![]() |
Citaat:
heb zelf dus geen piercings/tattoos. zou niet mooi staan vind k |
uhh... ik heb 1 tongpiercing en n navelpiercing... 1 tattoo op me onderrug... van n heartagram... en ik heb in 1 oor 12 gaatjes en in me andere 4.... en ik vind piercings vet cool maakt nie uit waar je ze heb of hoeveel je dr heb...:)
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
dit was mijn oor vorig jaar... toen had ik nog maar 8 gaatjes i.p.v. 12:9 ;)
|
oepz... heb ik m 2x gepost... najah foutjes kunnen gebeurenO-) :$ :)
|
ligt het nu aan mij of ziet niemand hier geen oor in....:?
|
jawel, maar t is een heel donker plaatje.
|
tsjah... tis wel n donker plaatje... en mijn oor is trouwens ook n beetje vern*ukt dus daar kan het ook aan liggen:9 :9 :p :p
|
Citaat:
heb je hem laten piercen of gewoon laten schieten? @ anne : hippe shit joh 8-) |
vanavond industrial aight :)
oja en ik begin binnenkort aan 4e tunnel |
Citaat:
|
Citaat:
Ik krijg allemaal rillingen van die foto's in dit topic :$ |
Citaat:
ook zon mooie paarse? :p |
1 Bijlage(en)
OMFG HET DEED PIJN NIET NORMAAL.
zal wel ff showen hoe mn oren er nu uitzien. zitten nu 2 staafjes waar over paar maanden een lange staaf moet komen, dat wordt mn industrial. (op deze foto heb ik 10 en 4 mm tunnels, op de volgende nu alleen een gewoon gaatje en 10 mm tunnel) |
1 Bijlage(en)
2.
hmm het is nu ugly. |
Waah!
Het ziet er fokkin eng uit joh :huh: en ook een beetje ugly jah :$ :z Hoe lang voordat je die staaf erin mag doen? Een paar maanden met die verschillende staafjes lopen is echt superlang gek :aai: |
Citaat:
|
Citaat:
met schieten heb je echt veel meer risico op infecties en weet ik wat dan als je het laat piercen. |
ik heb alleen 4 gaatjes in m'n oren
wist helemaal niet dat er zo veel piercings bestonden! en hoe werkt zo'n tunnel? |
is een kwestie van een bestaand gaatje verder oprekken.
|
ik ga binnenkort voor een tragus-conch industrial, jezus wat is dat mooi
|
1 Bijlage(en)
<333333333333333333
|
ik dacht heel even dat je hem er al in had zitten, maar toen zag ik dat het jouw oor niet was :d
|
Citaat:
ik vind het echt eng al die sheit in je oor jonge.. :| |
Citaat:
maar kut hee, die tragus-conch industrial is toch fantastisch? dan aan mn rechterkant natuurlijk, heb ik links een gewone en rechts zo een. mm |
Citaat:
hij ziet er wel fokking cool uit moet ik zeggen. En ook fokking pijnlijk :x (psst ik heb mijn mobiel bij chris laten liggen gisteravond en ga nu over 5 min in de auto naar leiden dus ik kan je niet meer bellen en jij mij ook niet dus ik ben gewoon op leiden cs om 10 over 7 vanavond ok? ok! :d Ik heb der zin in ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
yoo volgende week mijn eerste tattooo
|
Citaat:
waarom wat wanneer waar hoe en mag ik mee :o |
Citaat:
ik bel je er wel even over. en nee je mag niet mee :p ben vandaag al even langs tony (de tattoogast) geweest om mijn ontwerp te laten zien en ze vonden het allemaal wel kicken daarzo. dus volgende week komt ie. maar ben al bijna een week nonstop aant bijtekenen en gummen en kleuren en ditten en datten. :love: hij komt trouwens bij mijn lies en loopt dan schuin omhoog naar mijn zij. |
Citaat:
toen had ik dit nog niet gelezen dus vandaar dat ik vroeg of ik meemocht :+ maar nee is goed joh, maakt mij niks uit :) |
Citaat:
ik belde je nl ongeveer gelijk nadat ik dat gepost had :p |
oja ik heb net een traguspiercing laten zetten :?
in een opwelling :p hij was maar 6 euro dus ik dacht waarom eigenlijk niet? en lau mijn mening over laten schieten is veranderd O-) omdat schieten meestal met luchtdruk is heb je een groot risico dat je kraakbeen naar de knoppen gaat, maar hier gebruiken ze er een soort nietmachientje voor, dus het gaat gewoon met 'handdruk'. voelde der niet veel van :thumbsup: en hij staat cooool |
Citaat:
Ik heb nu dus een soort kruising tussen geschoten en gepierced doordat het met een soort nietmachientje gedaan is :p maar kort gezegd is piercen gewoon veeel veiliger dan schieten. |
Citaat:
ik neem misschien ook een tepelpiercing 8-) of een smiley <3 (dan niet met een ringetje maar een staafje) |
Citaat:
die neem ik misschien ook nog wel erbij O-) |
1 Bijlage(en)
lekker tuttigggg
|
Citaat:
ofzo... :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Karientje waar ligt je grens joh :D
en neem ajb geen smilie dat is echt zo fout! een briendin van mij heet dat en het is zoo lelijk |
Citaat:
|
omg ik heb een smiley bij mezelf gepierced :love:
het staat zo fucking gaaf en het deed totaal geen pijn. straks fotooooooooooo (ja ik weet dat jullie me gek vinden O-)) |
helemaal niet hoor.
ik heb mn eigen oorbel ook gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
gut wat zijn mijn lippen lelijk hier zeg. maar ja is logisch als je je mond raar doet.
|
en het is ook niet echt duidelijk te zien :rolleyes: maar mijn camera doet stom. wie weet vanavond een duidelijke. en morgen komt een staafje want ringetjes zijn dom.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.