![]() |
Dus je stemt...
|
Ik heb voor gestemd :O
|
Is dat eem mooi, maar ik vroeg het aan Dark-arts.
|
Wie zegt dat het een antwoord op jou vraag was?
|
Citaat:
|
ten eerste sry voor te uppen, maar ik vind wel dat we op zo'n discussie mogen doorgaan.
Ik ben in principe tegen, het blijft ten slotte JOUW kind. Maar als je je eigen kind zelf niet kan verzorgen, wegens geldtekort, ... vind ik dat men dat mag toepassen, maar ook zoals in de 2e post staat. |
Abortus is TEN ALLE TIJDEN de keuze van de moeder.
Er zijn miljoenen redenen waardoor ze zwanger is geworden zonder een kind te willen dus dat lijkt me een makkelijke keuze. en tuurlijk heb je van die vage wijfen die gewoon dom zijn, met iedereen neuken en daardoor zwanger worden, maar moeten die dan hun leven vergooien omdat ze een kutbeslissing hebben genomen? |
Citaat:
Ja?! Daarom zijn ze ook zo dom. |
Hehe :+
|
Citaat:
Abortus laten doen ik vind ontnemen van iemand's leven!! |
Dus jij vind een embryo een persoon?
|
Citaat:
|
Ik vind een embro nog geen 'iemand', maar een 'iets'. Net als dieren. Dus een hond laten inslapen is ongeveer hetzelfde als een embryo wegsloeberen.
wat een ranzige woordkeuze van mij:+ |
Citaat:
|
daarom heb ik nu een hekel aan al dat christelijke geblaat.
hypokriet als de hel. |
Mijn moeder vertelde me laatst dat als ik nu zwanger raak (ik ben 16 jaar) dan moet ik hem houden. Daar ben ik nogal van geschrokken, het idee alleen al! Maar na mijn moeders uitleg snap ik oowk eigenlijk wel wat ze bedoelt. Ik heb dus 'tegen' gestemd. Het is en blijft moord. Dan kan je wel seggen dat er nog geen leven in zit, maar dat is egt niet zo. Maar ach, iedereen mag z'n mening hebben toch! :P
|
Citaat:
Abortus is, in Nederland, toegestaan door de wet, waardoor het geen moord kan zijn. Ik ben een voorstander van abortus, alleen al voor slachtoffers van seksuele misdrijven die zwanger zijn geworden door dit misdrijf. Met abortus moet niet lichtzinnig omgesprongen worden, daar ben ik het wel mee eens, maar er zijn gevallen waarin abortus zeer wenselijk is. Zou je graag zwanger raken door een verkrachting? Nee, lijkt me niet. Overigens, jouw moeder kan zeggen wat je wil, maar volgens de wet ben jij vanaf 16 handelingsbekwaam en mag jij zelf, helemaal alleen, beslissen over een mogelijke abortus. |
Ik ben het met onze Emo eens.
Abortus kan in sommige gevallen wenselijk zijn inderdaad. Al moet je er niet lichtzinnig over denken. Maar ik neem aan dat ieder normaal mens hier erg serieus mee omgaat. |
Citaat:
|
revo?
|
't blijft bullshit.
|
Ze durft nu niet meer te antwoorden.
|
Ik ben voor, maar alleen als het volgens de legale regels gaat. Ben je te laat; jammer dan, dan moest je maar eerder een abortuskliniek opzoeken.
|
Citaat:
:') |
pfff.. wat een bitchfestijn hier... is dat de volkssport hierzo?
|
nee, sport van de FAIL kerk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mag ik een joker inzetten?
|
Nee?
|
nu dan?
|
Nee, nog even en je komt op de brandstapel voor newbies.
|
*Opent dossiers*
Je zit een paar stapjes van een rechtzaak af, maat. BACK OFF! |
:+
|
Na de rechtzaak is 'ie voor jou ;)
|
Citaat:
|
Ha, meer mensen zijn voor.
Dat had ik niet verwacht, ik ben ook voor abortus, maar ik dacht dat mensen weer de engel gingen uithangen... |
eerst even kijken naar de datum van de laatste post voor je je eigen comment erin jast.
|
Ik kan de liefde al voelen.
|
abortus = moord
moord = verboden(strafbaar) verboden = straf dus als je voor bent ben je ook voor de moordenaars:D |
Citaat:
|
het is net Balkenende in debat.
Die is ook zo'n ster in beargumentatie. |
Mr Teng toch...
|
Ik ben voor moordenaars. :yes:
|
Ik bespeur reclame :')
|
Je zou er je beroep van moeten maken. :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.