![]() |
Mensen, Jullie zeggen allemaal dat jullie gaan antwoord weten op de huidskleuren, maar op de site (een link vanuit dit forum) staat het volgende:
Het antwoord is eenvoudig; wij hebben allemaal hetzelfde kleurpgment in onze huid: melanine. Dit is een donkerbruin pigment dat in verschillende hoeveelheden in speciale cellen in ons huid aangemaakt worden. Als wij geen melanine zouden hebben (zoals mensen die albinos worden genoemd, die een mutatie of genetische afwijking overerven waardoor zij geen melanine kunnen aanmaken) dan hebben wij een zeer witte of roze huid. Als wij kleine hoeveelheden melanine kunnen aanmaken, zijn wij Europees "blank". Als wij heel veel melanine kunnen aanmaken, zijn wij donkerzwart. Tussenin vinden wij alle variaties van bruin. Er zijn geen ander significante huidspigmenten.4 Samengevat, uit huidig beschikbare informatie, is de enige belangrijke factor die bepalend is voor huidskleur, melanine, die aangemaakte hoeveelheid. Dus, hierbij.. (een antwoord??) Ik hoopdat jullie wel kunnen accepteren wat wij geloven.. Want sommige reacties van jullie vind ik best wel jammer.. Ik hoop dat jullie die voortaan voor jullie willen houden. kusje, Sandra |
t'zijn die onschuldige onwetende, bange,mensen die geloof gecreerd hebben...En wat zijn we ermee ? veel, maar alleen maar negatieve punten ! iedereen weet wel iets te vinden.
Dus geloof in jezelfs :D |
Citaat:
|
Citaat:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/75174 Gelovigen hebben gewoon een streep je voor, wij (ongelovigen) mogen niks over god zeggen, maar tegelijk maken ze een ander geloof (atheisme) belachelijk door te zeggen dat god bestaat, maar omdat wij (de onschuldigen) het tegen deel niet kunnen bewijzen en de gelovigen het ook niet kunnen, maar terug vallen op boekjes is het wel zo. En het bewijs dat ze een streepje voor hebben: http://frontpage.fok.nl/nieuws/75179 gewoon moord, maar omdat die klootzak gelovig is is het eerwraak dus minder jaar zitten :kots: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Pakspul; ik denk dat je niet mag onderschatten hoeveel een geloof van een mens betekent, vooral bij diegene die er hoop in vinden, die er zijn uitweg in vindt etc. Al het positieve blijft inderdaad achterwege gelaten en eerwraak en zelfexplosies bereiken de ongelovigen. Ik zeg niet dat er iets mis is met ongelovigheid of atheisme (ik respecteer immers alles), maar ik zie graag meer begrip op mensen met een geloof. Westers-denken kan ik zeker wel begrijpen, maar het is ongelooflijk laf dat soort denkwijze voor te leggen aan gelovigen. edit: andersom ook. |
Citaat:
Je vergeet dat Nederland een uitzondering is, in 95% van de landen regeren gelovigen (indirect/direct) of maken ze de meerderheid uit. En zelfs in Nederland is de grootste partij een christelijke, dus gelovigen globaal in een slachtoffer positie plaatsen is onjuist. |
Citaat:
Ik zelf ben ook tegen een geloof=wet situatie in Nederland. Ik ben het ook met je eens dat de gelovigen geen slachtoffer rol mogen krijgen, dat mag niemand maar heel veel kritiek is gewoon fout. Kritiek van uit ongeloven en kritiek van gelovigen dus. |
Citaat:
|
Nee, het is niet onze wereld.. Het is de wereld van God, en wij mogen die gebruiken, en ik vind het jammer dat mensen die zo slopen en kapot maken..
Ik ben het ook niet met al die extremisten eens.. Die hebben het ook niet goed begrepen.. Het is niet de bedoeling dat je niet-christenen vermoord ofzo..! Het is alleen de bedoeling dat wij het aan de mensen vertellen en het over de wereld verspreiden! |
JIPPIE! weer een gelovige om te pesten/te bekogelen met feiten waarvan ze het tegendeel niet kunnen bewijzen. En die hun eigen geloof ook niet kunnen bewijzen.
|
Ze rent vanzelf wel keer weg met haar staart tussen haar benen :z
Citaat:
|
Hou eens op mijn favo topic te uppen? :[
|
Citaat:
Ik vind het jammer dat jullie zo negatief over christenen doen.. Want wat is er dan precies mis met christenen?? |
Citaat:
|
Citaat:
En dan nog, wou je zeggen dat de niet-christenen in die tijd alles goed deden?? |
Citaat:
En nee dat word nergens beweert, maar dit topic gaat over cristenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag ik jullie iets vragen??
Als julile niet in GOd geloven, hoe denken jullie dan dat de aarde is onstaan? |
Citaat:
|
ff één ding... het is een kans van 1 op 10000000 (en nog meer 00, weet niet hoeveel) dat er een aarde kan onstaan en dat die dan precies zo om de zon draait!! Die kans is wetenschappelijk te verwaarlozen!
|
Citaat:
|
ja, maar al had de aarde 3 cm verder van de zon afgestaan hadden we zo het heelal in gezweeft... wel heel toevallig hea...
|
Citaat:
Hoe verklaar je pluto, mars, mercurius, jupiter en de maan dan? Citaat:
|
Citaat:
|
Zowiezo hoe de neuk kom je bij die 3cm? Denk even na over mars die draait ook om de zon ookal is die nog 1.5x zover weg van de zon.
|
dat heeft te maken met het gewicht!! en de snelheid waarmee ze om de zondraaien!
|
En jij hebt uiteraad een tabel met gewicht en snelheid + afstand :)
|
ja, en als we iets harder hadden gedraait op dezelfde afstand van de zon, dan hadden we niet meer op deze plek van de zon gezeten!
|
Laat maar zien dat tabelletje en/of links van waar je dit vandaan hebt want klinkt heel vaag.
Maar aan de andere kant kan het ook best wel. Je kan wel zeggen dat het wel heeeel toevallig is, maar aan de andere kant er zijn weet ik veel hoeveel planeten het is al zovaak goed gegaan. |
Het is een kans van 1 op een heleboel dat het op precies de goede afstand van de zon met de goede snelheid is.. Dus het zou wel heel toevallig zijn al zou het met al die planeten goed zou zijn gegaan!
|
Citaat:
|
die moet ik dan ff keertje inscannen... Heb hem in mijn anw-boek staan!
|
En vertel me dan meteen even waarom er een verschil van 80jaar in omlooptijd tussen Uranus en Neptunus ookal zit er bar weinig verschil in formaat en massa.
|
Yaaaaaaaay feiten gebruiken om gelovigen te kleineren. Ben trots!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom vertel mij, WAAROM zijn er nog steeds mensen die een stom boek vol prehistorisch achterhaald gelul en 2000 jaar lange verdraaide verzinsels van gestoorde mensen uit de oudheid geloven als er steeds meer bewijzen tegen komen?!?!?
(lees: achterhaald) En ja, sandraatje, het is PUUR FUCKING TOEVAL dat wij hier met zn allen bestaan en een paar van ons 5-6 miljard achter de PC zitten en hier op een forum discussieren over wat een groep van die 5-6 miljard heeft verzonnen toen er nog geen verklaringen waren voor een boel verschijnselen maar wat nu allang achterhaal is. (lange zinnen? pech, leer lezen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was dan ook in een psychopatische bui:z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk geweldig! met jou kan ik wel praten!
|
met mij ook, zodra je enig historisch of wetenschappelijk bewijs hebt dat jouw geloof waar is.8)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.