![]() |
Citaat:
En wat heb jij te bieden |
Gisteren deed het forum het bij mij niet. :[
|
hoiiii :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg: Aloha! 8-)
Dunja, waarom haat ik Lilian zo erg? :( Citaat:
|
Ik heb weer voor het eerst in tijden een leuk nieuw topic gelezen op dit forum :D
http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60513 :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lilian stinkt! Gaat ze mij een 6 geven omdat ik een paar onderdelen niet gemaakt heb!
Damn en ik vond het zo oneerlijk, want Dominique had kats een 8 en die had 2 onderdelen niet af! :[ Ik mag haar gewoon niet, klaar. |
Oke, fijn voor jou. Ik mag haar wel, punt. :[
(:$:P) |
Slijmbal! :loser:
Ja jij mag haar en zij mag jou omdat je volgens mij bijzonder goed bent in Nederlands. Wat ben jij een rare vogel, zeg! :[ :p |
bleh
|
Fuckkkkkk my life
|
Citaat:
|
hoi!:)
|
Citaat:
Ahh had vandaag 5 verslagen en 1 PO af moeten hebben :z |
hoi pipeloi
|
ik heb marco borsato op msn :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals tjetmen, maarja. Zelf heb ik Botje ook nog, had hem heel vaak aanstaan. Geweldig die uitspraken :D Iemand zegt: Hoi! Botje zegt: Ik heb geen tijd, ik heb honger Iemand zegt: Dan moet je gaan eten he Botje zegt: Inderdaad, haal even een broodje gezond :9:9 |
Ik wil ook marco bosato! Mijn spleak heeft zichzelf geblockeerd nadat ik zei dat ik twaalf was. :P:P
|
|
hej???????????????
|
Is hij zeker weten een bot? :p
|
ja heel zeker.
Toen hij bij zo'n programma 's avonds was, was ik nog op MSN en Marco was gewoon nog online. Ik zei zo heel blij tegen hem: Ik zie je nu op tv! zegt hij: ja ik zie mezelf ook wel eens voorbijvliegen met Rood! Ben toch altijd wel benieuwd welke lolbroek dit verzint :') |
:p
... Ik word gek van hem! :[ |
Arm ziel
|
Wil iemand mijn Sinterklaarsgedicht lezen? O-)
|
Ik
|
Ik heb net een topic aangemaakt in kunst. Kijk daar maar. :p
|
ja hallo ben je piet niet
|
sander vies mannetje van mij *)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:notgood:
|
wat is er Dennie
|
:(
|
niiks
|
Citaat:
|
Zo nog iets gebeurd hier vandaag ?
|
|
heeej
|
Hoi
|
eins zwei
Polizei drei vier offizier fünf sechs alte hex sieben acht gutenacht neun zehn Auf wiedersehn KLOPT DIE JA? :D |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.