![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Voor agenda, mail en notities is het ook wel fijn. Stuk overzichtelijker dan een iPhone. Vooral voor de agenda.. Hij synct gewoon met alle apparaten die we hebben, dus ipv zo'n papieren ding kun je het nu op de iPad invoeren en dan heeft gelijk iedereen hem! Waar je ook bent... En verder is het wel een chill ding voor d'rbij. Vrienden van ons hadden er eentje in Amerika gekocht en er zijn echt wel een aantal leuke apps voor! |
Citaat:
Als jij iets toevoegd in je agenda op je mobiel als je bv in de trein zit, kan iemand anders die bv op zijn bootje aan het varen is op een meer, dan vervolgens synct dan ook op zijn laptop of telefoon zien wat jij hebt toegevoegd? |
Ah okay das wel nice dan ^^
Maar toch, mij praat je niet van apple af haha O-) Verder gebruik ik de iPad ook alleen maar voor de hebbe. Voor mn pa is het echt een mooi ding voor de verkoop, zonder meer. (hij heeft m ook gekocht, vond ik toevallig niet erg:P) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha itunes :')
|
Ab Normaal op TV!! :D
te leuk fout |
Citaat:
OT: Aperture is een fucking relaxed app! :d |
Ab Normaal grapje:
"waarom zit een doof dom blondje op een krant?" :D |
Omdat ze naar de Slowchat moet?
|
omdat ze kan liplezen! :')
neu, ik word hier blij van :Y) |
Citaat:
wat een kutgrap xD Maar ik ga slapen want ik moet morgen "fit" om 8 uur werken. |
yeahh op stap in valkenburg haha hoe chill :d allemaal gratis drankjes van ene leuke barman :$
|
Heette hij Henkus?
|
Citaat:
Koop nog een iPad. |
Citaat:
http://funmeme.com/image.axd?picture=The-Real-iPad.jpg |
Citaat:
Citaat:
|
Tot 6 uur gewoon niks doen!:)
|
met kubota en een vrees de tuin door gevreest
|
Vandaag de meest chagrijnige en geirriteerde klant in 2 jaar tijd gehad! :d
Volgende keer ga ik hem eens opfokken, wil die blik op z'n gezicht wel eens zien. En nu BBQ/Gezelligheidsdingetje :P Ciao |
morgen weer op stap en na 12u mijn verjaardag vieren :$
|
Thuis.
|
deeeeegbal :d hahahah mooi man ik had je gemist.! Goed begin van mijn verjaardag opstap in ahoy :$ en leuke jongen.
|
Gefeliciteerd! :d
OT: Zometeen weer een frikandelbroodje. :love: |
Jariiiiiiiiiiiiiiiiiiig :love:
|
Jij? Gefeliciteerd!
|
wortel feli
en ot: eindelijk weer thuis en gerustgesteld want in augustus komt hij langs! :love: |
Shaggy makes my day!!
:d:d:d wasnt me |
vriendin gebeld ff bijgepraat in drie kwartier, hallo telefoonrekening :p en andere vriend kwam ik net tegen was chill fijn om thuis te zijn :) morgen lekker op stap in lwd. heerlijk!
|
holland's got talent is lachen. :d
|
Citaat:
En dat vrouwke kon goed opera zingen. Voor de rest heb ik niet veel meegekregen :P |
Thuis.
|
hahaaa kwor hyper en blij van werken waren alle dagen maar zoals vandaag :d
|
Keb een lekkere smoothie gemaakt! :d
|
Citaat:
|
Amazinggg! :d:d:d:d
Hmmmmmmmmm :z Dreaming away.. |
que?
|
Nutin'..
Hmkay a girl:P |
Citaat:
ot: chill opstap en nog kadootjes gekregeen vt mooie shirtje :d van mij vrienditjje ennog iedereen lief haha draaieri godlstrike :P |
Waterskiën was vet en ik was er nog steeds goed in. :d Jeeej
|
Kermis! :love:
|
mn wodka-cola smaakt lekker
vraag me alleen af of ik om 6.00 nog lekker wakker word :Y) |
20 augustus!! :$
|
Citaat:
Nooit met wodka geprobeert.. Ik pak altijd whisky. Wat is het verschil in smaak precies? |
Citaat:
wodka = wodka, whisky = whisky, verschil in smaak.. tzijn 2 verschillende dranken, dus ook als ze gemixt zijn. persoonlijk hou ik niet zo van baco, wel van wodka-cola ;) |
Haha okay :P
Ik zal het eens op vakantie proberen deze week! Morgen ga ik met het vliegtuig richting Spanjeee :d:d En vanavond met een stel meiden film kijken :$ |
Volgend weekend ga ik free running doen!!
jeej :d |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.