![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha go dex :D _0_
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jawbreaker - dear you
goed! |
Citaat:
|
Citaat:
ik zag m ergens in den haag 2e hands liggen voor een prikkie en kon m niet laten liggen daar |
Citaat:
Ik heb em gewoon in mp3 formaat :P Koop bijna nooit origineel. Geen geld voor. Alleen op festivals koop ik bakken leeg :P |
the dillinger escape plan - s/t ep
burnt by the sun - soundtrack to the personal revolution oh yeah, lekkere herrie weer |
Citaat:
|
punk0rama 5 - voor 3 euro bij een concert :p
|
the Yardbirds - Birdland
enorm goede cd. :thumbsup: _0_ |
Citaat:
|
Ik ga vanmiddag (of morgen) ff shoppen voor Electric Ladyland (Jimi Hendrix) en Ragged Glory (Neil Young and Crazy Horse)
|
besteld:
jr ewing - calling in dead oil - definition delta |
daftpunk - weet niet welke
johny cash - best of the sun years foo fighters - uhm..die blauwe |
artefact - one of a kind
|
Sigur Ros - Agaetis Byrjun (zonder accent gebeuren omdat ik anders gek word)
voor mijn moeder die binnenkort jarig is en omdat ik zelf ook zo mijn behoeftes heb heb ik daar bijgedaan: Boards of Canada - In A Beautiful Place Out In The Country (EP) |
Citaat:
|
Citaat:
zeker goede shit |
Update van Anouk
|
the silja symphony - by at the close of every day
zo mooi! en super mooi hoesje |
Neil Young and Crazy Horse - Weld Live
Vandaag tegengekomen voor een prikkie :) 15,00 "What a Killer, A Killer" Droomt weg :z:+ |
Citaat:
:yes: en ik moet ook weer eens nodig aan een nieuwe >officiele< cd. mijn laatste was geloof ik nieuwegein aan zee van spinvis. trouwens een behoorlijke aanrader:yes: respect trouwens voor de boc aanschaffer. heel fijne muziek is dat |
Cecil Taylor - Silent Tongues
het meesterwerk van een brilliante pianist voor 7 euri :huh: :9 |
woeiiii vandaag The Directors Cut van Fantômas gekocht
8-) |
Citaat:
mwehe :p (ja ok...dat heb ik ook gedaan :p ) |
Citaat:
loser, toen had ik het nog net niet ontdekt. en waarom ik in godsnaam naar ill nino ben geweest inderdaad is mij nog steeds een raadsel. ik heb me waarschijnlijk toen echt rot verveeld ofzo niels, weet jij nog waarom? |
laatste is denk nieuwegein aan zee van spinvis de man.
|
Citaat:
|
sex in dallas - everybody deserves to be fucked 12''
http://www.kitty-yo.net/imglib/every...0des%20300.jpg von bondies - pawn shoppe heart. http://217.148.171.144/productimages...5_bg_front.jpg beide erg goed aan te horen. <3 |
gaaf topic trouwens! mijn complimenten aan de topicstarter, geweldige vent moet dat zijn..
|
Citaat:
|
Citaat:
ja die techno rave metal band uhh.. pitchshifter zou spelen |
Citaat:
Ik vind pitchshifter wel vet eignelijk. |
Citaat:
mwah, leek me live wel grappig, maar ze speelden dus inderdaad niet, volgens mij speelde raging speedhorn in de plaats daarvan, was ik ook NIET echt enthousiast over maar on topic. leuke shit binnengehad: circle takes the square - as the roots undo (chaotische screamo met man en vrouw aan zang, dat hoesje is echt fucking mooi, soort van kartonnen uitvouw shit, heel apart) ion dissonance - breathing is irrelevant (chaotische metalcore ala converge, beecher en zooi met beetje norma jean/zao erin gegooid) eden maine - the treachery pact (de engelse converge en goed ook) stop it!! - self made maps (beetje noisy rock, apart is het goede woord. hoe mooi is ook dat boekje!) hellfest 2002 dvd (allemaal vette live optredens van toffe bands. open hand, nora, every time i die, the hope conspiracy, give up the ghost, bane, shai hulud, stretch arm strong, the promise en nog zoveel meer!) goede aankopen :) edit hehe |
Raging Speedhorn is wel vet ja. Heb ik nog ergens op een een of andere promo cd staan :)
|
Citaat:
zie edit, foutje |
Citaat:
|
Citaat:
ken ik niet ben ook geen metal ik ga nog net tot killswitch, unearth, atreyu en falling cycle, dat soort zooi maar meer metal moet het niet worden voor me |
Citaat:
|
Citaat:
nee man die stem is wel vet, live is het wel cool, met zo'n grappig over the top metal actje erbij enzo |
Citaat:
Maar ik hou niet van Atreyu. Vind de stem niks. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.