![]() |
kan
wat een mogelijkheden :O |
oneindig veel he :)
|
idd
|
Eigenlijk wel jammer dat je weg gaat, want het werd net weer een beetje gezellig hier overdag.
|
tja
wat de dictatuur welniet kapot kan maken |
Je mag nieuwe onderwerpen maken
Je mag reageren op berichten Je mag bijlagen posten Je mag jouw berichten bewerken het mag nog! |
T mag nog heel eventjes!:*
|
Citaat:
en zie je wel dat je homo bent! |
Citaat:
|
Chris, ze zijn gewoon aan het vragen om een ban.
Doe iedereen een plezier en geef ze die laatste punten gewoon. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
nee ik speel em naar jou
jij noemt mij nsb ik meende dat mij dat 4 punten koste :) jou ook? |
Citaat:
Citaat:
Ik zal het even verduidelijken, aangezien het je allemaal een beetje de pet te boven gaat. Oei, zal ik dat dan maar als flame opvatten, of vind je dat te nsberig van mij? :') |
Dear insanity,
You have received an infraction at Leerlingen.com Forum. http://forum.leerlingen.com/vbb/show....php?p=1273062 Reason: Stafflid vergelijken met Gestapo Gestapo en NSB zit vrij weinig verschil in of niet? |
ben je nou serieus zo dom? :')
|
wil je er zo graag een ban?
is niet zo moeilijk hoor |
Pff wat een gezeur allemaal zeg
|
@stevie
they say it @wendy neuh, maar als meneer dingen mag die ik niet mag :) |
Citaat:
In die posts van jou vergelijk je Saduf met een nsb'er. Ik betrek het in dit geval op mijzelf, daar zit het verschil een beetje. Snap je het nu eindelijk:') |
Citaat:
maar ik blijf erbij dat het hier goed fout zit opd it forum :) |
ik kan jullie ook niet even 6 uurtjes alleen laten he?
go forumleiding, fuck the rest. :) |
Citaat:
|
Maar saduf is toch ook een NSB er?
|
@banaan
!!! @stevie Sure, waarom? omdat ik zeg waar het op staat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
:love: :love: :love: forumleiding :love: :love: :love:
|
Citaat:
vind ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
vond em wel leuk bedacht dat dan weer wel
|
ik wil meer hartjes :love: :love:
|
Citaat:
|
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
|
tja mij beledigen, dat kost je een ban natuurlijk :notgood:
|
One down
You have been banned for the following reason: Flamen en algmeen sfeerverziekend gedrag Date the ban will be lifted: 06-12-2006, 15:00 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
walking in a winter wonder land
|
hmm, flauw hoor
|
14 december is insanity unbanned, dan ben ik al jarig geweest, HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA (lach es mee)
|
Hahahahahahahahaha
|
das lullig voor em hoor :o
|
hij kan ook nog eens rustig kerst vieren, want zijn ban loopt de 28ste pas af
|
Verlengd?
|
Citaat:
soms... soms wilde ik net dat ik net als jou was. maar nu, nu wil ik dat niet meer. |
ik heb ook een keer een kerst moeten missen door een ban dus ik weet hoe het voelt, ik leef met hem mee :'(
|
ik heb oud en nieuw wel eens moeten missen geloof ik :'(
Mocht ik pas na mijn verjaardag er weer op :'( Heb nog nooit zo'n saaie verjaardag gehad |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.