![]() |
|
Stikkend in lucht,
zoekend naar een beetje licht. Een duistere kamer, en dan opeens geen enkel zicht. Geen kaars meer in mijn handen, niets wat mij nu nog beschermd. De duisternis betreedt mijn lichaam, niemand die zich er nog over ontfermt De Duisternis voedt zich met mij, ondraaglijk is de pijn. Kan ik dit nog wel aan, wil ik hier wel zijn? Wanhopend geef ik het op, ik kan het niet meer. Ik laat de Duisternis toe, en toch doet hij mij geen zeer. Nu is de kamer weg, maar toch donkerder dan ooit tevoren. Ik schreeuw stil om me heen, stilte die de Duisternis niet zal storen. Nu overheerst het niks, maar het niks lijkt op alles. Bestaat het niks wel, of is het niet alles? Overal stilte, de Duisternis stroomt langzaam door mijn bloed. Ik voeg me toe aan de Duisternis, zonder emotie, zonder moed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga Cannibal Corpse lyrics schrijven ofzo.:O
|
Citaat:
Of beter nog, ga eens dood. :O |
Citaat:
|
Citaat:
Knap. Het enige wat ik hoor is "Ooooooooooooh" meestal. :+ |
Lol. =)
|
Citaat:
|
Citaat:
+1 anyway. |
Citaat:
|
omg..:+ I like!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Liever dat dan echte CC.
|
nee.
|
|
ow, dus deze is weer in gebruik?
keej dan! |
Zwart
Mijn adem danste rond mijn hoofd
in horten en storten naar buiten geperst Terwijl mijn ogen verblind door wind en nacht en donker, traanden van wanhoop Links, rechts Voor Achter Niets dan Nacht Zwart Eenzame paniek |
My drumsticks are losing it
My anger has become a threat My drums are breaking It makes me fearless but shaking My arms are moving to fast They are going to fall of at last My voice shatters I'm worried but nothing matters My heart bursts, explodes and is dying Every piece is blood red and shining My body is fading to dust Trying to stay alive but I am just Broken |
wat leeeuk :d
fv showen hoorO-): http://img293.imageshack.us/img293/8236/001qu9.th.jpghttp://img293.imageshack.us/images/thpix.gif |
Wow dies vet mooi xO
|
2 Bijlage(en)
Wel een up, maar dat spoort andere mensen natuurlijk aan om weer leuke dingen te posten ;) Voor- en achterkant van mijn POP (= Persoonlijk Ontwikkelings Plan, voor als de mensen dat niet weten)
En ja het klopt: Het jurkje en de theepot zit aan de voorkant, voor het verrassingseffectje ;) |
Is het een schilderij achtig iets met twee kanten?
|
Nope, een boekje.
|
Oooh. Hij's wel mooi. :yes:
|
|
1 Bijlage(en)
Tekenen, scannen en photoshoppen.
|
Doet me denken aan Mika.
|
Nu je het zegt: inderdaad ;)
|
|
Je bent er wel goed in.
|
ramon is the best! ;D yeye
|
Overdrijven is ook een kunst.:')
|
|
Lief van je,trying to get laid?
|
Not rly no.
Aap |
MlJN WOOOOOOOORD!
|
Wat, aap?
|
nee koekblik.
|
Ik photoshop best vaak maar dan forum sigs...
1tje gemaakt met WoW render (ik was idee-loos) tada http://i25.tinypic.com/xqcilc.png |
fail less plz
|
Citaat:
|
Dat je faalt.:')
|
Faal is niet meer grappig.
|
je meent ut.
|
No shit, Sherlock.
|
|
:( waarom faal ik nou weer
|
Omdat Alex het zegt.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.