![]() |
Citaat:
16.20 :( |
ik zal wel wat "leuke"onderwerpen verzinnen voor hier :p:]
|
Citaat:
maar na regen komt zonneschijn :thumbsup: |
Citaat:
|
ik krijg wat van dat gepor met die kuthaakjes in mn tandvlees8{
|
Citaat:
|
ik ga dr vandoor
over kwartiertje les en moet nog 2 verdiepingen omhooglopen :p en nog ff plassen :p tot vanavond!! -xxxxxxxxxxxxxxxxx- |
Citaat:
|
Citaat:
|
whoei, Xfm is eindelijk online te luisteren:7
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Weet je wat fijn zou zijn, als jij mijn profielwerkstuk kon maken, zodat het nog goed is ook, DAT zou fijn zijn.:yes:
|
Citaat:
*toont interesse* :Y) |
ik ga naar de stad..lekker wa skatekleren kope :d 8-) :z :yes: :Y)
|
weet je wat fijn is. dat ik zelf nog een half uurtje aan een verslag moet werken en verder helemaal niks omdat k dus niet ga helpen:p
|
Weet je wat ik fijn zou vinden?????( f meedoen)
Nou dat ik de lotterij win!!! Zijn al mijn problemen opgelost!;) En dan heb ik ook geen zorgen meer :d Joehoe! |
Citaat:
Het architec gedeelte heb ik, nu nog het wiskundeige gedeelte :( |
kunnen jullie es ophouden met dat geblaat? ik krijg elke keer een email als iemand hier in reageert :{ 8)
|
Citaat:
|
Heb net mijn blaar doorgeprikt!
Meende dat t pijn zou doen maar valt ruze mee!!! :( prik:) |
Citaat:
|
Citaat:
:loser: |
Citaat:
ofzo?:rolleyes: |
Citaat:
maar wel....ALTOOOOO :d |
Citaat:
ok :Y) O-) ;) :p :+ |
shouf shouf habibi
|
Citaat:
|
Citaat:
cous cous? vrijkaarten?! *rent naar de winkel* |
Citaat:
|
Sjoep Sjoep Swahili :)
|
Citaat:
ik ga vanavond cous cous eten 8) |
:yes: ik ook!!!! ...........:{ ..........:) ...........:) Zoef zoef naar de winkel voor het is uitverkocht!
|
Back :wave:
net dus 2uur informatica had.. was dus de 1e les, en ging dus over html.. gewoon de basis: afbeeldingen, link, kleurtjes, frames, tabellen,... such a stuff maar die les is dus echt wel lachen :respect: vraagt m'n buur: "hoe moet je een nieuwe map maken? 'k heb dat nog nooit gedaan" dan moet je inhouden om niet te lachen :p |
Dat jij nou zo intelligent bent! ;)
|
blub
|
oh ja, ik heb trouwens al weekend :yes: :d
|
Citaat:
ik mag toch wel stiekem iemand uit lachen die nog niet eens weet hoe hij een nieuwe map moet aanmaken.. laat ons dan nog maar zwijgen over zijn html-gedoe :p En volgende week is de laatste les html en daarna dus visual basic, dat wordt pas lachen :Y) |
Citaat:
Jaloers!!!:yes: :'( |
ik heb trek in mosselen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:9 |
Omdat het om 6 uur etenstijd is? :p Of doe jij daar niet aan? Ik eet pas om 7 uur ofzo daar niet van... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
dat kan om 12 uur zijn, dat kan nu zijn, dat kan ook om 23 uur zijn :) |
ik gaat nu ook eten :9 gaat zo na veenedaal en ver volgens na utrecht, om de plaatselijke fc te zien winnen van Willem II
|
Wie weet verliezen ze wel...?
|
Citaat:
|
hello :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.