![]() |
blauwe boxer
blauwe spijkerbroek zwart hardcore holland t-shirt roze "drank begeleider"`s bandje voor feest van zo zwarte sokken witte nikes |
Zwarte diekwartsbroek.
Roze Mexx truitje. Zwarte puma schoenen. |
-Kuyichi spijkerbroek met een gat bij mijn knieen, waarvan ik mijn oma vandaag heb moeten uitleggen dat 'dat hoort'.
-Mexx zwart truitje met V-hals -wit kanten shirtje daaronder -roze/zwart - gestreepte sokken. |
gstar beetje baggy jeans
g-sus shirtje zwarte boxer zwarte bh lichtblauw hemdje donkerblauwe allstars |
slobbertrui
bershka broek roze/wit gestreept hemdje ondergoed witte sportsokken :+ |
Levi's Spijkerbroekkie
Sport bh String Witte sport sokken :+ Keepers shirt Handbalschoenen Keepersbroekkie nog niet aan, beetje warm duh |
oud verlept basketballbroekje en roze hemdje.
|
spijkerbroek, zwart shritje met goudkleurige stiksels, zwart ondergoed, zwarte sokken
|
baggy cast iron jeans
grijze bjorn borg longsleeve zwarte undies blauw met groene sokken oldskool vans |
bershka broek
oranje hemdje gestreepte sokken kersenketting zwarte undies |
uhmm skinnybroek, enkellaarsjes, twee paar sportsokken sssttt:P, truitje en hempje!
Ik wil me bikini en op het strand liggen!!!!!! |
bikini
rokje hempje slippertjes heerlijk vrij hebben en in de tuin zitten :p |
zwart topje,
zwarte spijkerbroek, witte bh, paarse string, rood polsbandje, rode oorbellen, rode bloem in mn haar.. euhm dat was t.. . |
Vanmorgen was 't nog frisjes op de fiets.
- Lange, zwarte, van fijn stof en rib overzeas - Rood simpel hempje, met nog 3 overgebleven veiligheidsspelden - Veel armbandjes met 1 strikje Ja en ondergoed. |
vv bergentheim trainingspak
|
Zwarte 3kwarts Oversized broek
Rood hempje met zwarte stippen Veel armbandjes, beide armen Doodskopjes als oorbellen Oogpotlood, zwarte liquid eyeliner, mascara |
Bruin rokje
Wit/zwart gestreept hempje Armbandjes Polsbandje Oorbellen Kustom skateschoenen |
spijkerbroek
2 zwarte hemdjes over elkaar zwart ondergoed roze riem felblauwe pumps met bloemetjes |
teenslippertjes
trainingsbroek groen shirtje ondergoed |
trainingsbroek
slobbertrui slaaptshirt dikke sokken ondergoed |
Spijkerbroek
Zwart Versace shirt Krijtstreep colbertje van Iceberg Zwart kanten lingeriesetje van Victoria's Secrets Gouden pumps Gouden oorbellen met ivoren tandje Make-up |
*zwarte jeansbroek
*paarsachtig topje *zwarte riem met pyramide studs *donker paarse trui *zilvere oorebellen *navel piercing met witte en paarse "diamantjes" *combat boots(voor vrouwen dan wel) *spike |
Zwarte wijde broek
Zwarte allstars Rood/zwart gestreept hempje met 3 skulls Muts met een petklep eraan zeg maar ;p zo'n hiphop ding. 2 ringen 39 armbandjes aan rechtarm, aan linkerarm 1 armbandje Hartjesketting Ketting met kruisje |
overzeas broek,nirvana shirt stropdas met hondjes:D zwarte gympen... gestreepte sokken, en snoopy ondergoed:)
|
bruin haltertop met witte stippen, bruine longsleeve, spiekerboks, etnies en natuurlijk ondergoed en sokken :9
|
dik vest, broek, bruin/groen gestreept shirt, dikke sokken en ondergoed.
|
broek en jurkkk
|
Bruine cowboy laarzen
Witte linnen rok met gehaakte bloemen aan de onderkant Bruin shirtje met BOBCATS erop van A&F Witte BH Oorbellen Gouden armband Bruin/gouden Guess tas Vuitton shawl voor op descooter |
Citaat:
korte broek, t-shirt, zwarte bokser, en schoentjes |
Zwarte overzeas
Rood hempje met zwarte stipjes Enorm té groot vest van Blind Guardian <3 Zwarte allstars En een rose bh met geel kant & rose snoopy string xD |
blauw/rood hemdje
driekwartbroek halve sokjes ondergoed. |
G-star broek
roze halter top van EDC geel hempje eronder van EDC ondergoed sokken teenslippertjes lowlands bandje horloge ketting |
Citaat:
sokken+teenslippers? :| |
Ondergoed
Zwart hempje Driekwarts spijkerbroek Armbandjes |
spuikerbroek
hemdje trainingsjas sokken ondergoed armbandjes ketting |
baggy legerbroek
globes (dat sijn sgoene foor de dode mense ondr ons:loser:) zwart shirt met: "boys are stupid, throw rocks at them" erop swarte sokkies, zwarte boxer (geen bh, diej jeuke.. 8| ) en een zwarte sweater |
Witte strakke hoodie
Strakke spijkerbroek 1 oranje en 1 gele sok Roze allstars (niet echt roze meer, helemaal afgetrapt) Bustier+ braziliaanse string Make-up Sieraden Haar in een uitgezakte staart |
trainingsbroek
groot fleecevest van m'n moeder t'shirt hemdje sokken zakdoek |
Citaat:
|
Haar in een staart met plukjes los
Zwart strak shirt Spijkerbroek met gouden riem en zwarte Le Coq laarsen 8-) En mijn haar zat echt niet vandaag.. :| |
- skinny jeans
- zwart shirtje met 3/4 mouwen - hemdje met allemaal bolletjes, een col en een strikje - zwart ondergoed - zwarte sokken - zwarte laarzen |
Hoe was t bij de tandarts? (of moest dat onder ons blijven? :o)
|
Citaat:
b) OFFTOPIC :+ ze mogen voorlopig nog blijven zitten :+ |
Zwarte lange broek
Witte sokken { ja blijkbaar fout ofzo maar boeit me niet?} Zwarte trui met capuchon maar heb er korte mouwen van geknipt Groene stropdas Armbandjes Rose armding Mutspet in 1 |
Zwarte allstars
Donkere baggy broek Zwart shirtje met tekst Grijs/rood gestreepte stropdas armbandjes muts xD |
spijkerbroek
sokken mijn mama's vest weer tshirt hemdje ondergoed 2 armbandjes. |
spijkerbroek
donkerbruin shirtje met 3/4 mouwen lichtbruin/goudachtig gehaakt giletje beige pumps zwart ondergoed |
nieuwe streepjes polo
lichte spijkerbroek zwart ondergoed :9 onitzuka tiger sneakers |
trainingsbroek
bloemetjessokken :+ mama's vest hemdje tshirt string |
helemaal niets!!!!!
|
grijze bjorn borg longsleeve
marithe+francois girbaud spijkerbroek hema ondergoed + hema sokken all stars |
mama's big vest
baggy broek sokken ondergoed |
Baggy broek
Zwarte longsleeve met daaroverheen een rood/zwart gestreept hempje Muts Rood/zwarte vingerloze handschoentjes armbandjes |
What the hell is een 'baggy broek' eigenlijk :?
|
Citaat:
|
Aah, zo'n skate-broek
|
Citaat:
|
rode capuchontrui
spijkerbroek sokken ondergoed. |
Levi's jeans
bruine laarzen hempje dikke warme sporttrui ondergoed sokken |
zwarte trainingsbroek, zwarte boxershort en streepiesshirt.
jaaaaaaaaaaa moet nog douchen en zoooo |
slaapvest
trainingsbroek pantoffels. |
Pyjama
pantoffels met hondepootjes [:love:] haar in een staart. |
zwarte broek
zwarte sneakers rood carras shirtje sokken ondergoed dadelijk werken jeej :+ |
donkere spijkerbroek,
wit hemdje met kant zwart gehaakte trui witte sokken ondergoed. |
zwarte rib overzeas
grijs/zwart gestreept shirt met sterretjes sokke sinds een uur paars haar :) en wat korter armbandjes |
Ik ben weer eens in pak voor mijn werk. Dus zwarte broek, witte blouse, zwart jasje.
|
Citaat:
|
Zwarte dunne lange longsleeve
Bruin rokje Felrose panty Zwart/wit gestreepte kniesokken eroverheen Zwarte allstars Muts Oorbellen Plectrum ketting, hartjesketting & kruisjesketting Afgeknipte handschoen |
spijkerbroek
lichtroze riem lichtgroen shirtje met korte mouwen crèmekleurig vest met op de rug allemaal gekleurde strepen witte sokken roze nikes wit ondergoed |
Pantoffels die uit elkaar vallen
witte esprit spokken (zwarte zijn in de was) donkere spijkerbroek euhm een oude boxer omdat me andere ook de was in zijn :p een tshirt van de KL opendagen een long sleeve van me werk... NL Mobility |
blauw vest met figuurtjes ofzo
baggy broek ofzo blauw hemdje ofzo streepjes sokken twee armbandjes haarelastiekje ondergoed |
Waardeloos onhandelbaar haar :')
legergroen shirt met lichtroze sjaal spijkerbroek broek in de laars le coq laarsen ^^ |
Mijn lichaam verhult tekenen van bloed.... :{ echt waar
|
vandaag en voor 't moment:
t-shirtje strakke jeansbroek rijlaarzen |
GRMBL!
Ondergoed Sokken Baggy broek Lang shirtje met sterretjes |
beige/bruine broek
wit hempje zwart pulletje erover zwart stropdasje laarzen sokjes ondergoed |
blauwe pyjama
zwarte hema g-string |
witte sportsokken van Erima
keepersbroek van Erima roze team kampioens polo 8) keeperstrui van Erima Sportbh string yeah dadelijk handballen :+ |
huissokken met anti slip
bergentheimtrainingbroek hemdje slobbertrui |
oeh wendy draagt geen ondergoed :o
donkerblauwe spijkerbroek zwart hema ondergoed grijze sokken stayokay polo blauwe allstars rayban bril |
hehe :+
trainingsbroek slobbertrui hemdje string handdoek op m'n hoofd |
ondergoed :P
spijkerbroek en zwarte riem simpel groen truitje panter undergrounds (wannabe-allstars) vetcoole nieuwe donkerblauwe sokken tot net onder mn knie met 2 balletjes eraan :D En ik heb ook nog dino sokken :D Maar die heb ik niet aan. |
trainingsbroek
slobbertrui hemdje string |
trainingsbroek
rodecapuchontrui ondergoed sokken |
Jogging broek en slobbertrui
|
donkerblauwe broek
rood/wit geblokt blousje zwart giletje vvbergentheim sjaal sokken ondergoed |
broek, trui, ondergoed, sokken
:P |
- een soort pantalon broek met bruin en zwart :p (geen zin om foto te maken)
- zwart truitje met v-hals en driekwartmouwen - pantysokjes - zwarte pumps met ronde neus - sieraden - zwart ondergoed |
only zwarte longsleeve
marky ramone shirtje zwart ondergoed cast iron jeans blauwe allstars |
vvbergentheim sjaal
vvbergentheim trainingsjas bershka broek lichtblauwe sokken met bloemetjes blauw pepsicola shirt zwart ondergoed met kant |
ondergoed
spijkerbroek zwart shirtje en ditto jack zwarte sokken und witte schoenen |
spijkerbroek van only
zwarte riem van esprit zwart hempdje zwarte coltrui ook van only zwarte laarzen blauwe sokken met ruitjes paars ondergoed sieraden |
ik bennet wakker, iemand tips wat voor kleuren we vandaag eens gaan dragen?
|
felroze met paarse glitters
|
:no:
heb geen roze anders deed ik het wel voor je ;) |
spijkerbroek
wit T-shirt ondergoed en sokken |
spijkerbroek, nikeshirt ga zo m'n haar maar eens verven. spongebob sokken en ondergoed.
|
spongebob sokken en ondergoed??
|
nee niet ondergoed van spongebob hoor :+
|
Citaat:
|
ik heb een geile polo aan en een mooie spijkerbroek met van die afgesleten broekspijp achterkanten <3
|
t-shirt met vest en een spijkerbroek met van die uitgerete stukken
|
huispak, sjaal en ondergoed
|
Zwarte broek, zwarte sokken, zwarte riem, zwart ondershirt, blauwe boxer en bruine replay-trui :)
|
Spijkerbroek, wit met roze shirtje, grijs vestje, wit met roze lacoste sneakers, zwarte sokjes, zwarte spinnenweb string, witte bh(:')), een uitgezakte staart.
|
koksbroek
greyline shirtje palladiums zwart ondergoed & sokken vandaag de hele dag koken :o |
donkere spijkerbroek
zwart colshirtje met langemouwen daar overheen een wit blousje met korte mouwen zwart ondergoed roze paars gestreepte sokken :p |
- zwarte boxer met kant
- kort kikker pyamabroekje :+ - t-shirtje |
blauwe boxer
spijkerbroek wit shirt met lange mouwen witte sokken und last but not least mn nieuwe nikes :love: |
welk goddelijke lichaam
|
*zuckt*
sander.... ;) |
spijkerbroek
allstars pepsicola shirt voetbalsjaal sokken ondergoed |
ehm ..
- bh van de hm - hempje van de hm - sjirtje van de hm - skinny jeans van de hm - boxerstring (niet van de hm;)) - super sexy sokken van de markt:{ wahah nja wat boeit et .. tog ;) auf wiedersehen x |
skinny jeans, groen met zwarte trui, zwart hemdje, zwarte beha, zwarte geruite hipster, zwarte sokken en zwarte laarzen
|
Wat is een skinny jeans nu alweer?
|
Citaat:
Een spijkerbroek die zo erg toeloopt dat het eigenlijk een soort legging is |
ik zie alweer schrikbeelden van veel te mollige mensen die dat aan gaan trekken.
|
dikke mensen moeten gewoon wijde kleding dragen
|
Citaat:
|
k-swiss schoenen
boxershortje van armani broek van g-star trui van tommy hilfig0r |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het ziet er gewoon uit als een legging bij mij :+ |
Citaat:
however, ik vind die van het plaatje van prestige niet zo leuk, mijne is donkerder :p en ik vind ze leuker staan met all stars, platte ballerinaschoentjes of in laarzen |
Als het goed is staan die nu op het mannenforum, zal ff kijken :')
Edit: inderdaad --> Ontopic: Zwarte sokken blauwe boxer Zwart ondershirt Blauwe pall mall spijkerbroek zwarte replay-trui 8) |
jaa skinny jeans zijn leuk! Ik heb er ook eentje, maar niet aan nu. En bukken gaat prima hoor, hij is niet zo laag en ook niet te strak :p
Ik heb vandaag aan: - Zwarte tark-broek - grijze met kleurtjes wollen wintertrui met grote knopen en col - teenslippers (maar alleen voor binnen, anders is t een beetje koud) - donkerblauw ondergoed |
edc 'rock' shirtje zwart
beetje baggy lichte spijkerbroek roze bb-boxer zwarte bh zwart/wit gestreepte sokken lage oldskool vans |
Citaat:
|
skinny jeans zijn leuk me de goede combinatie.. met leuke pumps ofzo is het wel leuk maar NIET met sneakers eronder ofzo :')
|
Citaat:
|
gele björn borg bokserrr
roze oranje gestreepte pyjama broek licht blauw topje oude sporttrui pantoffelsss |
rood esprit shirtje
donkerblauwe spijkerbroek ondergoed lichtblauwe sokken |
Streepjeskousen
Een zwarte lange broek een zwarte onderbroek met bolletjes een witte bh een horloge een soort van te lang shirt (zo gemaakt) dat te kort is om een jurkje te zijn en dus eigenlijk gewoon op een broek hoort gedragen in het donkerbruin met rode bloempjes en een rood en wit stiksel |
lichtbruin met buige geblokt blousje
zwart giletje een donkerblauwe spijkerbroek spongebob sokken voetbalsjaal rode bh rose wit gestipte string. |
zwarte panty
een korte bruine geblokte broek zwarte koltrui hemd van Snoopy :9 zwarte boxer |
Ik zit nog in mn jas want ik kom net binnen en verder:
Spijkerbroek, cowboylaarzen, zwart shirtje en bh+hipster 8) |
Hoge bruine stippeltjes sokken, H&M
Spijkerbroek, g-star Wit lang shirtje met kant eronder, H&M Daarover donker blauw truitje, edc bruine laarzen, invito Björn Borg boxer bh |
pyjamadag _0_
|
donkerblauwe spijkerbroek
rood/wit geblokt blousje rode trui met capuchon witte sokken zwart ondergoed |
|
"soo wat zie jij dr netjes uit vandaag" x 1000
:{ doe ik dus ook niet meer |
1 Bijlage(en)
altijd
|
Jeans
Grijs/Roze Nike shoes Roze Tommy Polo Grijs wollen vest Lingerie |
JJ jeans, een rood/zwart/grijs streep shirt (ook van JJ). Puma sokken en een boxershort...
|
* Zwart vest
* Wit t-Shirt van G-sus * Korte spijkerbroekje * zwarte penty. * roze ondergoed:) |
longsleeve van pololand
daarover een oranje shirtje met korte mouwen van bjorn borg donkerblauwe cast iron jeans zwarte bb-boxer zwarte hema bh zwart hema hemdje spongebob sokken gekleurd sjaaltje vans shoes |
puma sokken
esprit spijkerbroek zwart shirtje met korte mouwen licht roze string en licht roze bh. |
Donker blauwe spijkerbroek
zwarte boxer Zwarte sokken Zwart t-shirt (kkkkoud!) Zwart vest |
vest en een broek:P
|
draag jij geen ondergoed ??
|
zwarte spijkerbroek, zwarte trui, zwart ondergoed, zwarte sokken, zwarte laarzen..ik word weer gothic denk ik 8-)
|
Gewoon iest wijdere spijkerbroek ( geen skaterstyle)
Gewoon merkloos t-shirt. Phat pharm trui K-swiss schoenen. Blauwe boxer Zwarte sokken |
Vooral veel water op het moment.
|
spijkerbroek, zwarte coltrui, zwart hempdje, roze ondergoed, roze sokken, zwarte laarzen, sieraden, elastiekje
|
roze bb-boxer
zwarte bh van de hema oranje hema badjas |
dikke warme donkerblauwe trui
streepjes sokken donkerblauwe spijkerbroek rood/wit geblokt bloesje zwart met kanten giletje rode bh + rode string |
Zwarte spijkerbroek
Wit shirt met lange mouwen Zwarte boxer Zwarte sokken witte schoenen en mn gel heeft de wind overleeft :yes: |
cool shirtje die bruggi ook heeft :+
zwarte overseaz ribbroek uit het altotijdperk en een zwart vest |
grijze nette, maar toch ook een beetje een trainingsbroek. met een streep aan de zijkant.
shirt is ook gestreept. zwarte vans. wow ik heb zelfs een gestreepte onderbroek |
een roze hipster
een zwart shirtje met kant een zwarte trui grijze jas zwart bh :') Mn moeder moest mn broek in de was doen |
Replay spijkerbroek
Donkergrijs truitje Grijs/beige achtige string/bh |
vuilniszak
|
Citaat:
|
Zo triest dit topic eigenlijk
Ja ik heb me armani broekje aan man, ja ik me replay dit, ja ik me diesel dat.. Ga toch weg man |
Citaat:
slotje! |
Ik ben tegen
|
Citaat:
|
Roze DEPT shirtje met lage hals
donkerblauwe cast iron jeans witte bh zwarte bjorn borg boxer witte sokken donkerblauwe allstars |
blauw shirtje met pepsi cola ofzo
cars broek, donkerblauw zwart ondergoed streepjes sokken voetbalsjaal voetbaltrainingsjas van broertje bruine leren laarzen, beetje paardijachtig maar toch ook niet. |
Citaat:
ontopic. Donkerblauwe Petrol spijkerbroek Wit Petrol shirt Zwarte Puma sokjes Zwarte Boxershorts Witte Nikes |
Citaat:
|
6, is dat vreemd dan? :huh:
|
Citaat:
|
Klopt ;)
|
Ralph Lauren jeans
witte Gaastra schoenen witte coltrui van de HEMA zwart Scapa Sports shirt zwarte boxer |
beetje baggy jeans van g-star
gestreepte h&m trui hema bh & boxer zwarte sokken lage oldskool vans |
Zwart vestje met witte stippen :+
skinny jeans versleten allstars dronder, done. :') |
Citaat:
|
zwarte skinny
roze schoentjes roze wit gestreepte blouse groen bruin gestreepte longsleeve zwarte hipster zwarte BH |
all black today met een felrode t-shirt en witte schoenen.
|
Zwarte spijker broek
Wit t-shirt Wit shirt wit/zwarte sokjes :) nwe schoenen :love: Witte Boxer |
zwarte sokken en boxer
lichtblauwe spijkerbroek van Forecast Rode longsleeve van g-star |
Blauwe spijkerbroek
witte sokken Zwart shirtje mt lange mouwen Grijze boxer Wit-zwarte schoenen en het blijft kkkoud. |
blouse met allemaal lieve bloemetjes :9
spijkerbroek die me ontzettend van mn reet afzakt, dus met een riem erom heen. allstars d'ronder bh + hipsterrrr 8) bert & ernie sokken haar in een staart *geen zin in vandaag* :\ |
Citaat:
|
Citaat:
|
iets van dikke sokken, trainingsjas, dik vest, pyjamashirt en een dikke sportbroek.
jeps, wendy is ziek. |
zwart ondergoed
zwarte overzeasbroek met een zwart witte streep aan de zijkant zwart overzeasvest zwart-witte sokken zwarte schoenen en zweetband met een spinneweb |
Spijkerbroek
Zwarte longsleeve met roze haltertop overheen ondergoed :+ paarse sokken donkerbruine schoenen met roze ster zelfgemaakte armbandjes met frutseltjes eraan |
heel lichtblauwe blouse
donkerblauwe spijkerbroek xD bruine brede riem om de bips bruine laarzen |
Geen bert en ernie sokken?
:'( |
zwarte spijkerbroek
zwart ondergoed + sokken zwarte longsleeve met daarover mijn onwijs charmante media markt bloes zwarte laarzen werken over een uurtje :( |
sloffen
sjaal onderbroek badjas :| ik ga doood |
Citaat:
ik ben ik het zwart-grijs gehuld vandaag :) |
roze broekje
witte BH en een badjas |
Citaat:
Die zijn me eigenlijk veels te klein maar er zit anti-slib op dus doe ik ze gewoon aan _0_. Onto-pik: - Wit shirt met donkerroze streepjes - Ketting met allemaal vage kraaltjes maar wel superlief blabla :love: - Spijkerbroek met een witte riem - 'Hello Kitty'-boxer met bijpassend hemdje van de H&M :yes: Pff doodsaaie dag.. |
zwarte sokken en boxer
Lee jeans wit t shirt NAU hoodie |
ben nog lkkr in pyjama :P ik denk dat ik zo maar ff ga douche:D
|
slobbertrui
trainingsbroek sokken met antislib shirt string |
Niks, ik doe niet meer aan kleding.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.