![]() |
Citaat:
Maar goed lig nu in bed dus ff wachte |
Citaat:
k heb m al uitgewerkt :P valt wel mee |
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt hem nog verder vereenvoudigen naar -6e^(1-x^2)(x^3-x) maar dat is maar een kleinigheidje :) Zie je wel dat je t kunt :d :thumbsup: |
feest.. :(
|
Oordoppen in, muziek aan en Slaapje slaapje jij :P
|
Ik moet zo ook slaapje slaapje.
Punt is dat ik net energydrink gehad heb. |
Ik wilde eigenlijk nog een hoofdstuk van Technieken en Methoden lezen voor morgen, maar niet aan toegekomen :z
Dan maar onvoorbereid dat college in :P |
ik moet veeeeeeeel werk nog afronden. en dit is de laatste week van de periode!
|
Achteraf had ik wiskunde B moeten kiezen, en daar is m'n wiskunde docent het mee eens.
|
Citaat:
OT: Ik ben echt een slaap achterstand aan het creëren -.- |
Citaat:
|
Citaat:
Had ik eht maar neit gekozen :P toets ging sleeecht mn gr weigerde leuk te doen enzo :( en nog latijn proefvertaling straks.. |
kom je vandaag op school om tentamen te bespreken
heeft die knakker tentamen niet bij gvdklootviool :[ |
Allejezus, ik heb nog nooit zo slecht geslapen voor zo lang.
|
het is koud
ik ben moe veel huiswerk... |
Nu bestaat er dus een kleine kans dat ik wel wiskunde B mag gaan doen, maar dat betekent dat ik wiskunde A en B dit jaar moet doen, en dan in B ook nog eens alles in 4 maand wat de rest in een jaar deed. Dat wordt flink bijspijkeren dus. :+
En m'n vrije vrijdag is niet meer vrij. :( |
tyfus
school is iets meer dan ik eerst had gedacht :rolleyes: |
en nog steeds bezig :{
|
Ik had me uit de naad gewerkt om m'n kamer in Amsterdam netjes schoon te maken, vond die mierenneuker het niet goed genoeg en haalt ze geld van m'n borg af :|
|
dr zullen wel weer een stuk of 20 condooms hebben rondgeslingerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, de kamers van een 5 sterren hotel is wat anders dan je eigen kamer :+
|
Veelste veel energie..
|
ga je mee naar bed?
mag je t eruit halen |
Remco(L)Marieke zegt:
*ja ik ben al van slag af *weet ik veel *dit kan ik nu niet hebben *ik probeer te slapen *doei *kanker * Eigenlijk is dit het klagen niet waard... Maar toch...:') |
seks weigeren.
moet jij eens opletten hoe snel hij bijdraait. |
De wekker gaat over 1 uur en 59 minuten.
Heeft het nog zin om te gaan slapen? Kolere schoolwerk. |
nog even volhouden bro, dan is het weekend.
|
Ik verveel me dood! Gelukkig morgen weer werken:love:
|
Wil je ruilen? ik moet de hele week al werken na schooltijd... :'(
|
Pff Super belt me al 2e keer deze week af... nu eerst maar Nederlands afmaken... en dan chillen :D
|
Ben nu al doodop en ben maar in bed gaan liggen o.o
|
Gatverdamme, wat een emotionele kutdag.
|
Citaat:
OT: Heb je de hele dag niks te doen heb ik nu veelste veel te doen! |
Zij is altijd al zoooooo snel pissed wanneer ze moe is :/
Echt zo irritant.. Krijg ik morgen zeker weer "sorry" te horen. :{ |
Ik ben zo fucking moe, en ik moet morgen alweer vroeg op, terwijl ik in eerste instantie vrij was. Also, ik was pas om 18:15 vrij.
Buh. :{ |
Citaat:
|
nu zit ik de hele tijd met bird bird bird bi bi bird bi bird in mn kop :+
|
leraar latijn en ik kunnen het totaal niet met elkaar vinden en hij laat dat voor de klas erg duidelijk merken :[
|
Citaat:
Citaat:
|
hondje is ziek..
|
Pff snot verkouden...
Citaat:
|
Tante is hartstikke deaud.
|
Citaat:
Beterschap. |
Een opleiding kiezen waarmee je in de markt wat kan helpt misschien?
|
Citaat:
en hij is lief. |
Is het al zondag? NEE! :(
Tot zo ver mijn klacht. |
Buh, de vakantie is begonnen.
Een week waarin veel school werk gedaan moet worden, proefwerken voor de toetsweek geleerd moeten worden, gewerkt moet worden en vrijwel iedereen op wintersport is wat betekent dat het waarschijnlijk niet één keer goed pils happen wordt. Yay. |
^En daar gebruiken mensen dan drugs voor....
Wel benieuwd, wat zie je? :) |
Citaat:
|
Gatverdamme.... troep dus 8|
|
Wat heb je precies, als ik vragen mag?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En opnieuw weer eens herinnerd aan het feit dat ik m'n lifestyle serieus eens moet aanpassen. :')
|
Citaat:
|
Citaat:
http://i.ytimg.com/vi/gtkDQMPlE28/0.jpg Hoe komt dat, denk je? |
... Is uitgaan zo'n essentieel iets dan? Vind dan iets anders leuks! Muziek maken/luisteren, tekenen, denken, dansen op de muziek in je kamer (in je eentje? ja in je eentje, is ook leuk!), het forum bespammen, enzovoort!
|
Citaat:
Citaat:
|
hyper.
|
hmm...
twijfel kan een verdomd lastig iets zijn. |
Ik ben ook echt besluiteloos vanavond. Vermaak me wel, maar weet niet wat the fuck ik moet gaan doen. :P
|
Citaat:
|
flauw
|
MENSEN!
Jullie spammen alle threads vol waardoor ik ze allemaal weer moet gaan lezen om zelf alles weer te bestempelen met mijn naam! Daar heb ik nu geen tijd voor! :( Doe eens niet O-) |
Damn, dan heb je nog geluk dat dit forum niet zo actief is... Anders lees je jezelf het schompes.
|
En nog maar eens dat minder leuke dansje oefenen..=(
|
Citaat:
Zooo 16 uur lang in een bus zitten.. |
Citaat:
|
Verdomme. De kapper heeft mijn haar uigedund. Haat aan kappers.
|
En maar schreeuwen en schreeuwen...=/
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
OT: godverdomme weinig geld |
Citaat:
|
Geen zin om te douchen voor vanavond...
Kan alleen moeilijk als een sjofie in een chique restaurant aan komen zetten :{ |
topic van die 2 homo vriendjes ging dicht voor ik mn master flame kon posten :(
|
post hier dan wat je wouw posten :P
|
dat heb ik net in je msn gedaan :+
|
Heeft iedereen hier elkaar op msn ofzeau?
|
nee, alleen ik heb/had 75% van hier.
|
hehehe xD
|
Ik doe mee!
|
Ik vind net een foto van mij op hyves waar ik dronken op sta, en ik heb geen idee waar/wanneer die genomen was. :')
En morgen werken, terwijl ik wil uitslapen. :{ |
Citaat:
Valt me dan weer mee dat iemand op zo'n moment foto's maakt xd Meestal is iedereen dan veeeeeerre van nuchter als er iemand zo ver heen is dat hij/zij er een zwart gat bij krijgt :P |
Er zijn bij ons altijd wel een paar die niet zo heel stevig drinken hoor. ;)
|
Ahzoooo!
Ja dan........ Bij ons hebben de meeste er t/m woensdag last van, zijn ze donderdag lekker fit en dan gaan ze weer do, vr, za & zo uit :') Gelukkig ben ik niet zo erg.. :P |
Dat moet ook een beste bak geld kosten dan. :o
|
True :P Mja niet mijn zorg... ik heb liever wat geld achter de hand voor later dan dat ik alles nu uitgeef aan de hele week met een kater/aangeschoten rondlopen.
|
mijn zus is echt zo stom.
betaald zo eerst 50 euro voor nep haar. heeft ze dat vandaag er in laten zette. heeft 4 uur geduurd en nu moet me ma het er uit halen... echt een stom! |
focking moe.
|
Citaat:
Dat je zus geld uit geeft en tijd weggooit? |
Ik zou eigenlijk nu al met projecten bezig moeten zijn. :')
|
god damn it...
moet nog moederneukend veel doen.. -Theorie examen helemaal leren voor donderdag -Rijlessen -Sleutel ophalen -Verhuizen -Lening rondkrijgen -Werken -Verhuizen van 2e huis naar 1e huis, dan naar nieuw eigen huis... -morgen naar de tandarts om fucking 9 uur.... terwijl ik kon uitslapen en ik heb de kriebelhoest.. zo dat lucht op:+ |
:aai:
|
Gvd, sta ik op het punt onder de douch te gaan wordt er 3x aangebeld dus ik denk dat het belangrijk is en ga gezellig met een veelste korte handdoek na beneden is het z'n oude man die het licht komt brengen...
Over opdringerig gesproken.. |
Nice, ik wou dat ik ook licht kon brengen.
"Wat komt u brengen?" "Licht. *)" |
Ik heb me verbrand op het werk. :(
|
Ergernis: nummer waarin Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walking, totaal verkracht word door een vreselijk rappende trut, vre-se-lijk!
|
Ik zie net dat ze me donderdag en zondag ook ingeroosterd hebben.
DAAG, vakantie! :wave: |
hondje nog steeds doodziek.
hem pillen geven is een ramp. en overgeven en diarree heerst bij hem. ik vind het zielig :( |
Vakantie, welke vakantie? grr
|
Citaat:
|
Waarom is whisky/whiskey altijd zo duur? :{
|
ik ben verslaafd aan eten en aan bier :{
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch.. :{ Weet je niet toevallig een goedkope(re) die lekker is? :P |
afwassen :[ terwijl ik 90210 aan het kijken ben.. grr!
|
Grr... Reclame onderaan de pagina tussen de reacties en het reageerscherm in! ;rage!
|
een goeie vriend van me heeft zojuist een aanrijding gehad.. ga zo naar het ziekenhuis..
best kut |
Citaat:
En beterschap voor je vriend. |
Citaat:
|
gaap.
mensen die mekkeren dat ik niet spraakzaam ben. ik ben bezig, zeik gewoon niet tegen me aan ofzo, vooral als ik dat net 3x heb duidelijk gemaakt :+ |
Begrafenis in een uurtje.
|
moe, moet zo werken, wordt druk
|
Kloothommels roosteren me veel te veel in. En dat nog wel tijdens een toetsweek. :(
|
van 8 tot 5 gewertk veel te moe veel te hyper morgen weer 8 tot 5 en dan vriendlief op bezoek wss benik veelste moe :( het saaaaoi
|
Liefde...8|
|
Hmm... Morgen theorie examen auto... Nog steeds niet goed kunnen leren, dat wordt wss zakken.
Wat weer inhoudt dat ik eerst ga leren vliegen voor ik überhaupt m'n praktijk examen kan doen-_- |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Morgen moet mijn herkansing af en moet ik een monoloog geschreven hebben. Afgelopen dagen amper geslapen, heb inmiddels een half verslag af. Morgen 6 uur op om om 9 uur op school te zijn. Fuck my life.
|
Citaat:
|
+1 voor mijn stagemap. :'(
|
Die klote-TNT moet eens opschieten met m'n bestelling en niet zoveel fouten maken.
Achja, 3 keer is scheepsrecht.:rolleyes: |
Vanochtend hertentamen constructie
ben ik verkeerd ingeschreven, mocht ik hem niet maken moet ik het volgend jaar doen weg P in 1x :( |
Moeite met ademhalen
|
spierpijn van 9 uur achterelkaar dezelfde kant op kassa doen gisteren :[
|
Net bulten lang gewerkt en me verbrand en morgen wiskunde en net een schijt film gezien.
|
Citaat:
Ik leef met je mee, weet hoe het voelt. OT: Kut 'liefde', en mijn goedkope wijn is bijna op.:[ |
Citaat:
|
zij
|
Maakt 't nog erger
|
sgijt luie bitches op het werk
|
kan geen goeie ondertiteling vinden voor film maar ben ook te lui om gwn zonder te kijken :[
|
Citaat:
OT: Het doet nog steeds zeer. :{ |
De problemen stappelen zich op..
|
moet tot 8u wachten tot iedereen er is..
ik wil nu al beginnen verdeuri! |
Een poepdag vandaag.
|
Spambot neemt 't forum over. haha
|
Citaat:
|
Daar moet een plaatje bij om het nog beter uit te beelden!
http://managerzorgvertelt.web-log.nl...ized/hulde.jpg |
Slapen... hmm.. Dat kan ik echt nog niet. kater gelukkig nooit noemenswaardig last van.
|
Citaat:
|
radio reclame: t-mobile i-net... shijt irritant!
|
Citaat:
|
ik luister radio via de ra-dio;)
|
Oh, haha. Ik las het verkeerd. :P
|
Citaat:
|
ja dus...
|
dat je poep praat.
|
het is nog geen dinsdag!:[
|
Oleee, net pas wakker en ik voel me ziek :d
|
Paniekaanval ofzo, om niets.
|
kutbouwvakkers die 's ochtends om 8 uur naast je slaapkamer gaan breken en zagen enzo allemaal. :no:
|
dus sta je om 6u op voor ochtendcollege, kom je op school, is de docent ziek naar huis gegaan.
ach ja, nu heb ik wel een hele vrije dag :+ |
docenten zijn mietjes :no:
|
deze wel.
kut Remco :+ |
ik skip vandaag twee hoorcollege's :9
|
dit was mijn enige college :+
wel eentje van 4 uur, but still :+ |
college's zijn zinloos, en bij mij zitten er altijd van die mensen door heen te tetteren die het beter weten dan de docent zelf :+
|
wij lezen allemaal de krant/gamen tegen elkaar over het school netwerk, en plukken later de college sheets van het intranet af :+
Heb je ooit tijdens een college recht een hele klas horen kreunen en eentje brullen: YES! TRIPLE KILL!!!!!!!!!! ik dus wel :+ |
vrouwen...
|
Citaat:
|
Ik wil na bed!
|
naar bed? :+
ik heb een vreetbui, maar heb alleen maar fruitella en geen chips! |
*trekt bed in*
|
Citaat:
|
Neeee, en ze bezorgen ook geen eten bij ons :'(
|
Nu moet ik morgen dus de hele dag ziek spelen en ik heb twee energydrink gedronken dus ik val niet in slaap zo. Kutkutkutkut.
|
probleem?
haal gewoon heel de nacht door, zie je d;r vanzelf waardeloos uit morgen... toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar, en waarom moet je ziek spelen?
|
Ik heb morgen twee proefwerken, maar kon er maar één leren omdat ik voor het werk was ingeroosterd.
Dus dacht ik gewoon de tweede te skippen. Maar nu blijkt dat de schoolregels zijn aangescherpt en zodra ze uitvinden dat je skipt voor zo'n proefwerk tijdens de proefwerkweek krijg je daarop een één + 4 uur nakomen. Daarom maar de hele dag 'ziek'. |
Barstende koppijn.
En zin om een dagje te skippen, maar dit kan niet. |
PVV groot geworden, maar niet groot genoeg.
|
Citaat:
Bij ons op school doen ze totaal niet moeilijk... ik had een keer een 3.8 en je moet minimaal een 4 staan wil je overgaan. Dus vroeg ik of hij er een 4.0 van wilde maken. Zo gezecht zo gedaan! |
saaie vakantie... gelukkig snel carnaval!
|
Citaat:
Citaat:
|
Buikpijn, en school tot 4 uur.:{
|
best veel te doen voor school :z
|
bluhh..kutstudie
|
Ik ga denk ik stoppen met m'n studie.
|
Citaat:
|
Ik geef meer uit dan ik binnen krijg :{
Beetje veel meer.. :z |
Citaat:
:* |
Citaat:
Dan moet ik wel goed m'n best doen, wil ik dat voor elkaar krijgen :P |
Syoung is op wintersport:(
|
Citaat:
Citaat:
OT: Nog maar halverwege de toetsweek. :( |
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik ben als taxichauffeur mee naar paardrijles en de kantinemevrouw heeft nog geen woord tegen me gezegd maar hangt hele verhalen op tegen een halfdode papagaai! Het moet nniet gekker worden hoor :no: |
Ok, gisternacht op de radio:
'wat is het verschil tussen een appel en een peer... een appel kun je eten, een peer wel' wie snapt 'm? |
Citaat:
OT: mn vriendje gaat morgen t/m dinsdag carnavallen in Eindhoven met z'n matties en ik niet :no: |
Dit boeit ook nietmand geen ene flikker maar toch:
Ikzou voor me vriendin om 1uur vannacht online komen maar ik ben in slaap gevallen..:P xd hopelijk vind ze het niet erg ik heb dr msn offline berichten al een hele smoes bedacht :O lekker eerlijk zul je wel denken maar tis om eigen bestwel (?) vergeef me als ik spelfouten etc. maak ik ben nogal duf vanochtend. |
Citaat:
ot; Kater. |
Klaagmuur
het is uit met mijn vriendje.
het is zijn eigen schuld.:rolleyes: |
Citaat:
OT. Verhuizen is kut! |
^ik ook over een paar maanden.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.