![]() |
Je moest wel lachen.
|
Citaat:
|
Citaat:
al hoewel, vanavond niet:d Ga een keer naar Amsterdam zou ik zeggen :thumbsup: |
Citaat:
Ik vind de manier waarop belachelijk. Alsof jij je nooit overvallen hebt gevoeld emotioneel gezien. En het is geen toeval dat jij nog steeds seksistisch bezig bent. Citaat:
Dus omdat jij denkt dat hij 't op een spottende manier zegt denk jij dat dat jou het recht geeft om de volgens jouw gezien "waarheid te zeggen"? Bullshit, en hij is mijn vriend niet, dit is op de man, of vrouw, af. Ik vind jouw manier van denken en doen absurd en kinderachtig. Ik vind jouw reactie op dit geheel kortzichtig en ondoordacht. Het kan mij geen reet schelen wat jij er van vind, als je er niet behoorlijk over in kan verdiepen voordat jij jezelf een mening toewijd die totaal op niets staat wens ik je verder veel geluk toe, want je zult 't nodig hebben. Weet ik veel, ik heb toch gelijk, ik ben de Batman. - Doen we 't op jouw manier, Chit. Ik vind alles best, maar van mijn long-ass posts blijf je af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey Chitisel, zou je even naar die PM kunnen kijken?
Als je tenminste tijd genoeg hebt om te antwoorden.. Weet niet of je het nog onthouden hebt / PM's vergeten bent te checken daarom zet ik het even hier neer ;) |
oja:') sorry, dinsdag scheitkunde examen, dinsdag avond film. Woensdag walibi, woensdag avond chillen. Vandaag uitslapen, nu werken.
Dus eigenlijk niet meer aan gedacht. Komt vanavond of morgen:* |
Leef forum leef!!!! Het is toch schandalig dat het blijheidstopic sinds vanochtend 09.nogwat uur niet is becommented *nieuw werkwoord ofzo?:')
|
Ik probeer leven in de brouwerij te gooien maar mensen knoeien de hele tijd met mijn posts. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is qft nou?
|
Queers for tater-tots.
|
Yeah right.
|
Citaat:
|
Questions from terrestials.
|
Citaat:
|
That would be me in a nutshell :)
|
Citaat:
Ook weer wat wijzer geworden 8)thanks Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
for the win sir |
zal ik maar lekker aan een echte bar gaan zitten,die sluit teminste niet om half5:+
|
Ik doe met je mee :9
|
Citaat:
de bar is weer open ;) |
Dubbele jagermeister svp :9
|
kom maar halen
|
Jeetje, ik reis nog wat af zeg. Ik maak zelf wel wat :9
|
fuck jagermeister
|
Iemand behoefte aan een zelfgebrouwen cocktailtje van mij?*)
Ik ben de cocktailqueen. |
Citaat:
|
Nee, gewoon fuck Jagermeister:')
|
Citaat:
Kom maar brengen. Ja lekker :*:love: |
Citaat:
|
1/2 fles ontbijtdrank
double cheesburger king deal 3 flesjes jupiler - bus - 1 glas scotch van 50 eurie per fles (was wel lekker moet ik zeggen) macaroni 1 flesje bavaria 2 glazen amaretto cola 2 flesjes bavaria een aantal bamiblokken dadelijk een fles amaretto (jammer genoeg geen disaronno) ik vraag me af wat er dadelijk gaat gebeuren na die fles. hij is nml nog vol :+ |
Jij kan netjes typen :)
|
Citaat:
Dadelijk niet meer :D:z I guess....... Op msn is het trouwens wel dramatisch met mn typen dinges xD |
Citaat:
|
|
Goeeeeeedemorgen.
|
Goedemorgen :9
|
Goedemorgen dan maar :z
|
Morge
|
Verrekte mongol. Het is avond, bijna nacht.
|
nee om half 9 was het nog ochtend :+
Wat te doen met een meid die normaal aardig tegen je is en opeens kattig reageerd op de eerste vraag die je steld? :P Vroeg het al van een andere vriendin van mij en het enige wat zij zo kon verzinnen is dat het verliefdheid was.. |
Citaat:
BEN JE ONGESTELD OFZO" Like fucking silk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriendin d'r poes hangt in ieder geval niet elke 10 seconden met d'r nagels in mijn benen.
|
Richt haar af, nu kan het nog.
|
Nogmaals, welke van de 2? :+
|
Dat haarballetje.
|
Welke van de 2? :+
|
ghehe, jij wel he:+
|
Citaat:
|
Citaat:
Eh, ik ben de Batman, niet Cupido. I got nothin'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
morge
|
:wave:
|
Jullie leven niet. Wortel je bent vrij. Wtf doe je zo vroeg op en ga je mij stalken :')
|
Ik had college, dat is niet geen leven hebben heur.
Middag. |
Goedemorgen allen :)
|
http://forum.leerlingen.com/vbb/imag...n/post_new.gifVandaag, 12:32
Citaat:
|
Woeps, sorry, op vrije dagen wil mijn dag en nacht ritme nog wel eens omdraaien :)
|
Goedenavond! :9
|
http://forum.leerlingen.com/vbb/imag...n/post_new.gifVandaag, 12:44
Citaat:
|
goedenacht allen
|
Citaat:
|
hondenworst
|
Citaat:
|
bitchfight bitchfight please?:')
|
Iemand bier?
|
lekker
|
Citaat:
|
wtf? moeten we die inleveren:huh:
kut, helemaal vergeten:') maar ook niet handig van jouw school. Strakjes moet je her doen en heb je je boeken niet meer :z |
Citaat:
|
Citaat:
btw... nog 1 post:d en die bewaar ik mooi voor vannacht na het gala als er niemand op dit forum is:] |
Pussy :{
Verwacht dan maar niet dat je een gefeliciteerd topic gaat krijgen. :9 |
Citaat:
donderdag heb ik men nieuwe autootje:z |
Citaat:
|
die pooierbak van je? :+
|
Citaat:
Maar congratz gozah. :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
+1
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het hem niet zien vragen hoor :9
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh, dan mag het wel :yes:
|
Haha ben je je boeken serieus vergeten? :')
Als je her moet , moet je geowon weer een boek op komen halen. Is niks raars aan. Kan daarbij zelf mn boeken controleren :') |
Jeeeeuuj, ik krijg een 7 meter hoge abraham in de voortuin :+
|
Citaat:
|
Mijn papa :9
|
Oude lul.
En dit is mijn 5000ste post:+ |
wat cooeeel :d
|
Citaat:
|
Had je dat gister niet al door. Doos :*
|
bitchfight op nederland 1 :9
|
ned 1 = gay
|
Je moet toch wat, als je nog een partij moet kiezen :+
|
moeder helemaal in de stress omdat de telefoon ging tijdens het verkiezingsdebat ofso :+
|
Job Cohen for president!!!!
|
Ik heb geen idee. Ik ga wel blanco stemmen :+
|
Cthulhu for president.
Why choose the lesser evil? |
Citaat:
|
Ik krijg van m'n moeder een kratje als ik CDA stem :z
|
maar komop, CDA is sowieso verloren zaak. Dus Job Cohen for president!!!!!
|
Ik win er wel een kratje bier mee :9
|
Of Dr. Steel voor World Emperor.
|
De presentator heeft kudo's gescoord net :+
|
Citaat:
|
Deal :yes:
|
Wil wel bewijs zien, foto'tje met je mobieltje maken morgen van je stembiljet shit ding:thumbsup:
en dan wel ergens in die foto een krabbeltje met daarop, Chitesel :* d'r moet natuurlijk wel onomstotelijk bewijs zijn dat je op Job Cohen hebt gestemd:') |
haha, mag je foto's maken in die stemhokjes? :+
|
d'r hoort een gordijntje voor te hangen. Dus ze zullen het niet eens zien:')
|
Bij ons hangen geen gordijntjes :+
Maar ik zal eens kijken wat ik voor je kan regelen! |
:+
|
vvd.
|
Citaat:
Mijn woord is groter, ik win. |
sgp?
|
^ gewoon uit protest, en omdat ik een vrouw ben. :yes:
|
Citaat:
|
▆▆▆▆▆▆▆▆▆ wel wat VVD ▆▆▆▆▆▆ gebruiken ▆▆▆▆▆ VVD |
kan wel wat minder politiek gebitch gebruiken. -Batman |
aah, ik zie wel dat je voor de PvdA bent. Had ook niet anders verwacht.
Job Cohen for president!!!! |
Bier dan maar?
|
En wie heeft er aan SYoung's post geknoeit? :+
|
hiero!
|
Die malle Jordi, ook weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Houd eens op met zo actief te zijn, ik kan het nauwelijks bijhouden om overal even mijn zegje te doen. :7
|
Citaat:
ik en grapjes :huh: |
Citaat:
Hebben we net allemaal kunnen zien :z |
De economie kan wel wat VVD gebruiken. VVD.
blegh blegh en nog eens blegh. Bijna net zo eng als dat Wendy misschien in Diemen komt wonen *5 minuten bij mij vandaan*. |
:love:
|
Citaat:
|
bullshit, net zoals op de koffie gaan bij iemand:+
|
Ofwel verukkelijk?
|
Nee, haat aan koffie.
|
Citaat:
|
thee for life... nee bedankt
|
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffiekoffie
KOFFIEEEE |
batman
|
I am the Batman.
|
dramaqueen :*
|
Wie gaat vandaag nog wat leuks doen?:)
|
Citaat:
|
Succes :thumbsup:
|
Thanks!:)
And you still owe me an answer:yes: |
Ik ga me vandaag weer lekker vervelen. :d Ik word er nog eens goed in joh.
|
ik + stam
|
Citaat:
alhoewel :') |
Wendy, nu je er toch bent. Heb je al gestemd?:)
|
Ik heb nog niet gestemd. Ik wacht op een auto, want dit weer is zwaar kut.
|
Regent het bij jou dan?:')
Citaat:
|
Nee, ze heeft die kamer ondertussen al weer weggegeven aan iemand anders. Schiet niet op hé.
|
lol, in Driemond heb je wel veel huur huizen. Niet al te duur dacht ik zo. Makkelijk naar de trein in Weesp, zo in Amsterdam. Kijk daar eens:+
|
Het lullige van huurhuizen, is dat je meestal een jaarcontract afsluit. Terwijl ik maar een half jaar in Amsterdam blijf. :+
Ik vind het niet leuk meer. |
blijf je maar een half jaartje:')
|
|
Langer zonder koeien en weilanden om me heen, hou ik het niet vol :+
|
Valt me van je, trouwens. In Driemond zit je in de weilanden en koeien. Maar ook dicht bij de stad;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We hebben altijd nog ons mooie rode buurtje:')
|
Is altijd een optie :9
|
Chrizly gefeliciteerd. 24 Jaar! :thumbsup:
|
Congrats Grizz!! : party :
Hope you have a great day! :d |
gefeliciteerd :d
|
Feli dude *)
|
TD probeerde net in te loggen,
Dan hikt hij gelijk tegen het banscherm aan. |
Denkt ie serieus dat ie unbanned is:')
|
Jeej, nieuwe kamerbezichtiging!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet. Daarom juist
|
euuy bbiieeerr!!
|
Lekker.
Heb je ook Scotch? |
alcohol?
|
Citaat:
Je weet toch wel wat scotch is..? |
Citaat:
|
Citaat:
Wie weet er goede scotch? Heb nu Famous Grouse en Johnny Walker (gold label).. En ook Jack Daniels maar dat is geen scotch. Is Bushmills goede? |
Ik heb een aantal keer op een Whiskey festival gewerkt en een dure fles mee gekregen van een schot en een slok mogen nemen van de duurste whiskey ter wereld, maar vond ze geen van beide te zuipen (als je er niet van houd, kun je het niet waarderen ;))
Jammer genoeg weet ik de namen niet meer :( die eerste schijnt wel goed te zijn, die 2e is onbetaalbaar ;) |
Citaat:
Ben nu wel benieuwd naar de namen haha Misschien MacCutcheon? Voor de kenner onder ons ;) En ja, als je er niet van houdt kun je het idd niet waarderen :) en ook niet zeggen welke wel/niet goed is.. hehe Maar ik ga toch geen fles whisky van een paar honderd euro aanschaffen... 50euro voor de laatste die ik gekocht had vond ik al aan de ruime kant :P (Johnny Walker Golden Label) |
Citaat:
Duurste fles whisky ter wereld gaat open AMERSFOORT (ANP) - Whiskyliefhebbers die goed in de slappe was zitten, kunnen op zondag 4 oktober proeven van 's werelds duurste whisky van dit moment. Zij moeten dan wel bereid zijn 1250 euro neer te tellen voor een glaasje. De kurk gaat alleen van de fles als er minstens dertig mensen komen proeven. Dat meldde drankengroothandel Van Wees dinsdag. * stuur artikel door Het gaat om een fles Springbank 1919, een whisky die in 1919 werd gedistilleerd en waarvan ruim vijftig jaar later 24 flessen werden gebotteld. Daarvan zijn er voor zover bekend inmiddels nog minder dan een handvol over. Eerder dit jaar werd op de drankenbeurs World Whisky Index een exemplaar te koop gezet voor 55.000 euro. De fles die bij voldoende belangstelling op 4 oktober wordt geopend, is sinds 1970 in het bezit van oud-directeur Han van Wees van de drankenhandel. Hij wist naar eigen zeggen als enige Nederlander een fles van de toen al zeer exclusieve whisky te bemachtigen. Hoe veel hij daarvoor precies heeft betaald, wilde een woordvoerder niet zeggen, maar het was ,,in elk geval minder dan 1000 gulden''. Volgens de zegsman van de drankenhandel is het zeer uitzonderlijk dat zo'n dure fles whisky wordt geopend. Verzamelaars en beleggers kopen flessen drank in de hoop dat de waarde stijgt, niet voor eigen gebruik. ,,Maar het spul is tenslotte gemaakt om op te drinken'', aldus Van Wees. |
Haha nice :)
Jammer dat je het dan niet kunt waarderen :P |
Je moeder met een geruite rok tot dr knieën. Kut8{
|
Citaat:
De fles die hier omschreven werd is uiteindelijk niet per glas geveild omdat ze te weinig animo hadden, toen hebben ze een iets jongere fles genomen ( en dus wat goedkoper) Maar toch! Idd, jammer dat ik het niet drinken kan. vader van een vriend van mij was al over zeik dat ik het mocht drinken en hij (als groot whiskey fan) niet ;) |
Moest jij betalen? Of niet?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk die Denen wenen!
|
Waar?!???!?!??!?
|
Ik win. :')
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.