![]() |
ぢッ家_s!!!
|
:+
|
middag iedereen :rolleyes:
|
YO!
lekker gewerkt vandaag.. :p |
Citaat:
|
Inken rulez!!!!!!:9
|
Citaat:
|
:aai:
khad last van een 'op me hand knabbelende' dobermann :p en een paar katten die inene zin hadden om aangehaald te worden.. :{ verder nergens last van.. (op nu me vermoeide voeten na dan :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
godver, mij is vandaag gewoon geen rust gegund. net naar de winkel geweest en meot zo weer de stad in:+
|
ik had willen gaan winkelen, maarja is niks van terecht gekomen. en met 10 euro kom je ook niet erg ver..
en wilde nog langs de gamma gaan. maar heb ik geen zin in :s doe ik maandag wel.. |
Tis hier best wel rustig :Z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eindelijk rust:z
|
o ja hehe, waren op de markt wat mensen aan het rellen met bewaking van de v&d en het zal ook niet....t waren weer buitenlanders:Y) :+
|
en vanavond dj Luna in de nightlive:D dat wordt weer een vet nachtje:7
|
Remco verveelt zich? :? :+
|
Citaat:
ik ga maar eens douchen en koken8| |
:love:
|
Citaat:
dan piepen ze wel anders.. :] nee maar hij beet nie in me bil, die hond bijt echt niet.. knabbelde op me hand.. :$ :p :D |
godver he, ben vergeten hoe ik de vaatwasser moet instellen8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van Barneveld uitgeschakeld door die beer 8)
|
ik wens m succes met het uittrekken van zn schoenen
|
als hij zijn shirt in het publiek gooit kunnen ze het gebruiken als partytent 8)
|
tralalalalalalalallalala :7
|
Citaat:
Heb je even voor mij:x |
hmmmz forum ligt dood
zal wel door idols komen he |
ben dr weer..
voor ffkes als ik 900 posts heb ga ik slapen :d |
Citaat:
|
Citaat:
maar hoe is het met jou?:d |
:wave:
|
Citaat:
|
Post je weer!!! :p
|
O MY GOAT:p
Heeft er iemand Najib Amhali gezien? |
phuu dr is al teveel bier naar binnen gewerkt:7 dalijk lekker stampe:D whoei tot morge:+
|
Citaat:
|
Citaat:
of was dat iemand van idols :p het valt me trouwens op dat bijna overal in de forumlijst mijn naam staat als laatste reply:loser: zijn er echt zoweinig mensen online? |
Citaat:
|
Citaat:
|
O MY GOAT, ken je Najib Amhali niet|:( hijs echt 1 van de fetse cabaratier in Nederland.
|
Ik heb em opgenomen omdat ik toen Barney aan het kijken was :+ Dus ik ga em dadelijk zien.
|
Citaat:
edit: site gezocht, en nee ken ik idd niet. die ik zei was een andere die ik voor ogen had |
Citaat:
|
pffff nog 20 posts... en ik ben zo moe...
oke, nog n half uurtje dan..:d |
Citaat:
|
oooo en ik wilde ff melden dat ik op 9 februari mijn TussenTijdseToets heb, en op 20februari mijn examen!!
ben nu al nerveus en bang dat ik het nooit leer voor die tijd!! want ik kijk niet genoeg en mis teveel bordjes:( |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.