![]() |
edit; verkeerde topic haha
OT: debatteren ging vet kut en toen daarna nog een filosofie presentatie djeezus. en mag maar 1 avond weg dit weekend wtf.. |
Ik was pas om kwart over 3 wakker. :|
|
nu heb ik die stereoset inelkaar geprutst, en alles werkt.
waarom houd ik dan 2 draadjes over? |
Zometeen weg en daar heb ik geen zin in.
|
hij heeft nu al een ander..
|
he bah
vanavond weer niks te doen voor school en morgen weer zo laat beginnen en weer zo vroeg vrij en kan ik morgen weer uitslapen wat een verwennerij, het wordt bijna niet leuk meer :+ |
^Als we zo gaan beginnen.
Vandaag om kwart over 3 wakker geworden en verder niks gedaan. Pepernoten gebakken Morgen weer vrij en lekker lui doen. Goh ik wil naar school! (< das een leugen) |
ot: Ben even aan het wegsoppen in zelfmedelijden. :')
|
hihi, wegsoppen :+
Ik heb morgen de geweldige eer weer om te gaan gordijnen wassen. Waar je als stagiaire wel niet goed voor bent. |
Citaat:
mijn stukje zou beter in blijheid-topic passen, dat wel.. was meer om te jennen.. desondanks is het ook fijn als je het druk hebt en dan savonds in je bed ploft en dat je je dan zo lekker zwaar en moe voelt, dat je het gevoel hebt dat je lichaam echt wegzakt in het matras.. maar die drukte van tijd krijg ik met een paar weken weer.. dus nu geniet ik nog ff :7 |
That felt weird.. o.o
Still does. |
met links gemasturbeerd? :')
|
of met een 3e hand?
|
Oversext!:0
Ieeeeh! Nee. :') |
Eindelijk eens gepijpt?
|
Tja, ligt eraan welke pijp je bedoelt.
|
Ik heb genoeg gesnotterd, geniest en mijn neus gesnoten om een Mount Everest van snot te maken.
|
Ik ging vandaag naar de stad om Assassins Creed Brotherhood te kopen.
Blijkt dat de PC versie pas in februari uitkomt. Kutgedoe. |
tijd om mijn vruchteloze zoektocht naar een PS3/Xdoos360 emulator te hervatten.
|
kk zooi
|
Moe als een malle, en ik moet nu werken.
|
Geen zin in het weekend.
|
Pfffff.... Economie ding moet nu eigenlijk op de mail. Maar ik ben nog niet begonnen. Ai.
|
Met tegenzin toch maar wat afgesproken. Had meer zin om mezelf 't hele weekend op te sluiten.. :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I'm confused..
|
ik wil slapen.
slaap komt niet. alweer 3 dagen niet. en het begint irritant te worden. |
Citaat:
|
Brak! :[
|
5 minuten geleden 54mg concerta geslikt, zonder enige ervaring.
Ik begin er steeds meer spijt van te krijgen. :+ |
ADHDertjes slikken het elke dag, dus no worries.
|
Citaat:
Anyway, concerta is niet zo heel denderend om zo even te namen, aangezien de initiele piek concentratie pas na 1-2 uur is en de maximum concetratie na 6-8 uur optreedt. Ook duurt het zeker 12 uur voordat het weer uitgescheiden hebt. Voortaan kan je als je het voor studie of fun slikt beter methylfenidaat (Ritalin) slikken, dit heeft een max concetratie op 1 uur en is na 3-5 uur weer uitgewerkt. |
Ik heb het genomen voor de studie, omdat ik nu verschrikkelijk veel moet doen, een dood moe ben. Maar nu las ik net dat ik straks niet kan slapen hiervan, en ben helemaal klam. :?
Nouja, iig maar hopen dat het een positieve invloed op m'n werk heeft. :+ En ja, ik had ook liever Ritalin gehad, maar dat was er niet. ;) |
Citaat:
En beetje klam is niet zo erg, je zit gewoon aan de speed. |
Oe, dat scheelt. :+
Nouja, dan heb ik in ieder geval m'n werk af. :') Slaappillen zijn zeker geen goede combi hiermee? :o |
Nvm, antwoord gevonden. :+
Melatonine mag wel. :) Dankjewel voor je hulp, en sorry voor m'n vragen. :+ OT: Concerta. :+ |
waar haal je dat spul eigenlijk? Concerta, ritalin etc.
|
I could tell you, but then I'd have to kill you. http://www.cool-smileys.com/images/p3.png
|
You biatch!
|
Wel best, het valt me 100% mee. Ik merk de werking wel degelijk en ben goed geconcentreerd op het werk, maar het klam zijn blijft. Ik heb dorst als de neten de hele tijd, en hierdoor moet ik redelijk vaak plassen. Ik denk dat dit is omdat ik onervaren ben, en dit een vrij hoge dosis is. :+
Ik ben nog niet moe, dus ik vrees dat het idd een lang nachtje wordt. :p |
Sukkeltje :+
|
dat dacht je ook al van mij:z
|
Het spijt me... heb je het gevoel dat je niet speciaal meer bent? :(
|
uhu:(
ot. misselijk, voor 't eerst in mijn leven! |
Citaat:
Slaappillen en concerta grijpen namelijk op een ander mechanisme aan, je verdoofd jezelf dus eigenlijk terwijl je hersenen op volle toeren doordraaien, dus dan wordt je alsnog gesloopt wakker. Citaat:
|
ga ik doen:p
|
Citaat:
|
^
Haha lache joh :+ Jij brengt ons op verkeerde ideeen lol |
Ik denk dat dit eerder een manier van afraden is, of niet? :+
OT: de wekker gaat over 6 uur en een kwartier. :{ |
je zal morgen maar geen college hebben :+
|
Citaat:
|
waar?:p
|
hier
|
dealer!:huh:
|
Dit is echt flink vertyfd zeg. :{
|
Haha
|
Citaat:
|
Caitlin slaapt en nu verveel ik me, maar ik heb chocola:love:
|
Prfff... Ik heb echt een betonnen kop en moet zo nog een proefwerk leren voor morgen, en twee essay's in elkaar timmeren, anders gaat er bericht naar m'n mentor en ouders enzo. Lomme Komme, hoor. :{
|
Godver, gozers met drank op horen niet achter het stuur te stappen. Het hele dorp is verslagen.
En dat terwijl ik een kwartier voor dat ongeluk er nog langs reed en naar ze toeterde... |
Waarschijnlijk vandaag mijn knieschijf uit de kom gehad. Auw! :')
|
mijn muziek trilde net de spijker van een schilderij bij de buren uit de muur.
yay. |
Drukdrukdruk. Dit wordt weer laat, vannacht.
|
Citaat:
kende je die gast die omgekomen is? omdat je naar ze toeterde? |
Ik ben ziek, heb koppijn, alles werkt op mijn zenuwen en internet besluit maar weer eens lekker in het rond te borken als ik games probeer te spelen.
Modem gaat uit het raam zodra we de neue mogen installeren. |
Ik werk ook op 1 januari:')
Dronken koffie maken, wat getolereerd wordt, lache!! |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
iPhone
:') |
ja vind je t gek als je acda&de munnik erop wilt zetten :')
|
Citaat:
de iPhone zelf weet gewoon dat die shit fout is. |
Ik vind hun de minst erge Nederlandse artiesten, hoor. Ze hebben wel sterke teksten, af en toe.
|
Citaat:
|
geldgedoe!
|
Godver gloeiende.
Lekker mezelf een potje wakker gehoest. Wil ik even hoestdrank innemen die 2 weken lang op het aanrecht heeft gestaan, is het nu opeens paf boem foetsie. Ik doe verdomme iemand wat. |
haha ik heb al 7 weken kinkhoest mss heb jij dat ook wel dan hoef je niet eens hoestdrank te proberen :P
en bah het is koud en moet zo naar school fietsen voor 2 lessen :[ |
Citaat:
ik heb het zelf ook een hele tijd gehad laatst. |
Citaat:
|
naja, weet niet of je dat al deed, maar check als je hoestspul koopt of er codeïne inzit.
dat stofje werkt geniaal tegen elke soort hoest die je maar kan bedenken. hielp mij van de tyfushoest af waar niks tegen hielp. |
codeïne werkt gewoon versuffend..
|
nou en.
hij rijdt toch nog geen auto. |
nee dat niet, maar ik bedoel het haalt je hoest niet weg :P
|
bij mij wel.
in elk zichzelf respecterend anti-hoest middel zit het tbh |
Codeïne werkt wel degelijk inderdaad, naar mijn ervaring.
|
Citaat:
ot; moe van werk.. |
De drivers van mn grafische kaart zijn wss corrupt, of de kaart is gewoon naar de klote lol
Ik kan mn pc alleen nog maar in de veilige modus met beeld opstarten :') Waardeloos, die PC's :z |
Hoe heb je dat gedaan? :o
|
Het leven is als zure melk.
Maar wel met vruchtjes er in. |
Citaat:
Ik had hem in de slaapstand gezet.. Ben vervolgens gaan snowboarden.. Kwam thuis, zette hem weer aan.. Scherm gaat in de stand-bye.. Behalve in safe mode.. Dus ik beetje op me macbook googlen, en toen bleek bovenstaande heel waarschijnlijk aan de hand te zijn :z Dus ik laat binnenkort wel een vriend komen:P Die heeft mn pc al een paar keer eerder gefixed lmao Ja, al een paar keer eerder (Lees: PC's are damned to failure) |
sommige mensen zijn moeilijker af te poeieren dan pauw&witteman van een kans om de PVV in diskrediet te brengen.
|
Citaat:
dus bij deze; wat lul jij nou weer? :z |
Lees letterlijk:
Overal waar zij om zich heen kijkt valt zure melk te spotten. Alleen zij weet het voor elkaar te krijgen om door al die zure melk toch nog de vruchtjes daarin te zien zitten. Lees figuurlijk: Overal waar zij om zich heen kijkt valt zure melk te spotten. Alleen zij weet het voor elkaar te krijgen om door al die zure melk toch nog de vruchtjes daarin te zien zitten. Verrek! |
wees eens origineel jongens.
op wortel shitten hebben we al zovaak gedaan :O |
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben nuchter :z
En er gaat nu een wekker af die onder het bureau ligt... Ik kwam hem toen straks met mn voeten tegen en heb op wat random knopjes zitten douwen, niet wetende dat het een wekker was >_> Klote ding. |
ik shit wel,
wanneer krijg ik nou m'n slaapliedje!:] |
Ik klink net als Darth Vader zonder masker.
Bwegh. |
Citaat:
ik ben nou al 3 avonden er geweest en er koffie gehaald en elke keer ben je er niet..:[ |
Ik moest iets doen maar ben vergeten wat.
Zo interessant was het. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebroken en moe. En dat voor het weekend al. :+
|
^
Same Wordt nog wat zaterdag en zondag.. |
Én de sneeuw is te vroeg gekomen. Ik had 'm liever over 4 week.
|
Citaat:
Waar! |
|
Citaat:
Ik kan niet wachten. :love: |
Ik haat sneeuw!!! :[
|
Alleen in het noorden heeft t gesneeuwd..
Volgende week moet t gaan sneeuwen:P |
Limburg was ook witjes!
|
Bah, dacht ik weer beter te worden, blijk ik gewoon weer ziek te worden.
Bleh. Zometeen lekker slapen. |
Ik vind de sneeuw gewoon te vroeg, want ik fiets nu elke ochtend naar school. In de vakantie mag het. :d
|
nog geen sneeuw hier.
alleen maar kutkou. |
En uiteraard kan ik niet in slaap vallen.
Om je een gezwel van te irriteren. |
Ik raak verslaafd!
en dit is ook nog eens mijn 7000e post, wat slecht zeg:( |
volgens mij heeft het alweer gesneeuwd.. :(
|
@&^#%@#%
Val ik in slaap, wordt ik verdeurie om half 1 wakker terwijl ik om 6 uur 's nachts naar bed ging. Zo haal ik nooit die verloren uurtjes in. |
Citaat:
Wil jij over 30 posts de slingers voor mij ophangen? |
brrr koud!
|
Citaat:
Als je dat blijft doen moet het vanzelf eens goed komen. En nog een tip: Warme melk drinken, als je niet in slaap komt. Dat doe ik ook wel eens, en het werkt goed. :) OT: Nu al school werk doen, omdat ik morgen naar het ziekenhuis (helemaal in Nijmegen :?) moet omdat m'n oma is opgenomen. :{ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
hij doet het op beide manieren :+
|
Woop woop
2 vriendschappen dreigen uiteen te vallen :z Okay, eigenlijk is dat niet om grapjes over te maken >_> Want het is gewoon ronduit KLOTE. Aye? :) Best part is.. It's mostly happening due to my actions.. 8| |
aww lnh:aai:
|
Volgens mij moet jij nodig je pc afsluiten :z
|
Lol Nee Hoor?
|
Schoolwerk. :{
|
Kut kopzorgen.
|
Lise had So You Think You Can Dance moeten winnen :{
|
Nee die krullebol, denk ik.
|
Lise was beter dan Lorenzo.
behalve in Extreme Moves dan. |
|
bedankt Ezel, it made my day :love:
|
Vanaf 0.35 zeg ik Ewoud for president!
|
wie?
|
Hahaha. :')
|
Ik heb Fable III in een stuk door uitgespeeld.
|
ziek moe en kut.
|
Vandaag 4 tussenuren achter elkaar, met daarin ook nog eens 60 minuten pauze.
|
Citaat:
|
jippie les...
|
Net weer een 54 mg concerta gehad, omdat ik nu al het achterstallige werk ga inhalen, en een proefwerk ga leren, maar ik vind het gevoel toch niet zo chill.
|
^ Dat smste je me. :?
|
Citaat:
Ik zie het net. :+ Ja, die moest naar iemand anders, en die staat onder net onder jou in de lijst, en ik kan niet zo goed overweg met de LG Cookie. Sorry :$ |
LG is dan ook vrij gay.
|
Klopt.
|
Val je op gay? :*
|
:$
Nee, ik kreeg deze gratis van iemand, toen ik geen mobiel had. ;) |
Vandaag maar niet naar school en aan project werken. Lessen lopen nu al af voor vandaag en dan zou ik moeten wachten tot 4 uur om een herkansing te doen. Daar heb ik geen tijd voor dus eerst maar netjes vragen of het een andere keer kan.
|
Dit mens snapt er de ballen niet van. En sowieso, " biebtraining" ?!
|
Straks weer naar school door de kou, terwijl het niet eens zeker is dat de les door gaat.
|
mn moeder is boos omdat ik ziek ben want ze dacht gisteren dat ik aan de drugs zat en nu mag ik volgend weekend niet weg. Fuck dat..
|
Mijn Xbox 360 controller is kapot.
|
Kut. Kijk ik op buienradar, gaat het precies hier sneeuwen als ik naar m'n moeder ga fietsen. Denk dat ik dan de auto maar pak en binnendoor ga rijden want dit zie ik niet zitten.
|
rip Leslie Nielsen
|
Citaat:
|
"I am serious, and don't call me Shirley."
|
the world will never be the same :no:
|
Citaat:
OT: Morgen wiskunde proefwerk, en ik weet niet eens van welk hoofdstuk, laat staan dat ik er opgaven van gemaakt heb. :+ |
^
Als je hulp nodig hebt... :z |
Citaat:
|
Citaat:
OT: Misselijk als een malle. |
Tjah, ik snap ook niet wat iedereen er zo chill aan vindt.
Pas met kerst mag het van mij, en niet eerder. Vandaag moest ik 2 keer heen en weer fietsen naar school, wat dus 2 uur fietsen is, door die kou. :{ |
I couldn't agree more.
|
Tijd voor handschoenen en een muts.
|
Weet je hoe chill sneeuw is :d
Ik ben dan ook een wintersport liefhebber :P Of sneeuw Of zon That's the spirit (h) |
Geen energy drink is nog lastiger dan ik dacht. :o
|
'K heb 't even gehad.
|
Ik heb de hele tijd dorst.
|
Moet je flink zuipen he :z
|
600 euro zijn die dingen toch, ofzo?
OT: Het is meer werk dan gedacht. :o |
sneeuw is kut
vandaag van Oosterbeek (bij Arnhem) naar Katwijk gereden.. 4 uur overgedaan gvd, 25 km in de file gestaan tussen Veenendaal en Bunnik nee leuk joh, die sneeuw.. kut Nederlanders die meteen bang zijn en dikke files creëeren omdat er een paar cm valt |
nou knalde ik dus net zo gigantisch met mn bakkes tegen een lantaarnpaal aan he...:{
|
Das kut voor je.
Had ik wel mee willen maken :) |
:z
|
Citaat:
Citaat:
Maar dan heb je ook wat, dus. :) OT: Koud koud en druk druk. |
Even niet m'n dag.
|
Aw schatje toch :aai:
Hoe komt het? |
Like you care. ;)
|
Non-stop aan het werk.
Nouja, nu even een korte stop dan. |
facking facking tering tyfus verwarming
is dat godsklere ding weer kapot je bevriest hier zowat :[:[:[:[ |
Dikke kleren aan doen. :+
OT: Het was vanochtend 6:00 dat ik wakker moest worden... en dan moet ik nu weer zo lang door werken. :o |
kearl, keb 4 lagen aan + fleecedeken over me heen en nog zijn mn poten ijskoud, word je helemaal naar van
|
waterkoker aandoen, in een teiltje doen en je poten in het water.
waterkoker ernaast zetten + een emmer, als het water koud wordt, doe je wat water eruit scheppen met een beker ofzo. En zet je de waterkoker aan, giet er weer wat bij en hopla! Worden je voeten ook weer eens schoon. |
what's wrong?
|
bijna een kind onder de auto :{
|
Citaat:
|
Waarom nu al wakker:(
|
Citaat:
ot; de vm nog niet nagekeken :( |
Geen lieve briefjes:(
|
Geen lieve briefjes.. :no:
Wel een chocoladecake! (blijheid) |
De kou.
|
ja kan niet slapen en dat is zeer vervelend allemaal :P niet zo fijn datik morgen dus weer focking moe ben..
|
Gatver, het sneeuwt weer.
|
de hond was onderkoeld net.
gelukkig heb ik dan warme kraan en handdoeken. |
Het is zoooo warm hier binnen.
En ik zit er zoooo doorheen met school. Krijgen we een dubbel rooster voor volgende week, waarin we 2x zoveel lessen moeten volgen, wat in principe al onmogelijk is. |
Drukdrukdruk.
|
Citaat:
|
Cool!
Jij sneeuw? Ik ook sneeuw! Wij sneeuw! :d Sneeuw! :o Wie meer sneeuw? |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.