![]() |
nu is ze teleurgesteld als ze die operatie straks ook echt krijgt :+
|
haha, ja ik wil nu niet meer :+
|
wil je wel een koekje?
|
Altijd :+
|
-geeft-
|
TD, wat zou jij moeten met een post limiet van 10posts per 24uur? :') Die onzinnige geeft/schenkt/drinkt/neukt posts van jou.. :')
|
10 posts per 24 uur?
dat worden 10 kloon accounts op 10 verschillende proxies dan :') |
You see,
addict. |
beide handen liggen nog steeds open van valpartij 3e kerstnacht
|
Citaat:
|
You have the right to remain silent. Anything you say can and will be used against you in a court of law. You have the right to speak to an attorney, and to have an attorney present during any questioning. If you cannot afford a lawyer, one will be provided for you at government expense.
|
geil.
|
Citaat:
|
Sir, you can't afford him.
|
ik denk dat ik meer fondsen heb dan jij pauper :+
|
Dat mag je denken.. :')
|
vrijheid...:+
|
Ik ben bob.
|
De vriezer is ontdooid, want iemand heeft hem per ongeluk uitgezet.
|
ok mensen help ff
ik ben verre van een computergeek, wat een processor is weet ik nog wel, maar als je gaat zeggen ja je moet die of die hebben, weet ik er niks van af.. so.. mn laptop is sinds een week zwaar naar de tering. ik heb glasvezelinternet maar toch laad een youtube filmpje pas na 2.5 minuut. Ook een liedje op mn Itunes aanklikken duurt een paar seconden totdat ie aangaat en mn nederlands is ruk maar ik ben sjago door mn laptop. wie weet wat ik hiermee moet? |
Ik niet.
|
ja wat verwacht je nu precies van ons?
Makkelijkste rechttoerechtaan oplossing is gewoon alles wat je niet kwijt wilt te back-uppen, en dan even windows er opnieuw op te keilen. |
Citaat:
8) |
ik hoop voor je dat je bij je laptop toen je hem kocht een windows cd/dvd hebt gekregen :+
|
ja, okee, nee dat snap ik.. maar hoe haal je je windows eraf? of verwijdert ie m automatisch?
|
alle keren dat ik het heb gedaan heb ik ( bij het opstarten) gewoon de dvd in mn dvd station geknald, toen op de knop gedrukt van 'boot from disk'.
kom in je in een setup terecht. kies voor 'installeren' en niet voor 'repareren'. en doe dan gewoon netjes wat het onding zegt dat je moet doen. kan zijn dat ie om een serial vraagt, maar die heb je als het goed is bij je laptop/windows dvdtje gekregen. |
okee, dan moet t lukken,
thanks mate :) |
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij ligt dat schijfje wel ergens geen ideeeee waar, leuk als je net verhuisd bent :') |
Citaat:
Maar het is niet erg, want doordat de vriezer ontdooid was zijn nu alle smerige kliekjes weg en eten we vanavond spaghetti :$ OT; Broertje morgen jarig, dus kan niks vanavond ._. |
400GB films via USB kopiëren gaat traag, héél traag....
Waarom heeft niet gewoon alles FireWire tegenwoordig? |
RAMP RAMP RAMP!
Te weinig bier in huis! :o Hoe moet dat dadelijk tijdens de film?! |
Hier bier halen, ik ben over 2.20 uur jarig! :D
|
Citaat:
|
haha, ik kom eraan.
|
Anders pik je me op op Vliegbasis Volkel?
Mooie landingsbaan hebben ze daar. |
Niet altijd open voor GA dacht ik.
|
Wat is GA dan?
|
General Aviation ;)
|
Oh. Zo.
Ik weet zo nog wel een leuk verhaaltje.. Een tijdje geleden landde een zweefvlieger van buiten ZVC Volkel hier op de basis. Direct een paar jeeps van het leger erop af en hij mocht zijn actie eens gaan verantwoorden bij een aantal mensen. Die nacht heeft hij ook nog op de basis doorgebracht. :') |
jullie hebben een vliegertopic
|
http://www.bioskin.com/store/images/...la-brace-1.jpg
Ik krijg binnenkort twee van deze dingen en die mag ik, hoera, praktisch 24/7 dragen. |
Sexy.
|
Geil.
|
Presentaties voorbereiden is kut.
|
Blue Tuesday
|
"Oh jongens, jullie zijn er nu om te oefenen. Ehh ja, sorry, ehh... Toen we dit afspraken had ik het in mijn hoofd eigenlijk over woensdag... Hebben jullie lang gewacht?"
"Oh, maar anderhalf uur." |
school doet waardeloos
|
"ik haat je".
Goh meid, sluit maar achteraan aan in de rij :') |
Citaat:
|
if only..
|
Ik haat mensen die onbekend bellen en gaan lopen trollen. Of het nu 3 uur 'snachts is, of 'smiddags. De laatste die dit deed kwam er niet genadig vanaf.
|
zal het niet meer doen
|
Citaat:
|
Nee, helaas voor hem kwam ik erachter.
Toen ben ik even op bezoek gegaan. Je kan een hoop doen bij me, maar ga dan de confrontatie aan. Als ik langs moet komen dan is het eigenlijk al te laat. |
Hij belt op onbekend, hij trollt je, jij weet dat hij trollt, jij komt erachter wie het is, jij komt bij hem op bezoek, en toen?
|
waarom moet je iemand waarvan je weet dat die trollt serieus nemen? :')
troll is working.. |
Citaat:
|
Gezellig een kopje koffie gedronken?
|
surprise butt sex
|
Koppijn van hier tot Tokio.
Brak. Niet chill. |
Speciaal met z'n 8en in 2 auto's naar Groningen gereden voor KFC: hotwings op.
Terug in 058 even drankje doen, komen we bij de auto, wil niet starten: kapot. Volgende morgen vriendlief onder de douche: putje verstopt, hele overloop trap en woonkamer onder water. Pechvogels zijn we ook.. :+ |
Alles wat ik vandaag in handen heb gehad, heb ik kapot laten vallen.
|
Nu weet ik weer waarom ik mij aan het begin van deze periode weer had voorgenomen om alles van te voren te leren ipv op het laatste moment.
|
Al twee weken niet buiten geweest. Alleen om afgelopen week 1x. Naar school te gaan en om naar Amsterdam te gaan. Leren zuigt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fiets kapot ook dat nog
|
Vannacht 4 uur lang wakker in bed gelegen, om 5 uur eindelijk in slaap weten te vallen, om 7 uur ging de wekker, niet vooruit te branden, daarna als een gek moeten haasten om de bus te halen, vervolgens tentamen gemaakt.
Zo wil je de dag dus níet beginnen. |
Zometeen een CT Abdomen. Ben benieuwd, het zit nog steeds niet goed.
Als je van de buikpijn moet kotsen en daarvoor het park in moet lopen omdat het binnen anders tegen het plafond zit, gaat het niet echt. Zal wel weer opereren worden. :') |
ik kan niet meer op mn paypal account terwijl ik die morgen nodig heb en nu ben ik bier aan het drinken en kalmah aan het luisteren, maar paypal maakt dat blijkbaar geen fuck uit.
|
liggen ze nou alweer plat? :{
|
Nee, blijkbaar kun je tegenwoordig ook al te vaak een verkeerd wachtwoord invoeren. Nu doet 'ie het wel weer. Bitches.
|
Ik stond vandaag op en wat blijkt? Ik heb geen lenzenvloeistof meer! Dit is eigenlijk geen probleem maar ik moet werken tot 7 uur en dan zijn alle winkels al dicht! Dus vanavond met lenzen slapen en de dag erna met knalrode ogen weer werken achter de kassa bij de solarium studio.
Het is ook zooo druk hier door die Groupon deal van deze week! pffffff |
Pffffff
|
Citaat:
|
Het is zooo koud jongens - gleed vandaag uit op de fiets, dikke schaafwond :(
|
Bij al m'n lessen is 100 procent aanwezigheid vereist. Zo kan ik toch niet de student uithangen :no:
|
Maar dat betekend niet dat je 100% van je lessen aanwezig hoeft te zijn.
|
Echt wel - dit betekent dat je alle lessen aanwezig moet zijn :P
Succes ermee |
Citaat:
|
Citaat:
|
al m'n bier is bevroren ... FUCK
|
Citaat:
|
uit nadere inspectie bleek dat 2 van de 10 bier bevroren was en de rest niet .... wtf bavaria?
|
Citaat:
|
& W the F is met al die pipo's die hier al die shit posten?
|
Ouders zijn weer in gevecht over de alimentatie van mijn zusje. Daar ga ik me lekker niet mee bemoeien. :')
En mijn baas gedraagt zich geestelijk invalide en loopt als een ziek kamelenveulen door rul zand die een polio-prik vergeten is. Dan heb ik het nog niet eens over die kuttijden dat ik werk waardoor je ritme naar zijn grootje gaat. Verder denk ik dat het weer gewoon kut is, en carnaval een rare wending kreeg omdat die knul hier doodgestoken is. Tja, had hij maar bier moeten halen, kan er niet veel mee zo. Dat was 'm wel denk ik. |
Ik mis een bier en tieten topic voor mijn verjaardag nu precies een week geleden :no:
|
wat let je
|
en ik mis er een voor het feit dat ik vandaag precies 1 jaar uit huis woon :+
|
Citaat:
|
oh jee, we gaan weer aam het werk.
|
Citaat:
|
rot op, dan ben je nu net zo oud als ik :o
|
Ja, had je dat niet gedacht? :9
|
nee :+
|
Dacht je ouder of jonger? :+
|
ouder :+
|
hehe :+
|
O-)
|
Citaat:
|
Makkelijke vraag, het antwoord dat zij geeft is natuurlijk bier en tieten.
|
Citaat:
|
Maar.. Je wilde zo graag een bier en tieten topic voor je verjaardag. :(
|
Waarom stage, waarom...gebruiken jullie dat draak van een opmaakprogramma genaamd Hermes i.p.v. InDesign :(
|
Citaat:
|
Pff, heb gister een directe rode kaart gekregen in de wedstrijd. Minstens 2 wedstrijden geschorst dus, en dat terwijl we nog 5 zware wedstrijden tot het kampioenschap moeten. Kut scheids ::[
|
Wat heb je gedaan?
Een bal afgestopt door de spits tegen dr prammen te schoppen? |
Citaat:
|
they just dont get it :no:
|
Nee, paupers :+
|
:+
|
Citaat:
|
Ik wil verdomme m'n tentamen cijfers terug :(
En ik word in juni geopereerd aan m'n knie, waardoor ik 6 weken met een spalk mag lopen. Dag seks, dag stappen, dag bruin been krijgen. Hallo mezelf 6 weken lang klem zuipen. |
Baloe en Chitesel willen je ook mét spalk wel afwerken in ploegendienst hoor :Y)
|
Gaat nogal lastig als je je been totaal niet kunt buigen :+
|
ze vinden wel een manier :+
|
Fijn! :9
Maar het is wel kut. |
Citaat:
|
hmm :9
|
opent perspectieven :+
|
Citaat:
|
soa's ruiken niet naar vis
|
Waarom zijn huizen om te kopen zo fucking duur in Amsterdam centrum... :(
|
Al die fags die niet kunnen spellen...
|
Vakantie naar de Dominicaanse republiek geannuleerd. Ik moet eind juni weer onder het mes.
Dus de rits weer open, alles op tafel en het slechte stuk eruit laten halen. Hoezee. |
^Shit man, is dat gezeik nog niet over?
|
Nee joh. Echt drama allemaal.
Er zit een vernauwing waardoor ik eens in de twee weken een pens als een strandbal krijg en over me nek ga tot het over is. Het stokt ergens waardoor het er uit moet. Nu halen ze dat stuk eruit. |
nasty man.
Maar is het wel helemaal over als je de operatie gehad hebt? Of is het een poging tot een oplossing? |
Dan moet het wel weg zijn ja.
Noemen ze dan 99% kans op volledig herstel. Ik kijk er stiekem wel naar uit, dat wel.. |
en toen had ik mn kruisband of hoe die onzin ook heet verrekt :')
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Uit willen halen, lomp strekken, en vervolgens verstappen. Doelpunt telde nog steeds maar het voelde wel verdomd kut ineens :+ |
pff eff klagen over de volgels die te hard fluiten in de morgen... !
|
volgels? :')
|
|
Pang! Pang! Doublet.
|
guzel forum sitesi.
|
Hier ga ik plezier in hebben:)
Heb honger maar geen eten en geen zin om iets te halen. Ben moe maar geen zin om te slapen. Cola is op. En ik ook. __________________ l{ijk honderd euro...... o wacht....... dat is een drol -.-':loser: |
M'n nieuwe slaapkamer + inloopkast zijn nog niet klaar terwijl mijn huidige kamer al wel helemaal leeg is.
Het is kut om tussen twee huizen in te zitten. |
geen motivatie om deze shit te leren
|
mensen die aardig doen en je telkens weer achter je rug om naaien. daar heb ik een hekel aan!
|
Doggy?
|
geil.
|
trieste mensen
wrm moeten mensen toch zo snel een mening over je hebbne terwijl ze je maar pas drie dagen kennen it's not don:notgood:
|
Ik heb nu ook al een mening over jou, louter positief natuurlijk. :')
It's not don |
Citaat:
Citaat:
En ja, ik ken je geen drie dagen maar pas drie minuten. Ik mag dan al een mening hebben. |
Citaat:
|
Hij: 'waarom horen we toch niks meer van INXS??'
Ik: 'omdat de zanger zich misschien 15 jaar geleden verhangen heeft?' ... |
VMBO faalhaasje in wording.
En ja, ik ken je geen drie dagen maar pas drie minuten. Ik mag dan al een mening hebben. Massageolie rolex replica |
Daaag. :z
|
haay
|
Holadieee
|
Klaag klaag klaag
|
:*:'):):love::z:7:notgood::wave:|:(:loser::$*):+_0 _:d:yes:;):thumbsup::huh:8{:{8|:gaap::o:rolleyes:O-):9:D:[:aai:8-):(:Z:9~:|:?:kots::O:]:no::Y):p:'(8)
|
ik mis trollface in die post :?
|
|
kijk, nu komen we ergens :d
|
haha melk is 1 gekkendolle
|
Citaat:
|
Wat ga je haten op melk?
|
nou melk is gewoon veel te wit :[
|
Chocolademelk dan maar..?
|
:love:
|
I prefer regular
|
Ik moest 10 dagen blijven maar ik was na 3 dagen weer thuis. Het jammere is dat ik 6 weken rustig aan moet doen nu. Tijd om aan de postcount te werken!
|
Congrats man! Jammer dat je zes weken thuis moet chillen, maar als dat het is. :)
|
Dankje, wat kan een mens opknappen zeg. Ik heb eigenlijk heel lang vakantie. :+ Dus erg is het niet echt nee.
|
De kankerzeug zeg, verstandskies laten trekken heeft best een kutte nasleep zo :')
|
dont do that
|
Citaat:
|
Citaat:
Also, roken zorgt ervoor dat de wond langzamer heelt, dus dan zit ik nog langer met dat gesodemieter. |
|
fag :love:
|
|
- slaat met bierkrat-
|
Zo ziet m'n pootje er nu uit, geen rokjes voor mij de eerste tijd :Y)
|
We zouden je nog steeds doen hoor Wanniej :aai:
|
mooi roze is niet lelijk.. maar dat :huh: |
Vandaag mochten de hechtingen er uit. Alle 27. Springt het een stukje open. :+
Vanmiddag eens naar laten kijken. |
Auch
|
Nou heb ik er wel genoeg van. Al mijn vrienden zijn nu ook op vakantie naar een warm oord en ik ben de enige die nog thuis zit, met dit weer.
|
Citaat:
|
Gezien de wijze waarop je spelt en het totale gebrek aan leestekens kan ik enkel concluderen dat dat nooit een hoogstaande school kan wezen :')
|
Wat is die Roemer een sukkel. En de andere politici gaan zich nu pas druk maken over wat hij al maanden roept.
|
Ik vloog net over Lowlands, wil erbij zijn! :(
|
Ja die hebben een goed feestje dit weekend. Je kan het ook zo zien. jij staat 'er boven'. :+
|
Citaat:
Citaat:
|
De pleuris aan mijn schijtschool.
Ze zeiden dat ik geslaagd was vóór mijn operatie 4 juli. Krijg ik ineens een brief thuis over verlengd examen. Ik had mijn Nederlands taalexamen niet gedaan, kom een halve punt tekort. Ik wist hier niks van en de school wist ook niet hoe het kon. Ze hebben in het verleden al wat kwijtgescholden van een stageverslag omdat ze dat kwijt waren. Nu droeg ik aan dat ze dit dan ook wel kwijt konden schelden of dat ze dat dan alleen deden als het hen uitkwam. Ik zei daarbij dat ik anders een klacht zou indienen bij het bestuur omdat ze op de hoogte waren van mijn situatie en ik de enige was van de hele club die ieder inloop uur bezocht had omdat niemand reageert op zijn of haar mails. Vervolgens krijg ik te horen dat als ik dat doe, dat ze dan een second opinion op dat verslag doen en het dan onvoldoende beoordelen. Lijkt mij chantage, maar goed. Dus moet ik morgen (eigenlijk vandaag) voor een taalexamen naar school waarop ik volgens hun niet kan zakken en me niet kan voorbereiden. Krijg ik verdomme om 3 uur vanmiddag een mail met alles wat ik moet voorbereiden en dat het extern beoordeeld wordt. Nou zal het mooi worden. Ik ben benieuwd. |
Dat klinkt aardig kut man! Morgen gewoon even knallen en dan mogen ze doodvallen!
|
Zo is het ja. Het aller-allerlaatste.
|
ga ze slaan ouwe
|
Nederlands is binnen. Engels zouden ze dus ook over mailen. Hebben ze niet gedaan, dat moet donderdag maar kan nooit moeilijk zijn.
Die uitbarsting voor de vakantie heeft wel geholpen. Ik werd ten alle tijden te woord gestaan, ze zeiden 500 keer dat ze hun afspraak na zouden komen. Ik werd trouwens iedere keer dat ik naar een ander lokaal ging begeleid door 3 docenten. En als klap op de vuurpijl vroeg 1 van de retards of ik misschien een kopje koffie wilde. Are you being served? :7 |
bravo, you've succesfully fucked those teachers!
|
Eindelijk.
|
raep
|
Ik wil eindelijk m'n toets over die gekke aristoteles terug. Aangezien ik in het laatste leerjaar zit die daar fucking meditatios over moet schrijven als toets in plaats van een MC toets. :no:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.