![]() |
das waar... ben wel helemaal kapot, heb vanmidag weer voor het eerst in tijden den liefde bedreven.. pff da sloopt je
|
Citaat:
|
1002
|
1003
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de mijne slaapt.. slaapt heej idee
slaap lkkr |
Citaat:
|
zulle we samen slaapie doen :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vuile braakemmer :love: |
Citaat:
|
soort van, dierebordeel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik bedoel maar daar is een menig centje voor nodig
|
maar dat haal je der ook weer uit hoor... Het moraal in mijn bordeel is: WAT ER IN GAAT, MOET ER OOK UIT :)
|
Citaat:
|
nee niet alles
|
Citaat:
|
toeval, ik heb ook aandelen in retegoed
|
daarmee heb ik een heerlijk bed kunnen kopen...
|
waar jij nu in slapen gaat en ik volg het vb
|
Citaat:
|
jahe
ik ga pitte in slaap |
Citaat:
|
weltruste, ouwe makker:thumbsup:
|
kuuuuuuuuuuuuuuuuut , heelmaal vergeten!!!
damens en heren!!! ik heb een mijlpaal berijkt 1000 posts |
godverdomme wat doe ik hier zo vroeg...:{
|
Citaat:
valt wel mee |
Citaat:
|
ik ga vandaag met ongefatsoeneerd haar naar school :thumbsup: kheb nu een ponny :d tot halverwege mn ogen :x
|
Citaat:
Ik ben overgestapt van de gel op de wax. En ik heb ook gelwax, en dat werkt ook wel, amar zakt snel uit. |
kheb gel van de Appie 1,50 voor een pot, die zijn gewoon het best :D maarja mn har is te lang en normaal heb ik altijd soort van stekels, en mijn haar is veel te zwaar dus... Voordat die gel gedroogt is zit mn haar aan mn hoofdhuid gelijmt :{
|
kga naar school...
scheikunde repetitie.....*slaat kruis* God zege de greep :loser: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
huh :? ik zou toch zweren dat ik een ander plaatje had gepost :o blijkbaar de verkeerde :d die andere ging over cs.. deze niet :+ http://www.little-gamers.com/index.p...53-19853-12612 |
Citaat:
Goeiemorgen dus. Nog wat intressants in d eplanning vandaag? |
Citaat:
|
Citaat:
Moet de code van mijn programma nog afmaken. Daarna ga ik er een component van maken samen met mijn begeleider. En misschien als ik tijd over heb alvast een deel van mijn verslag schrijven. |
Citaat:
Ik moet straks een reis bereau bellen om daar een stagair neer te gooien uit mn klas :) |
Citaat:
Nou, gebeld, en de gast die 2 weken geleden contact had gelegd met hun heeft er dus niks mee gedaan, dus die plek kunnen we vergeten.... Die heeft dus een probleem met mij en mag oprotten wat mij betreft. |
2 klasgenoten van me moeten voor n project samenwerken met 2 studentes van fysiotherapie. DAMN dat is feest als die ff langs komen:9~ :+
toch wel een fijne school hier:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
:Z :z :Z
|
Pff kheb barstende hoofdpijn en ik moet heel de namiddag leren want ik heb morgen examens
niet fijn8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
to headliner : ik ben nu bezig met cs 1.6 te het downloaden :7
140 kb/s 8{ 40 minutjes...en dan...ben ik lekker bezig met mn huiswerk :notgood: |
Citaat:
en heb je steam al? |
hey head. welke server zit jij meestal? en is t normaal dat t teringlang duurt voor je geconnect bent bij zo'n game (zeg 3 minuten). en moet je bij steam die dingen eerst installeren als je zo'n game ad?
|
Citaat:
ook goede middag Sandra :* |
goeie middag Sander. ben toch zo weer weg. en kom van de week wel weer eens online ofzo..
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
Citaat:
Nederlands , wiskunde, Frans en psychologie en dankje;) |
Moahguh! :)
|
Citaat:
Lekker geslapen ? |
Citaat:
ja dat is normaal, hij download ook security modules etc. etc. :p en ja bij steam moet je eerst van alles installeren/registreren enzo en dan pas ken je spelen |
Citaat:
moet je me zometeen maar even adden in die friends list, add friends en zoek The Coin[NL] op geldt ook voor electricity :p |
want als ik die games wil adden bij steam (heb ze al geinstalleerd en ze werken) dan wil ie eerst nog 1 gig installeren, en dat gaat volgens mij echt nergens over.
hij geeft dan een melding in de trant van: er is een gold- pack gevonden op uw systeem blablabla. (zal wel kijken als ik thuis ben) en als ik die niet wil installeren dan ken ik m niet spelen via steam |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb wel goed geslapen, en ook gedroomd. en Biffy kwam er gewoon in voor :? Niets bijzonders die droom maar goed. |
ik kijk wel hij is nu op 75 % *)
|
Citaat:
@ Frox: maakt niet uit, dan komt het nog wel een keer, school gaat voor alles 8) |
k ga op huis aan. -xxxxx-
|
Citaat:
tot ooit :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was een enge droom 8| |
tering waarom kan ik geen dvd covers meer downloaden :@
|
Citaat:
|
te erg eigenlijk mijn droom :+
|
Citaat:
Ik zat eerst thuis, en daar was Biffy ook. Daarna ging ik weg en heb haar niet meer gezien. Vandaar adt het niet bijzonder was ofzo. Maar ik moest in ieder geval mee gaan helpen met iets zoeken met een aantal mensen. Toen waren we ergens bij een berg en meosten we gaan graven. Was ik op een zooi met lijken gestuit en had ik allemaal gore troep in mijn handen. bah 8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
even een dvdtje fikken en dan ga ik ondertussen een omelet maken :9~
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat had ik ook ja :) vlak voor mijn verjaardag. Ik zou toen een nintendo krijgen en ik droomde dat mijn broertje hem kreeg. En ik zo'n stom speelgoed autotje :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
joepiejee :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
en nu ik zie nergens het knopje of snelkoppeling cs 1.6...
|
Citaat:
|
Citaat:
:? je bedoelt toch het mapje steam? niet het gewoon 2x klikken op stean (zie boven) |
`jawel op het mapje klikken
|
1 Bijlage(en)
je bent een beetje onduidelijk:
ik denk dat je dit bedoeld |
halloooo
|
jooo..
ik word vandaag of morgen gebeld om me te laten weten of ik aangenomen ben of niet 8-) |
Citaat:
|
maar net deed die het niet :D
|
counter strike :thumbsup:
:+ |
Camper Strike
pauper spel |
ej head
ready to play in aproximately: 3 minutes 8-) |
Citaat:
|
èlec waarom ga je ineens offline, er vloog er net iemand uit :o
|
1 Bijlage(en)
altijd weer hetzelfde :[
|
Citaat:
en toen hing mijn pc. en was ff eten daarna ik ga t nu nog eens proberen |
Stelletje gamers.
|
:'(
|
Citaat:
|
doe hier 12 keer dezelfde post
|
Citaat:
|
ok
|
en nog 10 keer
|
fijn 8)
|
Citaat:
|
ik heb zin om iemands hoofd door te zagen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik wil mijn eigen hoofd graag houden, jij wou em kwijt zei je :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer gaan we een keer de kroeg in? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Nou, wete je wat, 2e week van mij gan mn ouders weer eens weekje weg, massaal een leerlingen.commers feest geven danmaar? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Best gezellig. |
drukke boel...:yes:
|
Citaat:
(voor 300 euro aan halve liters export gekocht toen voor dat feestje van de HVN :D) 360 liter bier :D |
gekke bierdrinkers :+
|
ik vond het al een prestatie dat ik met iemand op een avond een treetje har wegegewerkt....maar 360 liter ....360/ 50= 7,2 liter per persoon :rolleyes:
|
Citaat:
Maarja, hebben de rest van de zomer vakantie toen 9mn ouders gaan elke zomer week of 4 ofzo op vakantie) maar alles opgezopen met wat vrienden. Vet gezellig in iedergeval. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Afgelopen zaterdag nog met banaan hier op t forum zitten lullen onder het genot van een half kratje bier |
Citaat:
|
ik ben meer een gezelligheids drinken...lekker op een terrasje in de zon met een beertje erbij, waar t condens opstaat :thumbsup: en als je net hebt geklust ofzo:thumbsup:
|
ik ga biologie leren :wave: ff bekijken hoe jou hersenen werken...:O
:+ |
Citaat:
|
ik ga zo denkik maar slapen. ben gewoon te moe :O
|
Citaat:
Nu neit meer :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:loser:
|
moguh...:{
|
truste....:{
|
moguh!!! :thumbsup:
|
Drukke boel hier.
|
Goede morgen :wave: :wave:
@ biffy : :loser: |
ik heb de hele nacht zo geslapen :loser:
|
Citaat:
:d _0_ _0_ :d biffy rulezzz :) |
Goeiemorgeuh trouwens :)
Wie komt er nog meer niet op msn? :p |
Citaat:
Ik kom er ook niet op :| Ennuh, ook goede morgen :) |
ik niet
|
wat een klotezooi is het ook weer :p
eigenlijk moet er weer een nieuw soort chatprogrammaatje komen :) eerst je icq en door msn is dat helemaal weggevaagd lijkt wel. nu moet er weer zo'n nieuw iets komen :p |
Jezus, echt erg dat MSN 8|
|
icq draait hier nog wel hoor.. gewoon op miranda..een superlichte client :)
maja het is dat zo weinig mensen icq gebruiken anders was dat wel handig :P vroeger gebruikte ik het echt alleen maar en was het gewoon DE instant messenger. |
Citaat:
Heb ook een tijdje icq gebruikt, maar niemand van mijn contact personen gebruikt het nog. Dus dat heeft geen nut :) |
Haloooooo!
ben ik ook weer ns!:wave: |
Citaat:
Waarom was je er niet meer ? |
msn doet het hier weer :D
|
Werd onderbedolven door allemaal opdrachten enzo!
Maar ik heb me er door heen geslagen!!! Heb jou ook gemist hoor! :huh: |
Ja, het werd tijd dat je weer eens kwam posten :)
|
:yes: Yep! *post*
|
Ja, ga zo door :thumbsup:
heb je me zo weer ingehaald ;) |
:huh: ....
ik geloof dat ik dan moet valsspelen:x *alweer een post* |
Citaat:
Sssssttttt, niet doorvertellen hoor. Maar ik ben stiekum vanmorgen Sedes al voorbij gegaan met posts, en ben nu op weg om Sanne in te halen ;) |
:x *knikt*
|
Maar hoe gaat ie verder met jou?
|
Citaat:
en niemand gebruikt nu icq meer, bewijs van spreke. ik niet meer althans. :( maarja.. msn doet het hier ook alweer :p |
Ja, eindelijk ben ik op msn, zijn er maar 4 mensen online 8|
|
Citaat:
:O en.. :thumbsup: :d :yes: en jij??? |
Citaat:
Ben redelijk goed wakker vandaag, mag ook wel. Lag om 22.30 op bed gisteren, met hoofdpijn :{ En heb net al een paar koppen koffie op. verder gaat alles ondertussen wel weer goed. |
zo, lekker uitgeslapen:p
moet pas om 3 uur op school zijn8{ |
Ik heb totaal het hele weekend mmm...
iets van 8 uurtjes geslapen! nog meer koffie!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.