![]() |
Lacoste JEans
witte longsleeve Ralph Lauren babyblauwe polo boxer en sokken blauwe Puma's |
- spongebob sokken
- boysetsfire tshirt - gestreepte h&m trui - baggy jeans - zwart ondergoed - oldskool vans |
Roberto Cavalli jeans
zwart shirtje Witte longsleeve Zwart ondergoed zwarte sokjes Wit met rode adidas sneakers |
Pumavest
only hemd met ronde glitters zilveren riem wonder woman broek |
Levi's jeans
witte longsleeve wit Lacoste shirt witte Tommy Hilfiger schoenen plus ondergoed |
Een boek. Zeven washandjes. Een talisin waarmee je ook aanhangers van de duivel kunt verdrijven. Een houten martelstok, en een leren sm-achtig pak. Ik heb zo een feestje in een parenclub namenlijk.
Een nagelknipper. |
Citaat:
zwarte only longsleeve cast iron jeans sokken njhc trui sloffen ondergoed kkkoud |
- string/bh
- majo - rokje - blauwe lacoste polo - adidas vest - zwarte pumps |
Roberto Cavalli jeans
zwart topje zwarte Tommy longsleve zwart ondergoed zwarte sokjes goude nike sneakers |
Citaat:
Zeg appelshampoo, bent u een chinois? Ik zou het persoonlijk niet koud vinden, maar daarom zou ik geen appels leeg zuigen. Toch? :Y) |
Op het heden moment moet ik bekennen dat ik alleen mijn kaplaarzen aanheb. Ik ben mijn overige bedekking vergeten.8{
|
Citaat:
|
Citaat:
g-star longsleeve marithé+ francois girbaud jeans rode allstars zwarte sokken zwart ondergoed |
Citaat:
|
haha :D
|
Citaat:
:{ |
zwarte rok
zwart truitje van vero moda erboven (met kant enzo ) mn nieuwe zwarte laarjes :love: |
Zuchtend geil.
|
spijkerbroek
blauw topje grijze sweater zwarte schoenen tijgertje sokken ( hoe fout :p ) hm niet echt supervrolijk gekleed vandaag |
Levi's jeans
witte longsleeve Punta del Este shirtje blauwe pumas |
Geil
|
trainingsbroek
zwarte sokjes streepjes trui blauw hempje blauwe boxer paarse bh |
Lichte spijkerbroek van Nudie
Zwarte longsleeve van Guru Grijs shirt grijze boxer Zwarte sokken bruine schoenen van Invito |
Veette hippe blackmetallook. Maliënkolder, zwaard met harnas. Corpse-paint met 2 piercings door mn lip. Leren broek met gaten en vervaagde plekken, en laklaarzen, en leren handschoenen waar de vingers afgeknipt zijn. Voor het subtiele contrast heb ik met een rood strikje mijn haar bij elkaar gebonden. :Y) 8-)
|
D&G jeans
Zwarte longsleeve Zwart topje calvin klein underwear zwarte sokjes gouden nike sneakers |
spijkerbroek
zwart hempje paarse bh zwarte string all stars (ik ga zo lekker uit:) ) |
blauw polotje
witte linnen broek huidskleurige string zwarte bh summertime <3 |
Een zware pantoffel. :kots:
|
lekker weer vandaaggg :9
witte kanten boxershort + bh witte linnen rok sandaaltjes geel shirtje zonnebril 8-) |
voetbal sokken, voetbal broekje, box en utreg shirt
|
Moest je gisteren met je Utreg-shirt, Wetering?
Ik heb nog mijn pyjama aan, lekker een dagje vrij :9 |
Klaagzand. Wortel en korrelgras.
|
pyjamaaaa :)
|
Citaat:
|
trainingsbroek en shirtje met lange mouwen, en ondergoed
|
witte ralph lauren sokken
spijkerbroek pepe jeans wit shirt g-star daar over ralph blouse streepjes owjha en hema streepjes boxer |
- kakigroen 3/4-broek;
- kakigroene, veel te diep ingesneden t-shirt met lange mouwen; - bril; - festivalbandje; - lichtblauwe slip; - lichtblauwe bh |
korte blauwe broek
wit shirtje bikini teenslippers |
Ondergoed
Witte linnen broek Blauw hemdje Teenslippers Het is zo lekker buiten!! |
roze rokje
lichtroze hempje ondergoed |
- blauwe bh
- blauwe oorbellen - lichtblauw t-shirtje - rrod slipje - kakigroene 3/4-broek - bril - festivalbandje |
- roze polo van ons handbalteam met naam en rugnummer etc
- zwarte korte broek van de H&M - witte sokjes - goude nike sneakers - zwart ondergoed - zilvere horloge/ketting/ring/armband |
lichtroze ondergoed
roze rokje paars hempje met knoopjes aan de voorkant |
ondergoed
blauwe linnen driekwartbroek 2 blauwtintentopjes |
ondergoed
spijkerkniebroek ballerina's zachtgele polo zachtgeel hempdje eronder |
ondergoed
witte broek rode polo zwarte sokken schoenen |
-grijze lange broek Rags Industry
-boxer -losse gilet (jeeleee:p) van Quicksilver -strakke t-shirt G-Star - zwarte Asics Tigers |
spijkerbroek van Replay
truitje van Only vestje van diesel roze string van de v/d bh van de hunkemoller pumps van de dolciz. :P |
lichte jeans van levi's
zwart topje groen met met shirtje van de H&M grijs ondergoed witte sokjes zwarte all stars |
grijze sportbroek
roze hempje wit shirt eroverheen wit ondergoed relaxennnn |
* bruin-gele lange broek
* roze slip * rode bh * gestreept t-shirt met 3/4-mouwen * witte katoenen trui * bril * festivalbandje * haarspeld |
-spijkerbroek
-zwart t-shirt -zwarte sokken -bh +string |
jeans
zwarte polo zwarte sokken zwarte boxer :+ |
rode driekwart
rood gestreept g-sus shirtje rode allstars zwart ondergoed roze sokken |
bruin/groene linnen 3/4 broek beetje baggy style
wit topje wit met bruine schoentjes bruine riem bruine ketting met kralen enzo pandora armband horloge ring |
wit ondergoed
grijze sportbroek wit hempje met oranje gestreepte achterkant en oranje bloemetjes witte lage sokjes |
zwarte puma's
Zwarte/rode 3/4 broek wit/zwart/rood replay shirt |
Geel shirtje met aapje
Witte 3/4 broek Mijn nieuwe supersexy lingerie:9 En mijn nieuwe schoentjes! (van die instap glimmende dingen:+) |
driekwart broek
roze met wit gestreept hemd brunotti schoenen |
dolce & gabbana broek
ralph lauren shirt boxer lekker zonnen :) |
Geel topje
spijkerrok guess horloge :+ en eeh,ja de standaard dingen. |
wit ondergoed
spijkerrok paars hemdje |
driekwart broek
3 hemdjes riem sokken 2 haarbeugels |
waarom draag jij geen string???
2 vraagjes hou jij van hardcore en hoe zie je eruit:$ |
korte grijze broek van de H&M
zwarte ralph lauren polo zwarte teenslippertjes bikini |
Citaat:
|
- spijkerbroek
- witte topje zonder bandjes - witte bolero voor als ik naar buite ga (is beetje fris nu) - gwoan ondergoed (witte string&BH) |
zwart ondergoed
zwarte sokken spijkerbroek rode polo |
witte broek van levi's
roze met grijs gestreept shirtje van de Only rood ondergoed zwarte teenslippers van Etnies sieraden |
dickies driekwart
rood we-shirtje le coq sportif sneakers zwart ondergoed zwarte sokken |
zwart ondergoed
zwarte sokjes zwart hemdje donkere 'skinny jeans' :+ zwart shirt met korte wijde mouwen en heel veel borduursel (klinkt heel vaag maar is echt <3 <3) ballerinas |
Mijn ultrasexy jurkje 8-)
|
rood ondergoed
jeansbroek witte riem zwart topje |
donkerblauw plooirokje;
bordeau slip met tekst op; witte bh; zwart topje; zwarte SMAK-tshirt; bril; festivalbandje; haarrekkertje. |
Citaat:
|
Rood-wit gestreept T-shirt ( Edx by Esprit )
Spijkerbroek ( VeroModa ) Sokken ( Hema ) Lichtblauwe Allstars ( Converse ) Lichtblauw Ondergoeg ( Livera ) Sieraden ( Jewelz ) En zometeen lkkre sweater bn mn vriendje..(A) |
Trainingsjasje ( vvbergentheim)
Broek (only) Riem (zusje) bh (livera) string (V&D) |
zwart ondergoed (after eden)
donkere spijkerbroek (only) roze sokken zachtgeel hempdje (we) wit vest (h&m) |
3/4 groene broek (only)
wit topje (h&m) zwart truitje (h&m) zwarte sokjes (puma) gouden sneakers (nike) horloge (kenneth Cole) zwart ondergoed (calvin klein) |
baggy jeans
razor crusade shirtje oldskool vans zwarte undies |
roze bh en blauwe boxer
spijkerbroek (miss sixty) roze shirt van 'Scooby Doo' all stars |
donkergroen vest
lichtgroen hemd oranje met blauwe bh roze met stippen string only broek sokken |
Roze polo van Tommy
Levi's spijkerbroek witte sokjes gouden nike sneakers roze bh + string sieraden |
zwarte boxer
bruine losse gemakelijke broek van springfield lederen riem ook van springfield hemd in legergreon van h&m + polo in zwart van h&m schoenen : puma liga. |
zwarte kswiss schoenen
zwarte sokken onderbroek lichtblauwe spijkerbroek Beha blauw ''used'' shirtje bruin ''baseball'' jasje beetje saai vandaag,maar dat krijg je met dit weer... |
grijze broek
wit/roze/groen gestreepte longsleeve beige kanten ondergoed witte sokken |
beige broek
rode polo blauwe schoenen ondergoed |
donkere spijkerbroek van indian rose
mosgroene (denk ik?) longsleeve met gouden opdruk only gebroken wit kanten lingerie bruin elastiekje in m'n haar zilveren kettinkje, armbandje en ringen |
grijze broek
zwarte longsleeve zwart ondergoed zwarte sokken ik ben toch maar thuis :+ |
Donkere spijkerbroek van Levi's
Blauw met wit gestreept shirtje van de Vero Moda Wit met bruine schoentjes van de Sasha ondergoed ketting horloge ring Pandora armband |
weinig :9
|
Citaat:
oee =) *bekijkt zichzelf* wit HH t-shirt witte 3/4 broek witte sokken nikes an datwas het wel aan de buitenkant =) |
bikiniii
|
Citaat:
:huh: geen school? of werk? of sociaal leven? *wil ook de zon in* |
jaaa, nee, nee, nee, :9
|
lucky jij
:huh: ik zit hier in leeuwarden mezelf te irriteren aan het glas dat tussen mij en de zon zit :( |
Doe er iets aan!
|
Citaat:
slimmerik! als ik het raam ingooi mag ik WEER naar de directie van het FCROC +) |
of je gaat door de deur..
|
Citaat:
ik zou zeggen doe de deur voor me open =) |
kan je dat zelf niet? :o
|
...
vast wel +) |
Hey, ontopic blijven he ;)
Rood T-shirt Blauwe spijkerbroek Boxer witte sokjes rode gympen |
mooi, dan ga ik in de tuin liggen :*
sry |
jij bent gemeen :yes:
dan moet ik ook maar watgaan doen =) |
Studeerkleren, ook wel: kledij waarin ik zelfs tijdens een hittegolf niet mee zou durven rondlopen, maar nu ziet toch niemand mij.
- kakigroen minirokje van toen ik een jaar of tien was - zwart slipje - bikinitopje - wit topje met blote rug - festivalbandje |
Citaat:
Ik heb maar n afgeknipte spijkerbroek, zwarte slippers en roze hemdje aangedaan omdat k zo weg moet. |
bikini
teenslippers zonnebril |
hemdje, driekwartbroek, ondergoed en een zonnebril
|
*zwart-geel puma t-shirt
*spijkerbroek *puma schoenen (ik hou van puma:9 ) *licht blauwe sokken *zwarte boxer met blauwe streep achterop:9 *PSP, wie kan er zonder? :9 |
Mijn broertje heeft een spier in zijn nek verrekt, hij heeft de hele dag een sjaal om, pfff..
|
Groen rokje, wit hempje, bruine riem en schoenen, zwarte string/bh
|
Citaat:
Ik kom gewoon niet buiten in een mini-rokje en zulke topjes zijn meestal niet handig als je een rugzak op je rug hebt en ze zijn verboden bij ons op school. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, met kleding die je normaal niet snel draagt ;)
|
Blauw polo, donkerblauwe 3/4 broek van Nomad en zwarte puma's..
|
Bruine lange broek, donkergroen hemdje, zwarte slippers.
|
baggy jeans
gsus longsleeve blauwe allstars rood ondergoed zwarte sokken |
zwart t-shirt
3/4 broek (een geyle roze, ik weet ook niet waarom ;) ) witte boxer witte sokken en ik denk eraan om maar eens een jackje mee te nemen =) |
simpele lichte jeans van diesel
zwart shirtje met polkadots zwarte balerina schoentjes zwart haarbandje en toevallig ook nog zwarte lingerie |
vandaag hebben we een longsleeves shirt aan (zwart met blauwwww) en een zwarte spijkerbroek, op de gebruikelijke schoenen en met een zwarte boxer =)
vergeet k bijna de zwarte sokjes =) |
zwart ondergoed
donkerbruin shirt met 3/4 mouw gehaakt hesje 'skinny jeans' :+ ecru ballerina's |
simpele spijkerbroek
bruin shirtje bruin petje beige ballerina's wit ondergoed |
wit topje
lila bh van calvin klein blauwe onderbroek (geen setje dus :d ) jeans van fornarina bruine riem van fornarina en da is et zowat :) |
spijkerbroek, blauw t-shirt, en een grijze boxer :9 en dat is het voor vandaag
|
witte linnen broek
teenslippers grijs t-shirt met in knaloranje letters 'hoezo buitenspel?' erop wit ondergoed |
van ellende heb ik maar een zwart adidasjurkje aan gedaan en een bikini van esprit en fireflyslippertjes
|
3 kwarts spijker overzeas broek, duik t-shirtje(wit met zwarte moutjes)=) wit ondergoed
|
bikini.. + banthumloopt-shirt
|
* mini rokje met heel veel ritsjes (blauw)
* hempje (roze) * open schoenen met slee-hakje (wit) * string (wit) * b.h (zwart) * 3 ringen (zilver) * 2 armbandjes (zilver) * 1 horloge (zilver) * mobiel om me nek aan een koortje van vodafone jaja egt hip is het niet maar ja ik moet tog wat aan he? haha |
'N broek, 'n trui, 'n schoen, en 'n pet.
|
bikini + rokje.
het is zomer he :+ |
jurkje, slippers, ondergoed
|
*Calvin Klein Boxer Blauw met rood
*Witte Puma enkel sokken *Emporio Armani trui erg dun en strak bruin *Dolce & Gabbana Jeans beetje versleten *Hugo Boss schoenen |
het kon vandaag nog ff:
*3/4 spijkerbroek *oranje tank top *teenslippers *groene boxer |
wit ondergoed
roze shirtje roze rokje |
- spijkerbroek indian rose
- roze polo'tje van only - lingerie |
zwart ondergoed, zwart rokje, met van die stroken met gaas(lopen in een punt uit:)) en zwart topje. met van die zwarte rouchjes:P en zo'n rijgtouwtje in't midden aan de voorkant;) owja, en zwarte ketting met kruis dr aan:P
|
een joggingbroek
hemdje boxer |
3/4 spijkerbroek
zwart hemdje zwart ondergoed slippers |
Boxer
Spijkerbroek T-shirt sokken (voetjes) schoenen. |
baggy spijkerbroek van cast iron
vest allstars zwart ondergoed |
spijkerbroek
shirtje met kanten kraagje zwart ondergoed witte lage sokjes all stars |
zwarte driekwart broek
roze/wit gestreept hemdje bronzen schoenen.. |
spijker broek, diesel
wit/geel/rood/roze/donderrrood gestreept shirtje, only zwarte bh zwarte string blote voetjes :p |
zwarte broek
zwart ondergoed grijs hemdje media markt bloes 8) zwarte schoenen |
net wielrenkleren, maar nu een bikini :+
|
Zwart/wit jurkje
zwarte legging' ondergoed ballerina schoentjes |
bruine broek en rood/paars(?!?) hemdje met kwijl erop.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kwijl van wie? :+ :z
spijkerbroek, zwart spaghettitopje en zwart ondergoed |
Citaat:
|
Citaat:
donkergroene 3/4 broek, zwart shirtje met goudkleurig stiksel in de hals, zwart ondergoed, slippers |
- licht spijkerrokje
- roze t-shirt met roze print - slippers - ondergoed |
donkergroene 3/4 broek
zwart hemdje zwart ondergoed slippers |
bikini + donkerbruin rokje en slippers
|
Spijkerbroek
Zwart hemdje turquoise ondergoed |
Zwarte basketballbroek, slippers, groen hemdje met stippen en een vlek.
|
gebloemd rokje, zwart hemdje, zwart ondergoed, slippers
|
lichtblauw/turqoize/zwart topje
net nog een blauw linnen driewartbroek aangehad maar door smeltend boter zit het nu onder vlekken die er niet zomaar uitgaan :( dus nu een driekwart spijkerbroek :p geen boeiend ondergoed, geen sokken (duh) |
zwembroek, slippers. Veel te heet. :o
|
zwart lycra shirt
witte 3/4 broek witte boxer en telt zonnenbril ook mee? ^^ |
Spijkerbroek
wit t-shirt boxer witte voetjes schoenen 24 graden hier :) |
bloemetjesjurkje en all stars
|
ondergoed
eeyor slaapkleding :$ |
zwart mouwloos shirt, zwarte korte broek, slippers. oei oei oei
|
zwarte bh+string, hempje met legerprint, wijde(overzeas) 3/4 spijkerbroek:)
|
3/4 beige broek, bikini, hempje, slippers, sieraden
|
zwart rokje met bloemetjes, donkerpaars hemdje, zwart ondergoed
|
korte pyjamabroek + shirt
|
vandaag :
roze / oranje geruiten hemd van tommy hilfinger 3/4 groene brouk lederen riem van energie en ondergoed van sloggie |
Schoenen sokken broek onderbroek shirt en toen het koeler op het terras werd een vest..
|
Spijkerbroek
wit shirtje ondergoed sokken oude sneakers Sligro polo dadelijk werken ja |
pyjama.
|
Schoenen sokken onderbroek broek shirtje
|
spijkerbroek
shirt met borduursel zwart spaghettihemdje zwart ondergoed beige pumps |
spijkerbroek, witte + blauwe sokken, nike shirt, lichtblauw + oranjeachtig ondergoed.
|
enkelband, broek, box en een polo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zwarte puma's, zwarte broek, zwarte riem, donkerblauw ondergoed, wit/beige replay-longsleave :)
|
zwarte sokken, adidas trainingsbroek, wit mouwloos shirt, bjurn borg trainingsjack. Blablabla, moet lekker weer worden :no:
|
Chasin broek met zakken aan de zij, bruinige sokken, blauwige box van de markt en groen witte polo
|
spijkerbroek, zwart tshirtje, zwart ondergoed, slippers
|
trainingsbroek en tshirt.
|
spijkerbroek, zwart hemdje, zwart vestje, zwart ondergoed, zwarte schoenen :+
|
Citaat:
Spijkerbroek, zwarte boxer, zwart sokken, zwart blousje 8) |
Citaat:
|
seksie spijker broek
seksie sokken seksie boxer seksie t shirt seksie horloge |
zo, jij bent seksie vandaag :D
ik heb een donkere jeans van only aan, een lange grijze longsleeve die zo over je heupen valt met een zwart met gouden print :p (lekker duidelijk), wit ondergoed en slofjes van snoopy. |
spijkerbroek
zwart hempje groene sligro polo sokken nike sneakers naamkaartje ondergoed duss :+ |
zwarte pumps
versleten spijkerbroek rood shirtje boerenpetje ondergoed |
hihi alweer een up :+
- spijkerbroek - zwart shirtje met 3/4 mouwen - zwart hemdje met een col en allemaal witte en lichtbruine bolletjes - zwart ondergoed - mn nieuwe laarzen :) |
Wit blousje met lange mouwen
Zwart shirtje met korte mouwen Strakke Fornarina spijkerbroek Lichtroze Allstars(versleten en vies hehe) Zwarte kanten bh Zwarte kanten string Grijze sokjes Haar los Gouden oorbellen met schelpje en haaientand eraan 2 gouden armbanden met muntjes eraan Enough? :+ |
witte Roca wear polo.. (relax baggy.. niet te)
Donker blauwe jeans (relax baggy.. niet te) Witte shirt eronder.. Bjorn Borg boxer black sox.. en me exclusive playercard nikes.. Geurtje van Jill Sander - sun zo goed :P |
Groen zwart gestreepte trui, daaronder bruin wit gestreept shirt, Broek met zakken aan den zij, grijze sokken, blauwe boxershort en witte Jack&Jones boot schoene
|
Rode string
Zwart met rode bh Replay spijkerbroek (alleen zit een scheur in bij mn billen :() Roze gestreepte sokken Zwart shirtje lange mouwen Zwart shirtje korte mouwen met "My best friend" en een diamant Zwarte gucci sneakers Gouden speld in mn haar Gouden oorbellen Gouden armband |
- zwart ondergoed
- zwarte sokjes - g-star beetje baggy jeans - zwart polo'tje van EDC - gouden nike sneakers - Lowlands bandje - Kookai horloge |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.