![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
weten we wie dat zijn dan?
|
Citaat:
|
Ik zie inmiddels eigenlijk ook wel in dat PFP er voor mij best in mag (jawel, ik kan fouten toegeven :Y)). Maar hij moet gewoon leren beseffen dat wij om hem stemmen. Dat systeem was er nu eenmaal, en als hij net wanneer wij aan het stemmen zijn kansloos gaat lopen doen, tja, dan stem ik gewoon nee. Dan heeft ie pech gehad. En dat zal hij eigenlijk ook in moeten zien :no:
|
Citaat:
oh en sinds je hier lid bent heb je een kans gekregen IMO :) |
Citaat:
|
t doet er niet toe of ik t met iemand hier heb want dan NOG zou ik mijn pass niet aan hun doorgeven net als dat ik hun pass niet wil hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
Erm, er zijn verschillende meisjes die jongens-paswoorden hebben, en er zijn verschillende jongens die meisjes-paswoorden hebben. Bij mijn weten heeft PFP daar weinig mee te maken hoor ;) Statement beetje ongegerond :yes: |
Citaat:
Ik vraag ook nooit paswoorden of weet-ik-veel-wat. Ik heb ook mannen-paswoorden, ik ken ze, ik vroeg er ook niet om, en ik gebruik ze niet... Ben ik dan even schuldig? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanaf nu weet sowieso niemand mijn pass meer 8-) Net aangepast :7
|
ik bederf liever niemands fun dus noch geef ik mijn pass weg noch gebruik ik die van een meisje als die m zomaar aan me geeft....bedenk wel dat PFP mij persoonlijk hierop aanviel en dus speculeerde over dingen die onterecht zijn :)
en waarom reageer ik er ook nog op? :{ PFP, iedereen heeft gestemd, meerderheid zei nee |
Citaat:
EERLIJK :z Zullen wij eens voor het meidenforum gaan stemmen... Ik, psychobunny, queenie, COTN en DA zullen stemmen :p Het is maar hoe je 't beziet huh ;) :d Helenaa ... UIT :p Jeniffer1203 ... UIT :p Het is maar hoe je je *panel* samenstelt :) |
zou kunnen.....herorganisatie van t meidenforum...ik hoef daar niet over te stemmen dus dat boeit me niet zo veel als op ons forum
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wou je dan dat alle mannen er in kunnen en dan pas stemmen? :z
Citaat:
|
Citaat:
Ow plz :p Ik wil maar zeggen. Als je een meederheid anti-Jeniffer-fans gaat laten stemmen of ze in't meidenforum zou mogen dan of niet, is de kans serieus klein dat ze er dan uiteindelijk in mag :P Als je heel de thread leest, zie je dat het hier vriendennaaierij gaat én vriendjespolitiek... Hou dan degelijke stemmen... :) Citaat:
|
je had bijvoorbeeld een tijdelijke poll op dat forum kunnen maken en dan nog is zoiets absurd dat leden dat bepalen en dat niet iedereen een gelijke kans krijgt. En simpel zeggen: Dat is mijn mening. is nooit een argument
|
Citaat:
|
Citaat:
btw, wat voor tijdelijke poll? |
IK HEB EEN IDEE
*Ik zit altijd vol goeie ideen :p* Mag ik het proberen...? Maar als het slecht is, ga me dan plz niet direct afkraken :'( :? |
Citaat:
|
ik ook
Citaat:
|
Citaat:
|
( aan dit topic komt nooooit een einde.. )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan vind ik t diep triest dat iemand van ons z'n pass zou doorgeven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MIJN IDEE
In plaats van te laten stemmen op een privéforum waar nog maar enkele mensen aanwezig zijn, laat de stemming dan gebeuren op een meer *openbare plek* Maak een STICKY-topic aan in AanDeBar... Zet daar ALLE namen onder elkaar van de mannelijke leden... Bijv. Bartje518 : Phitje : Stevie : PFP : NightWolf : Plankje : en-de-ganse-andere-boel... Laat de post gequote worden en laat iedereen er achter zetten... JA - NEE - GEEN MENING Wanneer er nee gezet word, liefst ook argumentering ofzo. Wanneer er geen argumentering is, of ze is totaal uit de lucht gegrepen, laat de tegen-stem dan niet meetellen :) ---------------------------------------------------------------------- Jah, idd, AanDeBar zitten ook vrouwelijke schepseltjes, maar ik veronderstel wanneer je er duidelijk opzet, dat het niet de bedoeling is om te chatten, dat er wel rekening mee gehouden word. Soms zijn we ook redelijk ;) Ik denk niet dat ze zo lame gaan zijn om zich te moeien in het topic :) Neem ook bijvoorbeeld de regel, wie begint te chatten, verliest zowiso het recht tot mannenforum. Zodat niemand begint met commentaar te geven om elkaars argumentering. Zoiets moet dan maar via PM/MSN/MAIL/SMS/MEGAFOON gebeuren... |
Dan houd je nog steeds hetzelfde saartje! Dan houd je dus nog steeds dat mannen gaan stemmen puur en alleen om wat ze vinden van die persoon. En wie beoordeelt of een argument juist is :?
Ik heb ook een idee: Iedereen die een beetje vast en serieus lid is erin laten, en wanneer iemand betrapt wordt op password-ruil er meteen uit. Anders valt het toch niet te doen dunkt mij :( |
Citaat:
De kans dat bij 7mensen de minderheid haalt, is veel kleiner dan wanneer je 40 mensen laat stemmen. ALS er dan al 20 mensen gaan stemmen dat je niet toegelaten mag worden, moet je toch al 1. serieus wat misdaan hebben / 2. totaal niet serieus kunnen doen. Ik heb het van in't begin ook al gezegd, hier 20posts naar omhoog ofzo :p Geef gewoon de vaste (serieuse) mannelijke leden toegang. Bij één misstap verban je ze gewoon. Zonder waarschuwing... :) |
Citaat:
Citaat:
|
Ik wil wel eens weten welke personen naast bw en nw direct toegang kregen tot het mannenforum:huh:
Maar ik zie nog steeds geen mannenforum:no: maar dat had ik al verwacht met het oog op deze poll :D Mag ik misschien de uitslag van de poll weten of is dat geheim?:? |
Geef gewoon alle kerels toegang... Als iemand fraudeert met die klets, dan bannen voor het mannen/ vrouwenforum en hem minimaal een maand bannen van het forum... Simpel zat.
En wat verstaan we dan onder frauderen: - password doorgeven aan iemand van het andere geslacht - in het forum van het andere geslacht komen - informatie verstrekken op publieke fora die alleen verkregen kan zijn van iemand die op het forum van het andere geslacht komt. Dus geef PFP en Chrizlybeer snel toegang, want niemand is schuldig voordat iets bewezen is... Dit doet me een beetje denken aan dat boek van Kafka eigenlijk.. En Bart, klasse dat je mijn mening hebt overgenomen.. ;) Edit: oeps... ik herinner me nu pas dat ik op Suus d'r computer zit.. :$ Dit was Tyskie dus.. :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, ook toegang voor jou natuurlijk.. ;) Tyskie again. Nu ff uitloggen.. (maar eerste even meidenforum lezen natuurlijk.. ;)) |
Even over die poll...geen problemen mee verder alleen van mij hoeft het niet in ADB....'t is tenslotte een feedbackkwestie.
Jaja en ik weet ook wel dat de meeste leden alleen in ADB komen..nou schop ze voor deze keer dan maar naar feedback om daar hun mening te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht gewoon aan aandebar aangezien daar IEDEREEN wel een kijkje komt nemen. En hier komt practisch niemand niet :p |
Ik blijf erbij dat ik het een slecht idee vind. Ik vrees voor PFP dat hij er dan nóg niet doorkomt.
|
Citaat:
Zelfde regels voor iedereen... :respect: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.