![]() |
Citaat:
Daarvoor hebben ze kasten gecreëerd. |
Deze week 4 proefwerken en een verslag.
|
Citaat:
|
* op
|
* in
Vroeg of laat zul je er toch een keer uit moeten komen. |
:(
|
blackberry storing dag 2 :no:
|
ah gut
|
blackberry :')
|
Daar gaat m'n social life :+
|
whatsapp
|
ja, dat doet het dus ook niet :+
|
blackberry messenger?
windows live messenger? yahoo messenger? ebuddy messenger? |
niks niet :no: Alleen op m'n laptop!
|
tijd voor een tablet?
|
werk werk werk..
|
Oh, en wat is het NL's elftal weer waanzinnig kut bezig zeg. Ik ben voor schotland :yes:
|
3-2 joepiedepoepie :+
|
Sowieso vind ik dat ze er gewoon een rugbyteam neer moeten zetten :yes:
Het WK rugby is m'n favo programma op het moment :love: |
Citaat:
Voor mezelf: ik heb van de week op werk een waterleiding verrot gereden in de winkel. Sooooo much fun. |
:')
|
de hele dag emballage gedaan en "drinkyoghurt" moet vullen.. gadverdamme.
|
regen.
ik haat regen. |
maar regen is fijn :o
|
voor even.
en het getik op mn ruiten is best gezellig. maar niet weken achterelkaar. en erdoor heen moeten fietsen is ook niet tof ( nu weet ik weer waarom ik in eerste instantie geen auto wilde delen) |
wss regent het daar meer dan hier dan.. :P
|
Iemand moet de lul zijn. Hier toch 90% van de tijd droog.
|
Heb vandaag het nog niet droog gezien
|
Ik snap niet waarom ik nog op school zit, kutschool. FUCK IT :)
|
die :) versterkt je boodschap echt
|
:)
|
:thumbsup:
|
schijnt de zon weer es een keer is het nog niet goed?
wakker door een verschrikkelijk lawaai, ze zijn weer aan het vliegen. |
Werken tot 6 uur.
Doei zonneschijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat heb je hè, met een vliegveld in de buurt
|
maar wat ik dan nog erger vind eigenlijk zijn die spotters die dan de hele dag langs de weg staan met hun cameras :P
|
Haha dat begrijp ik wel. Al vind ik het wel hilarisch om van die 40 jarige mannetjes daar te zien die duidelijk zitten te dromen om ooit in een tweede leven ook piloot te worden.
|
Citaat:
Misschien zijn ze ooit wel afgekeurd op de een of andere manier terwijl het hun grootste droom was. Zoals jij ook de opleiding nu doet. |
Gisteren opstap weer meer geld uitgegeven dan de bedoeling was :(
|
Citaat:
|
Shit man.
Ik zit met een writersblock dinges. Ik moet een project maken over bouwmarkten. het gegeven is vrij simpel: probleemstelling -> oplossing. Punt is dat ik niet zo gauw iets kan vinden waarvan ik denk dat het een probleem moet zijn zo groot, waarover ik dus een project kan maken. |
Ik heb m'n knieën weer overbelast plus een ontsteking plus slijtage aan het kraakbeen. Advies; rust houden. Terwijl ik alleen nog maar wedstrijden speel en verder geen reet uitvoer :+
|
@phist, de onpersoonlijke/ongezellige sfeer in een bouwmarkt.
|
Citaat:
Als je wilt, ga er eens dieper op in? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan wel klussen daar niet van :+ Maar al die apparaten en moeilijke woorden in bouwmarkten worden me teveel..
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom er niet vaak, en zou ook niet weten hoe het aan te moeten passen. Maar erg gezellig is het er niet. |
Vaak niet nee, en logistiek, zit wat in jongens!
|
Citaat:
Denk aan: - Leverbetrouwbaarheid - Opslag - Layout - Planning - Doorlooptijd - etc. Deze vraagstukken zijn op bijna alle bedrijven toepasselijk wat in de productie, distributie, etc zit. Daarnaast is er ook nog een hele rits andere dingen waar je je op zou kunnen richten. Denk aan: - Klanttevredenheid en -behoefte (huidige & potentiële klanten) - Concurrentieanalyse - Marktpotentie - Samenwerkingsverbanden - etc. En dan ben ik nog maar net begonnen. Wat houd je project precies in eigenlijk? Ben ik nu wel benieuwd naar. |
Het project is vrij breed. Marketing technisch aspect is iets wat vereist is.
En voor de rest: je hebt een probleem en je gaat daar een oplossing voor zoeken. Maar hier kan ik wel mee aan de gang denk ik! |
Post je 'm daarna ergens hier?
|
Citaat:
Ik heb wel nog een vraag, is dit bij een echt bedrijf? Want dan vraag ik mij wel sterk af waarom jij een opdrachtrichting voor het bedrijf gaat verzinnen en niet dat je met het bedrijf in gesprek gaat om erachter te komen welke oorzaken en hoofdoorzaak achter dat probleem zit. Welke studie doe je? |
kut telefoon!
|
het is morgen maandag ;(
|
akkefietje met mn baas loopt uit de hand.....
|
Explain..
|
Nou
ik ben zojuist ontslagen :') |
oh!:') dat is minder, hoe dat dan>?
|
Citaat:
|
z'n dochter geneukt?
|
Lang verhaal
kwam in ieder geval erop neer dat ik het ergens niet mee eens was en de kleine lettertjes in het contract mij gelijk gaven en daar wastie niet blij mee |
Maar de kleine lettertjes van een vast of tijdelijk contract? Want je mag toch niet zomaar ontslagen worden?
|
oproepkracht-contract;
Citaat:
|
Als taxichauffeurding?
|
privé-chauffeur schat :)
nee, had een tijdelijke baan als TNT-koerier, maar start per maandag bij nieuw werk, omdat dat werk niet goed betaalde + secundaire arbeidsvoorwaarden waren ruk, dus ik wou gewoon per maandag weggaan, de opzegtermijn kon mij gestolen worden, alleen daar kwam een redelijk conflict mee.. magoed, nu heb ik even een weekje vakantie, ook best chill :d |
Citaat:
|
Citaat:
Geen zin in gedoe -> daar is de deur. |
Wat voor werk ga je nu doen dan?
|
mn duimnagel is een stuk losgeweekt. irritant
|
Citaat:
leuke is dat ze gigantisch begonnen te miepen over mijn opzegtermijn van 4 weken, maar die negeren zij nu ook :') Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar vind het wel mooi zo :) |
Ah kut, het regent.
|
Citaat:
|
Goed dan! :+
|
ah gut
knulleke toch |
Heb ik ook heeeel vaak!
|
|
skittles zijn op..
|
Ontwenningsverschijnselen zijn niet lekker.
|
Heb ik vanmiddag mijn haar gewassen en fiets ik doodleuk naar de kapper om het te laten knippen, is 'ie dicht. :'(
|
|
en ik stuurde mijn pinguin naar de bakker,
en toen was de bakker dicht! |
Net m'n examen bij het CBR gehad. Ben bang dat ik hard aan het falen ben, nu maar weer leren voor morgen.. :(
|
Citaat:
komt een gabber bij de slager zegt de slager; 'gehakt zeker?' :') |
|
ik stress om niks?! wat ik ook doe het gaat maar niet weg weet iemand hoe ik me moet ontspannen !!
|
InDerDaad!
|
Het is lekker weer buiten :{
|
10 hoofdstukken over de ethica van aristoteles leren en er meditatio's over schrijven is geen pretje en echt dodelijk saai. :'(
En ik heb geen snoepjes voor bij het leren! |
oh, en met mijn strakke planning moet ik al die hoofdstukken vandaag leren want morgenochtend om 8.30! uur heb ik dat tentamen :no:
|
Citaat:
|
Wil je morgen dan ook 2 meditatio's voor mij schrijven op m'n tentamen? :+
|
WTF zijn meditatio's? Mediteren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kut kut kut kut! Heb ik weer!
|
Was je 'm kwijt?
|
dr kind? :')
|
"Heb je al geleerd voor de toets?"
"Welke toets?" |
Vreetbui :no:
|
Bijna ongesteld?:')
|
nog niet eens :+
|
Citaat:
|
Morgen proefwerk economie. Verschikkelijke stof.
|
economie..
nic/pic = ric ofzo :+ |
Hoezo weet jij iets van indexcijfers? :')
|
Citaat:
|
Van sommige meiden is het gewoon zo jammer dat ze aangekomen zijn :'(
|
Ik leen nooit meer iets! Nooit!
|
ik krijg nog geld van je
|
Mocht je willen:)
|
moe misselijk brak zere voeten hoofd alles! Alles! Bleehhhh
|
Ik ben recht aan het leren.
Ik las de eerste zin van het Voorwoord, als volgt: "Recht is boeiend, interessant en niet vervelend" Ik ben recht niet meer aan het leren. 600 pagina's recht zijn namelijk Niet boeiend, saai en wél vervelend. |
Ik ben ook recht aan het leren. Gelukkig heb ik een samenvatting van 12 pagina's in plaats van 600 :9
|
Een patricia paay die in spuiten en slikken lekker loopt te vertellen hoe ze seks heeft is eigenlijk gewoon ranzig. :no:
|
die hele paay is ook ranzig :')
|
De eerste zin uit het boek van Recht.
Volgens mij hebben ze het niet helemaal begrepen. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...48083136_n.jpg Wacht.. Dit heb ik al gepost. :+ |
arme jij :+
|
Gelukkig heeft de docente allemaal sheets gemaakt waar je wel een redelijke samenvatting uit kunt halen. Helaas staan daar allemaal afgekorte termen in die je vervolgens alsnog mag gaan opzoeken in het register / internet. Ik ben overigens nog steeds niet aan recht begonnen. Ik ben nu eerst nog even statistiek en M&O aan het leren, dat heb ik namelijk ook morgen. :+ |
Ben ik blij dat ik recht vorig jaar al heb gehad zeg :+
|
Ik heb donderdag m'n toets van recht :no:
|
Citaat:
En de volgende periode alweer. :z |
Oh ja.. En wie wil Bedrijfsinformatiesystemen, Probleemaanpak en Projectmanagement voor mij leren? Dat heb ik namelijk ook nog, aankomende donderdag. :+ Moet je trouwens ook even het boek van bedrijfsinformatiesystemen aanschaffen, dat heb ik namelijk nog niet.
|
Deal. Wil jij dan psychologische stromingen voor mij leren? *)
|
Citaat:
Wait shut?! Ja. :7 |
Ik heb of ga al m'n toetsen deze tentamenweken verkloot/verkloten.
Ik zit al een paar dagen met recht te worstelen en het is gewoon niet leuk :no: |
Citaat:
|
Fucking hersenloos. yeahp.
|
oef, die cover in 2 dagen bouwen is toch wat moeilijker dan ik dacht.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.backfencepub.com/TANGENT_...curve_line.jpg Figuur 1: Rechte lijnen Een student maakt de volgende twee stellingen: I. Lijn A-B is recht II. Lijn C-D is recht Kies het goede antwoord: A: I is juist, II is onjuist. B: I is onjuist, II is juist. C: I en II zijn juist. D: I en II zijn onjuist. |
Citaat:
En ik gebruik de term "recht" omdat Ash mijn vraag over het vak Recht niet kon beantwoorden omdat ze andere onderdelen van Recht moet studeren. |
Citaat:
|
Het was deze keer alleen bedoeld om Ash een beetje te plagen met Recht. :+
|
Citaat:
Ik heb sociaal recht, en de vraag die jij stelde komt daar niet in voor. |
hmm.. stond ik op het punt om m'n laatste solo vlucht te doen. Over Schiphol heen knallen, gaat het niet door omdat de wind opstak en over de school limieten heen ging.. :(
Maar goed, weeekekekeeeeeendd! |
Citaat:
Hoeveel kts? |
Optyfen smartass.
|
Spierpijn, zo werken en toetsweek. :(
|
Citaat:
Ik ben gewoon benieuwd, aangezien dat ongetwijfeld anders ligt dan bij een zweefvliegtuig. |
Toetsweek. :{
|
Morgen middagje ziekenhuis.. Laat ik daar nu net geen zin in hebben.
|
Heb jij ooit wel geluk?
|
Citaat:
|
Ik ben sociaal incapabel geworden :(
|
Citaat:
|
En dan ben je brak op je verjaardag. :+
Kutje, want we gaan vanavond naar zo'n wok ding met onbeperkt eten maar ik ben misselijk. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom delete je mijn posts Henkus?
|
bijna iemand onder de auto vandaag.
kut mist :{ |
Ik heb het niet zo met oncomfortabele stoelen :'D.
|
Grensrechters :no:
|
Kutknieën, de pijn wordt gewoon alleen maar erger :no:
|
Die fransen hebben een overwinningsfeestje nu
|
|
voor deze ene keer zal ik geen anti-Ajax opmerking maken.
sterkte met je club bro :aai: |
Dankje!
Vieze portugezen |
op het EK pakken we ze terug :yes:
|
Last van mijn nek 8|.
|
Ik kreeg maar 390 euro van mijn werk, onverwachts.
Had gerust meer kunnen zijn. |:( Loljoke.:d |
jij trakteert in de kroeg :Y)
|
4 telefoontjes gemiddeld per uur vandaag
was weer fijn |
Alweer de hele dag lopen turven om een logistiek analyse-model statistisch te verantwoorden..
Ik kwam er vandaag ook achter dat twee van de dagen niet representatief waren, wordt je ook blij van. |
wordt wel van alle ontwerpen gezegd wat er slecht aan is, maar niet hoe we het kunnen verbeteren..
|
Pfff, een vakantie vinden voor 10 personen is een ramp!
|
das alleen maar als ze ook nog alle 10 inspraak hebben anders valt dat reuze mee :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd, wat leuk voor je! Waarom zei je niet gewoon dat je zwanger was?
Oke, tijd om meer te gaan sporten! Bah wat een vervelende dag en morgen beloofd even vervelend te worden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2x6 = 10+jij die breeduit kan liggen?
|
Citaat:
Dan 2x 5 als je dat kan vinden? |
Schoolzaken..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De cameraploeg krijgt gewoon een eigen appartement :9
|
Word jij de nieuwe Little Princess Wendy? :+
|
Ik ga voor sterretje :9
|
DJ Wanniej :9
|
go esteban!
|
Wanniej gaat voor het sterretje :o
|
-proestbui bij een bepaald mentaal plaatje rond Wendy, Sterretje, Phisto, en het fenomeen Poltergeist :+-
|
Citaat:
kutsupporter |
Citaat:
|
Wat moeten we doen dan?
|
Dat ligt aan TD's mentale plaatje :+
|
dan weet je zelf wel welke richting je op moet denken niet? :+
|
Je telefoon vergeten uit te doen waardoor je wakker gesmst bent...
|
Volgens de orthopeed ben ik een grensgeval voor een operatie aan m'n knieën, en ben ik doorverwezen naar een andere dude.
Als ik dan niet geopereerd ga worden dan ben ik niet blij :no: |
geen operatie = nooit meer voetbal?
|
Yes, en nooit meer in de horeca werken en nooit meer trappen lopen en nooit meer tegen de wind in fietsen en nooit meer een andere sport beoefenen.
|
Maar wel lekker in een rolstoel zitten, invalide plekken mogen gebruiken, op mensen hun rug gedragen kunnen/mogen worden. Voorrang krijgen in Walibi Flevoland, speciale zwemuren voor gehandicapten, mooie plaatsen bij Ajax waar je zo het veld op kan lopen, correctie rijden.
Voor een man ook nog wel wat voordelen wat betreft ideale hoogte... scheelt jou ook weer op je knieën zitten. Veel voordelen joh ;) Maar serieus, ik hoop dat je geopereerd wordt :+ |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.