![]() |
ahc fiauhtialgiulanijkfnvqijdh fakjf jhliru hajrfka ear
:7 :huh: :? *draai door*8{ :@ :$ O-) :x :x |
daar word je duizelig van.
|
|:( wieuweuweuwwwww,
PLOF (pluer op de grond) |
Citaat:
|
:no: nope,
krijg de neiging om de computer in elkaar te slaan, :@ de compu doet niet wat ik wil :@ |
ik had die van mij gisteravond bijna het raam uit gegooid :)
had best zonde geweest |
Altijd zo makkelijk..?
|
hm ik bedoelde:
Had een wereldramp geweest!! :) |
Nu ben je blij dat je het toch maar niet hebt gedaan:yes:
verstandigO-) bij mij is de rust ook weer wat toegekeerd |
gelukkig maar
:z |
ik kan een c een d en een e akkoord spelen op de gitaar.. 8-)
|
Cool, ik heb ook een gitaar. kan aleen nog geen akoorden maar dat ga ik mezelf wel leren! Dan ga dat liedje van anouk "miche" spelen daar hoef je maar 3 akoorden voor te kennen!!!:yes:
|
gaaf, ik wil ook graag leren gitaar spelen
|
Citaat:
|
Citaat:
het moeilijkste is nog om ze te onthouden.. :p in melodietjes ben ik beter overigens.. ik kan: altijd is kortjakje ziek. o nederland o nederland. seven nation army - white stripes. song 2 - blur. come together - beatles. nationale nederlanden :D nightrider theme. heb ze allemaal zelf uitgevolgeld. 8-) |
die nationale nederlanden is vet!:d
|
Even douchen
tossoo :wave: |
veel plezier! :wave:
|
Tsja ik geloof dat ik beter kan drummen dan gitaar spelen.. :rolleyes:
|
Ik kan beter saxefoon spelen dan gitaar.
maar dat ga ik veranderen, Ik kan jingel bells ook. ene ald mac donnald had a farm:? maar die zijn niet leuk, wa mijn coma en punt zijn van plaats gewisseld en mij z en y ook, Dit klopt niet en mijn uitroepteken is dit ¤ :? mijn computer draait door¤¤¤¤ |
I'm back!
Ik hou het maar bij zingen en af en toe pianoën :) |
Citaat:
ik zal wel f kijken als ik thuis ben. Ahhh mij z en y hebben alweer omgewisseld!!! O en kijk mijn uitroep teken doet het ook al weer ., hahahah en mijn punt en koma zijn ook weer thuis!!!_0_ thank you!!! |
Citaat:
Echt vet, speel ik al meer dan 5 jaar:) |
pssssst waarom is iedereen zo stil??
|
het is waarschijnlijk etenstijd ofzo :Y)
|
Is het toch ook. Voor de meesten.. Denk ik... :)
|
boooooooooooooooooooooooooooooring :O
|
:wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave:
:wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave: :wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave: :wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave: :wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave: :wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave: :wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave: :wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave: :wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave: :wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave::wave: ik verveel me? |
ik ooooooook
:yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: :yes: :no: |
waarom gaan jullie dan ook forummen?
creëer een sociaal leven en ga lekker chillen bij vrienden ofzo :p |
Wij hebben vroeg gegeten :huh:
|
hoe vroeg is vroeg? 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor onze begrippen8) is vroeg om 6 uur:p Mijn moeder werkt alleen op dinsdagmiddag, doordeweeks dan, niet, anders is ze pas kwart over 6 thuis:$ |
Citaat:
|
ik krijg 10 euro als ik de ramen ga zemen. 8-)
|
Nou ik ga training geven en daarna trainen dus toedeloe :wave:
|
train ze. :wave:
|
|
pfuuuu... eindelijk weer eens champions league op tv.. en dan meteen een topper :love:
|
niemand koekje?:'(
|
dan niet:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
|
jah nu hoeft het al niet meer hoor :'(
|
ik doe mee :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
|
ik kan me weinig voorstellen met"a fucking cookie"..O-)
|
met wat? huilen?
:'( |
Jaaaaaaaaja... :?
|
pcies:(
|
trek je 'em nog? :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.