![]() |
Citaat:
Mag ''n.n'' ? |
probeer O.o
|
Citaat:
|
Moet over 3.5 uur al weer opstaan....
|
geen controle hebben over je emoties is tamelijk vervelend.
|
Knuffel
[no gay] |
Het is vroeg en straks toets. Blegh.
|
Citaat:
|
Moe en suffig, heel handig als opletten op school een prioriteit is.
|
Ik moet nog godverdomme
100 pagina's M&O leren 150 pagina's Sociologie leren 7 hoofdstukken kwaliteitsbeheer leren, ook weer iets van 200 pagina's En dan nog mijn fucking competenties maken voor mijn portfolio. Geef maar eens 16 concrete voorbeelden van je competenties, uitgewerkt, elk 1 kantje. En ook nog Wiskunde/Statistiek leren, maar daar heb ik al 2 volle dagen van 12 uur op zitten blokken dus dat ken ik onderhand wel. Ik heb zin in zaterdag. |
Teringlijers wilden het uur verplaatsen waardoor we nu in eens tot het 9e hadden. Daarbij heb ik fucking kut geslapen vannacht, en ben nu dood moe.
En dat op de drukste dag; ik moet nog tyfus veel doen. :{ |
:[:[:[:[:[:[
|
Zij kan ook echt alleen maar moeilijk doen als ze in een minder goede stemming is ..
Ik moet bekant mijn eigen mening opzij zetten en alleen maar begrip tonen voor haar dag en gevoelens. Ik ben godverdomme geen object? Ik heb ook een mening. Rekening houden met is iets heel anders depersonalisatie ja? |
Het blijft zich maar opstapelen.
|
Wat heeft iedereen toch tegen mij:(
Ben het helemaal zat gvd... |
Blegh, ik moet bulten veel doen en ook nog gitaarles zo. :{
|
Dan ga je toch lekker niet naar gitaarles..?
|
Can not do that, did that last time. :+
|
ja dus? Zeg je toch dat je het superdruk had en dat je prioriteiten moest stellen... Bied je gelijk iets van een compensatie aan, klaar.
Of kunnen ze daar niet van hun blauwe regeltjes en structuur afwijken? Zielepoten |
Zij wel, m'n moeder minder, want die betaalt.
|
Dan bied je je moeder compensatie aan? :z hahaha
|
Citaat:
|
weer begonnen:(
|
Hmm,.. als je echt van me zou houden, zou je me dan niet liever vandaag zien ipv. te zeggen dat er nog veel dagen zijn? & Waarom flirt je een je vriendin? :c
|
Kenker, ze bezorgen het pakketje tussen 2 en 4.
Wij zijn vanaf half vier weg. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
vet.. nou dan is dit mijn antwoord;
ik hou niet echt van je, maar ik hou wel van flirten. neuken? |
Citaat:
|
Oh damn, was elke vrouw maar zo! :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe, mooi opgemerkt ;)
|
Godver, m'n stufi is van bijna maximum naar het minimum gegaan. En dat terwijl ik voor 2 opleidingen lesgeld/collegegeld moet betalen.
|
ziek.
|
Citaat:
Dat hoeft niet hoor? Ik volg nu 2 opleidingen en ik hoef er maar voor 1 te betalen. |
1 lesgeld voor m'n afgeronde mbo opleiding, 1 collegegeld voor m'n nieuwe hbo opleiding :+
|
Maar je kan toch nooit dubbel collegegeld betalen?
Niet voor 2 studies tegelijkertijd. Mij werd verteld dat dit niet eens mogelijk was... Wat je dus voor je afgeronde betaald hebt, heb je dus al een hele tijd geleden gedaan, en betaal je nu dus voor je nieuwe? Dat is in principe hetzelfde als wanneer je naar het volgende jaar gaat bij dezelfde opleiding dus? Of begrijp ik je weer eens totaal verkeer :z |
Voor MBO betaal je lesgeld aan de IB-groep daarnaast heb ik de opleiding op 31 januari afgerond, midden in een schooljaar en wil de ib-groep eerst een bewijs dat je ook daadwerkelijk je diploma hebt waarna ze pas het betaalde lesgeld terug gaan betalen. En ik heb m'n diploma uitreiking 17 februari pas :+
Voor het HBO betaal je rechtstreeks aan de instelling zelf, en ik ben deze opleiding per 1 februari begonnen. |
Bulten veel werk te doen.
|
Citaat:
Dan krijg je dat geld dus wel weer terug.. |
Ja, uiteindelijk wel. Maar tot die tijd moet ik het wel gewoon betalen :+
|
Tot die tijd dan maar niet uitgaan he :z
Oh kut verkeerde woordkeuze. |
Sorry schat, ik bedoelde het niet zo, ik dacht dat je oud genoeg was om dat te begrijpen, niet dus.
|
Zou het nou expres doen?
|
Het kan d'r verdomme geen ruk schelen.
|
De hele week elke dag voorover leunen om in die boeken te kijken is niet goed voor je rug ofzo.
Maak er maar 2 weken van trouwens. |
Citaat:
sorry :$ |
Citaat:
:') |
godverdomme, was er achter gekomen dat 1 van mijn beste vriendinnen is aangerand en mishandeld door zo'n kut wigger met een strak nike petje op zn hoofd...
|
Citaat:
|
Vandaag gehoord dat onze studielast per week 70 uur is
dusssss.... |
Dit wordt een latertje.
|
^
Voor mij ook :P |
idem
|
wat heb ik toch een teringhekel aan vroeg opstaan en tot laat op school door moeten gaan :{
|
Citaat:
|
^??
|
Ik ben een mevrouw? :+
|
Dan zou het ashhole zijn mevrouwtje. :love:
|
En ik maar denken dat je het over mij had :(
Kutje, ik heb 17 februari m'n diploma uitreiking.. maar ik moet werken! |
Wil mevrouwtje graag een meneer zijn? :o
|
Ja, ik mis een derde been :9
|
Gvd nog steeds ziek, en zou morgen de nachtdienst ingaan...
|
Citaat:
|
Hele dag nog geen zon gezien.
|
Hier was het juist heel zonnig. :d
|
Citaat:
Ik mag vandaag nog 150 pagina's leren en bekant mn hele portfolio nog doen :') Jeujjjjjjjj |
Citaat:
Succes ermee! OT: V/A zes designs maken, een essay maken en dan heb ik de eerste helft klaar. :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
vind je? :(
|
nee, ze maakt een grapje.
|
jeej
|
Ik moet nog 3 van de 16 competenties uitwerken, waar ik al vanaf 6 uur mee bezig ben..
Daar heb ik morgen namelijk een portfolio assessment van. Oh ja, ik heb ook een tentamen morgen. Daarvoor moet ik ook nog 200 pagina's leren :z Wanneer ga ik dat eigenlijk nog doen? :7 |
Citaat:
|
Een beetje verslapen. :o
|
Ziek..=/
|
Dadelijk portfolio inleveren waar ik om 14:30 een assessment van heb, terwijl ik hem 4 dagen had moeten inleveren. :z
|
En nu heeft die fucking kerel mn portfolio niet beoordeeld.
|
vriendinnetje doet dom om vakantie..
|
KUT, vakantie!
Ik weet nog niet of ik kan! :o |
Als je het nog verdomme 1x doet, vertel ik het aan iemand..:c
|
Ik heb de hele dag de tijd om te douchen, maar ik kan niet in de been komen :'(
|
De mensen die me het meeste moeten lief hebben kwetsen me...
Sterf... |
Citaat:
Hihi haha hoho! |
Godver, iemand heeft gister wat in m'n drinken gegooid.
|
Ik heb geen idee, ik weet alleen een heel gedeelte van de avond niet meer.
|
Ik heb geen idee.
|
Ik was gister gewoon godverdomme nuchter.
|
Citaat:
|
niet zo'n goeie cijfer gekregn voor latijn :(
|
Tandarts.
Gaatje. Zegt genoeg. |
Maar 2,5 uur geslapen vanacht, om half 7 opgestaan en ben pas 8 uur thuis waarschijnlijk. Ik ga dood. Fuck my life.
|
welkom in het leven :z
|
dik veel te doen :o
|
hoe kan je zo'n interessant onderwerp in godsnaam tot zoiets saais verneuken...
|
Dikke buis voor wiskunde en frans...
Ook nog eens een klierontsteking en een oorontsteking + emotioneel in de war...=/ FML |
Staat er op de verpakking 'Zachte drop' ach man wat een onzin...
|
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dus, zwaar gezakt. |
Ik heb m'n dag niet zo.
|
En daar gaat 't concert...
Ik ben altijd ziek op de verkeerde momenten...:c |
Blegh, druk aan het werk op het moment. Klote black ops.
|
ik heb wel zo'n verschrikkelijke bloedhekel aan die autist. :[
|
heb ik nou echt serieus 4 lampen achterelkaar gesloopt?? :+
|
Al vanaf 9 uur 's ochtends non-stop aan school bezig (ja zelfs in de trein -.-)
En ben nog lang nie klaar.. Ik haat het om 7-9 deadlines per week te hebben 8| |
Media Vormgeving afmaken, maar word elke keer gedwongen aan me flash spel te werken :')
|
buikpijn. Vet veel gesport en alleen avondeten gehad.. Auw!
|
polspijn, tijd voor die nieuwe muis
|
Citaat:
|
nee, spaarlampen deze keer :9
TD wilde met een paar biertjes op nog even gauw een lampje verwisselen. dat ging iets anders dan gepland :+ |
hehe :+
Ik ben een fucking nulmeting aan het doen, en boeken aan het zoeken voor vakken die ik totaal niet interessant vind maar dan toch wel bij m'n opleiding horen.. stom. :no: |
Citaat:
Ik ben 15 ontwerpschetsen aan het maken voor een gadget voor een fictieve klant, terwijl mijn eerste idee het beste was, en mijn lerares die allang goed heeft gekeurd. Wat moet dat moet he? 8| |
Wat een butt lang eind rijden naar Groningen...
|
Ik kom er even achter dat ik tot half 5 school heb, terwijl ik dacht dat ik tot half 4 had. (Wat ik overigens al lang genoeg vond.)
|
Bel ik net naar de tandarts voor een afspraak. Krijg ik een antwoordapparaat dat de telefoondienst maar tot 3 uur open is.. Ik belde voor 3 uur :+
|
Ga dood van de zenuwen. Wachten tot vanavond, en dan hopen dat ze een goeie bui heeft.
|
je ma?
|
Jep. Willen zondag afspreken. :)
|
zo slap als een vaatdoek en mn geduld is op het absolute minimum :{
|
Ik duim voor je :)
|
Dankjewel wendy!
|
Aaaah neeeeee. Ik plan nooit wat op zondagen, en nu net deze zondag wel. :(
|
Knetterbiele is dood :'(
|
Waarom zijn meisjes zo gemeen? :(
|
Ignorance is my new best friend...
|
Ik moet morgen van half 10 tot 11 naar school en van 2 tot half 4. Lekker dan :no:
|
Citaat:
Ik zie het probleem niet :P |
Ik zit in m'n eerste week van de opleiding, er is nog niks te doen :+
|
Citaat:
Er is altijd iets te doen schat :P |
Dat huiswerk heb ik vandaag op m'n vrije dag allemaal al gedaan :+
Er is echt niks te doen, want ik heb nog geen boeken ook. |
Citaat:
|
Die boeken heb ik vandaag allemaal al besteld :+
|
Citaat:
|
Ik weet niet wie m'n leraren zijn + er lopen zo'n 25.000 mensen rond hier op school, dus zoeken gaat ook zo moeilijk :+
|
Citaat:
Heb je ook meteen je uren vol :d |
Hehe, dat ga ik maar doen ja :+ Of ik ga weer een broodje grillworst met honing mosterd saus halen in de stad :love:
|
Lekka lekkaaaa :o:o
Serieus das lekker! Weetje wat lekker is! Stokbrood wat nog warm is, of een ander hard broodje weetjewel, kaiserbrotchen ofzo. Rooster je de binnenkant een beetje Doe je er ijsbersla op Ondertussen heb je al schouderham even in de pan gelegd zodat die warm & tasty wordt dan doe je die ham erop Honingmosterdsaus erbij Broodje nog even onder dat tosti-ijzer voor de finishing touch. Yum Yum Yum :d Lijkt op die van jou dus :z |
ik geloof dat ik lichte vlinders in mn buik voel op komen.
dat kan ik dus echt niet gebruiken op het moment. |
Citaat:
|
Een nest muisjes en zover ik kon tellen telde ik er al 19..:no:
|
hahahah had je ze toch beter aan de slangen kunnen geven :z
|
Damn, boy, you really hurt me..=/
|
iemand moet die meid tegen zichzelf in bescherming nemen..
|
Enige waar ik de laatste tijd echt blij om kan zijn is school..
Chille groep en we lopen 3 weken voor met het project wat voor het komende half jaar gepland staat. Het bedrijf waar we dan een marktonderzoek moeten doen is ook wel gaaf. Voor de rest.. tja. |
Ingewikkeld gedoe.
Is ze nu echt blind? |
blind date?
|
Nou krijg ik ook eens een kaartje nou van sommige mensen wou ik die gewoon niet:(
|
Het is toch lief dat je een kaartje ontvangen hebt?
Ik heb er geen. :( |
Citaat:
|
Ik heb een valentijnskaartje van een meisje gehad :9
|
Citaat:
|
msn loopt kut te doen >.>
|
exponentiele en logaritmische functies .
|
^goed oefenen, eenmaal onder de knie super makkelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
MOET je naar bed? :P hoezo al zo vroeg haha |
Citaat:
en heb niet echt vragen begrijp het wel na wat opgaves gemaakt te hebben alleen ben nog lang niet door de stof heen, is nogal veel. |
Ah op die manier.
Nou ik zou zeggen, voor logaritmes (en dus ook exponentionele functies) kun je op wikipedia kijken. http://en.wikipedia.org/wiki/Logarithm Als je dan bij Logarithmic Identities kijkt, heb je alles wat je maar nodig hebt :3 En bij derivative en interderivative en integral representation staan ook nog standaardeigenschappen van logaritmes :) Maar die zul je wss niet nodig hebben. |
dat staat allemaal ook wel in het nederlands in mn wiskundeboek maar toch bedankt ;)
het probleem zit em meer in van die onzindingen als 2 grafieken van logaritmische functies die in een bepaalde verhouding een stuk van een lijn afsnijden en dat je dan de functie van die lijn moet bepalen. echt gay. ohja en differentiëren met e is ook niet echt mijn grootste hobby.. |
/\ nu heb ik hoofdpijn
|
Citaat:
Kan ik nu ook niet zo 1 2 3 uitleggen hoe je dat moet doen :P En differentiëren is best makkelijk hoor! Moet je wel oefenen en de rekenregeltjes weten.. maar als je dat eenmaal door hebt is het echt easy :) Als je daar wat vragen over hebt..... ;) |
Citaat:
Citaat:
das kut :P |
Citaat:
Primitiveren klinkt echt gay :') wat voor dingen moet je integreren dan? :P ben wel benieuwd eigenlijk haha :7 |
Citaat:
en gaat alles doorelkaar.. maargoed ik moet nu dus op bed. byex |
Citaat:
|
Wortel is gay.
Primitiveren klinkt cool |
Citaat:
|
Ik geef mij niet roker zijn maar op denk ik.
|
wuuut? Waarom? :+
|
Citaat:
Om integreren te snappen, moet je eerst kunnen differentiëren :P en het is gewoon een eigenschap van e^x dat de afgeleide hetzelfde is.. :7 Nee integreren klinkt cool :z |
integreren klinkt apple-fag
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen verkeerde community dan :') |
Citaat:
Wat is f'(x) = 3x^2 * e^(1-x^2)? :d |
Bored.8|
|
Ja, ze slaapt dude :+
|
Maar daarom ben ik niet bored :P
Das om een andere reden En jij mag m ook oplossen heur :thumbsup: Volgens mij krijg ik dadelijk nog zin om dat differentiaal uit te typen uit verveling ofzo >_> |
Ik heb geen idee wat er staat :+ Ik had cultuur en maatschappij :$
|
Je bent nooit te oud om te leren :7
|
dat zei ze net nog
|
Wel als het saai is :+
|
uh juist, er gaat iets mis met mijn posts, ze vertragen ofzo :{
|
Ik heb m'n avondje niet.
|
Citaat:
|
omdat ze van je houdt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
ga mij nou eerst maar es toevoegen wanniej-nogwattes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ot: mn rug doet zo'n verrekte pijn dat slapen niet wil.. |
ik voel me hyperactief, en dat niet handig nu :')
|
Citaat:
Ben wel benieuwd wat het wordt aangezien je zegt dat je de mist in gaat bij e-machten :P &Hoe komt t dan dat je rug zo pijn doet? :/ |
Ik maak het weer te laat terwijl ik al een slaap achterstand heb. :{
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.