![]() |
Wat bedoel ik dan? :?
|
van die BreEzzaH-stopwoordjes
|
Nee, dat het huppelkutjes zijn :d
|
ahw.. mjah.. beetje wel :') hoe ze mij behandelen
|
Hehe. :')
|
ik moet nodig weeres nieuwers hebbe
|
Nou. Doe 's een poging om te denken :+
|
denken waaraan?
|
Aan Iets Nieuws :D
|
ik had het over nieuwe vriendinne hea..
|
Aaah..
Nou denk 's aan nieuwe vriendinnen :Y) |
nah.. das lulleg voor die andere 2
|
Zij behandelen jou kut, Waarom zou jij niet hetzelfde doen? :?
|
omdat ik niet zo ben.. ik ga me niet verlagen tot hun niveau..
ik weet wel beter.. |
Je klinkt als een geestelijk gehandicapte die niet weet wat vriendschap inhoud.
|
als je het nooit hebt gehad zou je ook niet wete wat et nou precies is.. toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
xx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is nog geen reden om anderen zielig te vinden :? |
Sarcasme.
|
Hmhm :Y)
|
Ik heb me gesneden en je voelt de metaal door je huid snijden. Doet eigenlijk geen zeer. Het voelt als een prik van de dokter. Maar dat bloed niet zo erg en blijft nog een tijdje staan maar na een paar dagen is dat meestal weg. Maar als je een littiken wil moet je een uur of zo laten en dan opnieuw snijden en hele tijd herhalen. E
|
en dan is dat voor je hele leven. ksksksx
|
Citaat:
|
Nee, dat is zo afgezaagt
|
Nee, ik ga werken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan heb je wel mazzel dat je het niet altijd ziet, bij mij zie je het gewoon altijd. En daar hoef je echt niet 10 keer voor op dezelfde plek te snijden. |
Citaat:
|
Nee, het gaat niet om de littekens. Die littekens maken het alleen maar moeilijk!
|
Moeilijker? Je doet het toch je zelf aan, beetje een wie z'n billen brand moet er op zitten verhaal
|
Ja, dat is wel zo. Maar het werd gesuggereerd als zijnde mooie tattoo's, en dat slaat dan weer nergens op!
|
Citaat:
|
Ja, kan ik me voorstellen. Maar hoe is je moeder er dan achter gekomen?
|
niet door mij. maar ergen op het einde. wanner de psychiater een heel bundel(dosier) had gemaakt en het heeft laten lezen. Maar van de littikens wist ze het niet.Ze zag dat ik in een depressie zat en heeft die vent er bij gehaald.pas er na wist ze het.
|
oke, en je bent dus gestopt voor je ma en vriendje.
Ben je niet bang dat als er weer iets gebeurd dat je dan weer begint? |
Dat is mijn grotste angst. Daarom ben ik bang om echte vriend(in) te hebben voor het geval ik ze weer verlies. Dat last beukt op m'n schouders. 'k heb niemand meer kunnen vertrouwen sindsdien
|
Er zijn altijd mensen die je wel kunt vertrouwen!
|
@sandraatje,
ik ben het egt totaal met jou eens, omdat sommig mensen niet weten hoe het voelt, doen ze er maar dom over, zelf heb ik het ook bijna anderhalf jaar gedaan en ik ben blij dat ik er vanaf ben, xxx |
Ik was ervanaf, alleen toen ben ik door omstandigheden weer begonnnen.
|
Citaat:
|
Ik heb ook weleens ruzie met mijn vriendin, en die weet echt ontzettend veel van mij. Maar ik weet dat zij, ook al hebben we ruzie, zulke dingen alsnog niet doorverteld. Dat is nou vertrouwen hebben!
|
Citaat:
-vertrouwen=DOOD! -vertrouwen=PIJN! -vertrouwen=VERDRIET! Zo bekijk ik de wereld Maar het nadeel is zo wil ik het niet bekijken maar ik ben er ook trots op. Ik wil stoppen zo te denken maar het lukt niet. Vaak lig ik in bed te huilen voor mijn verlies in de leven,wereld en vertrouwen! |
Als jij mensen niet zo goed vertrouwd ligt dat aan die ander, en niet aan jou. Je mag mensen gewoon vertrouwen, normaal gesproken schenden mensen je vertrouwen niet. En ja, soms is vertrouwen pijnlijk. Maar dat zijn dingen in het leven waar je mee moet leren leven, want zo zit deze wereld nou eenmaal in elkaar!
|
okè er is denk ik iemand die misschien m'n vretrouwen verdient.wat daagt je misschien m'n lief. Wat denk jij?
|
Ja, die verdient je vertrouwen helemaal!!
|
okè, ma als er met hem iets slecht gebeurd dan is er echt niemand meer!
|
Ja, maar van zulke dingen moet je niet uitgaan!!
|
Citaat:
|
Nee, waar slaat dat nou weer op! Doe ff een keer serieus!!
|
Citaat:
|
Als zij jou dingen toevertrouwd dan kun je haar ook vertrouwen. Anders verteld ze jou ook geen dingen.
|
Ik denk meer dat ze probeert m'n vertrouwen te winnen en te krijgen door dingen over zich zelf te vertelen.
|
Je moet niet zo negatief van andere mensen uitgaan. Niet meteen overal wat achter zoeken!
|
Je kunt nooit iemand 100% vertrouwen, ook jezelf niet.
|
Jawel, je kan iemand wel 100% vertrouwen. Je kunt jezelf 100% vertrouwen en je kunt God 100% vertrouwen en ik heb nog wel meer mensen waar ik 100% op vertrouw!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
emo niveau stijgt het dak uit.
|
Jammer alleen dat een persoon met echte problemen het allemaal moet verklaren met 'emo'.
|
omdat ik het enkel in emo KAN verklaren.
|
Jij wel ja, maar als je een beetje NADENKT, zie je dat het gewoon problemen zijn waar je overheen moet komen (of zelfmoord plegen als je niet anders wilt/kunt).
|
Waarom scheld je mij uit voor emo? Ik ben geen emo, zie er niet zo uit en zal het ook nooit worden!
|
deed hij dat?? XD
|
Nee hoor.
|
ooh oke.
ik dacht al.. |
Jij blij!
|
Citaat:
|
och
toch handig zo'n dagboek dan |
Waarom moeten mensen elkaar toch altijd afkraken!? Waarom kan er voor problemen nooit eens samen een oplossing voor gevonden worden!?
Als je iemand niet begrijpt waarom diegene zich niet lekker in zijn vel voelt of dat diegene dingen doet die je niet begrijpt... Probeer er dan minstens respect voor te hebben, je hoeft ze niet perse te helpen als je dat niet kan of niet snapt, maar trap die mensen niet nog verder de grond in!!! RESPECTEER!!! Zelf ben je echt niet beter!!!! |
Als je kritiek hebt op de houding van sommige hier,
dan ben je op het verkeerde forum ;) |
Citaat:
|
Vind ik ook,
Maar dan ben je nog steeds op het verkeerde forum. :) |
Citaat:
|
Het enige wat ze hier doen, is afkraken, afkraken, etc.
Dus je past je aan. of je gaat ervandoor. Kill or get killed.. soort van :{ |
Citaat:
|
Dan ga je ervandoor,
Tjuus :wave: |
Citaat:
|
Fijn zulke mensen,
Je legt het uit, en je krijgt stank voor dank :') Zegt toch iets over iemands persoonlijkheid. |
Citaat:
|
@ Caatjuh
Je profiel zegt 21, maar je typstijl zegt meer iets in de richting van.. 13? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Anders houd je het niet zo lang vol hier :)
|
Citaat:
|
Vrouwen van 21?
NeukeN? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik geef alleen maar advies. Je past wel snel aan, dat moet ik toegeven.:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik aan het eind van die grap sta terwijl jij huilt *) |
Citaat:
:') Hoezo tegenstrijdig? |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, nummer 56 van dit forum zijn lijkt me ook best leuk hoor, overleef je vast wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Nou bij deze!!! |
Citaat:
Meisje, echt... Doe het jezelf niet aan *) Ik vind het al zo vervelend dat ik al 3 mensen delult heb deze week. Mag ik ook een kee vakantie? |
Citaat:
Ik zei dat het aanpassen is of je houd het niet lang vol :{ Wel goed lezen, he. |
Citaat:
|
Uhm.. Hallo?
Hij is ook heel wat? :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je hier al een tijdje rondzwerft, dan weet je dat wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een gave. En een afspraak :+ ciao! |
:')
|
Citaat:
|
Fijn. :')
|
Agreed :yes:
|
eerst doet het pijn drna voel je het niet meer
|
waarom ga je iets doen wat je pijn doet? als je in jezelf snijdt kom je in een negatieve spiraal van depressies, en dat komt niet meer goed, die is heel moeilijk te doorbreken daar is wat speciaals voor nodig,, maar buiten dat,, het moet toch wel echt heel erg zijn als je tot zulke drastische dingen over gaat toch? wanneer komen jullie dan op het moment van ik ga snijden in mezelf?
|
Citaat:
"Als je het niet meer ziet zitten". Of; "Als je je geestelijke pijn om wil zetten in lichamelijke pijn". Of gewoon om dat het 'leuk' is. |
Citaat:
|
Citaat:
Klopt, en klopt :+ Anyway, da's toch obvious? Om je pijn om te zetten :') Klopt ook, en daarom heb je ook volledig gelijk. :) Maar ja, je blijft het doen. |
nee hoor ikke niet ik kan niet tegen bloed xD
|
maar jij bent ook een speciaal geval.
|
dit topic zou met rust gelaten moeten worden.
|
Tja.
Maar je mag niet meer "niet uppen!" zeggen. Dus veel schieten we er niet mee op. Omdat het either way postfarming is :d Maar ik ben het wel met je eens. |
ik niet.
alser nog serieze reacties van snijders binnenkomen zie ik geen reden om dit te sluiten. als er alleen kut reacties komen mag het wel dicht. |
Het topic is dood.
Dat is volgens mij reden genoeg. |
Net als de snijdende medemensen? *)
|
Citaat:
|
foute opmerking.
maar in sommige gevallen waarschijnlijk wel waar. |
En dat is mooi, anyway...
Werk. ciao boys |
:wave:
|
loser!
kan je niet eens zoals ik werken en forummen tegelijk?! FAIL! |
Citaat:
Meh. |
ik ben heel veel met hem oneens, maar soms zegt hij ook wel eens iets goeds of iets wat waar is. dit soort momenten zijn echter nog zeldzamer dan de momenten waarop je een vliegende walvis met 277 vleugels in je achtertuin ziet landen.
|
Citaat:
|
hij kijk, een vliegende walvis met 27... ow wacht, 276 vleugels... nvm.
|
XD. Fout. Anyway, OT?
|
ok.
de eerste keer schrok ik me de pleuris. nuff said? |
Sure, why not?
|
Citaat:
|
I wonder if it wants to be friends with me?
Hello ground! |
Ground: Hello monster
|
*Danielle snapt hem niet...*
|
uitgekauwd genoeg lijkt me.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.