![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Haha jij in je lingerie met je gun :) |
Mensen niet chatten anders is ie zo dicht;)
|
ziezo, net ingeschreven!
|
Waarom heb ik zo het idee dat deze topic niet erg snel gesloten wordt ??
Ehhh, maybe omdat ie best belangrijk is... Maja, wat is er eigenlijk zo erg aan dat chatten:? |
Citaat:
|
Citaat:
Damn, helemaal nog niet aan gedacht :p |
Ik heb me maar weer uitgeschreven, nu heeft iemand anders de kans om te winnen...(als eerste van onderen :p )
|
die foto's van happy-meisje zijn ook niet erg om naar te kijken:9
|
Citaat:
...... 8) |
Wanneer gaat die verkiezing eigenlijk plaatsvinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
ben wel benieuwd hoe ver ik van onder zit...van boven zal wel niet gaan lukken. |
Citaat:
|
Mogen al die nieuwelingetjes of de mensen die haast nooit posten ook ineens mee doen?? Of niet?? Want daar is nog geen afspraak over gemaakt!! Maar met de vorige verkiezing deden volgens mij als ik het goed heb alleen de bekenden mee....
|
*up*
wou dus ff cotn gelijk geven,mensen die hier alleen komen om mee te doen aan de missverkiezing zouden er volgens mij toch echt niet in mogen...echt niet fair tegenover de rest |
Maar ze zijn wel een stuk leuker om te zien... :+ :+ ;)
|
euhm, ja, was niet afgesproken ofzow, maar denk wel dat het idd eerlijker is :)
|
heb me ook maar ff ingeschreven, maar dat had ik beter niet kunnen doen geloof ik.. :$ wat zijn jullie mooi!!! :huh: vooral die foto's van monolo en biffy!!!! :yes: ik twijfel op wie ik ga stemmen.... en bij de misters... dext0r! mooie foto's :yes: ik vind die van jou en amber echt zooooo mooi hè!!!!:love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ja, ik wilde cotn nog bedanken dat ze vooral niet vergeten is om mij aan te melden toen ik nog gebanned was :z
|
Citaat:
dus nouja dan blijf ik maar meedoen |
PFP ziet er ook wel goed uit :)
|
bruggi:thumbsup:
|
Kan je je nog inschrijven
|
ja doe mee COTN :* :love:
|
Citaat:
ik heb geneens goeie foto's dus :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Marvin, dat weet ik zelf nog altijd wel beter hoor ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.