![]() |
slaapwel
|
Iemand die zo vriendelijk zou willen zijn om mij uit te leggen hoe ik een filmpje moet verkleinen?
|
ooooooooooooooooooh, can't breathe easy
I cant sleep at night Until your by my side nooooooooooooooooooh I cant dream you had another dream without you lying next to me There's no way Ik vind dat zo'n moooooooooi nr :love: |
Goeiemorgen! ;)
En wauw CharmedOne, uit welk liedje komt die tekst? Echt heel mooi, en toepasselijk (voor moi op dit moment) :thumbsup: |
Citaat:
Blue - Breath Easy :love: |
:$ Shitja, tis al middag.. Ben net wakker:o
en dat nummer gatik nu meteen downloaden! :love: Tnx! :* |
:)
Mja ben ook net wakker, wou eigenlijk nog slapen, maar moet eco maken :( Ookal ben ik nu op het forum... :$ Maar niks te danken :* |
Neem maar van mij aan dat het niet verstandig is :p Als je ook op het forum zit ga je echt nix maken van eco (ikke niet iig :o )
Ik heb lekker vakantie, ik hoef eecht niks te doen gewoon.. Wow, moet ff wennen aan mn vrijheid8-) ;) |
Mja lukt wel :+
Ben bij hoofdstuk 8.5 en moet t/m 8.8 af hebben dus dat heb ik zo af :) ennnnn... hoe vind je dat nr :p ik ben verliefd op die stem van 1 zo'n jongen *zucht* Ik moet morgen weer naar school :( |
Citaat:
Ik ook hoor. En ik zit morgen drie uur helemaal alleen in de les. (De wewi is naar de wetenschapsweek.) Leuk leuk :rolleyes: . |
Citaat:
Ik heb morgen blokuur Wiskunde :'( 2 uur lang naar het gezeik luisteren van die vent :'( |
Citaat:
nummer is net klaar, ik ga het nu luisteren, maar ik ken Blue wel :thumbsup: En oh economie, wauw, je loopt goed op schema meid! Dat heb ik nooit:| :aai: @ dat je morgen naar school moet.. Nog een paar weken school en je hebt weer kerstvakantie:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak het altijd op het laatste moment... Maar dat mens is nu al 3 weken afwezig :@ Ik hoop op sneeuw in de kerstvakantie, dan ga ik weer het jaarlijkse sneeuwballen gevecht doen :$ |
Citaat:
En dan nog paar weekjes les en 't zijn examens :{. Citaat:
|
Ik denk ook niet dat er dan echt les word gegeven, vorige keer was ik met 8 mensen in de les en we mochten weg, want er waren te weinig leerlingen.. :+
|
heerlijk uitgeslapen:Y)
|
omg :huh:
|
Citaat:
[niet tot nu hoor :p] |
OPROEP:
Wie wil er mij helpen of kan mij uitleggen hoe ik een filmpje kan verkleinen? Het is 20 pixels te groot of zo. |
Citaat:
|
OMG Titanic *slik* :'( :love: Zo romantisch.. *zucht*
|
Citaat:
|
Citaat:
(Of had je het over die foto van mijn kont?) |
Citaat:
|
schrijf je budhist
|
ohja, en Word zegt dat je internet met een grote I schrijft
Euhm...mensen...klopt dat |
Internet is gewoon een zelfst. nw. dus midden in een zin hoeft het niet met een hoofdletter.
Ook schrijf je: Boeddhist. |
Citaat:
2 d's? ik heb er 1tje |
Het is toch echt met twee d's. :)
|
2 d's idd. En internet is met kleine i. In het Engels is het met een grote en aangezien word Engels is, verklaart veel.
Trouwens, niet teveel afgaan op de spellingscontrole van word, staan vaak fouten in. En er is nog niemand die mij wil helpen :'( . |
zoals eek zei. it never hurt's to help
waarmee heb je hulp nodig? |
Citaat:
Heeft iedereen btw een leuk dagje gehad? :wave: |
rustig vrij rustig, vanmiddag rijlessen verder nix
|
Citaat:
|
daar kan ikje nie bij helpen
NERDS TO THE RESCUE!???? |
Citaat:
@ BlackTurtle -> Ben geen nerd :( |
echtwel :d
|
Citaat:
|
stelletje nerds...
|
:love:
|
@lau - kuthippie:+
@jeroen - whahahha zegt iemand die het new-nerd-dictionary een cool idee vind :loser: |
god damn tree hugging hippie :]
screw you guys... I'm going home.. ownee.. straks naar een gekke meis :love: |
doe dr de groeten!:wave:
|
Citaat:
|
Ik voel me om te huilen :(
en `k heb niemand om me goed bij te voelen. (nee, niet Niemand) |
Zoek een boom ofzo.. Helpt wel eens bij sommige mensen:thumbsup:
|
whaha godverre hey :+ god damn tree hugging hippies
|
appelsap
is lekker :+ |
ik ben weer s handig geweest.
kom k net thuis, blijkt de voordeur gewoon niet op slot te zitten|:( ben ik gisteravond vergeten blijkbaar, niet echt handig als het huis de hele nacht leeg staat omdat de ouders weg zijn:loser: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.