![]() |
Technische Natuurkunde.
(Dit is maar een van de onderdelen die wij bij Optica behandeld krijgen he? En optica is dan weer een klein deel van de hele opleiding, tenminste in het eerste jaar.. De komende jaren kan ik mij gaan specializeren) |
Citaat:
OT: Eindelijk eens iemand waarmee ik een discussie kan houden zonder dat 'ie reageert alsof 'ie aan het menstrueren is. :Y) |
En mijn kat is heel schattig in slaap gevallen.
|
Morgen op vakantie :d
|
Citaat:
:* |
wortel gaa op vakantie !! :d
|
Ik ga overmorgen airsoften. :love:
Ofwel ik heb een hele dag om hier eerst chaos en wanorde te stichten. |
Citaat:
Citaat:
|
't was positief bedoelt hoor :p
wij vinden 't gewoon zo leuk voor jou. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat, het airsoften of chaos en wanorde stichten? :+
|
beide :P maar vooral airsoften...
|
Super trots zijn naja ja daar ben ik blij om ja...:D
|
Wat is dat dan..?
Paintball zonder paint ofzo? :P Met BB-guns? Met luchtbuksen? |
Citaat:
Alleen gaan die dingen oerend hard. |
Citaat:
Ik heb zelf een BB-gun thuis liggen, die dingen gaan idd hard :d vette dingen haha Waarom ga je dan niet paintballen? :P |
Citaat:
En denk aan dat BB-geweer, alleen gaan die dingen automatisch en op zijn minst 20x zo hard. Omdat airsoft veel toffer is dan paintball. 8) |
Citaat:
Hoe ver schieten die dingen dan? Mij lijkt paintball veel vetter :P haha Gaat harder en je kunt die plekken naderhand mooi zien zitten :3 |
Citaat:
Prijzig maar desalniettemin effectief. Dat weet jij niet want jij hebt namelijk nog nooit airsoft gedaan. |
Citaat:
Ik neem aan dat Airsoft ook op gas werken he? |
Citaat:
Onder andere, je hebt ook springs, maar die zijn kut. Ofwel, dingen met een veer. :+ |
Citaat:
En 500 meter is netjes, haal ik niet met mn bb-gun :P haha Alleen het lijkt mij sterk dat je op zo'n afstand nog steeds accuraat kunt schieten, de wind speelt een erg grote rol aangezien het zo'n klein bijna gewichtloos balletje is... Of is het binnen waar jij naartoe gaat? Maar klinkt zeker vet hoor :d schieten op elkaar is altijd vet haha |
Citaat:
True, true. Dat wordt 't ook zeker. Het enige wat ik serieus haat is inpakken. :{ |
Citaat:
En geduld is ook een schone zaak :P |
Ben net gaan wakeboarden en het water was uber glad :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Universiteit formulieren binnen, een dezer dagen invullen en opsturen en dan is mijn aanmelding klaar :7 |
Citaat:
|
Op vakantie in 3.2.1. heuj
|
Wij gaan op vakaaaaaantie, wij gaan op vakaaaantie. :love:
|
drachten was weer chill zoals altijd :d
|
Hey marlous
|
2-1.
'nuff said. |
Citaat:
|
want dan krijg je een natte poes.
Ooooh, marlous. |
Wendy is terug :love:
|
mijn vakantie kan niet meer stuk. :)
|
Voetbal kijken was leuk!
|
Ik ga naar No Boooorders. :love:
|
Lekker na de overwinning op brazilie kleren uitgedaan en met z'n 4 de jacuzzi in gegaan :d
|
Ik ben bruin :love:
|
Lekker geslapen :7
|
Citaat:
|
Eindelijk klaar met de GVSS selectie, hopen dat ik door ben!:D
|
Citaat:
Dat is de eerste keuring bij de KLM of niet? Is het resultaat bij de KLM ook levenslang? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.