens naar Heerlen komt? - Ik benieuwd ben of hij echt zo'n goede gozer is alsie zelf zegt O-) - Oizo dan ook es Remco mot ontmoeten? :] - Die 2 best met elkaar kunnen opschieten denk ik? - Ik nu naar huis ga? - Ik trouwens ook me herkansing heb gehaald :) - Ik nu echt weg ben :* |
- ik eindelijk mijn lyon fotos heb.
- de meesten erg leuk zijn - het wel op valt dat er heel veel rood-wit opstaat - de stadionfotos wat donker zijn - ik binnenkort weer een europese uitwedstrijd ga bezoeken - namelijk vrijdag roda-AJAX gespeeld wordt - er een probleem is - er namelijk geen treinen vanaf daar de grens overgaan richting nederland - we dus of moeten hollen naar heerlen station - of ergens moeten slapen - of gewoon de hele nacht doorgaan - en iets te drinken gaan nuttigen |
WJD:
- Reyners eindelijk weg is bij MVV? - ze beter tussen Reyners en Elsen van functie hadden kunnen wisselen? - de trainerswissel wel een goed resultaat heeft gehad? - we gister namelijk voor de Amstel Cup in een thriller wonnen van Top Oss? - ik er uiteraard bij was? - er wel 1000 mensen in het stadion zaten (WOW! ;) )? - het een superleuke wedstrijd was? - ik geen details ga vertellen omdat ik dan over een uur hier nog aan zit te typen? :D - ik dat jullie dus liever bespaar? :* - ik van tevoren wel een andere wedstrijd had verwacht? - vanaf vorige week vrijdag de DJ van cafe Celabration in de Geusslt draait? - we nu dus eens wat betere muziek krijgen tijdens de rust dan dat duffe gezang van 1 of andere onbekende? - RemCo weer online komt? :D - 1 iemand die werkt in de Celabraion bij mij dezelfde opleiding doet op school? :+ - Danny Wintjens keeper nr. 1 voor mij is? - ik dat al voor het seizoen heb aangegeven? - ik dat dus niet baseer vanwege 1 gestopt balletje van Misha Rook? - ik er gistermiddag pas achterkwam dat geen Champions League deze week was? :? - ik het toch nie meer echt 100% volg? - ik er ook niet echt tijd voor heb? - ik liever naar samenvattingen van wedstrijden kijk dan naar live wedstrijden omdat de kans bestaat dat ik dan in slaap val (behalve in het MVV-stadion, want dan zing ik uit volle borst mee)? - Zaagmanzzzzzzzzz ook online is? :D - ik denk dat Roda en @j@kkes 1-1 spelen overmorgen? - ik voel dat PSV zaterdag thuis van Heerenveen gaat verliezen? :7 - Feyenoord wel een makkie heeft aan Zwolle? - Feyenoord dus weer korter bij komt volgend weekend als dit allemaal uitkomt? - het dan dus weer spannender wordt :Y) - ik vrees dat MVV uit bij Emmen zaterdag gaat verliezen met 2-0? - Emmen namelijk de koploper is? - ik niet weet wat ze vanavond tegen Grunn gemaakt hebben? - ik hoop dat we de volgende ronde in de Amstel Cup thuis spelen? - ik dan stiekem hoop op MVV-Feyenoord of MVV-Roda? :7 :+ ;) - PSV-Feyenoord binnenkort ook weer gespeeld wordt? - ik een draak van een wedstrijd voorspel die in 0-0 eindigt? - ik weer 3 dagen hard heb gewerkt op mijn stage? - ik vanavond maar es nie gefitnesst heb? - ik zaterdag maar weer ga fitnessen? - ik morgenavond een feessie heb bij een vriend? - ik dan mogelijk nie online ben? - het ook weer tegen Sinterklaas aan loopt? :D - ik me afvraag of jullie naar de intocht gaan kijken? :D - ik zaterdagavond weer lekker ga feesten? - ik hoop dat we ook ff dan inwandelen bij de Nachtwacht? - ik de reden niet noem :D (tis een heel gewoon cafe, maar ik zeg nix :P )? - dit weer een lange WJD was? - ik nu maares ga stoppen? - slaap lekker :* |
wjd
- Ik Oizo dank voor het verhelpen van mijn slaaptekort! |
Citaat:
-ik dat dan wel doe?? O-) -ik nl niet de rotste ben?? :9 -OIZO JE BENT EEN GOEIE, INTELLIGENTE KNAKKER!! :+ pssssst...nu nog wel ff je naam veranderen ;) -:* |
Citaat:
-:7 :Y) :+ :D 8{ :z :x O-) :O 8-) :] ;) :9 *) :p :9~ |
- Oud FB Remmieslemmie wel erg veel om Oizo geeft? :o
- hij gelukkig niet zoveel van die gevoelens voor mij heeft? :D:D - ik dolblij ben dat k ongeschonden uit die avondjes samen ben gekomen. :+ - me presentatie voor t project gister echt super ging? - ik voor de klas stond alsof ik me een soort van president voelde? *) - anderen van me groepje werden belaagd met vragen door de leraren? :) - ik zoveel had verteld dat ze gewoon nix voor mij wisten? :D :p :9 - daarna ffkes een balletje werd gestoten? :7 - het balletje goed rolde bij mij? 8-) - Oizo's verhaaltjes over zijn uitgaan best boeiend zijn? - ik erover nadenk om ook een keertje naar Celebration te gaan? 8{ - we dan wel een ontmoeting kunnen doen met Oizo? ;) - ik zeker weet dat Capitano dan dolgraag mee wil? :9~ - er dan misschien wel iets moois gaat bloeien tussen Jan en Rem? :Y) - Jorger elskar dej :* |
Citaat:
|
WJD..
- Ik mij afvraag of Stef de amstelcup-topper in Kerkrade gaat bezoeken? O-) - Ik ook maar deze avatar heb gekozen? :7 - Hugo nog steeds zijn naam niet heeft aangepast, evanals Anke en Oizo? - Het nu echt de hoogste tijd wordt :] - Je dit kunt doen bij User cp en dan edit password? - Je daar gewoon je naam ken veranderen? - Ik nu kap? - :* WE LOVE YOU OIZO, WE DO!!!!!! |
Nieuwe OIZO-TOP 20!!!!
Mijn top 20 per 1-11-2002: 1 (2) T.A.T.U. – All The Things She Said 2 (1) Eminem – Cleaning Out My Closet 3 (3) Las Ketchup – The Ketchup Song (Assereje) 4 (5) Eve feat. Alicia Keys – Gangsta Lovin’ 5 (9) Nelly feat. Kelly Rowland - Dilemma 6 (4) Jan Wayne – Only You 7 (8) Junior Senior – Move You Feet 8 (6) Parla & Pardoux – Forever And Ever 9 (12) DJ Alive & Kicken – I Wanna Dance With Somebody 10 (7) Pink – Just Like A Pill 11 (-) Madonna – Die Another Day 12 (16) Raymzter – Kut Marrokanen 13 (10) Scooter - Nessaja 14 (-) Anouk - Everything 15 (14) Ashanti – Happy 16 (11) Avril Lavigne - Complicated 17 (13) Sugababes – Round Round 18 (-) DJ Boozy Woozy – One More Try 19 (19) Atomic Kitten – The Tide Is High 20 (15) Gebroeders Ko – Ik Heb Een Toeter Op Mijn Waterscooter Ik voorspel dat Nelly en Madonna grote kans maken de nieuwe nummer 1 te worden O-) |
- mijn nr1 Johnny Jordaan - Pruimenpap is?? :)
|
Citaat:
|
-er aardig wat dieven hier rondlopen??
-ik eigenlijk gewoon volgelingen heb?? :Y) -:* |
|
1 Bijlage(en)
- ik klaar zijn met tentamen week? :)
- alleen System Engineering zwaar kut ging? :o - Wiskunde vandaag echt mega super flex ging gewoon? 8* - ik de enige was die het mapelen echt een eitje vond? :p - me haartjes nu ook nog eens geknipt zijn? :'( - ik er gewoon weer op kon kauwen? :o - het dus ook duidelijk tijd werd om de schaar er weer in te zetten? - nu Silverblue - Step back hier aanstaat? - dat een vet nrtje is als ie hard aanstaat? 8-) - Hugobosje niet zo over in moet zitten dat mijn cluppie zijn Twente in gaat maken? - of was t nou tukkerboy.:o - ik nog ff voor het slapen gaan een leuke verhaal heb? ;) - :* ta jatiba ljoubloe.. (ofzo) :D |
WJD...
- het plaatje van Phitje 1 van de 500 foto's is in het nieuwe F-side boek - ik wel snap dat ze in a'dam met smart wachten op dit boek - er nu eindelijk begrijpelijk taal voor de jongens uit a'dam wordt gebruikt :* |
WJD:
- dit mijn eerste reply met mijn nieuwe naam is? :+ - Mr.Oizo niet kon? :[ - ik nu ook nog eens een avatar erbij heb? - ik wel een half uur op mijn profiel heb zitten klooien? :x - ik daarom nu achterloop op planning? - het eigenlijk op dit moment niet boeit? - ik me wel 100 in mijn arm heb geknepen toen ik gister dit topic las? - mijn arm nog steeds niet blauw is? :7 :Y) - ik IRL niet echt iemand ben die graag op de voorgrond wil komen? - ik toch al die positieve aandacht prachtig vind? *) - ik het beste een fanclub kan oprichten? :+ - ik nog niet weet wat Roda-Ajakkes is geworden? - ik hoop dat het 1-1 is geworden? - ik bijna ga denken door de gevoelens van RemCo dattie homo is? ;) - Bartje wat achter loopt? - dit namelijk mijn top 20 op dit moment is? :p Mijn top 20 per 8-11-2002: 1 (1) T.A.T.U. – All The Things She Said 2 (5) Nelly feat. Kelly Rowland - Dilemma 3 (3) Las Ketchup – The Ketchup Song (Assereje) 4 (2) Eminem – Cleaning Out My Closet 5 (12) Raymzter – Kut Marrokanen??! 6 (4) Eve feat. Alicia Keys – Gangsta Lovin’ 7 (8) Parla & Pardoux – Forever And Ever 8 (-) Kelvin – Dance 4 Me Baby 9 (11) Madonna – Die Another Day 10 (7) Junior Senior – Move Your Feet 11 (14) DJ Boozy Woozy – One More Try 12 (6) Jan Wayne – Only You 13 (-) Missy Elliot – Work It 14 (18) Anouk - Everything 15 (9) DJ Alive & Kicken – I Wanna Dance With Somebody 16 (-) Shakira - Objection 17 (10) Pink – Just Like A Pill 18 (13) Scooter - Nessaja 19 (17) Sugababes – Round Round 20 (-) Sjors – Nu Even Niet! - het een rumoerige week in de top 20 was? - die twee lesbo's nog steeds op 1 staan? :D - de hete adem van Nelly en Kelly in hun nekjes voelen? - het nummer van Kelvin super is? - evenals dat van BoozyWoozy en Raymzter? - Raymzter de superstip is? - Madonna slechts 2 plaatsen is gestegen? - DJ Alive en Kicken opvallend terugvallen? - de andere binnenkomers ook niet mis zijn? - Shakira nog steeds lekker blijft? :Y) - ik Sjors ook een weekie een plaatsje gun? - tot jullie groot verdriet de Gebroeders Ko weg zijn uit mijn top 20? :'( En dan nu het belangrijkste nieuws: - HET WEEKEND WEER BEGONNEN IS!?!?!?!?!?!?! :+ 8-) - dit weer het einde is van het Mr.Oizo journaal? - alvast welterusten :* |
- Die schweinhunden uit die k*tstad amSTERdam voor de tigste keer goed wegkwamen? :]
- Ik echt niet snap hoe die het elke keer weer flikken? - Dit al de 4e keer op rij is dat we voorkwamen en wéér 1-1 maakten? :'( - Edrisa Sonko alweer scoorde? - Hij dat eigenlijk 5 minuten eerder ook al had moeten doen? :( - Didulica wel een goede doelman is? :+ - Ik me afvraag hoe koud de goten van Heerlen zijn? - Superjood en DJ daar als het goed is nu inliggen? - En anders in Eindhoven? O-) - Ze namelijk als het goed is niet verder zijn gekomen? - Of ze zijn eerder weggegaan? - Ze dan die prutsgoal van vd Vaart hebben gemist? - Dat ventje echt kansloos is? - Zlatan nog kanslozer is? - Ik me afvraag of het door de wind kwam dat hij steeds omviel? :{ - Wiljan Vloet erg gul is met het geven van bier? - Ik in die 5 minuten dat ik met hem praatte 3 bier heb gehad? :+ - Hij het niet lang meer gaat volhouden om beleefd te zijn tegen de pers :{ - Wiljan hard kan schreeuwen - Ik dus benieuwd ben wie ze om de oren krijg van Wiljan? - Ik mijzelf aanbied als voorzitter van de Oizo-FANCLUB? - Leden zich ff bij mij moeten melden? - We dan ook een fandag gaan organiseren? - Oizo daarbij aanwezig dient zijn O-) - Ik nu eens ga kappen.. :* |
- Bartje het fout heeft?
- Dirk en Mark in de auto naar huis zitten? :) - ik dit net via de telefoon vernam? :7 - Mark tussen hemel en aarde zit.:D:D - Bart voortaan niet zo moet hopen dat iemand in de goot ligt? :[ - ik weet dat in de goot slapen niet fijn is? :{ - Diez een stakkertje is? - Bertje die homofiel net heeft toegevoegd in onze msn gesprek? :r - dit smilietje wel bij mark past? :r ;) - lator |
-.
|
- het weer een gezellige avond in de P8 was
- er na afloop weer vage dingen bij de plaatselijk Turk papa Umut gebeurden :o - Bas daarover kan meepraten - de rumoerige week van Oizo's verrassende top20 me erg interesseert - :z - ik zo maar eens mijn bed opzoek |
wjd
- ik daar idd over kan meepraten?! - P8 en Umut altijd top zijn?! - ik zeker niet te ver zou zijn gegaan?! (Arthur begrijpt wat ik bedoel?!) - ik me afvraag hoe http://www.p8-united.cjb.net gaat draaien?! - ik me dat afvraag omdat we vanavond veel reclame hebben gemaakt?! OLLUM |
- ik gewoon lekker in mijn eigen bedje heb geslapen
- ik namelijk met 2 leidenaren kon meerijden vanuit kerkrade - ze bij de ns een heel selectief kaartjes beleid hebben - niemand gecontrolleerd werd behalve wij - er opeens een tering agent, zonder kaartje!!!, om ons kaartje begon te vragen. - dat dit misbruik maken heet van je functie - de treinreis korter duurde dan ik dacht - het gelijkspel 1-1 wel verdiend was - ik denk nooit meer naar limburg ga - ik me ook afvraag waarom dat wormvormige aanhangsel niet gewoon bij duitsland of belgie werd gedaan - en ajax bovendien heel vaak slecht speelt in kerkrade om de een of andere duistere reden - ik dit niet snap - ik koemans wisselbeleid ook nie snap - oprotten met zlatan uit de basis - en ze gewoon mido en de jong er maar in - er missschien krachten werden gespaard voor aanstaande dinsdag - we dit dan maar moeten hopen - ik nu even koffie ga drinken - dit eigenlijk wel een raar begrip is, koffiedrinken - wnat als je gaat koffiedrinken drinken de meesten niet eens koffie - ik ga dan zo wel koffiedrinken, maar zelf drink ik fanta |
- Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D:D:D:D:D:D
- ik wederom 1e geworden ben? en een stap dichterbij t NK zijn? :) :7 8* 8{ - WHAAAAA. :D:D:D - WHOEI :D - :* |
Citaat:
|
- Ik denk dat Mark gewoon er niet tegen kan dat zijn club nooit wint van Roda?
- Dat jarenlange frustratie zal zijn *) - Hij dus liever niet meer naar Roda gaat? - Ajax misschien naar de Bundesliga moet gaan? |
-nul tegen twee?:7
-stefke :* |
wjd
-het regende boven Rotterdam -Feyenoord ontiegelijk slecht speelde -alleen Buffel het goed doet -ik een draaiorgel ging zoeken bij het zien van al die mensen met collectebussen -maar het ging om die kankerzooi -ze dat geld beter kunnen gebruiken voor dingen tegen kanker ipv 70 vlaggen en shirts maken en die kinderen daarmee het veld op te laten -"Mentos air" sterk spul is... |
Citaat:
-wat zei je schat?:* |
Citaat:
- ik het ook niet droog heb weten te houden - dit ook kwam omdat het spel van Feyenoord 'om te janken' was - ik me afvraag wat RekZ en Il Capitano uit hebben gevreten vandaag, aangezien het aardig los ging in Vak X - FC Zwolle vandaag 600 kandidaten voor Prins Carnaval richting Rotterdam stuurde |
Citaat:
-ze toen ineens iemand van de trap probeerden te sleuren?? -die gozer niet echt zoveel zin had om mee te komen?? :D -er toen wat stewards gingen vliegen?? :o -ze toen werden geholpen door onze grote vrienden van de ME?? -het wel allemaal ging om het afsteken van een rotje bij de 1-0?? :{ -FOEI!! :[ -[edit]het waarschijnlijk ging om het veroorzaken van een dominoreactie op de trap??[/edit] -het toen wel ff los ging 5 meter rechts van me?? -er vanuit alle vakken op de noodzijde (1e ring) rijen dik mensen naar beneden kwamen gelopen?? -deze waarschijnlijk ook even de mensen in het blauw met witte helmpies wilden begroeten?? 8{ -het eigenlijk allemaal ophef om nix was?? -het dus weer zwaar overdreven was hoe sommige mensen reageerden?? -een echte vent geen agent schijnt te worden?? :Y) -huuuugje?? O-) -:* -ik geen kaartje heb voor PSV-FEY?? :'( -er nl storing was bij de ticKUTbox?? |:( -ik nu eigenlijk wel verwacht dat er iemand kaarten voor me gaat regelen waar ik eerst ook voor de omgekeerde wedstrijd kaarten had geregeld?? *) :9 -ik u groet?? -houdoe :z |
Citaat:
- ik ook vind dat een bepaald persoon voor Remco wel een kaartje mag regelen - ik geen naam ga noemen O-) ;) |
- die bepaalde persoon zelf al grote moeite heeft om aan kaartjes te komen :'(
- nog een extra kaartje voor remco er dus helaas niet inzit - het eigenlijk ook wel behoorlijk tegen mijn principes is om iemand met de naam anti-kezman het PSVstadion in te laten :p - ik iig wel in Eindhoven zal zijn volgend weekend, maar dus nog niet weet ofi k ook t stadion in mag :( - de goeie club weer bovenaan staat - we met zn allen maar hopen dat het zo blijft - ik nu weer lekker ga springen *oh nee eerst nog 2 uur in de trein* houdoe... |
- Ikke Hugo'tje Bosje hierbij feliciteer? :*
- Wij bij een overwinning gewoon 5e hadden gestaan.:'( - we nu gelijk staan met die stinkjollies uit Ernheimo? - vandaag me 1e SEN tentamen cijfer terug kreeg? :o - er van de 100 leerlingen slechts 3 een voldoende hadden. :{ - ik met een 4,1 toch echt bij de top 15 zat? :D:D - die leraar nu zelf wel in zal zien dat zijn in elkaar gezette toets nergens op sloeg? :D:D:D:D - hij nl veel te weinig over Thevenin en Norton schakelingen vroeg, terwijl we dat onwijs vaak hebben behandeld? En Ik al 4 jaar ervaring erin heb en het dus probleemloos kan? :) - ik ervantevoren dan eerst ook vanuit ging dat die toets wel moest lukken? :+ - ik mezelf niet druk maak over deze cijfer omdat de herkansing dus wel makkelijker zal worden? - mn cijfer voor Wissiepissie toch zeer hoog zal zijn? - mn projectgroepie me heel erg mag, en alles dus verders perfectoliooo is. :Y) - whoei whieeuw whaaaaaai..... ik gistermiddag met me team met 12-0 heb gewonnen bij het curlingen.:) |
WJD..
- ALs je geld hebt gewoon naar psv - Feyenoord kan - Voor bobo's geen combi regeling geldt - Je dan als gast wordt ontvangen met een 'open bar' en een '3 gangen diner' - je voor meer informatie bij deze link moet kijken http://www.menm.nl/index.php?section...esentatie=lang |
WJD:
- het vandaag "d'n ilfde vaan d'n ilfde is"? :+ - HET CARNAVALSSEIZOEN DUS WEER BEGONNEN IS?!?!?! 8-) - ik me nu al weer vet verheug op carnaval? - ik een aardig weekend heb gehad? - ik nix hoefde te doen aan mijn stageverslag? - ik dat niet deed omdat ik op mijn stage al daaraan gewerkt had? - ik voor de rest lekker relaxed achter de comp heb gezeten in het weekend? 8-) - ik uiteraard zaterdagavond ook op stap ben geweest? - ik in Lavita, Celabration en La Cloche ben geweest? - in Lavita van de week 6 Algerijnen waren opgepakt die banden hadden met Al Qaeda? :o - het dus ook spookt in de gezelligste stad van Nederland?:o - de Cella rulezzzzzz?!?!?! :+ 8-) - mijn twee beste maatjes niet uit gingen? - ik dat niet erg vond? - ik me redelijk heb ingehouden wat alcohol betreft zaterdag? - ik van het weekend ook nog een CD'tje heb gebrand? - ik ook nog gefitnesst heb dit weekend? - mijn spieren in ontwikkeling zijn? :+ - MVV ook nog eens niet verloor dit weekend? :+ - dat dus ook een meevaller was? - ze gelijk speelden tegen de koploper Emmen? :+ - dat voor een ploeg op de 17e plaats dus qua resultaat goed is? :) - ze nu 16e staan? :7 - het qua spel minder was zaterdag? - Emmen Donny de Groot, de topscorer, nodig miste? :p - MVV 5 verdedigers had opgesteld? - MVV het moest doen zonder hun eerste twee keepers? - daarom een knaap van 17 jaar in het doel moest staan? :D - zijn naam Tom Muyters is? - hij vorig seizoen ook uitgerekend in deze wedstrijd zijn debuut maakte? - hij toen 3 goals om zijn oren kreeg? - hij zaterdag een fantastische wedstrijd keepte? - hij onder anderen een penalty stopte? :+ - we vrijdag thuis tegen Volendam motten? - me dat een eitje lijkt? :Y) - aangezien de amateurs van AGOVV en Fortuna ( :D ) daar ook van kunnen winnen? - iedere wedstrijd toch op zich staat? - dit Zaagmanz's nieuwe look is? :D http://members.lycos.nl/secreet/forum/P1010045.JPG - hij al aan carnaval begonnen is? :D - ik graag jullie commentaar wil horen? - ik nu maares weer verder ga surfen? - dit dus het Oizo-journaal was van 11 november 2002? - u allen een goeie avond en welterusten wens? - :* |
Oizo, vertel eens iets meer over dat uitgaan en die cd die je heb gemaakt
|
Citaat:
Ja, idd Jantje... je vertelt ons altijd zo weinig... |
- Ik op zoek ging naar een ieders achternamen?
* Mark Visser? * Hugo de Bruijn? (Tukkerboy) * Remco Verzijde? * Dirk-Jan Verstraaten? * Anke Muijzers? * Stef de Wiitt? * Arthur Sessink? * Remko van het Hof? * Bonnie van Drempt? * Bas Löverink? * Bart Urlings? * Jan de Wiitt? * Joy Kapel? :{ * Thijs Nabben? * Alwin ?!?!?! Ik heb ze allemaal wel gehad geleuf ik. Vergeef me als ik je vergeten ben :* |
Citaat:
|
Citaat:
:[ :[ :[ |
wjd
-ik zin heb in morgen -ik wel op vak GG zit. -op G als die enge gele man ons doorlaat -v. Hooijdonk nog niet meedoet :( -Tegen pisvee wel :Y) -:Z |
WJD..
- ik morgen weer op W zit - het van mij wel droog mag blijven - Remco en ik toch wel vinden dat nat worden z'n charme heeft :p - Dit weer een nietszeggende toevoeging was aan het WJD-topic dat richting de 1000 posts gaat :Y) |
WJD..
- ik morgen weer op X zit - het van mij wel droog mag blijven - RemKo en ik toch wel vinden dat nat worden z'n charme heeft :p - Dit weer een nietszeggende toevoeging was aan het WJD-topic dat richting de 1000 posts gaat :Y) |
- het vanaaf en morgen mooie voetbal avondjes worren? :)
- ik net als Oizo een top20 ga bijhouden? - deze elke dat anders zal zijn? :p - hij hier komt? :D 1. Paul Van Dyk - Live at Cream@Amnesia Ibiza 2. Johnny Jordaan - Pruimenpap 3. Cygnus X - Orange theme 4. Jessica Airplane - white rabbit 5. Robbie Ronald - Kleine blonde mariandel 6. Tasmine Archer - Sleeping satalite 7. Muse - In Your World 8. Queens of the Stoneage - No one knows 9. ard & jorn - 16 10. Dumonde - never look back - ik het maar bij een top 10 hou? - me weekend planning net in de war werd getrapt? :o - het nog wel een keertje goed komt? ;) - schoooool is out for SUMMMER! 8* - :* |
- ik vind dat bij het symbolische aantal van 1000 posts een nieuwe WJD geopend kan worden :p
- Stef daarvoor de aangewezen persoon is. - De Graafschap pauper bezig is de laatste tijd - ik eigenlijk niet weet waarom ik daar nu over begin :o :'( - ik wel hoop dat Ajax vanavond wint, PSV de derde plek haalt en ook Feyenoord Europees verder gaat - dit zeker een heel politiek correct WJD is :) - ik me afvraag wie Alwin in het lijstje van Bart is? :o - het lijstje verder aardig compleet is geloof ik - er nog wel wat meer sportforummers zijn - dit wel de harde kern is :7 - ik volgende week weer tentamenweek heb - er ook nog wordt verwacht van ons dat we een voorlopige versie van 1ons profielwerkstuk over een paar weken inleveren - ik het nu wel weer ff druk met school ga krijgen - Ik deze WJD niet onnodig wil rekken :z |
Citaat:
|
Citaat:
Was ook zo tegen die turken... |
Citaat:
-ik het hier niet mee eens ben? -ik vind dat we gewoon door moeten gaan? -op naar de 2000?:7 |
Citaat:
- ik "Moi" in het lijssie mis? :o - ik enkel weet dat ze Nikki heet? :+ |
http://www.phreakers.net/forumpics/dumbpeople.jpg
-ik bij het zien van dit plaatje aan iemand moest denken die hier zo af en toe post als hij het niet te druk heeft op andere fora?? :+ |
Citaat:
- en Rekz, of is dat Alwin? |
WJD:
- ik niet de enige ben die plan? :+ - ik las dat Phitje dat ook doet? :) - plannen goed is? - ik mijn top 20 trouwens altijd op donderdag of vrijdag maak? - dat dus niet in mijn weekend staat gepland? - ik al 7 jaar een top 20 maak? :D - Liverpool uit de CL ligt? :'( - de opbrengst van de Mr.Oizo-fanclub naar MVV gaat? :D:D:D - ik nog onvoldoende commentaar heb gehoord op het stoplicht-kapsel van Zaagmanz? :{ - IK ZEER TELEURGESTELD BEN IN JULLIE OMDAT JULLIE MIJN NAAM NIET GOED SCHRIJVEN??? :'( :[ |:( - mijn CD bestaat uit 21 nummers? - er nogal veel R&B, top40-muziek en Hollandse feestmuziek opstaat? - trance echter toch mijn favoriete muziek blijft? 8-) - ik bewust bijna geen trance-liedjes op de CD heb gezet? - ik dat doe omdat ik altijd w8 tot nieuwe verzamel-CD van trance uitkomt? - dat dan de trance-nummers die niet op de CD staat mar die ik wel graag wil hebben alsnog download en brand op een CD? - ik gister in de bus mijn nieuwe CD al heb geluisterd? - ik het meest uitga in Maastricht? - ik heel soms in de Peppermill of in Valkenburg te vinden ben? - de Celabration naar mijn mening de leukste tent van Maastricht is? :+ - het wel een dure tent is? - dat je voor een pilsje al € 2 mot betalen? :o - dat dan wel in 0,3-Liter-glazen is? :7 - dat een flesje Schmirnoff Ice € 5 waard is? :o - die prijzen uiteraard belachelijk zijn? - ze toch meerdere malen per week die tent toch volkrijgen? 8-) - de Meta de stomste tent van Maastricht is? - dat daar alleen maar van die pubertjes komen die om 12 uur al weer naar huis gaan? :D - ik naar mijn mening nu wel genoeg heb verteld? :p - ik dus maar stop? |
- een ingenieur hoort te plannen? :p
- ik dat over enkele jaartjes ben.:) - ik mijn top10 vanaf vandaag maak? - Zwarma's dochtertje dat kapseltje van Zaagmans een heerlijke maaltijd zal vinden? :D - m'n nichtje namelijk alles wat fel gekleurd is eet? :9~ - Oizo niet zo moet peeuwen over dure drank? - in Alkmaar bier altijd al 2 euro kost en Breezers, Climax, WDK, Smirnoff ice 5 euro? :o - dat zo is omdat men ervan uitgaat dat mensen in het westen normaal gesproken rijker zijn. O-) - ik toch liever de gemiddelde prijzen uit het oosten heb. ;) - Ajax dikke pech heb? :x - Die Kanker ITALIANEN erg irritant en kleinzerig zijn?:[ - BASEL door is? :D:D:D:D - Liverpool niet zomaar 4 doelpunten gaat maken? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D - GOOOOOOOOOO DUDEK!!!! :D:D:D - WHieeeeeeuw :* |
Citaat:
- de genoemde drankjes hier in de buurt (Oosten des Landsch :+) ook duur zijn - je voor die dranken 3 muntjes betaald - 3 muntjes gelijk staan aan een euro of 5 denk ik? |
WJDBOIHC (wist je dat bij ons in het cafe):
-een pilsje 1,60 kost? -een amsterdammertje 1,80? -een halve liter 3,60? -een breezer 4,10? WJD -ik dit al belachelijk hoge prijzen vind? -ik dus blij ben dat ik het voor de helft vd prijs krijg?:7 -dit mij nog niet beweegt tot het nuttigen van een breezer oid? -ik het journaal en daaropvolgend de rest vd champions league ga kijken? -ik mij afvraag waarom ik ben vergeten mn voorspellingen voor ons mooie spelletje in te vullen? -laterz:* |
- ik het wel dom vind van Tukkerboy, want hij heb al veel keer gerepleyd in dat topic?
- hij nu voor vandaag zijn voorspellingen erin heb gezet? :D:D - ik helemaal sjekkie ging toen ik Forever young van Mental Theo en Karel Lagendijk hoorde. :o - mijn top10 van vandaag er als volgt uitziet? :D[list=1][*]Charly Lownoise & Mental Theo - Fantasy world[*]Charly Lownoise & Mental Theo - Forever young[*]Charly Lownoise & Mental Theo - Together in Wonderland[*]Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful days[*]Charly Lownoise & Mental Theo - Just can't get enough[*]Charly Lownoise & Mental Theo - Live at londen[*]Charly Lownoise & Mental Theo - Hardcore Feelings (die clip was goehoeeed):D[*]Charly Lownoise & Mental Theo - Party[*]Charly Lownoise & Mental Theo - Stars[*]Charly Lownoise & Mental Theo - Your smile[/list=1] - Als ik dit hoor, ik me helemaal weer 13 jaar voel? :) - of was t nou 14. :o - ik wel weet dat ik me ook 11 voel? - dit er al was toen ik volgens mij nog op de vondelschool zat? :) - deze muziek toendertijd altijd werd gedraaid in de TenDenz?? :D - come show me your hardcore feelings.... tetetetetetetehhh whapwhap. 8* 8* |
Dit mijn top 10 van mijn jeugd is? O-)
* No Limit - Irene Moors en de Smurfen * Ik moest kloppen want de bel doet het niet - Samson * Hallo Vriendjes - Bassie en Adriaan * Stampertje - Kinderen voor Kinderen * Alice, who the fuck is Alice - Gompie * Op een onbewoond eiland - Kinderen voor Kinderen * Hoor wie klopt daar Kinderen? - Sinterklaas * Bestel Mar - Rowwen Hèze * Spetter pieter Pater - Alfred Jodocus Kwak * Leer te kijken - David de Kabouter :+ |
Citaat:
- Ik vroeger altijd naar de vleet ging (windkracht 12+) - Hier kleine gabbertjes werden opgeleid - Dit onder het nummer 'Always Hardcore' gebeurde - DJ Paul's Life is like A dance hoort ook wel bij die tijd :+ - De top 10 van mij tegenwoordig er wel wat anders uitziet :p - Ik hem niet ga plaatsen - Bartje mijn achternaam verkeerd schreef - Er een wezelijk verschil is tussen het en 't - Ik wel een beetje zenuwen heb voor vanavond - Dit weer een nietszeggende toevoeging was aan het WJD-topic dat richting de 1000 posts gaat :Y) |
WJD
-ik een kaartje voor de OOSTtribune heb weten te regelen voor zondag?? 8* -het dan PSV-Feyenoord is?? -ik me maar als een lampie ga gedragen en me bek ga dichthouden?? O-) -ik zeer teleurgesteld ben in ankje?? :( -zij wel ff een kaart had mogen regelen voor me?? :9 -ik me afvraag of ze zelf wel een kaart heeft?? -ik iig naar tankie int uitvak ga zwaaien?? :7 -dit mijn 3e uitwedstrijd in Nederland op rij is die ik buiten het uitvak bezoek?? -je toch wat moet als je daar om wat voor redenen geen kaarten voor kan krijgen......?? -het wel zijn voordelen heeft om los te zitten?? -ik waarschijnlijk ook los naar NAC en RKC ga?? :7 -owja en ook nog Heerenveen?? -ik dus gewoon elke uitwedstrijd van Feyenoord bezoek op het moment?? :Y) -de laatste wedstrijd die ik heb gemist heb RBC-Feyenoord was?? -ik daar ook weinig heb gemist?? :D:( -ik zo wederom in de regen ga staan op X?? -ik toch al verkouden ben?? :{ -het natuurlijk niet erger moet worden?? -ik eigenlijk meer zin heb in PSV-uit dan in vanavond Newcastle-thuis?? -het een feestweekie kan gaan worden?? -ik daar maar hard op hoop?? :Y) -ik dr zo maar eens vandoor ga?? -ciao :* |
Citaat:
- ik uiteraard terug zal zwaaien :* - ik dacht dat ze in heerenveen geen losse verkoop hadden? - ik me winterjas weer tevoorschijn ga halen :Y) - Dit weer een nietszeggende toevoeging was aan het WJD-topic dat richting de 1000 posts gaat |
wjd:
-Ik nu in de auto stap onderweg naar Rotterdam -:Y) |
Citaat:
- ik Nikki Willems heet :+ - deze Nikki Willems ontzettend baalt van gisteren :'( - het gewoon belachelijk is dat PSV niet kan winnen van een b-elftal dat met 10 spelers speelt.... |:( - en dat Borussia niet van Auxerre wint... - PSV zich nu maar moet concentreren op de competitie - dat gaan we gewoon winnen ;) - @j@x en feyenoord de eer maar moeten gaan redden... (als feyenoord tenminste wint vanaaf :z ) :* |
- ik geen idee heb hoe Nikki eruit ziet?
- dat komt doordat ik nog nooit een foto van haar gezien heb en dus geen beeld heb - ik wel benieuwd ben O-) - ik bij bijna alle andere sportforummers wel een gezicht voor me zie door foto's - haar e-mail (MSN) adres mij ook niet bekend is :( :x - Feyenoord met 2-0 achter staat - van de 3 Nederlandse clubs in de CL er dus maar 1tje door gaat - de andere 2 niet eens in de UEFA door kunnen gaan :{ - het er een wedstrijd of 2 geleden nog beter uitzag - alhoewel PSV al de hele CL achter de feiten aanloopt - ik net op de website van onze club een artikeltje over onze 2 leiders tegenkwam :D - onze uitwedstrijden zorgen voor AllStars tafarelen :D ::: DE ONGELOOFLIJKE AVONTUREN VAN GÖKHAN EN CADIR ::: Door Marcel van Berkum Gökhan en Cadir zijn leiders van Silvolde A2. 'A hell of a job' maar ze doen er alles aan. Het team draait prima en staat momenteel derde in een competitie waar regelmatig tegen A1-teams moet worden gespeeld. Ook deze leiders hebben te maken met de veertiendaagse pijncyclus van het vervoer naar uitwedstrijden. Voor de uitwedstrijd tegen KSV dachten ze het allemaal voor elkaar te hebben. De auto's kwamen voorgereden, spelers er in en op naar Vragender. Eén probleem: ze konden zelf niet meer mee. De afgeladen spelersauto's werden alvast weggestuurd en beide leiders probeerden tevergeefs om nog een auto te vinden. Er zat dus niets anders op, dan op de scooter de helse tocht naar Vragender te ondernemen. Naar verluidt waren ze nog net op tijd. De wedstrijd ging verloren, maar dat lag zeker niet aan de inzet van het dynamische duo. Inmiddels zijn de heren weer teruggekeerd op de Munsterman. Hoe het verder met Gökhan en Cadir vergaat, leest u een volgende keer op de site. - dit het stukje is - de website van onze club wel aardig is en veel actuele info bevat 8-) - het tafelvoetbal weer razend populair is bij ons op school - lessen gespijbeld worden en langer op school gebleven wordt om te spelen :o - Feyenoord 1-2 maakt nu - :z |
- het nu 2-2 is
- dit weer een typisch geval van YOU ONLY SING WHEN YOU`RE WINNING - dat het wel weer mooi is om zoiets te constateren. - ajax al door is - ik persoonlijk hoop dat f eruit gaat - het voor het nederlands voetbal zeer goed is als f doorgaat - ze nog een kwartier hebben - ajax toch wel verdiend doorging - als je tenminste kijkt naar wat en hoe ze gespeeld hebben - het echt kut is dat we nu in de volgende ronde weer een italinaase club hebben - en ook een spaanse waarschijnlijk - verder hoop ik op newcastle - ik nu weer ff ga kijken |
Citaat:
- de Meta in Maastricht dan echt iets voor jou is? ;) |
Citaat:
- en na het gelijkspel de sfeer niet ineens een stuk beter werd? - :{ - Feyenoord eruit ligt - ik er toch wel van baal |
Citaat:
|
wjd...
- Silvolde A2 idd net een allstars elftal is?! - Moest de voorzitter van Silvolde niet ook eens rijden voor dit elftal?! - de voorzitter van Ulftse Boys altijd na de wedstrijden van Ulftse Boys A1 (waar ik dus in speel) komt kijken?! - dat natuurlijk wel vet stoer is?! - Vragender een kut-gat is?! - daar alleen maar lompe boeren wonen?! - ze denk ik ook maar 1 A hebben?! - het een wonder is dat ze in Silvolde 2 A's hebben?! - er in Ulft 3 A's zijn?! O-) - Ulftse Boys toch ook maar 1 A heeft?! - het echter geen lompe A is?! - de jongste speler namelijk 14 jaar oud is?! - vlak daarna 3 jongens van net 15 jaar komen?! - ik één van de oudste ben met mijn 17 jaar oud?! - er maar 4 van de 15 jongens ouder zijn dan ik?! - je dus wel mag concluderen dat wij een hele jonge A1 hebben?! - onze keeper echt super goed is?! - hij volgend jaar naar alle waarschijnlijkheid zal verkassen naar een (andere) professionele club?! |
wat een avond...
|
Citaat:
dit heet trouwens: achter je club staan als ze ergens voor knokken..niet tof en stoer lopen zingen als je voor staat........ |:( trouwens ook nog ff iets over die sfeer in de Arena dinsdag..dat was natuurlijk wel geweldig..constant die zingende Italianen (ga nou niet zeggen dat je ze niet gehoord heb...) en pas toen het bericht doorkwam dat Rosenborg met 1-0 voor stond kwam er wat amsterdams gebrul en begonnen jullie te feesten en stoer te zingen (dus niet je club steunen, maar een beetje tof lopen doen, omdat je clubbie een resultaat haalt..een beetje jou 'you only sing when you're winning-id') en een terechte plaatsing?..mwah volgens mij waren jullie behoorlijk afhankelijk en hadden jullie er zo uit kunnen liggen..ten opzichte van Lyon misschien terecht, maar als zij hadden gewonnen bij Rosenborg (wat jullie daar en thuis niet konden..) dan hadden ze ook wel wat verdiend..naja 1-1 werd het, dus een terechte plaatsing voor de 2e ronde voor jullie..gefeliciteerd..de punten voor de competitie gaan jullie toch wel verspelen vlak voor of/en na een europese wedstrijd..het geld is natuurlijk wel leuk dat je verdiend door het halen van de 2e ronde (en wellicht een puntje in de 2e groepsfase)..dat jullie er een keer iets nuttigs mee doen :Y) WJD -dit niet helemaal een wjd was en ik moe ben?? O-) :z [edit] of bedoelde je nou die engelsen die doodstil waren toen ze ineens zwaar onder druk stonden na de 1-2 en pas weer gingen zingen toen de op 2-3 kwamen?? dan is het niet zo bedoeld om je zo aan te vallen :+ [/edit] :D :* |
-ik zowaar vanochtend om half 9 ben opgestaan om kaartjes te bemachtigen voor twente-vitesse?
-dat dat vroeg is? -het wel gelukt is?:7 -dit onze eerste thuisoverwinning van het seizoen wordt? |
Knrkzooi
|
Wat hebben die knkrengelsen met het liedje: jalalala OE OE!
jeezus irritante lui daar |
Citaat:
|
Citaat:
nou viel me gister dus op dat de kuip doodstil was na de 0-2. ik zeg terecht, teleurstelling etc. maar dan moet je niet tof lopen doen met wij zingen altijd als we achter staan. das bullshit. en de sfeer in de arena was echt goed hoor tot de 0-1, 0-2. daarna was het kut, en stil, maarja das in jullie ogen niet zo gek toch, wij toch altijd stil. na die 0-2 ben je afhankelijk, je scoort toch nooit meer 3 keer als je reeel bent, maar daarvoor hadden we alles in eigen hand. als je gewoon wint ga je door. het liep anders en daarna werden we dus afhankelijk. en uiteindelijk een terechte plaatsing voor ronde 2 dus. |
Citaat:
De eerste helft was de sfeer redelijk (ook de engelse vielen opzich tegen). Maar je krijgt de 1-0 op z'n klote moment tegen, verwacht je dan dat de hele kuip uit z'n naad gaat? De 2-0 valt meteen na de rust. Totale verslagenheid in het stadion, Feyenoord speelt als een natte krant in het cruciale duel. met de komst van Bombarda veerde het publiek ook meteen op, en na de 2-1 was het weer een echte Europa cup sfeer. Als je het dan toch over 'Sing when your winning" wilt hebben had je beter op die engelsen kunnen letten. Maar voor de rest ben ik het er wel eens dat de Het Legioen meer een 'mythe' is dan werkelijkheid de laatste tijd. Want die teringherrie had er van mij vanaf minuut 1 moeten wezen. WJD.. - Dit totaal geen wjd was |
Citaat:
-hier ook redenen voor zijn?:) -dit namelijk is dak niet had verwacht dat ik nu nog in twente zou wonen? -:* |
Citaat:
- mijn foto wel hier in zo'n topic heeft gestaan O-) - dat wel al heel lang geleden is - ik die blonde was (niet dat je daar wat aan hebt...) - mijn msn nikki_1806@hotmail.com is :Y) - ik het toch wel lullig vind voor al die feyenoorders hier - ze nou fijn 2de mogen worden ;) :* |
- het mij opviel dat er ajax vlaggen in de kuip hingen afgelopen woensdag
- ik niet weet of jullie dat ook gezien hebben - er over een uur geloot gaat worden - ik de spanning nu al beetje voel - we in principe vrij uit kunnen spelen - we namelijk niks hoeven waar te maken - ik zondag mijn 1e wedstrijd van ajax ga missen in de comp, aangezien ik tentamens heb - dit best kut is - ik nu ook fitje niet kan zien - remco post heeft gehad - wel op een raar tijdstip - ik weer ff ga leren |
Citaat:
-een groep engelsen naast mij een Amsterdam [xxx] vlag hadden en nog eens met een ajax logo... -ze echt wel stoer waren.... -:O |
- Het zeer spijtig is dat Frank Verlaat niet door is in de UEFA cup? :'(
- het net leek of er Ernheim op de TV stond gister? :o - ik zo nog 2 uurtjes autoCAD'en heb? - de rest van me klas nu zit te Soldier of Fortune 2'en? :+ - ik moet toegeven dat ik dat net ook deej? :D:D - ik altijd dik laatste word tegen PC - nerds? :p - iedereen zich afvraagt hoe Oizo dit weekend door komt? - hij vast wel weer naar Celebration toe gaat? :) - ik dat ook wel een toffe kroeg vind? - de Bascule niet meer zo''n vijver was als eerst? :( - vroeger het me bijna elke week wel lukte om een visje te vangen? :o - dit denk ik nu voorkomen word door een zeer irritant en dom mokkel? :[ - ze moet oprotten? :[:[ |
Citaat:
Over sfeer enzo bij anderen maak ik me niet druk. Bij Ajax heb ik nog nooit sfeer meegemaakt, maar dat is mijn mening. Bij Feyenoord valt het overigens de laatste jaren ook tegen :p |
WJD:
- hier weer een reply komt waar jullie met smacht op zaten te wachten??? O-) O-) O-) :* :+ - ik gister weer naar mijn cluppie ben gaan kijken? - Bartje bijna in het Volendam-vak was beland?:+ - hij toch niet is gekomen? :o - ik me afvraag hoe het met hem was afgelopen als-ie in vak B van de Celebration Tribune had gezeten? :D O-) - ik in het vak er naast altijd zit? :) - het weer een vrij goed sfeertje gister was? - toch de supporters halverwege de tweede helft wat uit verveling gingen zich in plaats van uit strijd? - het namelijk een vreselijk saaie wedstrijd was? - Volendam een tikkeltje beter was? - zij enkele kansjes kregen in de eerste helft in de persoon van Esajas en Faria? - Heymans het meest gevaarlijk was voor MVV met een vrije trap en een vrije doortocht op de goal waarbij hij een beweging te veel maakte? - Gerets en Mutsaers terug waren van blessures? - ze daarom op de bank zaten? - ook Van Dooren op de bank zat? :{ - Ralf een echte sjeng is? :+ - we dus niet alleen Belgen in ons elftal hebben? :D - de tweede helft hetzelfde slaapverwekkende beeld vertoonde? - Volendam toch minder gevaarlijk was? - Taiwo, Heymans en Wau de grootste kansen kregen in de tweede helft? - het op een typische 0-0-wedstrijd af ging stevenen? - daarom de supporters maar "alles of niets" gingen scanderen? - het niets werd? :[ - het namelijk Luirink was die een vrije trap in de allerlaatste minuut binnen schoot? - ik van tevoren had ged8 dat we wel ff met 2-0 zouden winnen? - ik me schaam dat Fortuna en AGOVV hier wel van gewonnen hebben? :'( - Fortuna ook in de laatste minuut verloor uit een vrije trap tegen Go Ahead? :D:D:D - wij daar volgende week tegen motten (uit)? - dat een zware kluif wordt? :{ - we toch gisteren veel strijd hebben geleverd? - er gister een paar rijen boven me een aantal vet irritante kindertjes van 5 jaar zaten? - ik het wel irri vond maar van de andere kant d8 van: "zo ben ik ook geweest"? 8{ - in de 70e minuut een wissel plaatsvond bij Volendam? - voor Ouhsaine namelijk ene Jan Smit inviel? :+ :x - ik toch 90 minuten lang op de tribune heb gezeten en niet op het veld heb gestaan? :p - ik denk dat het de echte Jantje niet was? :D - hij namelijk niet zingend over het veld liep? - hij anders wel in de rust een liedje had gezongen? - ik toch liever luister naar de muziek van de DJ van de Celebration? :+ - ik er vanavond weer zit? :+ - ik niet precies weet of ik alleen in Maastricht blijf vanavond? - ik vanochtend weer ben gaan fitnessen? - ik dat woensdagavond dat ook heb gedaan? - ik daar voor het eerst een meissie heb gezien waarmee ik niet echt zo'n florisante band heb? :D - die ook altijd in de Cella zit? :+ - het gister oeisaai was op mijn stage? :O - ik het de dagen ervoor wel druk heb gehad op mijn stage? - mijn stageverslag lekker opschiet? :+ - ik een 7 had voor de tussenbeoordeling van de stage? - ik de stage dus wel haal? :+ - me opeens nix neer te binnen schiet? :D - ik daarom maares een eind maak aan deze reply? :p - jullie nu zeker wel staan te huilen? :'( - JA SORRY JONGENS!!! :D ... :* |
OOOOOOOOOOW JAAAAAAAA: :D:D
WJD: - dit mijn top 20 van deze week is? :+ Mijn top 20 per 15-11-2002: 1 (2) Nelly feat. Kelly Rowland - Dilemma 2 (5) Raymzter – Kut Marrokanen??! 3 (1) T.A.T.U. – All The Things She Said 4 (8) Kelvin – Dance 4 Me Baby 5 (11) DJ Boozy Woozy – One More Try 6 (9) Madonna – Die Another Day 7 (4) Eminem – Cleaning Out My Closet 8 (7) Parla & Pardoux – Forever And Ever 9 (-) Shaggy – Hey Sexy Lady 10 (3) Las Ketchup – The Ketchup Song (Assereje) 11 (13) Missy Elliot – Work It 12 (6) Eve feat. Alicia Keys – Gangsta Lovin’ 13 (16) Shakira - Objection 14 (10) Junior Senior – Move Your Feet 15 (14) Anouk - Everything 16 (12) Jan Wayne – Only You 17 (-) Café Del Mar – Energy 52 (Marko V Remix) 18 (17) Pink – Just Like A Pill 19 (15) DJ Alive & Kicken – I Wanna Dance With Somebody 20 (-) Jurgen Vries – The Theme |
- Ik weer heb genoten van Oizo's Reply?
- Ik inmiddels ben gestegen naar een stevige 4e stek van triestelingen op dit forum? - Ik Tuur in zicht heb? - Slechts 5 posts scheiden tussen hem en mij? - Ik bang ben dat ik Fit niet meer in ga halen? :( - RemCo nog wel te pakken moet zijn :+ - Kwa kansloos lange posts Oizo toch de kroon spant :o - Dat echt niet meer in te halen is? - We wel voor de 2000 posts gaan? - IK voorspel dat de 1000e door Remco gedaan wordt? :+ - Bij deze de voorspellingen geopend zijn? :Y) :* |
Citaat:
- errug stoer - we met voetbal met 6-4 gewonnen hebben - ik dus niet op korfbal zit - we met rust 3-0 voor stgonden na een assist op de 2-0van mij - we na de rust op 4-0, 4-1 kwamen - onze spits toen de stsand opm 6-1 bracht - het ddaarna nog 6-4 werd - er ook ngo flinke irritsaties over en weer waren, dat leidde tot een rode kaart voort ons - die kaart ook nog opgheschreven werd - die scheids echt lomp was - arsenal vandaag geboekt is - het wel 110 euro kosstee - ik zo ff kopspijkers ga kijken |
wjd
-ik weer helemaal op de hoogte ben over alles wat maar met Oizo heeft te maken -ik uit zijn top 20 2 nummers ken -dat de ketchup song en kut marokkanen zijn -ik de andere 18 niet wil kennen -ik net ineens dit tegenkwam http://members.lycos.nl/janpeterdevries/ll/tofke.gif :Y) |
-mark volgens mij ook duidelijk heeft genoten van de 3e helft?? :Y)
:+ |
Citaat:
- en jij hopelijk van je kaartje |
Ik vond deze nog, rekx :) Goeie tijden waren dat toch :7
Beste Arnhem en bartje518, ik ben het beu om die vervelende niets bijdragende reacties van jullie te zien op SPORT, als ik na deze mail nog dergelijke post zie, laat ik je bannen. Wil je een reden hebben? Lees de forumgeboden maar en dan vooral nr'tje 14. Zie dit maar als een mooie waarschuwing. Groeten, Tofke_H En deze: Gregoor van dijk, Aka Bartje518/anastasiouinoranje!! Je bent geband voor 2 dagen wegens spammen op sport. Als je geunbanned wilt worden stuur dan over 2 dagen een mailtje naar mitros@scholieren.com Mitros, Forumbaas Sport From : "Tofke_H" <tofke_h@scholieren.com> Reply-To : "Tofke_H" <tofke_h@scholieren.com> To : "Bart Urlings" <barturlings@hotmail.com> CC : <barturlings1@hotmail.com> Subject : ik heb niemand geblokkeerd op MSN Date : Thu, 4 Oct 2001 18:13:47 +0200 Reply Reply All Forward Delete Put in Folder...InboxSent MessagesDraftsTrash Can Printer Friendly Version ik was gewoon niet online op MSN Deze post snap ik nog steeds niet waarom ik die ontvind.. *zucht* wat een tijden :] |
WJD..
-Ik vrij moe ben?:O :z |
-ik zin in morgen heb??
|
-bartje best wel een kicke avatar heeft??
|
- Ik morgen naar Roosendaal ga?
|
-ik morgen naar Eindhoof ga?? O-)
|
- Ik Remco's avatar ook mooi vind?
|
-we ineens hard op weg zijn naar de 1000?? :7
|
Ik me afvraag wie de 1000e doet?
|
-phitje concurrentie krijg?? :9
|
Remco een paar posts meer heb dan ik?
|
- Ik Tuur wel voorbij ga? :*
|
-ik bang ben dat Thur dit allemaal weg gaat halen??
-hij dit niet moet doen?? -het wjd topic steeds stroever ging lopen naarmate we dichter bij de 1000 kwamen?? -bertje en ik de rotste niet zijn?? -we dus ff dit probleem oplossen?? -:* |
-ik niet weet op hoeveel we nu zitten?? :?
|
- Tuur dat niet doet?
- Tuur een kickse gast is? - Tuur nl zelf ooit liedjes heb zitte maken op dit forum? - Hij dus geen recht van spreken heb? O-) |
- Dit echt allemaal WJD-tjes zijn?
- Ik ook geen idee heb? |
-bartje best KANSLOOS is??
-een normaal mens uitgaat op een zaterdagavond?? -ik meteen aan OIZO moet denken?? -het vast geweldig zal zijn in de Cela?? :9~ -bartje en ik maar eens saampies daar heen moeten gaan?? -er ook meer mensen mee mogen?? |
-het volgens mij Bazzie en Fit waren die liederen componeerden opt forum??
|
- Ik en Remco dus naar de Cela gaan? 8-)
- Ik me er nu al op verheug? - Ik Remco pas kansloos vind? - Beetje midden in de nacht WJD-en? :* |
-ik me afvraag hoelaat Bertje de trein moet pakken naar Roosendaal??
-hij daar met DIEZ heeft afgesproken?? 8{ |
- Fit ik en Tuur ook een lied hebben gemaakt?
- Dat Mr. Oizo ging uitvaren was? :o |
-we dr volgens mij bijna zijn?? :o
|
- Ik graag met Diez had afgesproken?
- Hij mij niet als vriend ziet? - Ikd an dus maar met da auto ga? - Met mijn zus? |
-ik die hit helemaal vergeten was??
-dit (hopelijk) de 1000e is?? |
-ik niet kan tellen??
-de spanning stijgt?!?! :x :{ |
- Dit de 998e is mogelijk?
- Anders 999???? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.