![]() |
Verdomme
Doctor is van 4chan afgeschopt, nu gaat ie ons nog meer vervelen! |
Ik vind 't op zich best een achievement dat ik van 4chan ben afgeschopt.
|
Dan heb je op zn minst al 2 achievements.
Hier al een keer en nu daar :z haha |
mensen die zeuren om games....:z
|
Doet mij herinneren aan een PS3
|
^ik klaag dat je te vaak offtopic gaat... nogmaals, let er op
|
ik klaag dat chitesel te formeel is geworden sins ie forumbaasje is...
jammerlijk... |
Helaas was ik al forumbaas voordat jij hier opnieuw bent geregistreerd. Dus kan je niet weten of ik formeel geworden ben. jammerlijk...
De boodschap telt trouwens niet alleen voor SYoung |
je richt je boodschap wel op Syoung...weet niet op wie je je boodschap nog meer richt?
en trouwens.. dat weet ik, maar sinds je die naam hebt, ben je serieuzer en minder relaxed... lol is dr af en dat mag ik toch zeggen in de klaagmuur? :z |
Het is eigenlijk te benauwd voor work-outs o.o
Ik kom niet eens toe aan 3kwart van wat ik normaal haal lol |
morgen presentatie.. toch nog na 8 maanden..
|
Citaat:
OT: wakeboarden was zeer nice maar heb wel spierpijn :( |
Citaat:
|
huiswerk lukt niet en heb me gebrand nu zitten er rode opgezwollen plekjes op mn hand.. doet zeer! :[
|
Citaat:
|
gezellig gekanker op elkaar
|
gewoon een chille ouwehoer-groep
ipv dit gekut...en gezeik... zovan; ja je bent al 2x offtopic gegaan in dit topic...who cares...zeikerds |
niemand heeft er last van ja, vind de fb's wel een beetje hypocriet doen nu.. of er is iets afgesproken in hun geheime forum, maar een aankondiging van vreemd streng gedrag was dan misschien wel aardig geweest.
en verder nog wat geklaag overr.. mijn partner voor de presentatie moren (mn ex heuj) heeft weer eens half werk geleverd en is niet bereikbaar. |
Achja, er zitten welgeteld nog 2 mensen met hersens in de staff.
|
being..?
|
raad maar. :love:
|
Maar hij heeft powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dus hij mag random je posts wissen en editen zonder opgave van reden.
De reden is natuurlijk dat hij een zure kut is die zich autistisch vasthoudt aan de regels en hierdoor de sfeer meer verpest dan ieder ander bij elkaar :') En ondertussen maar welkomstcomité spelen en doen alsof je aardig bent :z |
Citaat:
|
jup
|
fist zeikt iig niet zo snel... keb m volgens mij 1x ontopic horen roepen...
nice.... die mensen heb je wat aan.. wel overzicht.. maar ook de boel cool houden |
ot; ik wor afgeleid! ik leid mezelf af! dit is domm! :[
|
:aai:
|
Citaat:
|
Oe toch. Niej beus worden wur ik nie vreulik van
|
Citaat:
pas op hoor...straks is dit uitdagen.. en krijgen we daar puntjes voor 8) |
Citaat:
|
Ik heb nog nooit puntjes gehad :')
Wel een keer een ban van dext0r omdat ik in seksualiteit in een topic zei dat ik niet kon klaarkomen als ik moet plassen, dat was blijkbaar offtopic ofzo :z Dext0r had echt een kleine pik. |
kutzooi...
das al de 3e relaxte huisgenoot die t huis uitgaat, nu wonen er zowat alleen nog maar tokkies hier... ik ga er denk ik ook maar pleite hier...kuthuis :[ |
Citaat:
OT: warm :( |
Tokkies :[
|
mn mobiel doet de hele tijd tingeling terwijl er niets is :rolleyes: irritant.
|
Ik mis Alex. :{
|
wie heeft mn post verwijderd? waarom boeit me niet, wil alleen weten wie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik daar geen antwoord op krijg, ben ik klaar met dit forum
je mag niet ouwehoeren je mag niet af en toe off topic gaan je mag niet klagen in een klaagmuur (WANT DAT DEED IK!) als je wat vraagt, krijg je geen antwoord... want jullie zijn zo machtig WAAR IS DE LOL DAN? |
Citaat:
Hij moet me overigens wel. :* |
Neuh, ik denk dat omdat hij het ook niet zo heeft op cockfags die z'n posts verwijderen.
|
Citaat:
|
JONGEMAN je bent aan het dubbelposten.
|
vinger naar de
|
hahah lachwekkende reacties allemaal weer wat een kutzooi is het heir man
ohja mn ex is een lul en verder eueeh ja. seksgebrek? |
Citaat:
|
Citaat:
Lol ik kan mn beoordelingen niet vinden, welke in mijn portfolio moeten komen te staan. En mn portfolio moet morgen af zijn :thumbsup: |
1 Bijlage(en)
Dit noem je toch geen posterpresentatie..?
Dat is gewoon een fucking lap tekst! Hoe kan ik nu weer fatsoenlijk en thumbnail plaatsen die vergroot wanneer je erop klikt? |
m in de bijlage doen
|
|
hij blijft onleesbaar
|
Heb hem veranderd..
Maar wat wil je als die vent er een teringlange tekst op zet :P |
Blaab gebanned?!?!?! :'(
Betutteling. |
Aai nodig?
|
:( ja :'(
|
Wat betekend betutteling nou weer?
|
:aai:
@Syoung, ken je dat serieus niet? |
Nooit van gehoord, maar zal wel iets minderwaardigends zijn.
En dat was mijn vraag niet. |
betuttelen is .. euhm.. liefkozen?
|
mensen worden arrogant.
|
Ik ben de echtheidsverklariing voor mijn portfolio vergeten :P
|
Zijn ze aan de weg bezig en hebben ze het water afgesloten.. Wilde net gaan douchen en daarna fris en fruitig naar de winkels.
Niks fris en fruitig nu, maar een zweetreet. |
Citaat:
Helaas. # betuttelen be` tut - te - len (betuttelde, h. betutteld) kleine aanmerkingen maken op, vitten op; be` tut - te - ling de -woord (vrouwelijk) betuttelingen # betuttelen 1) Bedillen 2) Beleren 3) Bevoogden 4) Verregaand regelen |
heh dan hebben wij hier dat woord altijd verkeerd gebruikt. :+
|
C'est ca.
OT: Ik heb nog niet geslapen. |
Citaat:
|
:7
|
kut kut kut kut hoere gemeente
gaan ze om half7 ff de straat schoonmaken.. dat die aap met zn wagentje voorbij rijdt heb ik geen last van...wel die bosmongool die 20 minuten lang met zn blower zit te spelen... bzzzzzzzzzzzz---niks---bzzzzzzzzzzzzz-niks-------------bzzzzz.... wat een k-lere gast.. grrrr :[ |
ambtenaren :no:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
waarom krijg ik pas motivatie om iets te doen voor school voor de 1na laatste dag? :[
|
Wij bboys hebben daar een gebaar voor
Ik zou het graag doen maar ja.. Weinig kans Tutudututudututudududu Wack http://www.youtube.com/watch?v=2KZk0O6Z42U Zo :) |
Oh nog een keer klagen, verdomd...
Mijn plaatje is LONG cat.. Niet littlecatdoesnotfitinpicturesoforummakesitsmaller. Waar is de feedback sectie? |
Ik ruik Deegbal die drie kilometer van mijn hotelkamer ligt te ruften in z'n slaap-____-
|
Zit ie in A'dam dan? :p
|
Citaat:
Niks te klagen. |
ts echt warm man !
|
Mijn voorhoofd is om de een of andere reden ineens BLAUW. :')
|
waarom worden er zoveel posts aangepast steeds :o mogen we niets meer zeggen ofzo..
Ohja en de klacht komt nuu, leraren zijn discriminerend. Bah |
Welke posts? :p
|
ik kan nu niet makkelijk dingen kopieren want ben mt mobiel online, mr het valt me gwn op.. Zie vooral jouw nick vaak trouwes :P wat is er zo verschrikkelijk erg aan die posts wat de rest niet mag zien? :d
|
Zal voornamelijk bij blaab zijn 'gekanker' zijn geweest. :')
|
kanker mag niet? Lekker boeiend tis maar internet :P en wat stond er in die van baloe hierboven dan?
Ot: vies slaaapen veel te warm.. |
Bij Baloe stond in lettertype 7 'you fail' met honderd uitroeptekens.. Heb ik iets subtieler gemaakt. :')
|
Blaab is een stoere internetheld.
Klacht: nog niet afgekoeld terwijl ik hier met alle ramen open zit om het te laten tochten :[ |
Citaat:
En het waren maar 3 uitroeptekens btw. |
Ik wil stilletjes wegkwijnen, vannacht. Niemand zal me missen.
|
Dan doe je dat lekker.
Of is dat een klacht? Wat is kwijnen trouwens... |
Ik ben geen wandelende woordenboek, hoewel het merendeel van mijn klasgenoten wel denkt dat dat het nut van mijn bestaan is, maar wat ik bedoel is dat ik straks wil gaan slapen en morgen weg zijn.
|
Succes
|
Dank je.
|
Radeloos..
|
Lenzen weer ingedaan na een week zalven, en nu zijn mn ogen weer rood geworden.
|
ik eet en slaap veel te vaak niet thuis.. ja vandaag, zaterdag en maandag dus wel:')
en koppijn + verschrikkelijk moe. |
het is warm
|
Ik zal mijn bril op moeten in Rome, en dat zuigt.
|
lekker warm straks een uur in de bus zitten en morgen een feestje bouwen op school. dat betekent vuilniszakken tegen de ramen plakken.. shit :')
|
Ik moet overmorgen om 5:00 m'n nest uit zodat ik überhaupt kán airsoften.
|
Voel me helemaal niet lekker, en wil in bed liggen en er niet meer uitkomen vandaag.. Maarja..:(
|
Dan doe je dat toch?
|
zit al een half uur in de bus.. Teringwarm :[
|
Citaat:
En anders is het echt stikheet haha |
Ach, de dag zal maar eens lopen zoals die hoort.... Gadverdamme heb der zo de pest in!
|
Inmiddels is de tijd van opstaan 4:30.
En ik kan het gevoel dat ik iets vergeet niet van mij afschudden. |
prachtig hoe mijn moeder zo'n geweldige dag weer met een preek kan verneuken en heel mijn humeur naar de kk helpt.
|
Citaat:
en wat nog meer kut is; ik stink uit mn bek van de shoarmapizza.. |
Kutje. Gewoon kutje.
|
Ik moest takkevroeg opstaan.
En met deze woorden ben ik weg. Rejoice. :love: |
en het is weer tijd om te werken joepie.
|
Citaat:
|
Ik verloor net dankzij Tommy zijn sig.
|
Ben ik twee km van Deegbal vandaan, heb ik de kerol niet eens gezien:')
|
Nooon!
Het is heet en ik moet weer eens in lange broek naar mn werk om netjes voor de dag te komen |
potdomme, het regende vanochtend om 05.00 uur en het is hier nog steeds bewolkt-_-
|
Moet je maar niet in Amsterdam wonen :+
Ik heb glas in m'n voet. |
Mensen die zeggen dat ze kinky zijn :')
|
lange broek aan omdatk vanacht terug moet fietsen maar wat is het nu gvd warm ofso :[
|
ziek..
|
Citaat:
Zodra 't donker was liet moeder natuur d'r van d'r goede kant zien en stuurde ze weer wat heerlijke zonnestraaltjes. .. Die zin zit vol met hippie. Veel daglicht is niet goed voor mij. |
voeten doen pijn, rug doet pijn, hoofd doet pijn, piep in mn oren, morgen sws spierpijn, morgen werken, sommige jongens zijn soms wel een beetje stom. Wat een understatement.. Gwn kut.
|
Blijk ik vandaag school te hebben, maar ik heb geen idee hoe laat.
|
Onze jaarlijkse vlooienplaag is weer begonnen. Fucking irritant, want binnenkort komt er weer een meneer om de boel te verdelgen ofzo en dan mogen we een hele dag het huis niet in.
En toen werd ik vorige week gebeld dat ik vandaag naar school moest gaan komen omdat ik een achterstand zou hebben, dus ik vroeg m'n bed uit om te kijken welke achterstand ik dan wel niet had. Blijken de leraren een achterstand te hebben, want ik had alles netjes ingeleverd maar het was nog niet nagekeken. :{ Sukkels |
Vandaag was het echt heeel druk!! wegens solden :/
Pfff ben weer uitgeput!! ik moet zeker en vast goed UITSLAPEN. :( |
Mijn dijen vermoorden mij en ze weten het.
|
Ik kan m'n frans boek niet vinden, en ik moet het zo inleveren.
|
Nog steeds ziek:(
|
jongens doen moeilijk!
|
Maar je bent niet bezet :9
hoofdpijn, en het waait en ik moet straks werken en ik liep net in m'n onderbroek door het huis, bleek dat er mensen een rondleiding kregen. Nou, daar sta je dan. |
Boek gaat 28 euro kosten. :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik niet *)
|
Okay, okay, met de uitzondering van jou, Wendy. :love:
|
Muggen. :{
|
Citaat:
Mja geld weg = geld weg :z |
ik blijf zitten :(
|
Citaat:
|
kloote dingen enso en drank ja!
|
ha
ha |
Ik kom net op school om een engels toets in te halen, na het betalen van mijn reiskosten van bijna 10euro.
Als ik eenmaal voor het klaslokaal sta, moet ik wachten want het is nog geen 10 uur. Er was verder niemand. En het werd kwart voor tien, nog steeds geen teken van andere leerlingen. tien uur. nog steeds niks. Wat blijkt? Engelse lerares ziek, heeft mij vergeten te mailen dat het niet doorgaat en er is geen vervanging. Na een welgemeend sorry word ik terug naar huis gestuurd. Alweer een week zakgeld verneukt. Competentiegericht onderwijs.' "Mijn trein had nog een beter planning." :loser: |
kom ik vandaag op school bij de pw inzage en heb ik met alle leraren gepraat over het feit dat ik blijf zitten.... Behalve mijn eigen mentor want die heeft het nog niet eens door
|
Citaat:
OT: Druk vandaag. |
damn hooikoorts >.>
|
Citaat:
|
af en toe ist leven wel kut ja :(
|
dat is kut, horzels.
|
yeah right Spanje wint, dat is dan mooi kut.
|
:( Mein mannschaft
|
kutspanje
|
en die kutblauwalgshit kwor helemaal gek der van!
|
HAHAHAHAHAHAH
DUITSLAND eruit ole ole!!! |
Als je wilt zwemmen maar die shizzle zit erin, mag da nie!
|
het mag wel, daarom deden we het ook maar.. alleen je krijgt er jeuk en uitslag van en tis moeilijk van je af te wassen. ze zeggen hard wrijven met een handdoek nadat je gedouched hebt, maar dat is niet het eerste wat ik probeer als ik verbrand ben. Dus gisteravond kriebeltjes. :{
Nu nog steeds kriebeltjes, horzelbult is nogal auw. |
Citaat:
OT: Zometeen raport ophalen, maar van te voren eerst een uur niets doen, op school, en kijken hoe mensjes prijzen krijgen. |
Citaat:
Jeuk en uitslag is zwemmersjeuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die kutautist waar ik nu al 3 jaar bij in de klas zit gaat ook niet over, en komt gvd weer in dezelfde klas als ik. :[ wat is er mis met die schoolleiding!! |
Citaat:
|
Ik sta verdomme om 7 uur op om naar de wiskunde les te gaan, c'est ca, kan ik mee leven.
Maar dat ik dan vervolgens de rest van een mooie dag als deze moet vergooien omdat er nergens iets te doen is vind ik gewoon frustrerend. |
Citaat:
OT: Morgen uitslag... |
ja dus?
Nog steeds wakker.. |
Mijn IE maakt bij het tabje van Leerlingen als ik die open automatisch het Wikipedia logo aan:')
En zo interessant zijn jullie ook weer niet:+ |
wie is interessant?
Ot: zo zie je maar weer dat er echt niemand is als het er op aan komt :{ |
Citaat:
|
Ie <3
|
Echt IE moet de wereld uit.
|
Citaat:
OT: Het is alweer te laat verdorie, ik had niet op het zeilen gerekend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Firefox.
Maar ik ben te lui om over te stappen. |
Maakt echt geen drol uit =\
|
Citaat:
ot: ik val maar niet vanzelf in slaap.. |
Citaat:
|
had net al een of ander makkelijk boek, maar heb et weggelegd na 50 pagina's omdatk me dood ergerde en het hielp niet..
|
Geen zin in ontbijt.
En kut, nog steeds ontstoken ogen.. Moet maar eens naar de dokter gaan. |
twordt er met de dag ook niet beter op ofso..
|
ik ben boos op de zon want hij zorgt dat het verdomd warm is hier
|
Er is een gedrocht bij ons in huis! :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Buh is stil here! En wat een kutkleuters liggen hier rond te irriteren |
Ik ben verbrand8|
En mijn toetsenbord doet raar. |
ik ga dood van de hitten
|
Gewoon.
|
Gewoon moe.
|
Mijn moeder is voor het eerst sinds een jaar in 't weekend thuis.
Ik irriteer me dood aan d'r. :{ |
Krijg me navelpiercing niet los:( heb wel een half uur aan dat ding lopen draaien en trekken kwam niet eens beweging in:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
he bah iedereen is weg :(
|
Nadenken.
|
Ik ben fucking moe, wil slapen want ga morgen 60km skeeleren maar het is gewoon the bloody benauwd en waaaarm!
|
sommige jongens moeten gwn niet meer bestaan ofzo! :[
|
Citaat:
|
Iedereen is op vakantie, en ik nog niet:(
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.