![]() |
Citaat:
|
gisteravond na het werken met een groepje naar de Kreek geweest in ouddorp
|
Ben gister ook ff in de Toeter geweest :)
|
Vanavond even de majorcabar bezocht weer.
|
Marktrock!!
ZALIG!!! spijtig da ik ni zo lang mocht blijve... :( mr de sfeer was kei goe, kei gezellig, ferm gaste, toffe mense... wa wilt ge nog meer?? |
Citaat:
|
Begijnhoffeesten: Janez Detd., Gorki, Starflam en Praga Khan gezien:)
|
Inkom Maastricht, MECC :no: Geen aanrader, tenzij je van een stel korpsballen houdt :thumbsup:
|
Gister weer naar de Asta geweest.
|
4-jaargetijden Hengeloww! Bijna elke week :D
|
Torre en Panema in De Haan
|
In de Melkweg in Amsterdam, was echt heel gezellig en leuk!!
|
Citaat:
|
Effe wat wezen drinken / darten / biljarten / tafelvoetballen in het café gedeelte van de P8 gisteravond 8-)
|
KERMIS :7, verder alle kroege van waagplein wel, en platstenebrug. Niet veel aan dit keer, zat een sfeerverziekert tusse. vroeg weggegaan, en nog leuk gebabbelt met grietje :)
|
Zoals iedere zaterdag; cafétje Deux
|
een verjaardagsfeest eerst, en daarna was de planning om nog uit te gaan, maark was een beetje ziek, dus maar niet meer meegegaan
|
Eerst op een 25-jarig huwelijksfeest, en daarna nog ff naar de kromme toeter en toen nog bij iemand thuis 8)
|
Hiphopavond @ P8
|
Van het weekend vrijdag naar Starfish Aachen en zaterdag op het terras van de Toeter 8)
|
zaterdagavond lekker gezellig met een groepje in renesse bij een strandtent gezeten
|
ik was zaterdag naar de stalker was deze week niet zo leuk maar wel gezellig
|
Vibes in Rotterdam.. Was supersuper gezellig! Lekker gedanst de hele nacht door!
|
zaterdag naar de ster in nieuwkuijk
was niet heel druk maar best gezellig |
zondag naar bruins :9
|
Citaat:
ik was zaterdag in nighttown in rotterdam het was gratig en best wel tof 8-) al die hip-hoppers daarzo weer eens wat anders als b®EaZá/-/'s |
ohhja :7
ben van t weekend naar Jazzz en Sail in Bergen (NH) weest :7 erruggg gezellig :yes: :7 |
Geinig. Hier in de stad is het ook drukte vanwege het Jazz festival. Erg leuk al die bandjes en die drukte enzo. :)
|
ow okey
maandag, feesttent dinsdag, feesttent woensdag, feestent vanavond, feesttent morgen, feesttent en misschien weer club stalker zaterdag, feesttent en misschien weer club stalker dat was mijn planniing voor deze week :z |
Ik wilde naar Q-base, maar had geen geld genoeg ervoor :( Dus werd het gewoon centrum van Heerlen :o Maar was wel gezellig :)
|
scoutsfuif, nogal saai
|
De tent op de kermis in Silvolde. Was wel geslaagd :)
|
Oldenzaal, grootste deel van de avond in Breakaway. Was gezellig :D :thumbsup: volgens mij ga ik nooit genoeg krijgen van baileys :love:
|
Zaterdag Kozzmozz:love:
|
bij mezelf thuis, bieren, muziek luisteren gamen en films kijken emt vrienden :D 8) :thumbsup:
|
Citaat:
En ik was op eerstejaarsweekend, viel nog best mee |
mja, :7
ben beetje vroeg terug, was al om 19.00 uur aan t stappe ook :) Jazzz festival in Alkmaar en weze zuipe eten bij de griek, en t tikt wel ff zwaar aan na de griek in de tramps telkens die pilsjes achter over moet gooien. Mja, ging toen maar weg omdat ik gewoon echt moei was :D maar t was echt super gezellig hoor :7 |
Ben gister naar Bays in Reutum geweest! :D te slecht gewoon. Was er in geen 2 jaar meer geweest. De gemiddelde leeftijd is er 14 ofzo! Maar toch heb ik me er nog kunnen vermaken :9 Vanavond misschien nog naar Bruins in Saasveld, super gave tent! En altijd gezellig :D
|
Avondje poolen in Doetinchem met een groep. Was bijzonder gezellig 8-)
|
Even een update van de afgelopen maand 8) :
- 2x de Beurs (R'dam) - Skihut (R'dam), 1 uurtje maar :Y) - Cooldown (A'dam) - Dansen bij Jansen (A'dam) - Spoor3 (Zoetermeer) - Loco (Z'meer) - Tipsyyy :Y) (Eindhoven) En a.s. vrijdag weer 80s&90s party in Loco :). |
ik heb de plaatselijke bowlingbaan onveilig gemaakt :7
|
Ipanema
|
dit weekend.
ojc balloon, cuijck innocent, hengelo |
de joffer in zwolle :o
|
Vijverhut in Groote Keeten
wie zal dat nou weer kennen (op phitje na :+) |
Schoolfeest in de Kings (den bosch), dat was in juni...
|
Citaat:
ik: gisteren naar de oetel geweest (heel ff) daarna naar een of ander vaag dance event in het theater a/d parade, was niet druk maar best gezellig |
De Oetel!?!?! :loser: :notgood: :no:
|
vrijdag de latenstaan in zoetermeer naar wat hc bands kijken.
|
de drafbaan en daarna naar Tramps :7
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.