![]() |
Druk, druk, druk.
|
Goed, Excel.
Vandaag die toets op de PC. Heb ik het redelijk onder de knie, loopt die kutcomputer vast. Ik Vragen of ik op een computer ernaast de antwoorden even over kon tikken en alle schema's blablabla, klikt die eikel het gewoon weg. :? Op het opgaveblad stond dat je 80 min. de tijd kreeg, en we kregen er allemaal 60. Komt die hufter de blaadjes ophalen (ook die van mij) en zegt vervolgens dat ik langer door mag gaan. Zonder blaadje? :? |
omg:')
Ik ken dat soort leraren indd. ook. Zeer irritant! Ben ik trouwens de enige die vannacht zo'n last had van de onweer en de (zeer) harde regen die irritant tegen het dak aan tikte. Heb er de hele nacht wakker van gelegen|:( |
ja, man. ik ook joh.
|
Te druk.
|
Ik ook,en ik dacht op een gegeven moment echt dat dit het einde van de wereld was.No kidding ofzo ik lag vastgeklampt aan men kussen.
|
Ik ben bang voor onweer dus kdacht eerder dat ik een hartaanval kreeg ofzo. Durfde niet naar de wc, en niet onder de dekens vandaan. Zweette me kapot..XD
|
Citaat:
ik was eigenlijk bang dat mn raam zou openvliegen en ik nat zou worden:9 kan mijn raam nl. niet dichtdoen |
ontregeld treinverkeer.
boh. |
Citaat:
:aai: |
Citaat:
|
Ik heb anders niks gehoord.. heb er gewoon door heen geslapen :o
|
hier heeft het echt de hele nacht behoorlijk gespookt.
elke keer de hele kamer verlicht. hoogst irritant. |
Citaat:
|
jij lag in coma?
Ik zat ook rechtop in bed, ik dacht dat m'n huis wegvloog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kom een keertje slapen :d
|
Citaat:
kbedoel dat het hier ook gestormd heeft maar dat ik er doorheen slaap.. dus heeft niet veel zin om bij jou te gaan slapen dan.. kslaap der dan toch doorheen:') |
Wie zegt dat je gaat slapen?:+
|
zo had ik het nog niet bekeken :)
|
Mijn bed staat pal onder de dakkapel, maar ik vind dat wel fijn slapen.. Het idee dat ik lekker binnen zit. Wuhuhu
|
Ik werd wakker. En sliep na 20 minuten weer. :z
Alle stoppen waren doorgeslagen hier. 't is dat ik slechte herinneringen aan onweer heb. OT; Fak. Echt druk. |
Weg vertrouwen.
|
Waarom telkes naamveranderingen :|.. is verwarrend.. ben nie zo slim weetje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, ik werd dus ook wakker van het onweer (in m'n droom onweerde het ook btw :+). Dus ik de tijd checken: fuck, straks werken, beter gaat onweer weg. Half uurtje stoned naar t onweer zitten kijken op mn bed, daarna er achter gekomen dat mn raam wagenwijd openstond, dicht gedaan, verder gekeken, gaan werken toen het braaf over was gegaan.
Maargoed, het was de klaagmuur dus: ziek naar huis gegaan omdat ik een of ander verslag niet afhad en misschien een proefwerk had. Schiet niks op zo. |
Mensen die een mes in je rug steken enzo.
|
Mensen die vanalles willen weten en alles doen om het maar uit je te krijgen om je vervolgens keihard te laten vallen met een of ander dom smoesje, wanneer ze genoeg gehoord hebben.
|
Ken ik.:yes:
OT dacht ik dat het een geheim was,blijkt dat iedereen het wist.Klote.. |
Citaat:
|
hoe moet ie dan naar de meeting?
|
Icarus heet toch ook zo?
|
Wow sorry dat ik nog jong ben hoor?
|
Citaat:
|
Citaat:
Icarus = Jamy. scheelt 1 lettertje schat :* |
maar OT: nu lekker nog een kutverslag maken |
Vroeg, school.
|
Boring :|. Engels is zo verschrikkelijk saai om te oefenen en ik snap er nu nog geen bal van. :?
|
Joh, engels is toch de meest simpele taal die er is :P
|
Citaat:
|
Engels is echt wel te overzien.
|
Hmm vind ik van niet.. Ot: kut internet op me iPod loopt telkes vast.. Stomme ouders ook die zeggen dat je naar bed moet..:|
|
naar bed?
nu al? :? |
Ik moest ook al lang slapen enzo.
OT kutschool |
huidige verslag status: 6772 van 8000 woorden. boh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.