![]() |
blablabla.. ik geef nog veel om je.. blablabla.. maar toen ze met hem het bed in dook dacht ze er geen seconde aan..
|
Dat is hard Kampie :{ Sterkte.
Bij mij gaat het wel goed geloof ik. Vandaag een gezellige dag gehad met n jongen :). |
hijs fijn :love:
|
Gaat nog steeds goed, pffff, me oude record van 1 maand is tresdubbeldik overtroffen met deze griet. :7
Wel kut voor kampertje trouwens, sommige mensen kunnen ook zoooo breezaah zijn :no: |
umss heel verliefd:P;)
|
Gaat goeeed :love:
|
Citaat:
|
Bij mij gaat het niet zo best...geenrelatie en dacht er ook een tijdje ff geen en te willen, maar nu wordt het onderhand wel een beetje eenzaam..:?
|
lieve foto karima, je ogen zijn alleen een beetje wazig ;p
bij mij gaat alles super :) |
minder...
|
nog steeds goed. volgende week een half jaar:7 en het mag van mij nog best wel lang door blijven gaan zo
|
Het gaat nog steeds goed, donderdag 9 maanden:love:
|
mja wat zal ik zeggen :+ saai saai saai
gelukkig heeft een van m'n beste vriendinnen gisteren niet met m'n ex gezoend :( |
Ik voel me enorm gelukkig, in de zevende hemel, het kan gewoon bijna niet beter ! Maar toch ben ik ook ontzettend verdrietig. Verward, boos & onderdrukt.
Ik voel me zo goed als wat, maar toch kan ik mijn verdriet niet wegschuilen. Ik wil het uitschreeuwen maar kan het niet... |
Ja heel goed! Binnenkort krijgen we ons tweede kindje haha :+
edit; grapje hoor :rolleyes: maar het gaat wel heel goed! |
perfect toppie totally good ennuh t gaat best hooorz!! :)
|
Citaat:
ahh wat een kutstreek.. Mijn vroegere "beste vriendin" (we hebben nu paar maanden ruzie) heeft nu wat met mijn ex.. GRRR :kots: :( |
Citaat:
|
ik ben niet echt jaloers ofzo maar ik vind het gewoon een heel raar idee..vooral ook omdat ik haar heb leren kennen toen ik wat met hem had en zij met zn beste vriend :z
maarrrgoed |
gaat zijn gangetje hé :9
|
momenteel hoop ik dat ik mijn gevoelens goed interpreteer en niet verkeerde dingen ga doen/roepen :Y)
|
relatie gaat gooooooeeeeed
Over anderhalve week komt ze bij mij in huis voor 3weken en dan..... En dan gaat ze terug naar finland :'(:'( MAAR gelukkig ga ik 3 weken in augustus naar finland... Word lastig, maar niet onmogelijk om het vol te houden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo heb ik een ex die na onze relatie ineens heel vaag tegen mij ging doen en me achter me rug om zwart probeerde te maken, tjah kijk dan ga ik me dus ook echt geen zorgen meer maken om haar dan zoekt ze het zelf maar uit. Maarja voorlopig singel en tevreden ermee, lekker even geen gezeik aan me kop en rustig de zomer in ;) |
:(
Nouw ik heb rood haar en daar vallen de vrouwen niet echt op
:rolleyes: :') :? greetz mike |
Ben alweer 2 maandjes single. En het begint langzamerhand steeds beter te bevallen :)
|
ik zie mijn kans schoon :o
ik had gister 1,5 jaar! Vind ik echt lang :o |
ik voel me klote ben hopeloos verliefd op een hetero
|
ach, het heeft z'n ups & downs he... maar 9 op de 10 keer gaat het poepiegoed! :love:
|
Hopeloos!!!
Ik blijf vast altijd alleen... |
Citaat:
|
Ruzie
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit (echte) ruzie gehad wie kan mij helpen! :o Verder dan een menings verschil zijn we nooit gekomen :+
|
Begin eens met een goeie scheldpartij, Frox!
Dat doet het altijd goed :p |
- Steek hem per ongeluk in het verkeerde gaatje
- Zeg dat het lijkt alsof ze dikker is geworden en dat dat misschien door kleren komt (ideaal als ze naakt is of iets draagt wat ze altijd draagt) - Praat heel de tijd over haar beste vriendin - Doe dingen met andere meisjes - Ga zo lang mogelijk niet in bad/onder de douche, tot ze er wat van zegt. Zegt ze er wat van? Dan zeg je dat het haar schuld is, omdat je met haar knuffelt. Dat houdt dus in dat het haar stank is - Zeg dat je homo bent geworden |
hahahahahahahaha, hoe flauw! *grin!
|
Kut, vergeet ik nog iets!
Zeg dat ze een snor heeft :D |
:o omg!
Heb jij het soms op die manier uit proberen te maken ofzo, impressions? |
Onder anderen ja 8)
|
Citaat:
ahh dat is kuut :( succes dermee! Bij mij gaat wel goed geloof ik, we waren samen op een feestje en toen deed hij hele tijd heel afstandelijk en stom, maar daarna deed hij gewoon weer normaal :? |
Citaat:
|
Citaat:
Ja precies.. dat slaat gewoon nergens op :P |
Citaat:
|
op moment smoorverliefd op een meisje wat ik eigelijk weet dat ik die niet krijg :p en ik ben wel een lieve leuke jongen maar ze wil de vriendschap niet kwijt en ze heeft een vriend.
Die zinnen komen af en toe me de strot uit vooral dat van die vriendschap:+ |
Tis alweer uit'gepraat' :+
|
Citaat:
vind ik best wel vaag want ik ben soms echt een zeikerd O-) maar ben wel blij dat we geen ruzie hebben, was met m'n ex wel even wat anders :O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn meer manieren om een ruzie op te lossen (is seks een oplossing? :o ) |
pretty good :+
|
Citaat:
Zijn meer manieren om een ruzie op te lossen (is seks een oplossing? :o ) |
Citaat:
|
Nog maar een maandje en dan samen op vakantie :)
|
Citaat:
|
liefde? Wat is dat? :( :p
|
toppie :7
|
toppie :7
|
Na und, Tuur? :o
|
Klote
|
Ja Tuur, wie is jou gelukkige? :D
|
Ik vrees dat jullie haar niet kennen :)
|
achja, niet iedereen komt hier op 't forum he:P
on topic: beetje flieft;) |
*) Ik Ben Ongelooflijk Gelukkig En Iedereen Mag Het Weten!!*)
|
Best wel erg goed.. Heb een soort van 'vaste scharrel' op dit moment, zie wel hoe het loopt. Tot nu toe is het allemaal heel erg leuk :)
|
dit moment zwaar sucks,ik heb iemand heel erg op het oog,maar ik durf niet te vragen,want als ze nee zegt ga je zo ontzettend af,en dan krijg je al die roddels enzo:{
|
kutliefde.
ik ben verliefd jaaaa. maar ik zie hem haast nooit neeeeee. hjahjkajklfdaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. |
Zwaar kut
|
11 juli: " hey ik heb eraan gedacht! vandaag 2 jaar en 4 maandjes, gefeliciteerd " " jij ook ! " en toen liepen we weer verder :+
tsja we houden het niet echt meer bij :p maar het gaat wel super nog steeds, leert dingen van elkaar te accepteren en om ruzies moeten we uiteindelijk toch weer lachen |
super gelukkig:love: :love: |
Ik voel me echt geweldig !
over 5 daagjes heb ik precies al een jaar verkering met mn vriend :love: En volgens mij denk ik dat ik mijn hele leven lang bij hem wil zijn. |
ik voel me goeeeeeeeeeeeeeeed!
Morgen 5 dagkes naar london met m'n liefie <3333333 heb ik echt megaveel zin in! en daarna gaan we ook nog 2 weken naar spanje :9 |
Ik heb maandag een meisje ontmoet, klikt zeer goed alleen is ze "wat" jonger :p
Maar ze gedraagt zich stuk ouder en dat vind ik dan net weer even belangrijker :) Morgen zie ik haar weer, lekker zwemmen bij de Hoornse Plas :p 8-) |
Na een heftige ruzie gisternacht hebben we heel erg goed gepraat, ook goed emotioneel geworden beiden en beseffen we echt dat we niet zonder elkaar kunnen en kheb ook weer helemaal vlindertjes haha. Morgen gaan we lekker uit eten en samen zwemmen en gwoon samen veel tijd doorbrengen. We hebben een afstandsrelatie en soms botst het nog weleens door misvattingen op msn.
|
Absoluut Dolgelukkig !
|
*Zit om aandacht te gillen* :love:
|
Liefde is voor de zwakkere personen in ons midden, de sterkere kunnen het makkelijk alleen af in deze slappe wereld..
|
Jonguh, hoer nou is op met je praat :D
|
Wel nogal onzeker ... Ben ik na een week al iets toe aan iets nieuws ? Nee, dat denk ik niet. En er windt me ook eigenlijk niet veels op. Ik zit in een verwarrende situatie.
|
kut. Alles gaat goed met mij en mijn vriendin, maar heb der net naar schiphol gebracht, omdat ze na een jaar uitwisselingsstudent en 3weken bij te hebben gewoont weer terug gaat naar haar eigen landje :(
|
Citaat:
Msn naam van meneer Joshua R.: Joshua - Mis mijn schatje (F) :love: |
Echt waar.. de tijd dat je mensen kon vertrouwen is weer ver heen..
*edit* Dat is dus niet mijn msn naam.. mijn msn naam is gewoon; "Joshua". Mijn persoonlijk bericht staat dat ik mijn vriendin mis omdat ze op vakantie is ;) |
Citaat:
Mocht je niet mee op vakantie? |
Ze vind blijkbaar die Italiaanse jongens intressanter..
En als je dat niet geloofd lieg ik gewoon iets anders.. |
Citaat:
Dan geloof ik je maar :D |
Ik voel me zo vrij als een vogeltje :p
Daar wordt dan ook volop gebruik van gemaakt ;) |
nog altijd goed :7 alweer bijna 7 maanden
|
Ik heb het gehad.
|
Hoe ik me voel....verneukt...
|
Citaat:
|
Ja goeeed :love:
|
Citaat:
|
Ik ben eigelijk 'n soortement Agent Smith, uit The Matrix :D Héél wantrouwig, met weinig vertrouwen in de mensheid. Ik ben dus 'n kluizenaar, maar kben perfect gelukkig :D
|
Beter dan ooit 8)
|
Ik heb nog een vijftal dagen, erna leven we elk weer ons eigen leven voor een jaartje en mag ik weer van voorafaan beginnen...
|
Ik voel me nu nog erg kut omdat het nog nie zo lang uit is maar er zit verbetering aan te komen binnenkort denk ik weer een leuke meid te hebben :D
|
:love:
|
k voel me kei gelukkig:) :) :) :) :) :) :) :) :)
|
ik voel me nu niet zo super op het gebied van liefde want mn vriend is nu met zn ouders op vakantie.
En ik kon niet mee omdat ik eerder vakantie had dan mn vriend want ik kon niet eerder vakantie nemen van mn werk:'( |
ik ben super verliefd
|
Vaag en twijfelachtig
|
Liefde is echt kut!
En dan na te gaan dat ik nog niet eens afgewezen ben dit weekend om zoiets eruit te gooien :( *voelt zich zwaar gefrustreerd* |
ik voel... een afstand..
|
"u voelt niieets"
|
Na een hoop gedoe gaat het nu wel weer oké, ik besef des te meer dat ik hem helemaal niet kwijt meer. Wel eng hoor, zo op het randje van ruzie en "ik-wil-het-allemaal-niet-meer". Ik word bang van mijn twijfels, wil zo geen relatie hebben, voor hem is dat niet leuk en voor mij ook niet. Maar misschien is het na nu over. Ik hoop het zo. Ik wil deze lieve geweldige jongen echt helemaal niet kwijt. Zo iemand vind ik nooit meer.
|
top:love: alleen gaat er nu een hoop veranderen. allebei naar een andere stad (1.5 uur van deur tot deur), zij een zware baan en ik studeren dus weinig elkaar zien. zal wennen worden na elkaar erg vaak gezien te hebben de laatste tijd. maja komt vast wel goed:yes:
|
super, ook al vertrekt zij vrijdag voor een half jaar naar berlijn om daar te studeren. maar dat komt prima in orde :D
|
Verliefd! Op een meisj waarvan ik denk dat zij dat ook was op mij, toen ik niet op haar was, en nu is het omgekeerd =)
|
Het is uit, en voel me dr eigelijk wel goed bij.
Zij had dr ook niet zo'n zin meer in dus dat is mooi meegenomen :) |
ahhhh flixje :aai:
|
goedgoedgoed! Bijna samenwonen :love:
|
jeetje, zou willen dat ik met mijn vriendin kon samen wonen :( of gewoon in dezelfde stad..
|
Het lijkt me echt zo moeilijk voor jullie Dennie! Knap dat jullie het 'volhouden'..
|
Verliefd :)
Mijn beste vriend is op haar ,, en haar zus is op mij Best wel grappig :D *Morgen 3 jaar samen:love: en dat het nog lang mag blijve dure :p |
in de liefde gaat bij mij er goed woon lekker samen en heb eigen hond chill toch ben nog maar 18 mar heb het wel goed voor elkaar ben happy
|
Ik weet het niet meer :(
|
Ach, ik weet het al jaren niet meer.. :+
|
Ja maar ik ben een aansteller :(
|
En drie op een rij die het niet meer weten :Y).
Ik ga met hem naar de film! Hij weet het alleen zelf nog niet :+. |
Ik vind echt het ene na het andere meisje leuk, maar nooit leuk genoeg zodat ik er echt verliefd op word 8) Meestal ben ik ze net zo snel weer vergeten voor iemand anders :(
|
Dat zijn dan louter 'opvliegingen'? Als je haar meteen weer zomaar vergeet, ligt het dan niet aan het feit dat je haar gewoon slechts oppervlakkig leert kennen en er maar kortstondig een contact mee hebt gehad? Als je iemand leuk vindt en die echt beter leert kennen en ook bepaalde eigenschappen en trekken en weet ik veel wat van haar weet te waarderen, dan is de kans groter dat daar iets moois uit bloeit. Hetzij een relatie, hetzij een vriendschap.
Ik zit net met het tegenovergestelde probleem eigenlijk :Y). Ik word niet snel verliefd, maar een poos geleden had ik het te pakken en nu ben ik echt al te lang verliefd op eenzelfde kerel. Hij heeft niet echt iets bijzonders. Ik weet niet wat ik in hem zie. En toch... En ondertussen sta ik niet open voor andere contacten waardoor ik hem zou kunnen vergeten :Y). |
Citaat:
En nu heb ik oppervlakkig veel contacten, maar ik erger me gewoon heel snel aan meiden als ik ze ook maar iets beter leer kennen. Of ze hebben niks te melden, of ze hebben alleen maar dingen te melden die mij niet boeien, of ze hebben andere rare trekjes.. Misschien ben ik dan wel teveel eisend, maar ik vergelijk ze altijd weer met dat ene meisje en vergeleken met haar vallen ze altijd zwaar tegen :loser: |
Goed! Nou misschien zelfs wel iets beter dan goed :thumbsup:
|
Citaat:
En wat mij betreft... ik ben gewoon een ontzettende schijtluis die dringend initiatief moet nemen. |
geht zupahr :7
|
Citaat:
me 2 |
Mailtje mailtje mailtje! :love:
Citaat:
|
super :)
|
heb der net eindelijk weer aan de telefoon gehad :love:
|
Citaat:
|
Oh jeeeeeeeeeeeh!
Heb net een vliegticket voor 4oktober geboekt tot 11oktober :love: |
Citaat:
|
ontopic: Helemaal hopeloos...
Keihard verliefd, maar tegelijkertijd vrienden willen blijven uit angst die vriendschap kwijt te raken.. :( |
Citaat:
|
schattig hoor dennie :p
bij ons gaat het nog steeds superrr en nu zo na de vakantie nog beter zelfs :D |
Ik voel helemaal niets op dat gebied.
|
Gaat goeeeed :love:
|
Ik voel me echt gelukkig met onze relatie alleen wat jammer van een paar vrienden van me die er niet echt voor zijn :/
|
Het kan wel beter maar ik ga er dan ook voor vechten. Mis hem enorm, mis het fijne goede gevoel, en ik vind dat dat terug gaat komen.
En verder raak ik van slag van wat woorden van iemand. Ten eerste heeft hij gelijk, ten tweede kan ik het maar lastig loslaten. Ik vind hem totaal niet meer op die manier leuk (waarom ooit wel?) maar het contact heeft zo ook wel wat. Naja misschien kan ik er iets mee (y). |
Citaat:
|
kut.
|
was een fijn weekend.
|
nneeuukkeennnneeuukkeennnneeuukkeennnneeuukkeennnn eeuukkeennnneeuukkeennnneeuukkeennnneeuukkeennnnee uukkeennnneeuukkeennnneeuukkeennnneeuukkeennnneeuu kkeennnneeuukkeennnneeuukkeenn!
|
wil je erover praten frox:p
|
Citaat:
|
vresenlijk. ben totaal in de war.
|
Het gaat goed, gelukkig maar <3.
De gedachte dat ie me zou verlaten doet me al pijn <\3 Maar gelukkig is dat niet. |
goedgoed :love:
|
Rust .
|
pfffff
|
Citaat:
|
k.u.t afstand
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar vandaag een mega dikke pi-pa-post in de bus en dat deed weer een lach op mijn gezicht toveren. ik voel me dus :love: |
Citaat:
hier is de afstand maar 1780km ;) |
Nu het uit is verveel ik me nu echt in de weekenden... hebben jullie dat ook?
|
Er zat beterschap in..;
maar nu weet ik het allemaal niet meer zo goed. pfff. |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: kriebels :( |
Blij dat het voor sommige mensen goed gaat :D and i'm sorry voor mensen bij wie het minder gaat :(
Bij mij zit het nogal lastig: dr is 1 gast en die zal altijd bijzonder voor me blijven, na 3 jaar merk ik dat ik m nog steeds wel btje leuk vind... en er is nog een gast waarmee het wel goed klikt alleen is ie absoluut niet open over zichzelf :S |
gister werden mijn vriendje en ik achterna gerend door eenheel erg boze herdershond die me wel eens eerder achtervolgd heeft en toen was ik toch wel heeeeeeel blij dattie er was :$
|
Citaat:
|
Bij mij gaat het na 15 mnd nog steeds heel goed :) .
Ik hoop wel dat hij ook snel in Amsterdam komt wonen, dat zou het toch NOG wat makkelijker maken, heb het nou wel een beetje gehad met de afstand. (Gelukkig nog lang niet met hem.) |
Ik vind weer eens iemand leuk :+ Benieuwd hoe lang het duurt 8)
|
Hou ons op de hoogte:+
Vandaag een jaar:love: Vanavond lekker samen uit eten, en ik heb een weekendje weg voor ons gereserveerd als cadeautje! |
Haha, zal ik doen, maar dat is niet bij te houden joh :p Veranderd per maand, als het niet per week is.
Btw, proficiat :D |
anja he bartje :P
|
Citaat:
Dank je! |
Citaat:
|
Citaat:
|
zoals gewoonlijk, niks. heb ook al een tijdje niemand meer echt leuk gevonden.
|
ik ben de dagen aan het aftellen :love:
Nog maar 10dagen te gaan :love: |
:)
|
Citaat:
|
voel me klote dat ik nu niet op der verjaardag kan zijn en morgen niet op der feestje..
Maar ben blij dat het bijna woensdag is :love: En dat het iig bijna maandag of dinsdag is, als ik mijn spullen ga pakken :love: |
Ze is lieeehieeeef :love:
|
Citaat:
Hoe lang ga je er naar toe? |
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij gaat alles trouwens goed:love: Vorige week lekker uit eten geweest omdat we een jaar bij elkaar waren, en binnenkort een weekendje weg:) |
Hij is zoo irritant op 't moment 8) Maar verder gaat ie goed!
|
aftellen, hmmja,
nogg, 23 daagjes! |
dat er best wel veel (meer dan) leuke meisjes zijn eigelijk :)
|
weard :)
|
Bij mij gaat op gebied van liefde echt kut! :P Ik vind zelf mara niemand leuk en er is 1 jongen die blijft maar verliefd op me en hij staart me de hele tijd aan als ik ook maar 1 keer naar hem kijk is hij weer aan het staren en hij probeert de hele tijd indruk op me te maken terwijl hij allang al weet dat ik hem niet leuk vind.. maar ik ga hem niet afkatten ofzo het is opzich aardige jongen alleen ik word nu echt wel gek van hem en dan het feit dat ik zelf helemaal NIEMAND leuk vind voor al vét lang maakt het er ook niet beter op .. :P marja wel blij voor jullie allemaal die verliefd zijn enzo haha:thumbsup:
|
Ik ga nu mijn koffer inpakken x_x
|
Hot :*
|
nog 19 nachtjes geloof ik :D
|
Onze ouders gaan elkaar ontmoeten :+.
|
mmmmmmmmmmmmmmmm ik wil hem weer zien terwijl ie pas 2,5 uur weg is :z
|
meer dan een jaar al. johhhhh :7
|
Lekker Goeeeed
|
kut
|
dood, saai, klote 8|
:P |
Super!!!
|
:love:
|
kloten
|
matig matig
ehh zo voel ik me niet, maar dat is het |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.