![]() |
Juist.
Die neue Mannschaft; schneller zu hause dan Die Hollander. |
[18:12] <Doctorandus> It's in the back of my trunk.
[18:13] <Doctorandus> Wait. [18:13] <MSPaynt> them stolen goods [18:13] <Doctorandus> Nuh-uh. [18:13] <MSPaynt> forfeit now [18:13] <Doctorandus> MY STOLEN GOODS ARE NOT FORFEIT [18:13] <Doctorandus> I took them fair and square. [18:13] <Doctorandus> If you would take them. [18:13] <Doctorandus> You would be stealing from ME [18:13] <Doctorandus> What kind of guard are you. [18:13] <Doctorandus> STOP RIGHT THERE, CRIMINAL SCUM en [18:18] <ErrorCode> Ette it's not magic - the key is the dildo, once it's in you got a strap-on... Poor guy who will try to unlock it. [18:19] <Doctorandus> So I've got strap a faux penis on my penis [18:19] <Doctorandus> to unlock a penis. [18:19] <Doctorandus> That's too much dickery for me. [18:19] <Ette> :3c [18:19] <Doctorandus> You could nearly say I'd be dicking around. Omdat het me aan het lachen maakte. |
wth?
|
tis niet de bedoeling dat je dingen gaat posten die je aant lachen maken hoor :{
|
Ik wordt er blij van.
Blijheid topic. What is this I don't even |
I accidentally the whole blijheid topic.
|
Citaat:
|
Eindelijk...
Verslag over het Magneetveld van de Aarde af. Genoeg formules en getallen voor vandaag o.o Heb in totaal zo'n 15 formules nodig gehad lol |
Film past precies op m'n scherm :D.
M'n kutdeuntjedinges begint vorm te krijgen. |
Morgen naar concert van Guus Meeuwis en dus ook in het stadion voetbal kijken. :d Wordt wel gezellig.
|
Citaat:
|
Ik hoop dat iemand in je openstaande mond diarree sproeit
|
Seen it on the internet.
|
Heb even gegoogled maar niks kunnen vinden zo snel. Zoekterm 'eating diarrea'
|
filters enzo zoeken op efukt doet wonderen.
|
Citaat:
Oja. Het is heel vies voor de mensen die het niet willen zien, daarom staat het ook in een link en niet in een direct plaatje. Houd mij niet verantwoordelijk voor datgeen dat je jezelf aandoet. :love: |
de wereld beroemde tubgirl a.k.a superwoman :D
|
Slowchat?
ot; hopelijk maandag naar de fisio |
Caitlin lacht weer:D
|
Gisteren Guus Meeuwis concert, helemaal top. :d Daarna feestje van 2 dove vrienden van me. Was ook gaaf, aangezien ik de enige horende was.
|
Was de muziek een beetje te pruimen?
|
Normaal hou ik niet zo van Guus, maar de gezelligheid maakte zelfs zijn muziek leuk. :d Overigens was ik meer fan van het stuk waarom Marco kwam. xD
|
broertje is weer thuis :)
|
Citaat:
Nu is de lol eraf. |
Twee blikjes prosecco gekregen van m'n opa, omdat hij dacht dat het energy drink was. :+
|
Werd inderdaad ook muziek gedraaid ja. :')
|
Citaat:
|
Nieuw-Zeeland wat een helden maar 25 profspelers en dan gelijkspelen tegen Italë wat een helden.
|
Citaat:
|
Citaat:
wel lol dat al de "grote" landen 't zo moeilijk hebben. OT: onze leerlingen.com POOL Positie Gebruikersnaam Punten 100% goed Vorige positie Stijging 1 tommy alm. 70 4 0 2 AdriaanB 65 3 1 -1 3 Deegbal 55 2 2 -1 4 MirrorMons 50 1 3 -1 5 vvwendy91 35 1 4 |
Behalve wij, en Argentinië. :)
|
Citaat:
|
Tjah, maar we winnen. En daar gaat het om.
|
idd, als het hele wk met eigengoals en geluk ballen gewonnen word boeit 't mij ook niet:p
(sneijders goal was trouwens wel netjes) |
Ja, die was mooi.
|
ot maar weer
|
Citaat:
Ot. €100,- gekregen van opa en oma:) |
Goh. :')
edit; daarom wil ik ook nog een keer mee met hen naar Sencity. |
Ik heb 17 uur geslapen.
:love: |
Ik 6 ofzo en de meest fucked up dromen gehad :')
Geen kater though *) |
Vertel :d
|
Ja nu ben ik ze weer kwijt :[
|
Knuppel :+
Volgende keer opschrijven :P |
Fikkie stoken, al mijn schriften verbranden. :d
|
^Die verdwenen bij mij ook in de vuurkorf ja.
|
hihiii die ene leuke jongen! :$
|
heb je het over mij? :$
|
Citaat:
te lui om het uit te zoeken.. (er zitten nml ook spullen van dit jaar in die mogelijk belangrijk zijn om te bewaren voor mijn studie........) |
Citaat:
Citaat:
OT: morgen niks! alleen sk toets :+ |
Damn het gaat over mij :$
Editar: Die edit van jou is flauw :( |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.