![]() |
Citaat:
|
Uiteraard :yes:
|
internet ligt eruit op mijn pc moe tik op die van me ma (traag kutding)
ziek :z |
Oleeeeeee
Weer 4 uur achter de rug waar ik geen kloot aan gehad heb... Ze demotiveren je gewoon hier bij de studie te blijven ofzo? Ik ga vandaag eens kijken welke studies er allemaal te bieden zijn haha |
^ suc6:P
nog steeds ziek thuis:Z |
Het lijkt wel of de lessen met de dag saaier worden... Was het maar weer weekend :no:
|
Morge kamp... En dat is kut als je nog niemand kent....
|
Citaat:
Ligt er maar net aan hoe je ertegen aan kijkt. Vrienden maak je vast wel op zo'n kamp. |
Ben boos en verdrietig en teleurgesteld.
|
Hoe krijg ik het toch steeds voor elkaar het zo hard te verknallen.. Terwijl het zo mooi is steeds:(
|
still sick :+
|
^ Nog steeds!:o Volgens mij spijbel jij gewoon :P
OT: Ik snap m'n huiswerk niet:') Morgen tijdens de pauze maar maken.. |
Nogsteeds halfziek.
|
Moe, hoofdpijn, en nog veel meer! bah.
|
waarom wordt iedereen toch ziek? :P
Ik ben al in geen jaren ziek geweest xD |
Ik heb een ontstoken oog :(
|
Heerlijk, een reistijd van anderhalf uur. :{
|
Nog steeds ziekjes, en 1 uur en 45 min reistijd.
|
Ochtendhumeur terwijl het al bijna middag is :')
|
Citaat:
HAHAH! oh... |
Wie verzint er nou in de Melkweg vandaag een feest van 4 tot 8 -_-
Moet ik daar om 3 uur zijn om te helpen.. tyfus tering kutzooi, lag net lekker te slapen |
Slapen doe je ook 's nachts en niet 's middags. :+
|
Kutzooi.
|
Citaat:
-Geen werk hebt -Geen studie hebt -Geen ouders in huis hebt |
Huiswerk...:no:
|
Vandaag de hele dag leren voor Persoonlijkheids Onderzoek 1 voor Officier Vlieger bij de Luchtmacht. :P
Maar ik heb dr wel zin in morgen hoor ^^:d |
^
Tip. leer niet voor Psychologische onderzoeken:+ |
Fuck ik heb verloren. :|
|
Citaat:
Maar ik ben mijn GVSS boekje aan het leren ;) Daar staat precies uitgelegd hoe die apparatuur werkt, en dat is wel handig om de inzichtsvragen te beantwoorden. Want aan de hand van de apparatuur moet jij aangeven wat de stand van het vliegtuig is. Ook is het wel handig om de selectieve luistertest ook al eens gedaan te hebben :) Dusja... Leren kan daar weldegelijk voor. En ik weet niet zozeer of het een psychologisch onderzoek is hoor? Ze kijken gewoon of je aanleg hebt ja / nee. Dat bepalen ze aan de hand van 3 testjes. |
Ik ken de GVSS en de psychologische testen wel.
Als je de psychologische testen doet, gewoon jezelf zijn. Misschien een paar dagen ervoor wiskunde/natuurkunde sommetjes maken. Maar niet leren, dan ben je jezelf niet! Lukt je vast wel. ot. Net een wedstrijd gespeld, facking moe-_- |
't Is gewoon godverdomme moeilijk.
|
Saai
|
Verkouden!
|
Citaat:
|
Vanmorgen goed hard van de trap gedonderd, enkel verstuikt en nu kan ik niet lopen. :'( Boehoe.
|
Me neppe nike's beginnen nu al vet uit elkaar te vallen terwijl ik ze pas een maandje heb |:(
(ik kijk nu al uit naar de comments: dat had je kunnen weten....) |
Citaat:
>Neppe nikes. Het een is al sneu maar het andere is nog triester. |
Onze ezel is onder de auto gekomen, om kwart voor 7 's ochtends. Lig je daar in je badjasje in de stromende regen dat beest rustig te houden en te aaien tot de dierenarts komt om hem een spuitje te geven.
Was niet leuk :'( |
Ik leef nog hoor:)
trouwens wat doen ezels in Amsterdam? |
Eeeh, bij paps en mams thuis :+
|
Citaat:
|
Net Piranha 3D gezien: wat een kankerdomme film.
|
Citaat:
|
Nieuwe kleertjes voor Caitlin besteld zijn ze eindelijk binnen zijn ze te groot...:S
|
nouhou, die stond in de wei. Maar door een combinatie van factoren zijn alletwee de ezels ontsnapt en liepen ze op de weg. Toen is er een bouwvakkersbusje tegen die ene aangeknald. Maar goed dat het geen lagere auto was, want zo'n ezel van 200 kilo wil je niet op je voorruit hebben. Busje is wel total loss, maar de mensen in de auto nog heel.
|
wat een domme ezel toch ook...
in Amsterdam zal dat niet voorkomen:+ |
Hier lopen negers los over straat :|
|
Citaat:
OT: Het is kouud! |
Citaat:
OT: Mijn benen willen niet skaten, het weer wil niet dat ik ga skaten. Maar ik zal vandaag gaan skaten. Ook al zijn mijn benen naar de tering en het weer kudt. |
ik ben ziek
en ik moet morgen van 9 tot 9 werken :( |
ik heb dus het dappere besluit genomen om naar de sportschool te gaan. En vanavond ga ik voor het eerst spinnen.
Ik ga dood. |
Godvergloeiende.
|
Lol, spinnen wat een epic fail sport.
|
^ik ben d'r baas in, dus geen epic fail sport:+
|
Hoe kun je nou goed zijn in spinnen. :')
|
Door hard te trappen, en niet abrupt te stoppen:')
ot. koppijn |
Op school niks doen terwijl ik ook mijn achterstallige huiswerk zou kunnen maken. Oh nee dat kan toch niet, want ik heb die boeken niet bij.
|
das toch meer iets voor t blijheid topic? :P
|
Ik heb nu al twee dagen niet tot nauwelijks geslapen.
Ook hierdoor school gemist omdat ik gigantische koppijn had, wat misschien enigzins leuk zou kunnen zijn. Maar 't is gewoon niet leuk mee als je over de dag verspreid 8 asperientjes inneemt en die shit gaat nog niet weg. |
Citaat:
|
Misschien moet je schilderijtjes en toneelstukken erover gaan maken zodat je jezelf kunt verbeteren op onderbewust niveau. :')
|
^
:+ ot. morgen bij de Arena werken waardoor ik weer, 5e x afgelopen 6 dagen niet 's avonds warm kan eten-_- |
Ooh, ik loop door GeenStijl te scrollen terwijl ik wacht en ik moet me toch een partij lachen.
Alleen dat mag niet, want ik zit hier met nog 10-20 man en d'r is zo'n "Ssst!" policy. Is gewoon niet grappig hoe grappig deze situatie daardoor wordt. |
Citaat:
|
Echte kunscht.
|
ik had m'n koelkast per ongeluk open laten staan, en toen was m'n wijn warm.
|
Citaat:
|
Ga jij altijd in je koelkast liggen als je bezopen thuis komt?
|
Hm. Ik heb me verslapen.. Het laatste college wat 2 uur duurt begint nu, eigenlijk :P
Is dat trouwens wel een klacht? :+ |
zijn op mn werk gaan zeuren dat me haar te lang is...
het komt net tot aan mn oren en ogen. nu willen ze dat ik het ga knippen of een haarnetje op ga doen. |
Buzz cut. :yes:
|
lol nee dat niet.
|
Bij wat voor een bedrijf werk je dan?
|
afwassen in een restaurant >.>
|
haarnetjes :love:
Stage lopen is kut. |
ga dan oberen ufzeu, veel chiller
|
je moet veel praten met oberen...
niks voor mij. |
het huis is echt een teringbende overal blikjes en flessen en shag en dekens en etensresten gadverdegadverdamme :[ morgen opruimen!
|
m'n knie is driedubbeldik en doet knetters pijn. Vandaag weer kilometers lopen, leuk. :no:
|
4 tussenuren vandaag :(
|
Internet is weer een traag >:(
|
jongens worden verliefd :[
|
The game
|
bitch
|
Citaat:
Nu ga ik Nazi Zombies afpoffen. |
hmm.. ik moet deze week best veel werken..
gisteren 7 uur, morgen 8.5 uur, donderdag 8 uur, zondag 11 uur.. + studie.. moet ik toch voortaan anders doen :{ |
alweer/nog steeds ziek! word er schijtziek van echt jeeezus van 1 tot 7 geslapen vanmiddag ik ben opp.. :(
|
Kut, zit op school en heb migraine aanval. Zie geen fuck
|
Je kunt blind typen :d
|
Precies :)
Halfblind en met barstende koppijn naar huis gegaan, paar uur geslapen tot mam me wakker maakte. Hoofdpijn-vrij! (blijheid :? ) |
Me moeder ligt in ziekenhuis:{ dat was wel het laatste waar ik op gerekend had toen ik opstond vanmorgen.:'(
|
^ zwaar klote voor je! ^
|
Balen kim... wat is dr met haar?
ot; nog altijd migraine, bah |
Ik kan geen World at War spelen.
|
de tiefes wat een boel schoolwerk heb ik te doen..
en dan fijn van die opmerkingen van klasgenoten.. ga je dat allemaal doen? dat red je niet.. versterkt lekker je optimisme :') |
Citaat:
Het komt wel goed schatje. *Roosvicee* |
das van die reclame weet ik.. maar betekent dat dan, dat t met Roosvicee goed komt?
want je weet hoeveel Roosvicee ik in huis heb :Y) |
Dan moet het wel heeuuul goed komen.
ot; Met tijden weer barstende koppijn, balen want normaal duurt dat maar 1 dag bij mij. |
:aai:
|
teen gekneusd :(
|
kutjebef, ik ben het ondertekende formulier van m'n stage opdracht kwijt :|
kutjessssss. |
Begrotingen maken zijn kut... vooral als je erachter komt dat je over 18 maanden een tekort hebt van +/- 4000
|
Boos op mezelf!
|
Vlinder haat me DDDD::::
|
Citaat:
ot; schoolll schooooooooool schoooooooool :O |
Citaat:
|
>tof nummer
<ja >:D <okee :'(:'( |
was bezig met huiswerk :P
|
Ik ook:'(
|
Ik heb net mn huiswerk afgemaakt xD
Kon me er niet toe aanzetten toe een kwartier geleden:P En nu morgen weer lekker vroeg mn bedje uit.......... Ik ben kapot morgen >_> |
mijn buddy voor latijn doet neit mee
|
Doodmoe, kutschool en heb met mn domme kop gezegd dat ik wel extra zou werken deze week.
|
Gezeik op school
|
kutjebef. M'n televisie geeft bij elk kanaal aan dat het gecodeerd is. En dan roep ik m'n wonderbroertje erbij, die het te druk heeft om m'n pleegzusje te playen en dan zegt hij dat ik het zelf maar moet zien op te lossen.
Ik snap toch helemaal niks van electronische apparatuur zeg. :{ |
waarom zijn jongens zo moeilijk :[
|
Waarom zijn vrouwen zo eigenwijs.
|
Nog niks gehoord van deegbal ;c
|
Ik had de smartcard verkeerd om in de satteliet ontvanger ding gestopt :+
|
Black Ops is nog zeau ver weg.
|
Citaat:
|
't gourmetten van vrijdag gaat niet door.
D'r wordt op mijn partij gepoept. |
Citaat:
|
Ik ga morgen een strandwandeling maken, de vraag is of ik dit met ramon ga doen, of dat ie dan nog ziek is.
|
Citaat:
|
Oooh, ik wil de eerstvolgende dichtsbijzijnde persoon het liefst wurgen.
|
ooh, ik hoop dat ik dat niet ben.
Ik moet sporten van mezelf, maar ik heb er de kracht niet voor! :o |
Leuk.
Komt een vriend halfstoned de kamer binnenwandelen. "Hoi, mag ik dit? Mag ik dat? Ik heb honger. Laten we spelletje doen. Huehuehue." Om de 3 seconden "Oh! Kijk kijk kijk!" En als ik vervolgens iets wil doen dan moet ik ophouden met vervelend te doen. Die is met een pimpslap naar huis. |
pubers
|
Ik ben verdeurie zelf een puber, 'k heb geen zin om een ander op te voeden.
Als hij z'n leven wil verneuken door dagelijks te smoken en te snuiven vind ik dat prima, maar wat echt onder mijn nagels kruipt is hypocrisie, welke zelf aangedane geestelijke toestand iemand zich ook in bevind. |
You go girl! :love:
M'n knieën zijn driedubbel zo dik als ze horen te zijn en doen verrekte pijn bij elke beweging. Dinsdag naar de huisarts. |
gvd werken straks :{
|
Yes. Dokters zijn zo geweldig om altijd even te zeggen van kijk het maar een weekje aan en als het dan nog niet gaat dan kom je volgende week maar weer terug. :no:
|
De tijd gaat veelste langzaam!
|
kutkutkutkudt, kluissleutel van werk kwijt.
|
voor het eerst in m'n leven een fucking blessure opgelopen. Laatste wedstrijd van het seizoen, heb net een prachtige kans om te scoren..... verzwik ik m'n enkel:')
|
Citaat:
als dat al een fucking blessure is |
Kut dag!!
|
Boem in een klap van alles is goed naar alles is kut :[
|
Citaat:
|
Met een verzwikte enkel kun je heus nog wel spelen.
|
ik ben gister naar de dokter geweest btw, dat spiertje onder je enkel (ben de naam al weer kwijt) is een beetje verrekt, kan er geen druk op uitoefenen.
En ik had niet het idee dat ik de wedstrijd hinkelend kon uitspelen, ook al stonden we 12-3 voor op dat moment. |
'k ben ziek.
Ik ben nooit ziek. |
Ze doen allemaal zo domm.
|
Citaat:
|
|
fag, nu zit Eye Of The Tiger weer in m'n hoofd
|
Ik ben nog steeds ziek.
|
Ja, en nu mag ik een paar maanden niet sporten en langs de orthopeed ofzoiets. Zaterdag toch maar eerst even grootste schoppartij van het seizoen spelen *)
|
Godver.
|
^
duidelijk kort en krachtig:+ |
Ik mag een paar maanden niet sporten van de huisarts. Iets met patellofemoraal syndroom en dyscongruentie kraakbeen vlakken.
En dan ook nog langs een orthopeed. :no: |
Rotping.
Laat mij geems spelen. |
Citaat:
|
Fucked.
Up! Kutzooi |
Citaat:
|
Jezelf wakker hoesten.
Beste wekker ever. Niet leuk als je dan vervolgens in ademnood zit omdat je keel is dichtgeslibt. Bah. |
Citaat:
ot. Waarom eigenlijk een wekker zetten als dat helemaal niet nodig is en dit je vrije zondag is:{ |
Jamaar het is het helemaal geen zondag.
|
Gister en vandaag weekend, en morgen tot en met zondag weer *gewoon* werken. I know, bioritme is fucked up:')
|
Oh, op die fiets.
|
Ik heb zojuist tegelijkertijd geniest, gehoest en een ruft gelaten.
Oooh, m'n ribben. |
klote saaie dag op school vandaag O_O halve dag, okéé
maar wel 4 uur Nederlands met een kutstomme pedo leerkracht die de meiskes in de klas probeert te neuken :notgood: |
stomme mevrouw in de trein die ging zeiken dat we praatten :S
|
portemonnee kwijt.
|
Citaat:
|
Nog steeds geen telefoon.8|
|
Ik heb een blindedarmontsteking vind ik.
|
't is verdeurie alweer woensdag.
|
Godverdomme zeg.
"Windows explorer werkt niet meer" om de 10 seconden. Jezus christus wat irritant, kan nauwelijks een zin schrijven zonder dat 'ie crasht. En ik heb geen flauw idee hoe ik die shit moet fixen. |
Maak dat om de 5 seconden.
|
delete system 32
|
:+
|
het schijnt dat ik vakantie heb
merk dr anders weinig van |
kuthuis.
wordt mn bod niet geaccepteerd :{ |
PWS-week is voorbij en nou "vakantie": 30 uren werk, een verslag natuurkunde, werkstuk godsdienst, verslag biologie en alvast leren voor TOETSWEEK OMG!! :[
|
Citaat:
Citaat:
|
Net wakker... vannacht 1e van de 4 nachtdiensten:(
|
Kolere koppijn.
|
Soms.... Is het allemaal toch wel even lastig :z
Veel dingen willen terwijl het niet allemaal zo snel kan :7 En ik heb zoveel te doen deze vakantie o.o |
Geluksreet.
|
Lala.. Vanmorgen wakkergemaakt door 2 kittens die over mn bed heen sjeesden. :love: Helemaal niet zo erg, eigenlijk.
|
ookal heb ik de hele nacht voor me, toch vind ik het zonde dat ik pas om 17.00 uur wakker word.
|
ik had met mezelf afgesproken dat ik mun kamer op ging ruimen vandaag,
maar dat was ik vergeten :') |
Kan nu ook nog *)
Ik heb m'n haar geverfd, maar het is nogal donker geworden! |
webcam O-)
|
Die staat aan hoor *)
|
sjongejonge,
alweer een vrouw waarbij ik mn mail/msn moet geven.. tis me t dagje wel O-) |
Citaat:
en post ff een foto :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moeee hele dag gewerkt :o
|
Citaat:
|
Jaa, zie je een supervette jas. Hebben ze hem in alle maten behalve de goede.
En het is nog kutter want als ik kleinere tieten had gehad, was de maat er wel geweest. :'( |
Ha, dit zal een vast topic worden :d
- Grrr,vandaag lekker een 5.8 gehaald voor myn 'voorbereidende examens' Terwijl andere leerlingen een 9.5 halen,zit ik daar xo Noem my nu geen streven, maar een 7/8 zou toch leuker geweest zyn ;s |
Citaat:
|
heb ik een keer niet mn tentamen om 8:45 maar pas om 13:45, komt er een aannemer om 7:30 :(
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.