![]() |
ik vond op google:
"Ladies Not Hoes" denk niet dat t klopt :') |
of..
like no-one heard.. of ik pas, kut google kga slapen |
Good idea..
What you came up with wasn't really like.. Bright. To say the least. Ja sorry, ik ben in een kut-mood -_- Night night |
I found it!
het is L eN (als in &) H; Love & Hugs |
Was ik ook al tegen gekomen..
Klopt totaal niet met de context ;) Lees de quotes die ik neergezet heb maar eens.. (zijn die schuin gedrukte stukken) Puh.. Waarom maak ik er ook zo'n gedoe van, terwijl ik het haar morgen gewoon kan vragen.. Waarschijnlijk gewoon om even ergens anders te zijn met mn gedachten:P |
klopt
dan klinkt la ma hangen een stuk logischer anyway, ben nu echt slapen, laat t nog ff weten. adios |
Aye is goed
Night night. |
Lol, met dat soort gelul snap ik dat ze geen zin in je heeft. xd
|
Rephrase yourself when you sobered up :z
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oleeee
Vandaag heel de dag leren voor de luchtmacht! |
Ik denk dat ze het zelf bedacht heeft, want zelfs mijn straat taal buddies wisten het niet. :+
Zeg je wel even wat het was? |
lmao :z
Ja ze is niet online >_> Zij heeft echt zooooveel problemen aan d'r hoofd.. Wil je niet weten :P Dus ik denk dat ze daarom maar niet online is vandaag ofzo.. Bij het kleinste ding wat er gebeurt is het altijd al weer raak bij haar -.- Maar ze is wel een goede vriendin enzo en aardig:P Mja.. |
Achja.
Ze moet gewoon niet d'r eigen afkortingen gaan verzinnen. :+ |
Agreed.
|
Of jij bent verliefd.
|
Haha:P
Niet op haar XD |
pff, zaterdag met stappen ging er één of andere australische stand up comedian met ons mee.. maar nu weet ik z'n naam niet meer :+ Hij had vrijdagavond opgetreden voor minstens 500 man ofzo.
Iemand bekend met australische stand up comedians? |
kylie minogue?
|
ooh, een gozer :+
|
dat zeg ik, kylie minogue.
|
nietes, want die had ik wel herkent.
|
dan was het crocodile dundee :+
|
Citaat:
|
weet je een naam? :+
|
zou het kunnen opzoeken, maar het is al een jaar geleden.
|
oh, laat dan maar :+
Dan blijft het bij een mooie herinnering :love: Oooh, en jongens jullie mogen me feliciteren. Want ik heb een relatie! :yes: |
yes, eindelijk niet meer dat fake geile gepraat van je hier op het forum.
Opbokken dan maar?:) |
met hoeveel personen tegelijk ash?
|
Citaat:
|
Ahhhh wat lievvvvv :*
|
Ben ik de enige die hier om moet lachen?
ash + relatie.. das net zoiets als dat SYoung een pc met Windows koopt of Wortelbrood die homo's negeert etc etc |
of TD die een jaar geen infractions ontvangt :yes:
|
of chitesel zonder ezel uahahahahahah
-_- |
1 woord;
Droogkloot. |
Mensen, ik ben slapen.
Night :* En ik ga morgen lekker met muts op en snowboardjas naar school. Lekker warm. |
mac goes into sleep mode again? :+
|
Yeah actually, it does..
Ik klap m gewoon dicht, is morgenvroeg makkelijker. Hoef ik hem alleen maar open te klappen. Is bij mijzelf wel een ander verhaal, ik heb een half uur nodig om mn bed uit te komen (literally) |
be like me.
tell sleep to gtfo. |
dat probeer ik te doen,
maar toch blijft het een koning. |
Citaat:
Wacht, waar had ik 't ook alweer over? |
Amnesia?
Wie is Amnesia? |
http://www.buysalvia.net/imagessalvi...ia%20hypro.jpg
Dat is Amnesia. |
Dusss.. Ik heb net een half uur besteed aan het uitzoeken van de Engelse benamingen voor sprinkhaan en hun Nederlandse equivalenten.
Locust - (Trek)sprinkhaan Grasshopper - Sprinkhaan (Praying) Mantis -Bidsprinkhaan Like a G6 |
Ik kende alleen Grasshopper.
Maar bedankt voor die andere twee. Mocht ik ze ooit nog nodig hebben, dan scheelt me dat toch weer een half uur. :+ |
Oleeee
Ik ben aangekomen in het Hotel! :) Kontakt der Kontinenten.. Morgenvroeg de GVSS! :d |
Zou het trouwens mijn prestatievermogen omhoog brengen als ik voordat ik de keuring ga doen een blikje energydrink naar binnen giet? :z
Zegmaar niet direct ervoor.. maar een tijdje daarvoor al zodat die taurine/caffeine stuff al in mn bloed zit :o |
Wat wil je nu horen? 1 zo'n blikje boeit echt niet,
Ik dronk zelf een kopje thee, met 30 graden buiten, terwijl ik in volledig pak daar zat:') Door de thee wordt je gewoon wat rustiger en thee heeft geen grote kans om verkeerd op je maag te vallen als je nerveus bent. |
Kauwgom. ;)
|
Citaat:
get a life nou zit je klaarblijkelijk in het hotel.. en dan nog steeds opt forum komen oh wow.. ik vind apple-mensen al apart.. maar jij..._0_ |
@Balletje
.....? Ik heb hier gewoon Wifi? Problemen dat ik een internetpagina open heb staan...? Alsof dat het enige is :P Ik heb soms ook wel even graag een pauze tussen het leren door. Mja, doe maar lekker minachtend ;) Ben je goed in :) Zolang je jezelf er maar beter van voelt he @Chit Hey das ook wel een idee ja :) |
I prefer Baloe
met je floris-schoenen :z wie kaatst.. |
Wow creepy..
Jij onthoud welke schoenen ik draag? :s En serieus, ik heb nog nooit schoenen gehad die zo fijn zaten. Bij verre na niet. Verder mag je vinden wat je wilt.. Maar ik ben geen kakker Jij kaatst. En wie kaatst, krijgt de bal terug. Daarom kaats ik niet. |
je hapt wel lekker :aai:
|
Voel je je nu opeens warm? (lees: opgewonden)
Nog steeds creepy dat jij onthoud welke schoenen ik draag. |
Niet iedere apple nerd draagt Floris v. Bommel, apple guys zijn meer van de AllStars.
Leer je nu nog, beter ga je lekker tv kijken. Hoofd leeg maken, hup hup. Slapen jij! |
hello from arnhem :d
|
Wanneer gaan jij en baloetje daten dan?
|
hey mn nichtje / vriendin heeft een vriendje, en hij is binnenkort jarig..
Ze weet alleen niet wat ze voor m moet kopen:P Een luchtje niet (die heeft ie al genoeg) verder kwam er nog massage olie naar voren.. Kan opzich toch wel? Maar hebben jullie miss nog voorstellen wat leuk is voor een meisje om aan haar vriend te geven??? Morgen gaan we miss even dorp in om eens ergens naar te kijken & weer bij te praten |
spannende lingerie werkt voor alle leeftijden.
hoe oud was ze ook weer zei je? :+ |
16 dacht ik :P
Wordt wat als ik met haar zo'n lingerie winkel inga :z |
then you know what to do :+
|
Leuke spulletjes kopen en uitproberen :z
Nee srsly, suggesties? XD |
hönkemoller? ( of hoe de neuk je het ook spelt) :+
|
aangezien je niet op me reageert in Klaagmuur,
wat betekent dat LNH nou? |
Leer Nou Hacken?
|
ja nee die fucking SYoung negeert me de hele tijd
kut apple-mensen altijd O-) |
No fucking idea baloe:P
hahaha Of ze negeert em Of ze draait om mn vragen heen Dus ik praat niet meer tegen dr.. want als ik dat ga doen dan maak ik dr toch alleen maar aan t huilen omdat ik t niet kan laten dr de grond in te boren. (ja sorry hoor.. doe ik zelf liever ook niet, maar ze heeft t nu even flink verneukt bij me.) Dus dat laat ik even rusten:P |
Dus...
WIE WIL ER EEN PILSKE |
ik ga pitten
amoi |
Ik volg de boel niet meer hier :z
Hoezo negeer ik jou balletje? Geef mij maar Jack. En waar blijven die suggesties voor een cadeautje nou? :( |
lego.
|
Nerd.
Ja. Nerd! :z Kom op dr moet toch wel iets leuks zijn:P |
geef een nerd.
nerd. |
Goons.
|
:z
|
in uiterste nood kan ze altijd nog zichzelf geven met een strik eromheen.
|
|
kudo's voor 4chan.
ik ga me aansluiten bij die DDOS denk ik :+ |
Zou ik vanavond naar D!CE gaan hier in Zeeland? :z Is zo'n 14+ feest hahahah
M'n neefje vroeg of ik daar heen kwam en een groep meiden :P Maar die zijn allemaal 15 ofzeu.. Net als de gemiddelde leeftijd daar.. Ik ben nog nooit naar zoiets geweest, dus ben van de ene kant wel benieuwd hoe zoiets is. Maar van de andere kant lijkt me er niet zoveel aan omdat alles daar zo jong is :') Help mij eens met kiezen lol |
ik ben maar niet gegaan :z
Weet iemand toevallig hoe je Stroh 80 moet drinken? XD Kwam ik net tegen in de kast lmao :') Volgens mij brand je heel je keel open:P |
kan me ook niet voorstellen dat mensen dat lekker zouden vinden en waar het goed voor is..
|
Citaat:
|
Ja ik heb geen idee? Ik heb nog nooit rum (al is dit officieel geen rum) op :P Laat staan Stroh 80
|
volgens mij is het zoiets dat het leukst is als het nog in de fles zit :p
|
Of gewoon in een klein borrelglaasje, of mengen. Ik zou geen shotje doen. :+
Ik heb een keertje 98% gehad. :+ |
^
Drink gewoon puur vergif zou ik zeggen :z Stroh 80 is wel een leuk alternatief voor Goldstrike :+ |
98% wat? dat kan gewoon helemaal niet :(
|
98% is van die gedenatureerde shit, moet je niet drinken.
|
Citaat:
Geen idee wat die andere 2% was. :+ |
zuurstof
|
Zondag hoogstwaarschijnlijk naar Eindhoven!:)
|
btw,
als je een traject abbo hebt van de ns, kan je dan elk ander treinkaartje buiten je traject met korting kopen?? |
Ik dacht het wel, want mijn neefje heeft dit ook.
Voor de zekerheid zal ik indien je nog geen antwoord hebt het morgen even navragen. :) |
Ja kan ik trouwens ook korting op mijn kaartjes krijgen zaterdag? als ik dan naar lelystad ga zegmaar..
Want ik heb zo'n OV gebeuren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet je het nog steeds weten? |
ja:+
|
Ja, en van maandag tot en met vrijdag vanaf 9.00, in het weekend de hele dag.
|
yay:D
|
Ik reis altijd met korting :+
|
Volgens arriva.nl rijden de bussen in Noordoost-brabant nog steeds niet :')
Zul je zien dat ze het morgen bijwerken en ik alsnog naar school moet.. Kut Arriva. |
Heb je iig nog een paar uur van de sneeuw kunnen genieten :')
Hoelaat was je thuis dan? lol |
Stroh 80
Arm uit de kom is wel kut ja :s Nog last van zeker? |
Nou, even wakker blijven tot 8:30, naar de Aldi om chocomel te halen en dan lekker snurken met chocomel.
Misschien ook even een traytje energy drink halen. Hm, dilemma. |
Chocomel liegt niet tegen me. :(
|
Nee ik sliep al :P
Ben nu lekker op school. Half uur vertraging met de bus :P Vind t wel mooi zo al die sneeuw op de weg! :) haha We hadden zelfs nog een bus ingehaald die een half uur eerder was vertrokken :P Ik vind t prima zo allemaal ^^ |
Jullie zijn allemaal mijn verjaardag vergeten. :'(
|
je staat er ook niet bij in de agenda :+
|
Is er bier aanwezig?
dan kom ik! |
heel friesland staat te springen om die elfstedentocht.. Wat hebben die mensen toch met schaatsen :P
|
Citaat:
Dit. :z |
jah en iedereen steeds maar dat ijs vegen zeker.. er zal wel weer een grappenmaker zijn die het ijs gaat mollen net als op het ijsselmeer. alleen als dat feestje na de vakantie is heb ik er nog wat aan, vrij van school namelijk.
|
Citaat:
/end sarcasm |
eerste moslim fundamentalisten aanslag in Nederland: het ijs van de elfstedentocht opblazen :+
|
als het niet tijdens de elfstedentocht is dan hoeft er nieteens iemand dood te gaan :P
|
Citaat:
|
...henkus mama...
|
Op welke leeftijd mag je eigenlijk op kamers gaan?
|
Maakt niet uit. Zolang je het maar kunt betalen, en de huisbaas/huisgenootjes je er in willen hebben.
|
Citaat:
Kwam dr ook net achter dat MBO geen stufi krijgt lol:P |
zoo.. 38 uur gewerkt in 3 dagen
Baloetje is moe |
Citaat:
|
Citaat:
Oh de ouders dan weer wel? haha |
92 toch? :P
|
Citaat:
Ik krijg ook geen motherfucking stufi....-_- |
Citaat:
|
Ik zei ook niet dat je ouders dat dan kregen :+
|
Alfred Bakker.
|
Citaat:
|
mja zoiets krijg ik ook volgend jaar alleen weet niet precies wat ik daarvan overhoud, niks denk ik :P
|
Citaat:
Dan kun je het net zogoed Cash naar de 3e wereldlanden sturen, waar het vervolgens door de rijke mensen wordt opgevangen en onderverdeeld. In beide gevallen schiet Nederland er niets mee op, en betalen de burgers maar braaf door. Gebruik het voor je studie, of spaar het dan tenminste? Je kunt een prima leventje leiden zonder die 90 euro p/m te spenderen. En ik impliceer hier niet, dat jij zo ook bent hoor Vlinder. :z Al sluit ik die kans niet uit :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tuurlijk niet het is toch logisch dat ik het geld dat ik zomaar krijg voor mn studie ook daaraan moet besteden en dat mn moeder dat niet meer gaat betalen.
|
Gefeliciteerd Dennie :3
|
==
|
mag je hier nog wel spammen??
|
dat gespam toch,
sjeminee 't zou verboden moete worden. |
Citaat:
|
spammen...
dat hebben we hier toch uitgevonden ooit? |
wat jij wil turku
|
nostalgie
|
fail inquisitie.
|
Citaat:
Hij's vandaag jarig. Niks wrong with me. |
Citaat:
|
o.o
Dat was een retorisch vraagteken. of hoe je dat ook moet verwoorden. srsly ik volg je nu echt niet. |
dat was de bedoeling :d
|
Right :z
|
jongens :love:
|
meisje :love:
|
hey :P
|
What's up? *)
|
iiiii haaaaad the time of my liiiifee :d and i've never felt this way before! :love:
you? |
Goden, niet wéér dat liedje :(
|
laat dr nu even verliefd zijn..binnen een paar dagen is t toch weer van;
'zucht, alle mannen zijn hetzelfde :[" |
I am to old for this shit.
|
Citaat:
maar alle mannen zijn inderdaad hetzelfde :P |
Citaat:
|
maar daarom wil je nog wel brommers kiek'n :+
|
Ik poets ze liever :9
|
Daar ging m'n kans op seks :'(
|
Ai ai ai
Wat nu? :o |
Nu maar m'n tarzan pakken.
|
Oe Oe Oe
En dan? :o |
Dan heb ik seks met mezelf :+
|
Grom Grom Grom
En webcamsex? :o |
Word op het moment aan gewerkt :9
|
Hot Hot Hot
Met wie? :o |
Je hebt dat hele topic over cyberseks gemist he :+
|
Ash, heb je onze camsessie nog opgenomen of wa
|
Citaat:
Cyberseks klinkt gewoon.. weird. Dus ik heb dr maar webcamseks van gemaakt. |
mogge
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:$
|
Gaat er hier iemand regelmatig uit in ehv...?
Kun je dan eens wat namen van goede kroegen noemen? :d |
Nope:)
Ot. Facebook is eigenlijk best geinig! |
Citaat:
Zoja moet je bij Wortel zijn. |
Kan iemand even de topic titel "Chitisel is jariggg!" veranderen naar "Chitesel is jariggg!"? :')
|
Citaat:
Yeaaahhh! :thumbsup: |
Chittie, lees jij ooit je VM's? :P
|
Nee?
|
mag ik nog vragen waarom chitisel?
|
Ja, mag zij nog vragen waarom chitisel?
oh ja, kijk er nu dan ook even naar :z |
Ik moet zaterdag werken vriend! Maar ik ga 7 maart beginnen, dus ik ga iets regelen dat ik daarvoor met je naar ais ga.
Wie gaat er nog meer mee? Vlinder? |
Maar ik ga zaterdag al >_>
Nja, dan maar 2x.. Kan ik de 2e keer beetje dingen bekijken daar:P Moet je de touristische route maar laten zien ofzo xd Mag je tegen die tijd al zelf passagiers meenemen als je zelf gaat vliegen? :3 |
Dat mag in april ofzo
|
Weet iemand hier of havervlokken en havermout veel in voedingswaarde verschillen?
Nee toch? :P Ik ga m'n voedingspatroon eens aanpassen. :7 Ik mag dan wel 5x per week workouts doen (3x training, 2x cardio), maar als je geen fatsoenlijk dieet volgt, dan hebben die workouts ook niet veel zin. |
nolife
|
Citaat:
|
Citaat:
Of moet ik van jou stoppen met workouts, snowboarden, skeeleren, zwemmen en tennis? |
hij doelt meer op je vraag denk ik :z
|
Nja, dat hij mij een nolifer noemt, omdat hij liever fastfood naar binnen stouwt dan granen.. Dan vraag ik mij af wat tegenwoordig nog wel een yeslifer is
Citaat:
Maak je daar maar geen zorgen over :+ |
Neuh, meer het 5 dagen per week sporten dan het granen eten.
|
Tja, als ik dat graag doe?
Er zijn zoveel meer mensen die 5 dagen per week zitten te gamen, dan die 5 dagen per week sporten. Dus dan mag ik bij deze die mensen nolifers noemen? Dan kan ik de helft van de jeugd volgens mij wel bestempelen met die tag. Of zijn die dan weer niet nolifers? |
dat je hier zo erg op ingaat en je er zo druk om maakt,
daarmee faal je al |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.