![]() |
Citaat:
|
dancecode productions stopt:( nog minder feesten hier in de buurt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff heb zo mijn eindbeoordeling...:|
|
|
lijkt micheal wel8{
|
Citaat:
|
Komt een dronken man lallend een café uit. Hij kan nauwelijks op zijn benen staan en strompelt over straat als hij een non ziet staan. Met één klap slaat hij de non vol op haar bek en de non valt op de grond. Verbaasd kijkt hij naar haar en zegt: 'Van jou had ik toch meer verwacht, Batman!'
:D :D |
Citaat:
:d _0_ _0_ _0_ |
nou nou wat een lol :|
|
lekker, zo'n kop hot chocolate :9
|
boe 8{
|
* schrikt *
* valt van stoel * shit, een deuk in de vloer :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat hebben jullie weinig te melden:|
Als je nou boven een brief(je) geen Lieve of Beste wilt neerzetten, maar Hey/hoi of whatever staat ook zo dom, wat doe je dan?:+ *deze is om lang over na te denkenO-)* |
Citaat:
|
Citaat:
Nooit aan gedacht, maar nee die zeker niet:p |
Weledelgestrenge, edelachtbare, hooggeëerde :D
|
Neeeeeeeheeeeeeeeeee:+
Geen luxe begroetingen of deftige:p Geen lieve of beste Maar Hey dinges! Of hai dinges! Staat ook zo lullig, toch:? |
Citaat:
Chica, Ik zou verder ook geen andere dingen weten. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende geinformeerd heb. Met vriendelijke groet Sander ;) |
Citaat:
Nee, dat vind ik ook niks:$ Dan wordt het toch maar: Hai Sander!:p Kan dat:? Ja kan wel toch:p Iig geen Halloooooooo:+ |
Citaat:
Ik vroeg me af of je vanavond iets met me zou willen gaan drinken . :$ Veel liefs, Sander |
Citaat:
|
Citaat:
Hai Sander, Vanavond kan ik helaas niet, is morgen ook goed? Liefs, Bianca :$ :d :p |
Citaat:
Hoi Chica, Sorry maar morgen komt mijn vriendin al. Veel liefs, Sander |
Citaat:
Hè jammer nou:p Maar Hai of hoi of hey kan in ieder geval wel:) Nu nog de rest, en dan nog bedenken of ik het wel doe:+ |
heil chica
|
Lieve klootzak,
Ik vind je echt een ontzettende eikel. veel liefs Sander :+ |
Citaat:
Ja Sander, die van jou schrijf ik over:yes: |
:z halloo
|
Citaat:
|
Citaat:
tis eh...stilletjes |
Citaat:
en ben beetje verlegen om met meisjes te praten he :$ |
Citaat:
|
ja echt wel grote bek klein:love: he
|
ahhh das wel lief hoor :yes:
|
Citaat:
nog wat leuks doen vandaag (lul er lekker overheen) |
haha :)
Ik ben me echt enorm aan het vervelen. Misschien ga ik vanavond nog wel ergens wat drinken ofzo. jij?;) |
ik ga vanavond naar Harry Potter.. met mn fam... mn moeder is jarig maar ze viert het pas volgende week dus gingen we lekker uit eten en naar de film :thumbsup: :yes:
|
o gezellie!!:)
Zullen we iets verzinnen waardoor het misschien nu iets levendiger is op het forum? Een spelletje ofzo. |
Citaat:
maar wat :? |
Citaat:
|
we noemen iets. een voorwerp ofzo
en dan wie als eerste een link naar een site plaatst waar dat voorwerp opstaat. die krijgt een punt. enz enz |
1 Bijlage(en)
He he, kijk nou wat ik heb gevonden :D
|
Citaat:
openen we daar een topic voor? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.