![]() |
Ihr vergessen jah ganz der Robbie!!!!!!!! :[ :[ :[
|
Robby en Nevaeh1987 :]
|
robby ennuh manderijn
|
Robby en sweety_pauwtjuh
:Y) |
hihi ikkuh met tim...........:) grappug!!!
keej nu gaat ikkuh koppelen: mezelf & Big_Double_T ( keej kennen jullie straks vast wel:p ) linnea & klootzak(vink wel un goeie) Banaan & Pauwtjuh(nogal logisch) Rickclan & Irene!!! (dees moest er bij, volgens mij zijn hun very kjoet bij elkaar) Manderijntje & Bluewolf Blossom & Raisedfist Loe Loe & Direwolf Groentje & Traantje dat wast weer!!!:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en wie is groentje? :? |
mag ik ff een foto van groentje aub:?:?:?:?
en terouwes...ik word liever aan iemand anders gekoppeld;);) |
W(ho)TF is dat groentje geval?!?!?!?!?TELL ME GODDAMNED!:d
|
iemand die niet meer op t forum kan komen :) forget about him
Traantje en Rickclan :+ |
direwolf,met "..iemand anders" bedoelk nie rickclan
ey wil iemand me ff wat info/een fotowtje geven van groentje ofzowiets???????plzzzzzzzzzz |
Direwolf en die ramessi ofzoiets hoe ze ook mag heten :D
|
Citaat:
.........:]hehehehehe:].............. :D |
voor Groentje moet je bij sexualtiteit kijken...
ow ja SANTOS NOG!!!!!!!! uuuhm * denkt diep * .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ................*denkt nog veeeeeeel dieper* .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .....traantje, lizzy, mezelf:? |
gnagna goed idee chica :]:]
;);););););););););););););););););););):o:o:o:o:o |
Citaat:
|
Doe me een lol :r:r:r:r
|
AFSCHUWELIJKE ONTDEKKING:
*flits* ik heb nete en vreselijke ontdekking gedaan........DIE GROENTJE IS EN WIJF! ZIEN JULLIE ME VOOR POT AAN OFZOW?! (no offense,real lesbians up in here;)) goooodverdomme grrrrrrrrrrrrrrrr;);););) |
ohja? :? linkje graag :+ volgens mij was t toch echt een gast :o
|
uhm, groentje was een gozer hoor:{ ik had ook niet gedacht dat je lesbi was(no offence):{
|
Waarom geen triootjes? laten we zeggen:
Isaac + *vul geil wijf in* + *vul geil wijf in* |
ahum..groentje is tog zeker een gozer...anders heb ik met een wijf gezoent :?
|
Citaat:
|
is Ramsesii geen gozer ook? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoezo ik zo goeie met klootzak? hmzz leg eens uit meid: ben wel benieuwd naar je 'beweegeredenen;) |
Citaat:
goh.. iets zegt me dat ik dat niet zou meoten doen :? |
Citaat:
maar als je wil mag je ook wel met Traantje gekoppeld worden van me, aardig he? :p :D O-) |
Citaat:
ik heb ff meegedacht voor Chica om voor Santos een leuk koppeltje te vormen, misschien is Santos en Groentje wel een leuk stel? :? |
euhm... late we zegge...
traantje en santos Isaac en chickel Manderijn en bluewolf Miss_sweetgirl en Direwolf Linnea en klootzak euhm... dat was het weer voor vandaag... als je t er niet mee eens bent dan hoor ik t wel |
Chickel? Wie is chickel?
*pakt verrekijker* *tuurt half uur door de verrekijker* *ziet geen Chickel* |
Citaat:
BoP en nevaeh :+ |
Bluewolf & Irene :)
|
direwolf en jolijntjer :+
|
Citaat:
|
Hmmmm.. niet geheel toevallig dat ik elke keer aan traantje wordt gekoppeld? :{ :Y)
|
mhmhmhmhmhmh.........vinnik ook...........:{ :Y) ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Miss_sweetgirl en banaan :+ |
Citaat:
wel trouwens een leuk koppeltje zo :p :] Direwolf en Linnea (zo Jo, word je tenminste ns niet aabn Klootzak gekoppeld ;) O-) ) |
Citaat:
|
6 keer gekoppeld na het upmanouver van de medebelg, ik word populairder me de dag http://forum.leerlingen.com/ubb/cool.gifhttp://forum.leerlingen.com/ubb/rolleyes.gifhttp://forum.leerlingen.com/ubb/tongue.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daantjuh en Forza_vitesse :] :Y) :Y) :Y) :7 8-) |
Citaat:
|
direwolf en -x- sweety -x-
das een vriendin van me die ook op dit forum komt :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.