![]() |
Vet Hard.
Zeer toepasselijke titel. |
Starship troopers 2 is echt wel nog slechter geworden dan deel 1 :+
|
Meet the Fockers :d
|
sharktale.
|
Johnny English 8)
|
Lock, stock and two smoking barrels
|
constantine, boutfilm :yes:
|
la vita e bella, heel mooi
braveheart, best kut |
13 ghosts, best wel lachen! :d
|
Ordinary decent criminal
|
laatste dagen:
the aviator vampire hunter d. buffalo soldiers |
Joy Ride, erg spannend vooral die finale.
|
fucking amal, die ik een beetje tegen vond vallen
|
hitch
hide and seek birth zo, ik ben weel 30 euro armer :'( |
The mean machine
Wel een leuke film, Vinnie Jones is niet echt een geniaal acteur maar maakt de film wel lollig en die acteurs uit Lock, stock zijn altijd goed :) |
Citaat:
en Summer Catch :p |
ok, ik schaam me eigenlijk dood hiervoor, maar ik heb net voor t eerst the butterfly effect gekeken.
en ik moet zeggen, DAMN heb een tijden niet zo'n aangrijpende film gezien. Dit was echt weer een film die mij een gevoel gaf van. wow, fuck, shit , wtf, sick fuck! , etc etc en ashton in die rol, geweldig. Doet mij ook flink verbazen. respect. ik moet um op dvd hebben :$ |
Citaat:
ik heb gister de Mummy gezien 8-) |
Ali gisteravond/vannacht.
Damn, heb je pas nog Fresh Prince of Bel Air gezien, en dan zie je Will Smith opeens in zo'n onwijs serieuze en goede rol. Wat een verandering zeg. Heel goed geacteerd! |
Battle of Algiers - erg goede film :thumbsup:
Aanradertje Banaan, waarschijnlijk heb zelfs jij die film nog niet gezien, maar hij is wel sterk:) |
net ff gedeelte van Spy Hard gekeken :$
|
bad company
|
The Untouchables ... alleen niet helemaal :'(
|
Klein stukje van The Untouchables, het beviel me wel dus ik wil em wel een keer helemaal zien:) .
En Bride of Chucky, ik dacht bij het eten ineens'hee ik heb weer eens zin in zo'n lekkere slechte comedy'. |
Training day
Wat een juweeltje, Denzel in een glansrol, genieten:thumbsup: |
Citaat:
|
schrijf ff een review dan O-)
|
Trainspotting gisteren op tv, en die had ik nog nooit gezien, en die wilde ik al heel lang zien, dus 8-)
|
the village
die heb ik echt met verkeerde beeld ervan gekeken zeg :x :z |
Secret window.. :)
|
The Neverending Story, ik vond em zelfs nog mooier dan dat ik het me herinnerde. Komt niet vaak voor.
|
Eraser
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Collateral
|
pulp fiction_0_
|
Goodfellas
Zag em gisteren pas voor het eerst, beetje jammer einde helaas maar echt een mooie, sfeervolle film! Geniaal acteerwerk |
ja joe pesci is zooo geniaal in die film :D
|
Ik heb voor het laatst Hide and seek gekeken (eigelijk was het monsters inc.) maar ik vond het een kut film... Ik dacht dat ie heel ecng was maar was dus neit zo en het verhaal vond ik ook maar zwakjes :notgood:
vanavond komt trowuens x-men:huh: |
In de bios: Hide and Seek.
Op tv. Op woensdagavond een stukje van die RTL4film :) |
Citaat:
|
body shots, viel me alleszins mee. was een leuke film met een hoog sex and the city gehalte, echt een lamme vrijdagnacht film.
|
Shark Tale
saai |
good will hunting, ik irriteerde me aan het laatste gesprek tussen affleck en demon, en dan vooral Ben Affleck
the hours, lang niet gezien en vooral gedwongen omdat stevie em de hemel in prijst ;) (en terecht) |
Willow.. voor een deel :+
|
Citaat:
dreamcather toffe film |
De Dominee - Goede Nederlandse film, en Chantal Janzen is echt mooi:9~
|
Willow en the Abyss, beide zijn _0_ !!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb 'm van de week gekocht, maar nog niet gekeken. :+
|
finding nemo maar weer eens, in het spaans dit keer :+
|
Pulp Fiction _0_ _0_
|
Citaat:
Ik herinner mij die film wel mooier, allé mooier getruceerd en zo maar dan ook al iets van 15jaar geleden dat ik die nog heb gezien. Nu wel gekocht op dvd voor €1. Laatst gezien in de cinema: Hotel Rwanda.. Een aanrader.. wrede film maar het is nu eenmaal de realiteit.. |
House of 1000 corpses, beetje vaag vond ik het.
|
Citaat:
Ik heb gister The Scorpion King gezien, die was eigenlijk best slecht, maar gelukkig droeg The Rock de film met zn uitstekende spel |
Citaat:
|
the big lebowski
hoogstvermakelijk 8-) |
Assepoetser 8)
|
The Ring
|
Fight Club, tja briljant:)
|
Big Fish, mijn zusje had 'm nog nooit gezien. Blijft een mooie film..
|
lost highway, halverwege in slaap gevallen
|
What's eating Gilbert Grape
Bijzonder mooi! Respect voor de rol van Leonardo di Caprio! In zn jonge jaren een oscar voor zijn rol als geestelijk gehandicapte jongen. Ook een jonge Johnny Depp, super overtuigend. Een film uit 1993 met een klein budget, maar zo sfeervol en zo'n goed verhaal:thumbsup: |
Jesus Christ Superstar
de enige gave musical die er is |
white chicks op werkweek :p
Girls united |
Leon :thumbsup:
Not Another Teen Movie :loser: The Fifth Element _0_ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb gisteren naar "13 going on 30" gekeken...
|
Gisteren "Constantine" in de cinema gaan kijken.
|
Rashomon 8-)
Moet eigenlijk die hele Kurosawa collectie maar es doorwerken |
Zondag: Saw.. Goede film, verrasssend einde...
Het gruwelijke/shockerende in de film kan eigenlijk wel achterwege worden gelaten, dan was hij nog beter Gisteren: The ring 2, vond ik ook wel goed |
Control, wel een aardige film met Ray Liotta en Willem Dafoe. Was wel leuk om de man achter de stem van Tommy Vercetti in Vice City te zien, dat spel had ik net uitgespeeld.
|
not a teenage movie
was wel grappig er kwamen wel stukjes in voor die me deed denken aan american pie vooral zoals in het begin*) |
Ik heb weer genoten van The Matrix Reloaded! 8-)
|
|
|
Ray
Robots |
The Faculty. Ik vond het matig qua acteren, voorspelbaar, niet spannend, ongeloofwaardig en een te dun verhaallijntje.
Misschien is het ook niet mijn genre 8) |
about a boy
was wel grappig |
The Ring Two, goede sequel! :thumbsup:
|
be cool
wel vermakelijke film, niet geweldig. in elk geval vind ik het erg aangenaam om naar uma te kijken:yes: |
about a boy alweer
<3 the faculty josh hartnett <3 |
The Animal
|
changing lanes http://www.filmtotaal.nl/functions/r...Rating.php?r=3
a man apart http://www.filmtotaal.nl/functions/r...Rating.php?r=2 american pie: the wedding :D http://www.filmtotaal.nl/functions/r...ting.php?r=2.5 |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb net naar "Hitch" gekeken... Best mooie film! :thumbsup:
|
- Bridget Jones 2
- Shall we dance - Oceans Twelve - Being Julia :{ |
count of monte cristo
|
pietje bell :+
|
Shrek II
|
Gisteren voor de tweede keer der Untergang gezien. Wat een meesterwerk. Die kan de strijd in het filmbattle-topic ook wel aan :7
|
Bowling for Columbine, erg sterk en geeft veel stof tot nadenken, alhoewel Moore wel weer vervelend was zo nu en dan
Beter dan Fahrenheit 9/11 vond ik em in ieder geval |
Der Untergang
|
Secret Window, Wicked en Vanilla Sky
wicked, kei creepy! wie wordt er nu verliefd op z' eigen pap en ruimt daarom z'n moeder aan de kant om de papa voor zich alleen te hebben?? nuja, tis film he! :+ |
True Romance, en hij viel nogal tegen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gisteren de ring weer ff gekeken
|
Net White Noise gezien, erg spannend.
|
secret window http://www.filmtotaal.nl/functions/r...Rating.php?r=3
man on fire http://www.filmtotaal.nl/functions/r...Rating.php?r=4 |
Citaat:
|
|
eXistenZ, interessante film
|
Secret Window
Pulp Fiction |
Pulp Fiction op tv, gekeken uiteraard.
|
Thx 1138,
Vond het niet echt boeiend.. |
the butterfly effect
iets minder dan ik verwacht had, maar ik had dan ook heeele hoge verwachtingen nadat ik er niets dan lof over had gehoord. desondanks wel een hele mooie en goede film waar aston kutcher idd een verbazend goede rol in speelt. komt wel bij mijn lijstje van goede filmpjes :) |
Stukjes van films .. :p en kwa hele films ->
Op TV: Citaat:
Switch . |
The Prophecy, die Christopher Walken is echt frikkin scary, en Viggo Mortensen als de duivel was ook wel lachen.
|
All quiet on the western front
Eén van de weinige goede WOI-films, geeft een uitstekende indruk van de ellende van loopgravenoorlog. :thumbsup: |
- Assault on precint 13 ofzo (2 weken geleden in Den Haag, srry vind het een k*t bios :$)
- Identity - Wrong Turn |
boogie nights :7
|
the butterfly effect
pulp fiction ladder 49 |
the incredibles
achja |
Survive Style 5+
Zwaar kicke film!! http://ss5.goo.ne.jp/movie/ss5_300k.asx "what's your function in life?" |
- It
- Misery |
what's eating gilbert grape
heb ik gekocht want ik wilde hem nog wel heel graag zien tragisch, maar wel moooi :love: |
Ik heb twee dvds geleend van een vriend
- Donnie Darko, best wel goed :thumbsup: - Pulp Fiction, al twee keer aan begonnen, maar ik heb hem nog nooit helemaal uitgezien. Ik vind dat zo'n gezever. (de meerderheid zal het wel niet met me eens zijn). Trouwens, John Travolta zijn hoofd kan ik echt niet zien :no: |
Stevie, zou je even Prinskoekje willen bannen van je mooie forum? :(
|
Ik wilde Batman zien, en mn vader voetbal, en toen kregen we ruzie, en toen heb ik Batman niet gezien
|
Citaat:
|
Gisteren naar "hostage" gaan kijken..
viel nog mee, maar Bruce Willis was iets te veel dé held.. |
The Prophecy II en III.
|
Jackie Brown gisteravond 8-)
|
Gisteren naar de bios, The Ring 2
Puuh het was super voorspelbaar maar door die klote muziek en die schrikmomenten moest ik af en toe toch even gillen (en als ik niet gilde had ik mn handen voor mn ogen :+ ) maargoed achteraf, beetje bout film.. |
Sin City
wel mooi gedaan enzo, staat ook redelijk hoog op imdb aangeschreven maar ik vond hem eigenlijk best wel saai :o |
Gisteren White Noise in de bios.. Ik lag echt in een deuk om die vriendin naast me :+ Ze begon heel de tijd te gillen... die mensen in de bios werden wel gek van ons denk ik, we waren heel de tijd aan het lachen :$ en mja voor de lol ...... :rolleyes: Hij was wel oké, maar niet echt wooow wat goed.
|
Das Experiment.
Wilde ik al lang zien, en hij was erg indrukwekkend |
road to perdition
bijzonder verhaal |
The Pianist
mooi. |
the third wave
|
The Terminator 2: Judgement Day8-) 8-) 8-)
|
Braveheart
|
Team America: World Police
die trey parker en co hebben zichzelf weer overtroffen 8-) |
Shrek 2 _0_
|
The Incredibles
Niet echt goed gevolgd, maar wat ik zag was niet echt verheffend8) Wel fraaie animaties |
Citaat:
|
the ring2, heb de helft niet gezien :+
|
one flew over a cuckoo's nest
eindelijk :p |
time machine...
ging die kerl naar het jaar 802.651 ofzo 8) |
Be cool, vond ik kut :S
The Interpereter, vond ik wel goed Cursed, ik ben gaan gillen :+ |
der untergang... best aangrijpend
|
The Matrix
The Matrix Revolutions |
zit nu half bambi te kijken :7
|
Shrek _0_ _0_ _0_
|
White noise ..
heel leuk als je broer op zo'n kut moment je ineens gaat laten schrikken :+ maargoed vond ze film niet echt super super, maar dat komt omdat ik gewoon niet echt van die '' enge ' films hou :p |
signs gisteren op de televisie
wat een teleurstelling :( |
Zaterdag: White noise, had er meer van verwacht.. niet echt goed..
Dinsdag of woensdag: Stukjes van The pianist.. |
gisteren naar Hidalgo gekeken. best wel mooie film... :)
|
gister fargo 8-)
|
I Robot, 2e keer :p En nog steeds vind ik 'm goed.
|
bambi
:love: |
Ray, erg goede film en geweldige muziek.
Son of the Mask|:( :kots: |
Man on Fire
en LOTR: the Two Towers ... |
Citaat:
oldboy. Goede film:) |
man on fire
LOTR the two towers LOTR return of the king |
Torque - laat ik maar zeggen dat het niet mijn type film is :z
|
Citaat:
|
Citaat:
@banaan: de meningen zijn daar idd sterk over verdeeld he :Y) |
@stevie: dat is gewoon de toekomst :7 eindelijk geen diehard explosies of standaard achtervolgingen. gewoon voorbij vliegende scenes (H)
|
als laatste heb ik de film `stripe`gezien dat gaat over een zebra die renpaard wil worden moet nog in de bios verschijnen geloof ik
:thumbsup: |
The Life Aquatic With Steve Zissou
geweldig. Bill Murray, mooie beelden, gave muziek, idiote personages en dito dialogen, en Bill Murray |
|
Zaterdag: Elektra. Viel mee.
|
Four weddings and a funeral bij CKV, wat een klote film zeg
|
Citaat:
|
The Ladykillers
|
Dreamcatcher
|
Constantine :]
A Cinderella story 8) Before sunset :O Bad Santa :D |
Citaat:
|
Audition
Wilde em kijken omdat ik Ichi the Killer een gave film vond, maar deze is nog stukker indrukwekkender, vooral mn vader vond em erg fijn |
Uprising :thumbsup:
|
Boogeyman...
Niet veel aan :| Alleen de geluiden waren eng...de rest was poep! |
Un long dimanche de fiançailles
Geweldige Franse film over de eerste wereldoorlog! :thumbsup: Zojuist gezien in het filmhuis. De hoofdrolspeelster is ook Amelie maar die film moet ik nog zien :o |
gisteren in bios:
The pacifier Robots :p XXX 2 |
Eternal sunshine of the spotless mind!
|
Gisteren Kingdom of Heaven
|
Meet the Fockers :d
The Terminal :thumbsup: |
The grey zone
Nogal een tragische en aangrijpende film :( Steve Buscemi in een rol die hem weer op het lijf geschreven is_0_ en Harvey Keitel als een Duitse SS officier die Engels spreekt met Duits accent :p Zo ken ik hem niet, maar hij deed het niet slecht naar mijn idee |
kingdom of heaven.. lekkerding dat hij is :9
|
Blade 3 Trinity maar das een zekere aanrader die is gewooon gruwelijk :thumbsup: _0_
|
What a girl wants
tja, echt een typische kleinemeisjes film, maar dan wel een slechte. |
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
|
Schindlers List
nog nooit gezien :$. Wel erg goed, alhoewel ie me zo kort na the pianist wel een beetje tegenviel The Wall: Geniale edoch vrij moeilijk te bevatten film. Sowieso is the wall al een prachtig album, maar nu begin ik zelfs te begrijpen waar ie over gaat Musa ook leuk, maar wel minder dan ik had gehoopt.. in de gids stond dat ie Hero en Crouching Tiger, Hidden Dragon naar de kroon steekt :{ |
- aladdin, disney films blijven leuk
- the butterfly effect |
The punisher.. slechte film
|
Analyze that :d
Bad Santa _0_ |
kingdom of heaven
niet echt een origineel concept:{ maar wel leuk verder |
net voor de verandering man on fire gekeken :)
|
This is Spinal Tap
|
The perfect score
|
gisteren: kinsey, beter dan verwacht
vanmiddag: Flight of the phoenix |
schindlers list, en die film met Pitt als IRA-terrorist
|
kingdom of heaven (oftewel, die nieuwe van Orlando Bloohooom :+)
best leuk filmpje ;) |
Lord of the Rings: The Two Towers
Ik heb een paar dagen geleden de game Return of the King gekocht(waanzinnig gaaf), en daardoor had ik zin om een LOTR-film te gaan kijken. |
something about mary :love:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.