![]() |
|
Zijn dat nou babypijltjes? :+
Yayyyyy! Ik ben door de stof van Wiskunde A4 heen! Nu nog een oefenexamen maken. De uitwerkingen daarvan vervolgens op het A4tje zetten dat wij als aantekeningen bij het tentamen kunnen maken. En dan nog een hele heutemeteut aan formules op de andere kant van het A4tje. Kortom ik ben nog tot 2 uur bezig en ik moet om 7 uur al opstaan om mn bus te halen. 8| |
Neeman. :+ Dat is een bak vol met as van papier en takjes.
|
Euh die takjes lijken roze :z Dus ik daaacht....
Maar dan luidt mijn reactie: "Ah ja, doe ik ook altijd. Levende (en dus vochtig) 'brand'hout bij het vuur gooien. :+" Hoe hoog was de vlam toen hij op zijn grootst was? :z |
Vrij hoog. :z
|
Citaat:
|
Nope.
Of mis ik de sarcasme nu alweer?:+ |
Melkpoeder in gooien :thumbsup:
|
Citaat:
beter gooi je er alluminium-ijzer(III) oxide in. |
bliijj BLIJ!!! Blij :d
|
Citaat:
|
:+
|
en nu is het weer over met de pret, al zijn jullie al opgehouden...
slowchat mag wel wat actiever gebruikt worden dus ga daar maar naar toe. ot. Zometeen zelf vliegen in een Cessna nais! |
Ik heb een nieuwe favoriete villain gevonden.
|
ik heb hele leuke complimentjes gekregen vandaag :d
|
Oeh yeah.
Fransen met 10 man in het veld, Zuid-Afrika 2-0 voor. :d |
uruguay en zuid afrika mogen van mij door naar de volgende ronde :d
|
uruguay is door schatje. Ik heb weer 100 punten daardoor! :9
|
Citaat:
|
Nice :d ik had frankrijk ook door laten gaan in mijn pool maar kon na de eerste wedstrijd al wel bedenken dat dat niet zou gebeuren :p
|
Citaat:
|
Citaat:
ik doe amper meer iets met hyves :+ namaaksel van facebook tegenwoordig. Dus: Iedereen Facebooken! :d:thumbsup: |
^onzin. :')
ot; Dadelijk half 9 komt een film op tv, een thriller, maar ik moet hem alleen kijken omdat niemand mee wil kijken. Brr. :+ |
ooeh, en ik ga donderdagnacht al naar Kreta :love:
|
Citaat:
Citaat:
OT:nu ff lekker niks doen |
Citaat:
|
Boeie, volgens mij deelt facebook wel je gegevens met derden.
|
Sowieso zijn hyves en facebook allebei best matig. Een account hebben ok, maar je hebt van die mensen die iedereen maar toevoegen die ze toevallig ergens tegenkomen en hoi tegen zeggen :') En maar 5 uur per dag krabbelen etc :z
|
hyves is handig om mensen terug te vinden :)
en OT; hij zit gwn in de tuin van mijn buurjongen :$ en zaterdag! :love: |
Nouja, ik vind het allemaal zo overdreven om klasgenoten van jaren geleden op te gaan zoeken en toe te voegen op hyves maar blijkbaar ben ik daar dan de enige in :z
|
Ja, is me ook vies tegengevallen hoe oninteressant dat eigenlijk is.
|
geweldige film!
|
Blijheid: Red dead redemption heeft de DLC uit gegeven, net gedownload en ga nu even spelen :thumbsup:
Verwachte post in klaagtopic over dat er nog steeds geen zak te doen is in het spel, binnen 2 uur speeltijd :') |
Ik hoef die boete niet zelf te betalen :9
|
ik weet heel goed watik will :d een rode bikini yeah
en en en nieuw vest gekreeegen :) |
Citaat:
Wanneer je hem hebt natuurlijk |
^ en dan moet ze hem ook nog aan hebben zeker? :+
|
Citaat:
|
mannen zijn voorspelbaar :Y)
|
Citaat:
|
zucht :rolleyes:
En ot: kriebels in mijn buikk en en van alles! :$ kan nergens anders meer aan denken.. |
Ik heb mijn "Huiswerk" af. :thumbsup:
En vandaag was nogal tof. |
Had net uitgepuzzeld dat, als Duitsland en Nederland alle wedstrijden winnen, dat we dan in de finale tegen ze moeten en de gedachte dat wij die wedstrijd winnen maakt me blij :yes:
|
Citaat:
|
Morgen weer naar de vliegbasis!! :d:d:d:d:d:d:d:d
Zweefvliegen! :d:d:thumbsup::thumbsup: Heeft mn oom een tijdje geleden voor mijn verjaardag cadeau gedaan O-) |
Ik heeeeeeeb kauwgooooooom.
|
In geschreven op nieuwe school,nu hopen dat ik aangenomen word.
|
Welke studie?
|
Sociaal cultureel werk (mbo)
|
Morgen naar de kapper, weer een pony laten knippen. Hoop echt dat ze het niet verneuken. :9
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.