![]() |
Gezwommen.
Ik hou van zwemmen. |
Ik heb kaartjes voor mumford and sons!!!!!!!!!!!! :love:
|
Het gaat gewoon heel goed samen! :love:
|
jesse is lieff ;D
|
Wat leuk! :D
Ramon ook! :love: |
niet zoooooo lief gwn lief oke wacht morgen mf die kan ik nouniet foinden
hehe weetje geil chocola :d mn chips is verdwebebb |
En tineke is een beetje zatjes :d
|
mijn werk was gwn de beste plek om te zijn vandaag haha chill :d
|
gisteren om een uur of 2 snachts bij 2 meisjes in de tuin gaan zwemmen :P was echt heel gezellig tot die ouders wakker werden....
|
prachtige nacht :love:
|
Skypend een singalong houden met mensen uit Amerika, Denemarken, Polen en Turkije terwijl iemand een film streamt is fucking tof.
|
Straks finaleeeee :love:
|
gisteren heerlijk nat laten regenen midden in de nacht door de stad gerend met jesse, mooie verhalen, warmte, bliksem en helemaal doorweekt haha :d ik hou van leven :love:
|
ik leef op wolkjes ;D
|
Heerlijk weekend gehad :love:
|
Bijna jarig vind ik xD
|
bijna weer bij haar :love:
|
bijna op vakantie, bijna jarig! :d
|
Citaat:
dan hoef ik dat niet meer te doen, ben nogal vergeetachtig |:( |
Morgen naar Floor en donderdag komt Sharon slapen. :d
|
Het was leukleuk in Eindhoven:love::love:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik weet dat het een retorische vraag was schat. |
Oelala date in eindhoven?
|
Zoiets
|
5 dagen partyhardy, yeah(h)
|
hehe ik kan gwn niet boos op hem zijn:$ veel te lief :d overmorgen op vakantie! Vet zin in ;D
|
Er kriebeld iets:rolleyes:
|
Citaat:
OT: pizza eten voor het werk en na het werk hem eindelijk weer zien! :love: |
Citaat:
|
Haha, ik heb zojuist een briljant (en best lang) gesprek gehad met iemand die mij niet moet :+
Ik zie haar over twee weken op vakantie, even wat aan haar vragen dan.. Nog nooit meegemaakt dit! hahaha Ik heb haar zelfs een drankje aangeboden, maar die wilde ze om de een of andere reden niet.:z En het mooie is nog.. Ik spreek haar haast nooit! Dus ik vraag mij echt af waarop ze dit basseerd haha |
Grapjas.
|
Mijn reactie op WBC staat op camera. En wat was het sick. Goddamn.
|
extrema outdoor was echt fors.XD
|
hahaha net een prachtig gesprek moet zoetje gehad, ging echt nergens over:z
Echt een kwartier iets zitten afspreken hoewel het al in de eerste minuut duidelijk was wat we gingen doen:+ en dan overdrijf ik niet :P |
Citaat:
|
Citaat:
het moest zijn "Met zoetje" The rest you can figure out yourself :z |
Het duurde even...
Maar ik heb net 1.5TB geformatteerd en windows opnieuw geinstalleerd! Eindelijk doet internet het weer op mn oude PC hahaha En hij is weer sneller En ik krijg niet om de dag systeem-herstel En ik hoef hem niet 5x achter elkaar opnieuw op te starten voordat hij het fatsoenlijk doet. Wat een ruimte op het beeldscherm moet ik zeggen! Ben gewend aan een 17" macbook :P Nu nog bedenken wat ik ermee moet gaan doen o.o Heb er een jaar lang amper iets mee gedaan.. haha Ja okay, een half jaar.. |
ik voel me mooii :$ mn haar wil vet goed krulllen ;D tis echt heerlijk even vakantie, vanaf de eerste dag al chille mensen. En nog 5 dagen!! :d
|
Mandy says hiiii from Italy :P
|
hij komt morgen weer even langs!! :d
|
Citaat:
Nja morgen mooi tennisracket voor d'r halen:) ze wilde perse een roze lol |
M'n huisje in Amsterdam is geniaal :love:
|
Wanneer kun je erin? :d:d
Welke kleur heeft je kamer? |
Vanaf afgelopen maandag kan ik er in. 13 augustus ga ik er echt wonen. Nu nog af en toe een paar daagjes er heen. Eehm, wit? :+
|
Citaat:
haha :P nja je hoort zo best vaak dat een kamer felle kleuren hebben voor de wanden^^ Meestal bij meiden :P |
Citaat:
|
Liefde voor mijn Blackberry Bold 9700!
|
Vanmorgen iPad gehaald! :d:d:d
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.