![]() |
jammer nou... Nog andere mannen/jochies binnen een straal van 10km?
|
stimpy en ren zijn een beetje te klein..
|
je kan maar beter vroeg beginnen O-)
|
ik heb et nou over me huisdiere he..
|
nou en, Am doet het ook met mieren ( zei die in een ander topic "mag ik ook even mieren neuken" Ja Am, dat mag :) )
|
jah, maar dat is zo moeilijk met een hamster of een parkiet :( enn.. zij hebben een zachte vacht // veertjes..
|
Citaat:
Kan je even stoppen met grappig proberen te doen? Want, dat ben je niet ;) |
Beetje met het verkeerde been uit bed gestapt?
|
geen ruzieie :(
|
Citaat:
|
beter laat dan nooit.
|
zit wat in..
|
Citaat:
|
dus, whats ur problem?
|
Citaat:
wat dacht je van.. gaat je niks aan? :) |
xD
|
-
|
hij 'act' niet..
|
-
|
=
|
ik gedraag me niet alsof ik een probleem heb, en ik reageer me niet af op de mensen waarbij ik eerst de indruk wekte ze aardig te vinden.
|
|
Citaat:
alleen wil ik het niet aan jouw neus hangen. En om dan zo te reageren, is wel een beetje zielig :{ |
je lokt het zelf uit.
eerst maak je me helemaal af, je gedraagt je als een draak met kiespijn, je zegt dat je een probleem hebt maar je verdomt het om er over te praten, dat leidt tot de vraag dat als je niet over je probleem vragen wilt, waarom je dan in de eerste plaats zegt dat je een probleem bent en als een olifant in een porselein kast op dit forum gaat kutten, en vervolgens verwacht je dat wij heel begrijpend zijn en zeggen: Ja, Am is normaal heel aardig maar probeert me nu te kleineren om de een of andere reden, hij heeft blijkbaar een probleem, maar hij wil er niet over praten, laat he mmaar zijn gang gaan, hij kan het ook niet helpen dat hij iedereen maar verbaal een opdonder geeft in plaats van zich ergens anders af te reageren in plaats van op mensen die het niet verdienen en er niets aan kunnen doen? Kom op zeg! |
:love:
|
Heb een LAN party vanaaf. Telt dat Rawr?
|
Ik verwacht helemaal niks.
En ik mag volgens mij zelf bepalen of ik zeg dat ik een probleem heb, ja of nee? |
Dat mag je zelf bepalen,
Maar reageer je a.u.b. niet hier af Am. Dat hebben de mensen hier niet verdiend. Ik zeg je dit niet als forummer maar als vriend ( als je me nog zo beschouwt). |
Mooii :d
|
Weer dag&nacht in een netwerk klooien ( met andere woorden: AOE, Worms, Halo 2, Battlefield,GW,Flat Out2, etc etc )
|
groepsknuffel doen?
|
Ja gezellig :)
|
Voor meiden niet :')
|
Ik heb ook teveel schoenen, what's the problem.
|
Ik heb binnenkort een nieuwe kamer nodig voor m'n schoenen.
|
Ik heb 1 kast.... ben ik nu slecht?
|
Nee hoor, ik stop wel wat kleren van mij in jouw kast zodat je er twee nodig hebt. :love:
|
mag hoor :$
|
Gaat lekker :)
|
:aai:
|
:love:
|
..
Ben ik nou de enige die vind dat ze een kamer moeten huren? :d |
Waarom een kamer?
|
We huren gewoon het hele hotel af!
|
Nou.
Dan kunnen jullie lekker saampjes uhm.. Schaken. :d |
Citaat:
|
Ik sol em ins eem teeg'n de karke an drukk'n.
|
Citaat:
|
?!
|
Ik ben een tukker.
Maar ik wil je wel eens even tegen de kerk aan drukken. |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.