![]() |
Citaat:
ik vond laatst dit topic terug, dat is pas huilen van het lachen :') http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=31832 |
Tennisbal tegen den kont en hoefijzer in dijn hol ..
Dat krijg je er van als je vrijwilliger bent bij de kindervakantieweek .... :p |
Weer een goede zet voor mijn zelfvertrouwen: Ik ben daarnet toen ik op de vensterbank wou springen door het stoeltje gezakt. 't Is te zeggen: het zei krak en nu zit er een barst in...
Op het stoeltje staat vermeld "120kg" en mijn ouders denken nu al dat ik anorexia heb... En ik maar trots zijn op mijn 55kg :'(. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn posts worden gewist:o
zo erg zijn ze nu ook weer niet hoor:z |
als er mensen zijn die willen praten over hun liefdes problemen kunnen ze en pm`tje sturen :rolleyes:
|
Leuk hoor kleine poesjes ..
Heel mijn handen zitten onder de krassen omdat ze die tijdens het typen ging pakken, en ze heeft al aan mijn kont gehangen en mijn borst gepakt -auwtsj !!:$ |
Zou het kunnen dat ik Lizz gezien heb bij Zembla? :?
|
mense...wacht EF.....FFEEEEEE
komt ie dan he,komt ie,komt ie dan he :z |
zal ik nu maar even mezelf trakteren:z
Hhey hey,hiep hiep hoera:z nuja,in belgie is het nog maar 20 na 11:p straks(morgen) naar ex-sixflags,nu-weer-walibi-vet-mega-pretpark8-) en derna feesje:p |
:wave:
|
:x stil
|
Ja.
|
hey sukkel
|
Eh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*klaar om te vertrekken*
*alleen geen zin heeft* |
men vriendin vertrekt overmorgen op vakantie:(
ben ik vandaag en morgen aan het overwerken zodat ik ze vrijdag nog wat langer kan zien voor ze vertrekt Maar of dat geapprecieerd word? Nee hoor:[ |
Morgen is Utrecht onveilig,
wordt dan leeggekocht door 2 wijfen :p &ja ik ben er één van .... :$ 8-) |
Citaat:
|
* wacht op aandacht en liefde *:|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
men vriendin is gisteren avond vertrokken op vakantie naar spanje
zie ik haar pas volgende week zondag trug:'(:'( |
Hallo luitjes, ben weer trug na een week of 5 vakantie :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
IK WIL ME LEKKER VOELE IK GA ER DRUGS VAN KOPE!! LEKKER VOELE, EUROOTJE WOUDTJWEH! |
ik kan nog wel goed zien hoor!
|
Citaat:
|
Waarom laten ze op de website van de Mediamarkt verdulleme de prijzen niet zien!? Heb geen zin om wellicht voor lucht naar Zuidoost te gaan... :[
|
zodat je naar de winkel toekomt :z
|
lui die voor mediamarkt werken, werken ook langs elkaar hoor...
zo vroeg ik via internet hoeveel het kostte om foto's van formaat 9 x 13 te laten ontwikkelen binnen meerdere dagen. Die man zei dat er een actie was tot 31 augustus: voor zowel 10 x 15 als 9 x 13 0.09 eurocent per foto. Ik ga de volgende dag dat ik het gestuurd had ( ik had toen nog geen e-mail gehad van die man ) naar het filliaal in enschede, zegt de vrouw: het kost 0.36 ( !! ) eurocent per foto... Vaag... |
Citaat:
|
vandaag ga ik men nieuwe fiets halen8-)
ze belden net om te zeggen dat ie klaar is:love: alleen is het vandaag nu net zon kutweer:'( |
Ik ga morgen, rije rije rije in een wagentje :d
:Y) |
ik wil een nieuwe bladzijde :)
|
i got bitches in my escalade http://images.fok.nl/s/static.gif
|
blabla bijna :)
|
:7 :thumbsup: :wave: :$ O-) :x
|
:notgood: :thumbsup: :notgood: :thumbsup:
|
Hallow sukkelZ :')
|
spamslet:7
|
Vnavond schuimfuif...
gaan me kleren weer stinken:'( |
klote zo'n verjaardag, als je alleen nog maar je oma hebt als visite
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.