![]() |
- lobont volgens mij crimineel is
- vergelijk zelf maar http://opsporing.samenveilig.nl/imag...s/93_66562.jpg en vergelijk die met deze http://www.ajax.nl/upload_mm/1918452...obont_0203.jpg die 1e is uit opsporing verzocht. hij zou gepind hebben met gestolen pas. maar volgens mij zie ik geen verschillen |
-ik geen overeenkomsten zie??
-z'n haar iig niet?? :+ -ook z'n neus niet?? :7 -net zoals zijn oor?? :] -zijn ogen ook niet?? :9 -zijn mond wel sprekend lijkt?!?! :o -:* |
-het eigenlijk best wel weer eens tijd is om Oizo in zijn hokje te stoppen?? :+
-die gozer is DOM jonge... O-) :+ |
Citaat:
wat te denken van dat litteken op zn knie? |
Citaat:
-toch?:+ |
- Hij idd best wel lijkt :+
|
-het in amsterdam stikt van de italianen??
-ze mij heel link aankeken omdat ze dachten dat ik een ajacied was?? |:( -ik toen ff liet merken dat ik dat niet was?? -enkele nederlanders mij toen vreemd aankeken?? -ook mijn telefoondeuntje geen hit zal worden in deze stad?? -ik een blauw met rode sjaal omhad?? -dat toch niet op een joodsesjaal lijkt?? :? -ik nog opzoek was naar een asroma-sjaal?? -ik deze niet heb gevonden?? :( -me hele dag in amsterdam nix was, omdat ik een half uur te laat arriveerde door die klote ns?? :[ -ik ergens aanwezig moest zijn voor een 'rondleiding'?? -dat de groep al weg was toen ik arriveerde?? -ik dus ff met iemand de stad in ben gegaan?? -dit totaal nie boeiend is....?? -ik dus nog ff zeg dat ajax gaat verliezen en ik pleite ga?? -ciao :* |
- Ik Remco best wel lijp vind?
- Hij door Amsterdam durft te lopen met Feyenoord-sjaal? - Ik dat tot voor kort bijna wekelijks deed met me Roda-Sjaal? - Ze je wel idd nakijken? - Maar zelden aanspreken? - Er sowieso weinig Amsterdammers bij Ajax gaan kijken in de regel? - De meeste uit de achterhoek en Gelderland komen (of Leiderdorp) - Ik nu net hoor dat het een Paris-Saint Germain sjaal was van Remmie? - Hij zwak is :D:* - Remco overigens alles een 1 had voorspelt :? - Hij nu komt met dat Roma zal winnen :x - What can I say? - Ik sabs nog steeds heel erg mis :( - Ik het nog steeds niet echt kan beseffen? - Het echt vreselijk veel pijn doet kan ik je zeggen :'(? - We eigenlijk eens goed zouden moeten praten? - Ik eigenlijk niet echt durf :(? - Ik dus eigenlijk ook een schijterd ben? - Ze dit toch niet leest ;)? - En ook niemand het doorlult natuurlijk O-)? - Mijn WJD's toch niet gelezen worden *) ? - Ik nu kap :* |
http://www.seeyouatvizion.com/maandag.jpg
- Dit de nieuwe discotheek is bij mij in de buurt? - Ik van plan was daar met mijn verjaardag heen te gaan? - Het er tot nog toe nl stampstampevol is? - Ik nu nog ff moet kijken of ik daar wel zin in heb? - Ach, ik zie wel (ga waarschijnlijk gewoon ;)) - Ik duur nu toch hel geld voor heb :( - Ik wel nog van jullie allemaal houd O-) :* :+ - Houdoe en laters |
- Ikke lekker puh de hoogste cijfer van de opleiding heb? :p
- het leren voor die tentamen niet eens nodig was voor mij.:+ - Mikkie trouwens gister echt is doodgegaan tijdens "Robin Hood? :( - me pa een hard mens is en dat lijkje in de container wou gooien omdat de grond te hard is?:[ - me ma hier een stokkie voor stak en erg boos werd op me pa? :) - me pa toen toegaf dat t niet hoort om dat lieve beestje tussen het oud vuil te dumpen? :o - ik Mikkie echt vreselijk mis? :( - dat irritante gemiaauw en dat gekopjes geven van dat haar wel wat leven in de brouwerij bracht? :+ - Ajax trouwens niet gaat winnen vanavond? - ik nl een 3tje heb voorspeld? :* |
- ik net nog gesport heb :)
- we namelijk met een paar vrienden een zaaltje hadden gehuurd om eens lekker te voetballen - ik zaalvoetbal minstens zo leuk vind als veldvoetbal - de sport nu officieel "futsal" heet :{ - er leuke acties en mooie combinaties gemaakt werden 8* - ik mezelf in de toekomst nog wel meer zie zaalvoetballen - er in de kerstvakantie wel weer een zaaltje gehuurd zal gaan worden - ik Stef heel stoer vind met z'n hoogste cijfer van z'n opleiding :z - het zeker niet zo'n grote opleiding is ;) - ik laatst ook het hoogste cijfer van de klas had voor geschiedenis :7 - ik dat dan ook misschien ga studeren in Groningen volgend jaar :o - :* |
wjd:
-dit stukje is geplaatst door iemand met een nogal opvallende naam :z |
Wjd
- ik nu met jas aan achter de computer zit - het namelijk STEENKOUD is in onze werkkamer (of iets in die richting...):o - dit komt doordat een een of andere idioot de deur had opengezet - die deur naast de deur zit van de garage en die stond ook open :[ - ik nu koude handen heb - ik het verder wel redelijk warm begin te krijgen - de verwarming nu ook heel hoog staat O-) - het verder wel goed gaat hoor! - ik deze week ook het hoogste cijfer van de klas had voor een leestoets engels (een 9) *) - ik geen idee heb hoe ik dat voor elkaar heb gekregen - ik namelijk normaal best wel slecht ben in engels (vorige pw had ik een 3,5...:]) - ik maar es ophou met dit boeiende wjdtje :* |
Citaat:
- ik NIET zeg of ik het ben of iemand anders? :p |
- me opleiding best veel studenten bevat? (wel 96) :o
- het knappies is van Nikkie dat ze zo hoog scoort met engels? :+ - ik namelijk altijd de slechtste cijfers in talen heb? :) - op het hbo waar ik zit geen talenkennis is vereist? :D:D:D - gelukkig maar... :p - Ajax wel erg goed speelt in de 1e helft met een B-elftal? - ik echt geniet hier van hun spel? ;) - Roma dus gewoon gaat verliezen? :D - mazzolos :* |
-ajax heeft gewonnen?
-je dat al wist? -het toch mooi is?:) -ik het prima vind dat Jantje S zowaar zn mond houdt? |
WJD
-het erg koud was in de arena -ik het gelukkig warm kreeg van de overwinning -Ar-tuur geschiedenis in Utrecht moet gaan studeren -ik dat namelijk ook doe -we dan volgend jaar samen de romeinse en griekse oudheid gaan volgen -ik vandaag nl. te horen kreeg dat ik dat vak niet gehaald heb -ik desondanks toch met een gelukkig gevoel naar bed ga |
- joden gewonnen hebbben
- kakkerlakken stil zijn - netzoals italianne - die naaiers alleen laf kunne spugen - een vriend van mij een lekkere italiaanse roggel in zijn gezicht kreeg - er een petje vermist wordt van ons - in het stadion het best warm was - tenminste als je een beetje fanatiek aan het aanmoediogen was - wij op de 2e ring weinig gezeten hebbben - dit vrij uniek is voor de 2e ring - arsenal de beslissing zal brengen - ikook nog is een 7.2 voor wiskunde terug kreeg vandaag - ik zo ga slapen - oja op de heenweg onze coupe bijna in de fik stond - wij dus bij de wc stonden, en die vlam vatte - wij er niks mee te maken hadden - wij de dader wel zagen lopen - de conducteur dus ff gewaarschuwd was door ons ivw ernstige versprijding van het vuur |
-kakkerlakken naar mijn weten niet kunnen praten?? :o
-het dus niet raar is dat ze stil zijn tegen mark?? -italianen wel vaker spullen van hollandse makelij jatten?? -mijn Feyenoordsjaal op dit moment ergens in Torino vertoefd, nadat deze bruut van mijn nek werd gerukt door een italiaanse maffiozo?? -die gasten best wel leip zijn?? -het toen ook niet zo slim om door de wachtrijen van de harde kern van Juve te lopen?? O-) -al helemaal niet met Feyenoordshirt en sjaal?? :9 -ik beetje afdwaal?? :+ -ik joodjes feliciteer met prachtige prestatie?? :* -as roma mijn zwaaaaar tegenviel?? -die trainer vast en zeker zijn koffers wel kan gaan pakken?? -ik de 2-1 gemist heb omdat we zaten te zappen met de tv?? -ik eigenlijk van een goede sfeer weinig gemerkt heb?? :o -dit op de tv wel niet zo goed zal overkomen?? :z ;) -ik bijna niet kan wachten op de dubbele confrontatie met Arsenal?? -joodjes de CL gaan WINNEN?? :Y) :9~ :7 8* 8-) :* :9 -tschüßßß 8{ |
WJD..
- Bijna een jaar na dato nog steeds op alle PC's van de opleiding dit staat als je scholieren-forum laadt? :{ - Dit dus echt een4life inhoudt heb ik het idee? - Er hopelijk niet teveel arme mensen daarmee hun pleziertje ontneem? - Ach, er komt toch geen hond op het forum denk ik :D O-) vBulletin bericht Je bent verbannen van het forum. Standaard duurt een ban 24 uur. Denk je dat er een fout is gemaakt? Neem dan contact op met het beheer. Het kan zijn dat dit bericht niet voor jou bedoeld is, bijvoorbeeld als je een proxy gebruikt. Dit los je dan op door de proxy uit te schakelen: Internet Explorer (Engelse versie): Tools -> Internet options -> Connection -> LAN Settings -> 'Use a proxy server' uitvinken. Internet Explorer (Nederlandse versie): Extra -> Internet opties -> Verbinding -> LAN instellingen -> 'Een proxy server gebruiken' uitvinken. |
Citaat:
- ik niet wist dat er een sportforummer geschiedenis studeert - ik graag ervaringen hoor en of de studie en de stad Utrecht bevallen - ik me afvraag of je MSN hebt? :7 |
wjd
-ik nu luister naar een nieuwe cd -die cd "This is terror 2" heet -het wel een leuk deuntje heeft -ajax-psv eindigd in 1-2 -ik daar 1 euro op heb gezet... -de rest van de klas een andere uitslag -het bijna maandag is :o |
WJD:
- ik er weer ben? :+ :p - Hugo dit nu niet prima vindt? :+ - ik 2 slaapverwekkende dagen op mijn stage heb gehad? :O - het gelukkig over anderhalve week voorbij is? :+ - ik dan kerstvakantie heb? - dat hoog nodig tijd wordt? :x - ik volgende week vrijdag met mijn stagebedrijf kerstdiner heb? - gelukkig MVV dan niet thuis speelt? :) - ze dan namelijk uit naar Haarlem weer motten? - dan de winterstop begint? :{ - dat tijd wordt met al die blessures? :o - ze vrijdag wel thuis motten, namelijk tegen Den Bosch? - ik vrees dat het 1-3 voor Den Bosch wordt? :'( - Den Bosch namelijk de tweede periode vrijdag kan pakken? - MVV uiteraard voor de derde periode gaat? ;) - ik gister totaal maar dan ook totaal NIX van @j@kkez heb gezien? - @j@kkez zondag trouwens met 1-2 gaat verliezen van PSVEE? :+ :p - Feyenoord een nipte 1-0-overwinning haalt op AZ? - Roda in Groningen niet verder zal komen tot 1-1, zo voorspel ik? - ik vanavond nog een stukkie van Man United - Deportivo live zag? - een goal van Van The Man onterecht werd afgekeurd? :[ - ondanks de 1-0 voorsprong op dat moment ik heb gegokt dat Man. Untied gaat verliezen? :D - ik niet weet hoeveel het nu staat / is geëindigd? - de CL me toch de laatste jaren al minder boeit? :Z - ik liever naar het gepingel van MVV ga kijken? :+ ... ;) - ik vandaag niet ben gaan fitnessen? :p - ik namelijk nog steeds spierpijn heb van zaterdagavond? :D - ik toen van 10 uur 's avonds tot half 7 's morgens NIET heb gezeten? :+ - ik korte achillespezen heb? - ik daarom dus daar spierpijn heb? - ik daarvoor oefeningen mot doen? - ik me daar aan niet houd? O-) - ik dan later waarschijnlijk onder het mes daarmee mot? :Y) - een vriend van me gister jarig was? :+ - hij 20 werd? :D - hij wel nog geen rijbewijs heeft (de gek!)? :? |:( - hij morgen naar me toe komt? - zijn feest op 27 december wordt gehouden? - ik 2 CD'tjes voor hem heb gebrand? :) - ik ook nog een paar mooie hoesjes ervoor heb gemaakt? 8-) - ik als cadeau ook nog als optie had een nep-rijbewijs? ;) - ik dus in de kerstvakantie veel ga feesten? :+ - kerst, verjaardag van vriend, verjaardag oma, oud op nieuw en veel uitgaan? - ik dan wel hoop dat mijn opa er nog is? - hij namelijk weeres in het ziekenhuis ligt? :( - hij hersenvliesontsteking heeft? :( - dit waarschijnlijk zijn laatste kerst wordt? :( - ik toch hoop dattie voor de kerst weer beter is? - het vanavond heeeeel stil op MSN is? :{ - ik zaterdag mijn OV ga afhalen? - ik er nieuwe pasfoto's voor heb gemaakt? :) - ik trouwens niet weet waar ik zaterdagavond heen ga? - een vriend van me naar de Peppermill wilde? :) - ik d8 dat die nie mee zou gaan zaterdag? :o - het toch nog nie zeker is en hem kennende veel kan veranderen? |:( - dat hij ook nog eens een keer binnenkort naar de Mondial wilde? - de Cella dus de komende tijd wat minder bezocht wordt door me? :p - maja als het maar gezellig is he... - het trouwens nog 2 dagen weer duurt voordat het weekend begint? :+ - ik nu jammergenoeg (:p) nix meer weet? - doei en hou hem recht :* |
Snapt Oizo dit?
I Kirchroa is jet los, en alaaf is ozze jros. Mit karneval sjteet hei de welt op d'r kop. Os Kirchroa kriet dan de sjpas ja-nit op. I Kirchroa is jet los, en alaaf is ozze jros. Vette site hoor http://home.wanadoo.nl/carnaval.tekst/kerkr-ad.htm#280 :7 |
Citaat:
- ik je wel wat wil vertellen over de studie en de stad - ik je wel toevoeg op msn - ik een poging doe het kirchroajs te vertalen 'In Kerkrade is wat aan de hand, en 'alaaf' is ons ... ... motto? Met carnaval staat de hele wereld op zijn kop Ons Kerkrade kan zijn geluk dan niet op In Kerkrade is wat aan de hand, en 'alaaf' is ons...nahja..:7' - Dit natuurlijk zeer emotionele Zuid-Limburgse poëzie is - Bartje maar uitsluitsel moet geven over de vertaling - Louis van Gaal vindt dat Eddy Poelmann goede vragen stelt ;) - Real Madrid heeft gelijkgespeeld tegen Lokomotiv Moskou - ik dat dolkomisch vind - ik morgen vrij heb (geschiedenisstudenten hebben in Utrecht twee dagen per week vrij, Ar-tuur!! :7 ) - ik helaas al om 12.00 u bij een oud vrouwtje moet gaan kijken of ik een kamer van haar kan huren - ik dat moet doen omdat ik 31 december uit m'n kamer moet - de officiele huurder dan terugkomt uit Venezuela :'( - ik hoop dat het oude vrouwtje niet al te streng zal zijn ( voor 24.00 thuis zijn, geen harde muziek etcetc) - dit wjd- tje bijna oizoiaans gaat worden - ik dus stop |
Citaat:
Ja leuke site, maar houd liever van ander dialect, het Maastrichtse :p |
-ik nu la terug kom van mn werk?
-ik wel enigzins quasitipsy ben? -ik iedereen met oizo in t bijzonder een goeden nachtrust wens? -:* |
Citaat:
:* |
- Joy mij geblocked heeft?
- ik hierachter kwam doordat 'Zwarma' zn msn en daar Joy online was en bij mijn msn niet? :o - Ik sinds zondag ook al geen Joy meer online heb gezien? :p - Joy terug is van Liverpool? :) - die kerel echt bang is dat ik m uit ga lachen ivm die 2-0? :+ - er wat oud-havo'ers nodig een trap onder hun kont moesten op school omdat ze maar niet hun dingen op tijd af kregen zodat ik als eindredacteur en Co'hoofd van de groep niet mijn ding af kon maken? :[ - die gasten veel te makkelijk denken en ik dus weer veel kan gaan verbeteren op een vrijdagmiddag op school? :{ - diezelfde gasten al om 1 uur wegsplitten, en ik pas om 4 uur. :o - het net lijkt of ze op school komen om te LANNEN? - ze zo wel veel moeilijkheden zullen krijgen in een later stadium? :p - ik het ff kwijt moest? ;) - maandag de kaarten op de bus gaan? - Sting wel relaxed is? - ZWOLLE ERAAN GAAT? :D - :* |
Citaat:
- de situatie van de Graafschap anders steeds uitzichtlozer wordt |:( - het 0:00 is :+ |
Citaat:
- het namelijk 23:59 was? - 8-) |
- ik vanmiddag in Zwaag op zoek ging naar een NK plaats? :+
- daar morgen verder aan gewerkt gaat worden? :) - men hier niet te makkelijk moet denken voor mij, ook al sta ik 2e en ik dus veel kans op plaatsing heb? :o - het wel zo is dat ik ben gepromoveerd dit jaar naar deze klasse, en dus wel een soort van newbie ben die maar net komt kijken bij de grote jongens? :D - ik vandaag in 3 partijen boven mijn kunnen heb gespeeld? :9~ - normaal 1,2 me moyenne is? :D:D:D en nu 2,0 :D:D:D:D:D:D - een partij ruim een anderhalf uur duurt? (zonder pauze :{ ) - 4 partijen op 1 dag dus wel een zware kluif is? - er morgen 3 gespeeld worden? :7 - vandaag dus 6 uur biljart en morgen dus 4,5 uur biljarten is. :x - dit mijn verslag van vandaag was. :p - ik nog ff wil melden dat men in Zwaag raar keek toen ik met me N.E.C shawl schreeuwend de biljartzaal rondliep? - Iemand op dit forum die Veeeeeeel (maar dan ook echt veel) verstand heeft van Integreren en Differentieren mij echt bijles moet komen geven? - ik hoop dat een mooie meid die er veel verstand van heeft dit leest en mij komt helpen? ;) - Zwarma trouwens een rock CD heeft? :+ - hij altijd afkeer had als ik deze muziek in huis draaide? - mijn kuur hem heeft geholpen er toch van te houden? - de moeder van zwarma's dochtertje jarig is? - ze echt een toffe meid is? :D - je niet zou zeggen dat ze moeder is? :p - :* |
WJD...
- Ik me scc heb uitgeleend - Ik namelijk zometeen het 25e jarige huwelijk van oom en tante ga vieren - Ze daar integenstelling tot de kuip wel echt bier schenken :Y) - Ik de Feyenoorders (Antikezman, RekZ, en MarkNMGN) die wel gaan veel succes toe wens :* |
WJD..
- Dit de 9994e view is? - Er dus wederom een jubileum aan zit te komen? :+ |
- ik al met al onwijs heb genoten gister :)
- ik me nog steeds helemaal toppie voel - ik zometeen weer richting A'dam vertrek en echt uitkijk naar de gefrustreerde opmerkingen :] - er natuurlijk gewarming-upped (? ) gaat worden in PSVshirt :) :* |
-dit alweer de 10006e was?
-we het jubileum dus gemist hebben?:'( -enorm jammer.. |
- Ik eerst de 9995e view had?
- Hij daarna ineens sprong naar 10002 :'( - Ik m dus denk ik ook niet heb gedaan? :{ - Ik in de auto op weg naar de stad zat toen Ajax scoorde? - Ik al vreesde dat het 2-1 was geworden? - Het namelijk 1-1 stond toen ik vertrok? - Ik hoorde dat het 2-2 was geworden? - Ik nog steeds in de rij voor de parkeergarage stond toen het ineens 2-3 werd? - Het wel heel vreemd was, ik nl ineens iedereen hoorde juichen? - Ik dus dacht dat ie afgekeurd werd? - Het zuiden des lands weer bovenaan staat? :) - In Heerlen sinds kort Media Markt geopend is? - Die 20% goedkoper is dan de rest van de stad? - Je dus wel kan raden dat het druk is? - De DVD 'The horsewhisperer' in Media markt 18 euro kost? - Hij een winkel verderop 26 euro kost? :o - Ik me afvraag of die lui nog wel wat verkopen? :D - Ik nu kap :* |
Het kicken blijft, die Oizo's onder elkaar? :+
|
-oizo gewoon hip is?
|
Citaat:
|
-ik me daar maar al te bewust van ben?
|
- Ik mij afvraag of iedereen daar bewust van is? O-) (Bon, Remmieslemmie, Stefiebefie, Basje, Tuurke, Ankske... :*)
|
- ik morgen kerstkaarten ga kopen?
- ik er niet veel stuur omdat iedereen hier in de buurt van Alkmaar wel een kerstwens van me krijgt met uitgaan? :) - de Russinnen van vakantie ook wel een kaart krijgen. :D - dan ikke gelijk me OV ga ophalen? - het sterk overkomt dat iemand weer eens vrijgezellie is? :o :p - dat wel blijkt uit een aantal smsjes. :9~ - dit een druk schoolweekje word? - ik daarna 2 weken vakantie, 1 week school en dan weer 2 weken vrij heb? :D - tijd genoeg dus om te je weet wellen? ;) - ik geen idee heb waar Bert t over hebt? :* |
-ik volgende week eindelijk weer eens een uitwedstijd van Feyenoord bezoek?? :)
-het wederom niet in het uitvak is...?? :( -ik dit seizoen nog geen gebruik van me silvercard heb kunnen maken?? -het toch uitwedstrijd nr. 5 wordt?? :] -ik precies op de middenlijn zal zitten in Breda?? :7 -de kaarten zijn gekocht zonder in het bezit te zijn van een NAC-CC?? :D -we ook nog eens korting kregen op onze kaarten?? :Y) -er dus weer eens een uitwedstrijd gewonnen gaat worden, aangezien ik erbij ben?? :9 -excelsior gaat stunten tegen ajax?? -ik verwacht dat er best wel veel Feyenoorders in en rondom het stadion zullen zijn?? -ik nu eten ga?? -8{ |
WJD:
- ik maar weer eens een Oizo-journaal ga typen? :7 O-) - * wrijft in zijn handen * ;) - ik maar eens begin over mijn weekend? - dat weekend zoals bijna gewoonlijk begon met een nederlaag van Us MVV ke? :( - ze thuis van Den Bosch met 2-3 verloren? :( - doordat Helmond Sport verloor van Emmen Den Bosch daarom de tweede periode pakte? - de eerste twee goals weer knullig verdedigen van ons waren? :o - vooral de tweede goal een cadeautje van Deckers was? - Elsen jongelingen als Liobardi, Verheyen, Muyters en Balci (wat een namen he :+ ) verkoos voor Van der Weert, Wijngaarde, Ysebaert, Trustfull en Wintjens? - die laatste twee trouwens wel nog niet 100% fit waren? - er verder weer een lange blessurelijst was? - het daarom tijd wordt voor de winterstop waardoor er weer meer spelers fit kunnen worden? - we dan alles in de tweede seizoenshelft gaan goedmaken? :+ ;) - we gezien het programma kans maken op de derde periode? :D:D:D ;) - ik nu maar ff terug ga naar het wedstrijdverslag? :p - de eerste helft verder echt pauper was? - het net leek alsof we de dag ervoor op stap waren gegaan? :D - we ff opleefden na rust door twee kansen van invaller Van der Weert? :) - Den Bosch daarna weer beter was? - de 0-3 daarom viel via Jansen? - we daarna pas wakker werden? :O - we namelijk drie minuten later een penal kregen en Van der Weert die benutte? - Den Bosch toch nog grote kansen kreeg (Jansen paal)? - het toch nog leuk werd omdat Beekmans uit een voorzet van de andere invaller Wijngaarde de bal in eigen goal schoot? :) - het toch bleef bij 2-3? :( - Taiwo en Mutsaers na de 2-3 wel op onbegrijpelijke wijze werden teruggefloten door Buiting waardoor we een kans op 3-3 misliepen? :[ - het gelukkig volgende week winterstop is? :D - dit namelijk moedeloos is om te worden? - Fortuna het gelukkig nog slechter doet? :+ - ik wel had verw8 dat P$V zou winnen van @j@x? - Roda kennelijk d8 dat het na het vuurwerkincident al voorbij was in Grunn? :p - ze daarna toch de rekening kregen gepresenteerd? - ik Heerenveen-Utreg dank voor de drie puntjes bij het voorspellen bij s.com? :+ - in tegenstelling tot Steve Olfers? - als hij nie had gescoord ik nog 3 puntjes erbij had? :[ - ik toch goed bezig ben de laatste weken met voorspellen? :+ - ik namelijk alweer 3e sta in het algemeen klassement? 8-) - ik zaterdag ook weer op stap ben geweest? - ik alleen in de Cella ben geweest zaterdag? :+ - we daarvoor ff hebben rondgewandeld op Winterland? - er een aanslag was voorspeld vorige week zaterdag op Winterlang? :o - het dus jammer voor jullie is dat ik nog leef? :p - van de andere kant als dat toch gebeurd was Oizo-hype dan wel langzaam voorbij was geweest? O-) - het supergezellig en druk in de Cella was? - het enige nadeel van de tent is dat ze ze te vol proppen? - buiten dan nóg een rij met mensen staat? - de Cella dus zeer populair is? :+ - ik 4 uur in mijn nest lag? - dat vrij vroeg is in vergelijking met de laatste weken? - ik niet weet weer ik komende zaterdag uit ga? - Remco dan in Maastricht rondloopt (tenminste zo vertelde-ie me)? :D - ik dus mot uitkijken? ;) - ik misschien vrijdagavond ook nog naar de stad ga? - dat eraan ligt tot hoe laat mijn kerstdiner van mijn stage duurt? - ik vandaag eerder weg moest op de stage? - ik namelijk naar de dokter moest? - morgen met docent-begeleider van school langs komt op mijn stage? :o - ik me daar geen druk om maak? :) - ik zojuist Rally 2000 heb gespeeld? :+ - ik bovenaan sta daar in het algemeen klassement? - ik ook 1e sta op dit moment in de voorlaatste Rally? - de kans dus groot is dat ik in dat spel wereldkampioen word? :7 8-) - het met mijn opa al weer wat beter gaat? - hij wel nog wat verward is? - hij waarschijnlijk toch nog met de feestdagen in het ziekenhuis ligt? :{ :( - en dan nu het belangrijkste nieuws: IK OVER 4 DAGEN KERSTVAKANTIE HEB?!?!?!?!?! :+ :+ :+ - het Oizo-journaal weer voorbij is? :p - jullie nu weer wakker mogen worden? ;) - later :* |
- ik weer heb genoten van het Oizo Journaal?!
- ik niet denk dat de Oizo-hype iets is wat voorbij zal gaan?! - we wel allemaal zouden hebben getreurd als de bom daadwerkelijk was ontploft?! - we dan iig ff-tjes in zorgen hadden gezeten om het mooie zieltje Oizo genaamd?! - Ik de top10 wel mis?! - ik hoop dat er snel weer eentje komt?! - ik ook snel vakantie heb?! - ik echt ga genieten van mijn vakantie?! - ik er echt zin in heb?! - ik er ook echt aan toe ben?! - ik hard gewerkt heb?! - ik dit weekend zelfs niet ben uitgegaan?! - ik volgend weekennd dus moet inhalen!? - ik dus maar 2x ga?! - dat wel duur is?! - dat wel weer meevalt?! - de taxi wel duur is?! - dat niet zo erg is?! - ik ga kappne?! - ik natuurlijk kappen bedoel?! - mijn typkunsten achteruit gaan?! - dat raar is?! - ik dat namelijk hele dagen doe?! - ik typen bedoel?! - ik vandaag 100% achter de PC heb doorgebracht?! - dit voornamleijk op school gebeurde?! - ik nu echt kap?! - ik loog?! - ik nu pas kap?! |
-ik me afvraag of oizo dr niet een top50 van kan maken aangezien het zo verschrikkelijk boeiend is?
-ik B&vD ga kijken? -ik daarna maar es ga slapen? -ik echt een enorm slaaptekort heb? -ik vrijdag op skivakantie ga?:7 |
Citaat:
- mijn top 20 van 13-12 op cu2 staat? :) - ik die net vergeten was erbij te pleuren? O-) - ik nu geen verbinding krijg met mijn cu2? :[ - jullie dat misschien morgen wel lukt? - jullie dan de top 20 weer mogen bewonderen? :+ :Y) O-) - ik de voorlaatste Rally net gewonnen heb? :7 - ik in het algemeen klassement nu 2 punten voorsta op de nummer 2? - ik alles dus zelf in de hand heb? - het toch vrijwel zeker is dat ik in dat spel wereldkampioen word? :+ 8-) - RemCo NU online komt? :D - hij pech heeft? :p - ik namelijk nu ECHT ga slapen? - houdoe :* |
Citaat:
|
- Er na deze post nog slechts 8 verschil zitten tussen Remmie en mij? :7
- Ik aanstonds de 2e plek ga overnemen? *) - Dan nog slechts 40 posts scheiden tussen Phitje en mij O-) - Dat geen probleem mag betekenen? - Ik nu alweer kap :* |
WJD...
- We nu al 1 post in lopen op het topic van het muziek forum |
- we er nog slechts 700 ofzo hebben te gaan? :7
|
wjd
- een vriend van mij in europese selectie is opgenomen van american football team ( ik ga ff mee helpen met posts) |
WJD..
- Ik me afvraag of Admiral meer kan posten? - Over wat dat inhoud met zijn vriend? O-) |
Citaat:
- hij is zegmaar 1 van de beste american football spelers hier in europa |
- ik net ff uitgerekent heb hoeveel uur ik gemiddeld per week op school zit
- dat dus 9 uur betreft - verspreid over drie dagen is - ik dus evenveel uur reis, als dat ik op school zit - dit eigenlijk best wel vaag is - ik al mijn tentamens gehaald heb - mijn ict-toets onvoldoende was - ik toch echt wel weet hoe mijn pc aan en uiit moet - er gisteren tijdens onze pauze bij mentoraat iemand spontaan met de studie stopte - ik nog een dagjhe school heb, en dan voor het eerst vakantie heb - die r`dammers namelijk niet aan herfstvakantie doen - lijers zijn - een vriend van mij gebeld is door ene emiel r. - ik wel moest lachen toen ik dat hoorde - ik nu ff ga bellen en dan savonds ga werken - zondag fnoord 2 een pakslaag krijgt |
- ik me afvraag wie de meeste quotes heeft in deze wjd-topic
|
ik terug ben van weggeweest
ik me afvraag of mensen nog weten wie ik ben |
Citaat:
- je Annegarn14 aka Jordaan aka Hoekschop bent - je ook nog op s.com zat in die goede ouwe tijd :+ |
WJD...
- we misschien maar een lijstje moeten maken van oudgediende die zich niet meer laten zien hier - we dan weer een paar post ingaan lopen hehe |
Citaat:
-ik niet weet wie je bent |
WJD:
-Ik altijd dacht dat het de sportforummers weinig interesseerde hoeveel post zij zelf of hun topics hebben. -Omdat ze dan misschien Nerd zouden zijn? -Ze er nu zelfs een feedback topic voor openen? -Deze reply nog niet echt over sport gaat? -Ik dat ook niet nodig vind8{ |
Wjd:
-Dit hierboven mijn 2de post in dit topic was? -Dit dus nummer 3 is? -Mijn eerste reply nog onder een andere nickname was? -Ik omdat ik een paar keer een andere nick heb gekozen heel weinig posts heb? -Mijn eerste nick hier 1120611 was? -Ik door die naamsverandering regel(zie sig) veel posts kwijt ben? -Ik daarom jullie een beetje help in jullie strijd tegen het muziek topic? -Ik dan meer posts krijg? -Ik dan toch weer meer Nerd ben8-) ? -Er vandaag wat competitie wedstrijden zijn? -Ik zo de tussenstanden ga bekijken? |
WJD
-Dit de tussenstanden zijn: SC Heerenveen-Zwolle 1-0 Dennenboom Vitesse-Excelsior 1-0 Claessens -Dennenboom altijd in vorm komt in december volgens de VI?:+ -Het weer opvalt dat de clubs die promoveren altijd wel redelijk beginnen tijdens de competitie? -Zij toch later weer wegvallen? -Dit gebeurt nu met Zwolle, Excelsior en RBC? -De fans van de Graafschap hier daar vast niet rouwig om zijn? -AZ-NAC is afgekeurd? |
Citaat:
|
Citaat:
-Ik alweer een post gedaan heb? |
Citaat:
- Ik hoekschop en Jordaan ook nog wel herken van naam - Annegarn me niet echt bekend voorkomt - vanaf nu dat anders zal zijn~!! - dit niet valt in de categorie ''vanaf 11 september zal alles anders zijn''... |
WJD
-Excelsior de achterstand tegen Vitesse al weer goed heeft gemaakt? -Ze nu met 1-2 lijden in het Gelredome. -Dat toch wel verrassend is? |
Citaat:
|
- ik bertje, geen bartje maar bertje, wel sympathiek vindt
- ik wel gelachen heb om het hoofd van bombarda na de bekendmaking van de prijs sportploeg van het jaar - hans blankert hier anders over dacht - hij voorzitter van nocnsf is - hij het dus niet eens was met sportploeg van het jaar - ik zijn keuze wel kan begrijpen - hiij namelijkook een fnoord hart heeft - dit er volgens hem niks mee te maken had |
- dit leuke bericht op radio538 te horen was.
- http://home.planet.nl/~piet2048/down...kerstgroet.mp3 |
tja...
|
WJD..
- RemCo me in paniek vertelde dat Oizo aanbidsters heeft? :? - Hij kaarten heeft ontvangen van meiden? - Marc ons verdenkt van dit feit? :x - Ik mij afvraag hoe hij bij dit soort verdenkingen komt? :? - Hij kennelijk zijn adres aan remco heeft gegeven? - Een van de kaarten uit Nieuwegein ofzo komt? :D - Ik werkelijk niemand ken die daarvandaan komt? - Remco toch echt uit LEIDERDORP komt? :D - Ik overigens sowieso niet weet waar Nieuwegein ligt? - Ik wel benieuwd ben naar de gehieme aanbidster van Marc? - Ze wel eens in de Cela schijnt te zijn gekomen? - De Cela toch echt niet bij Nieuwegein ligt? - Ik het nogal een verwarrend verhaal vond? - Remco zei dat marc binnekort een Oizo-journaal zou posten? - Dat welicht veel meer duidelijkheid zal bieden? :9 - Ik voor het eerst dit Oizo-journaal zal gaan lezen dan? *) - Ik nu kap :* |
-ik jaloers ben op oizo?:[
- ik helemaal geen kaartjes heb gekregen?:( |
wjd
-ik net nieuwe cd brander met dvd speler het gekocht -dat niet boeind is -maar er een dvd van Marco Borsato bijzat..... -aaaaaaaaarfghhhhhhhhh -het is mooi om de Kuip zo vol te zien -maar als je dan die debielen daar ziet :x -en die borsato zelf ook :x -en dan die muziek :x -maar ik nu dus een dvd spelert heb dus ik eindelijk de "Ten years of Thunderdome" dvd kan gaan kopen :Y) edit: ohja het is de dvd Marco live in de Kuip vandaar... |
- deze boodschap voor alle ajaciedjes bedoelt is
http://www.smiliegenerator.de/weihn/...milies5162.png |
Een hoofddoek.
|
- nog 1 dag en vakantie? :D
- ik het slotermeerbad net in het sportjournaal zag? :) - remmie en ikke daar laatst een langs zijn geweest? - Anke daar springt? ;) - ik net ff sociaal ben geweest en wat mensen uit me adressenboek een kerstkaart heb gestuurd? - Oizo niet in m'n adressenboek staat? :+ - me broers diep aan het zinken zijn hier? :D:D - de KERSTboom trouwens flink weer pal in t midden van de kamer staat? http://www.handykult.de/plaudersmili...mas/wbaum4.gif - Dat ding echt elk jaar weer 3 meter hoog is en versierd met alle mogelijke kleurtjes en fleurtjes? :9~ - ik onze kerstboom nomineer als meest orignele kerstboom?*) - ik vorige week nog onder de grootste "maretak" van de wereld heb staan :* :* - die boven het waagplein hing? ;) - Karel me net verteld dat ie Astrid aan het stalken is? :D:D - Astrid een perfecte meid is voor vriendinloze Bert? :) - ik hem gister nog een foto van haar heb laten zien? - het dezelfde Astrid is die mij enkele weken terug maar bleef stalken? :( - ik aan school ga werken. :* |
WJD:
-Er op de hele mooie site van jullie vriend Tofke_H een speciale poll voor Oizo is: http://www.scholieren.com/~tofkeh/sport/poll.php?id=3 -Oizo de wedstrijd toen te laat had ingevuld en vertelde op het forum dat hij de uitslag nog niet had gezien. -Tofke_H besloot er een poll voor te starten om te kijken of de andere leden Oizo de puntjes gunde. -Oizo bleek daar minder vrienden te hebben als hier :7 |
Citaat:
hahah wat kansloos haha |
- tofke ook nog steeds zn gedenkplaats voor mij online heeft staan? ;) (al bijna een jaar)
http://www.scholieren.com/~tofkeh/thephit.html |
WJD
- Ik KERSTVAKANTIE heb :) - ik daar errug blij mee ben - ik daar ook erg aan toe was :+ - ik nu vrolijk ben - ik het wel een vaag verhaal vind van oizo's z'n kerstkaarten :? - ik zin in Kerst & Oudjaar heb - en dan in het bijzonder oudjaar :* |
- vakantie
- uitgaan - feest - kerst - BIERRR - en nog veel mieeer - Ikke gewoon ontzettend blij ben met de vakantie? :) - mijn vakantie voor me gevoel 5 weken duurt? :p - ik benieuwd ben wie er allemaal naar den Haag gaan? - die enquete gewoon dezelfde inhoud bevatte als vorige keer? :D - vanavond de stad in - whoei. :* - 4 leden van me projectgroep (8leden) flink het zaatje gaan worden als ze zo lax blijven doen? :[ - er voor mij niets te vrezen is ivm dat ik gewoon goed ben? :7 :x (oei oei). ;) - ff een gezellig iemand uitnodigen vor vanaaf, ffies wachte. - het nu de vraag is of ze gaat komen? :D - karel wel de sms-slet van Alkmaar en omstreken blijft? :) - hij niet meer kan bellen maar wel sms'n? :p - de gekke homefiele duitser ook lekker meegaat? - kijken of we hem nog kenne koppelen aan rooie rikkie of kale piet.?! O-) - toedeldiokio. :* |
wist je dat:
-ik zo ga kappen met compen? -dat ik toch best wel internetnerd blijf? -ik morgen zin heb om te stappen? -ik bijna een stadioverbod van 24 maanden en 500 euro boete heb? -ik met een vriendn naar multigroove wil op 31dec? -ik nu Masters of Hardcore luister? -ik stop |
Citaat:
-22 Maart namelijk de volgende MOH is -ik wel ga -maar eerst komt er nog een H4L -die in Rotterdam is -dus dichterbij -en ze hier een betere line-up hebben MOH mij ook wel geil lijkt.. Joy de RFA boy er dus maar heen moet met ze Herdkeur msn nick.... MOH 22 maart 2003 Datum: 22 Maart 2003 Locatie: Beursgebouw Eindhoven Tijd: 22.00 – 07.00 Prijs: Presale: 37,50 Euro Line up: Omar Santana (U.S.A.) Bass-D & King Matthew Digital Boy (Italy) Outblast DJ Paul Stunned Guys (Italy) DJ Ron (Germany) Distortion & MC Raw Live: Neophyte Shadowlandz Terroristz Masochist Endymion |
- we net verlorenm hebben met zaalvoetbal
- het 8-9 werd na verlening - ik voor drie treffers heb gezorgd - en niet in mijn eigen goal - ik na 2 minuten al een spier in mijn rechtbil verrekte - ik dus niet hoop dat het hier om een hamstring gaat - ik echt zin heb in excelsior -ajax - ik ook naar excelior-ajax2 ga ipv ajax-roda voor de beker - deze wedstrijden namelijk op 1 avond gespeeld worden - ik maar ffbedje ga opzoeken |
- het gezellig was in de inmiddels beruchte p8 daarnet :)
- er voldoende vrouwelijk schoon was O-) - Sportforummer Bazzemans er uiteraard ook was - er zondagavond/nacht en met kerst misschien en oud&nieuw zeker weer gestapt gaat worden - dit aankomende zondag gaat gebeurden in discotheek de Olde Beth - dit best wel een kansloze naam is als je er over nadenkt - het toch wel een leuke discotheek is die op zondag altijd open is - het niet een boerentent is zoals de naam doet vermoeden :) - ik net de e-mailtjes over de aankomende meeting heb gelezen - Utrecht wat centraler ligt en dus voor ons handiger zou zijn - ook met het oog op de kosten voor die arme scholier Ar-Tuur O-) - we dan in Utrecht ook nog eventueel de stad in kunnen - we dat in Den Haag natuurlijk ook wel zouden kunnen doen, maar Bas en ik kunnen dan niet tot heel laat blijven aangezien de reis best lang is :{ - dit nog wel geregeld wordt :z - ik het iig leuk vindt om wat te meeten die dinsdag - ik mijn twijfels heb bij het schaatsen :p - ik ga phitten. :x |
-het niet gekker moet worden?? :o
|
- ik net 101 euro aan kaartjes heb gehaald?
-dit voor 31 Multigroove in Ams*erd*m is? -Pavo komt? -Dana komt? -Technoboy komt? -Buzz Fuzz komt? -Darkman komt? -er nog meer hakkuh dj's komen? -ik wel een naar MOH wil met Rekz? -Wij allebei van hakke houde? -ik alle nummers van Party Animals heb gedownload?:o -ik zin heb ik die meid waar ik mee ga spacen op 31 dec? -ik jeuk aan me voet heb? -ik net naar de shoppa ben geweest? -ik een droge mond heb? -ik denk dat psv gaat winnen vanavond? -ik zo die meid van me gaat bellen en zeggen dat ikkaartjes heb? -ik nu weer MOH luister? |
Citaat:
- De Party Animals echt zuigen.... |
Citaat:
|
WJD..
- RODA gisteren weer gewonnen heeft? - Het een slechte wedstrijd was? - Ik daar inmiddels wel aan gewend ben? - Heel het publiek na de 1-0 opstond en zong 'VREVEN BEDANKT'? - Dat indrukwekkend was? - Toen op het scherm het hoofd van Vreven kwam, met het koppie naar beneden? - Dat echt mooi was? - Er daarna gezopen werd bij Bartje thuis? - Dat niet zuinig aan toe ging ging? - Ik vanavond voor het eerst naar de Vizion ga? - Ik erg benieuwd ben wat het allemaal is? - Dat ook wel weer laat zal worden? - Ik de laatste 2 dagen in totaal 8 uur heb geslapen? - Ik nie hoopt dat ze me straks kunnen wegdragen :{ ? - Ik nu kap :* |
- Er hier in huize wit ook vaak MoH aan staat? :p
- Dj Prhyme voor deze shit zorgt? :x - Ik gister helemaal sjekke was? :o - die 2e joint gewoon net als altijd teveel voor me is. :'( - Anna me erg komisch vond na de 1e? - ik dus nog komischer wou zijn door een 2e? :+ - het slapen uiteraard top ging? :z - ik wiederwier zodierwie de stad onveilig maken ga? :D - Suus nog foto's wil zien? - vanaaf van de Wiet afblijven phitje.:p - toedels :* |
- ik geen familie van remco ben:9
|
Citaat:
-ik ook maar hoop dat ie dat nooit wil worden?? :7 O-) -morgen gezellig gaat worden in rotterdam?? 8-) |
WJD:
- Bartje jarig is? :+ - LANG ZAL HIJ LEVEN LANG ZAL HIJ LEVEN LANG ZAL HIJ LEVEN IN DE GLORIA :D - ik niet eerder kon posten? :p - ik er namelijk vanaf woensdag geen tijd voor gehad heb? :p - ik wel hartstikke veel te vertellen heb? :p - dit dan waarschijnlijk het langste Oizo-journaal ever wordt? :D:+ - ik kerstvakantie heb? :+ - daarna ook een relaxedere tijd krijg dan de laatste 4 maanden? - ik er zin in heb? :) - ik veel ga feesten en relaxen in de vakantie namelijk? - ik gister ook vet heb gefeest? - slechts 1 echte vriend van me uit ging? - we toch nog wat bekenden tegenkwamen in de stad? - we eerst ff door de stad hebben gelopen? - we toen de CELLA weer ingingen? :+ - we daarna met zijn tweëen twee goede vriendinnen van ons naar de auto brachten? - die al om 12 uur weggingen? - ik me afvraag wat je daar aan hebt als je dan tot zo vroeg uit gaat? |:( - de reden dat ze eerder weggingen was dat ze de dag daarna moesten werken? - we daarna weer terug gingen naar de Cella? - daar zo'n lange rij stond dat we ons bed8en? - we toen maar naar de Alla zijn gegeen? :) - daar wel veel lekkere meiden zaten? :+ - het toen rond 3 uur was? - we maares weer naar het Vrijthof gingen? - een andere vriend van ons namelijk moest beveiligen op Winterland? - we daar dus ff een uurtje langsgingen? :) - we ons laatste uurtje van de avond weer in de Cella doorbrachten? :) - het qua drank betreft een standaard avondje was? - ik rond 5 uur thuis was? :+ - het de laatste weken al lekker laat is? :) - ik over 2 weken misschien naar Mondial ga? :) - dat een discotheek in Beek is? - dat een gat tussen Mestreech en Shittard is? - ik mijn stage dus heb beëindigd? - een punt ervoor een mooie 7 is? :) - we vrijdagavond kerstdiner hebben gehad? - we zijn eten in een Japans-Chinees-Indisch restaurant? - we voor en na het diner nog flink gezopen hebben? - we bij het diner met stokkies moesten eten? :+ :Y) - het mij redelijk lukte om er mee te eten? :D - we ook allemaal een kimono moesten dragen? :D - Chinese koks toch wel leuk met messen kunnen goochelen? :) - ik vrijdag Japans bier heb gedronken? :) - het wel te drinken was? - ik om half 1 thuis was? - ik toen zag op teletekst dat ook nog eens mijn cluppie had gewonnen in Haarlem? :+ - Verheyen en Van der Weert hebben gescoord? - MVV dus goed is begonnen in de derde periode? :) - in de krant stond dat de overwinning verdiend was? - het mij opvalt dat als MVV een uitwedstrijd wint ik niet thuis ben? :D - ik er dus over denk om nu tijdens elke uitwedstrijd op vrijdag de deur uit te gaan? :D - NAC toch niet heeft gewonnen van Feyenoord, wat ik d8 dat ging gebeuren? - ik denk dat dat kwam omdat RemCo weer aanwezig was? - RemCo gister trouwens in Mestreech was? :o - ik hem niet heb gezien in de Cella en de Alla? - hij waarschijnlijk niet durfde te komen? :+ O-) - ik toch vond dat het gisteravond naar Hollanders stonk in de stad? :D - ik net lees dat RemCo en Bartje iedereen weer eens ff op de hoogte motten brengen over dat gedoe met die kerstkaarten? :{ - ik vind dat niet iedereen het hoeft te weten? - als ik iemand zoiets vertrouwelijk vertel, dat dan dus niet mot uitlekken? - mijn postcode/adres ook trouwens is uitgelekt? - RemCo de enige was die mijn postcode had? - ik dan in eerste instantie dus een vermoeden was dat hij mijn postcode had doorgespeeld? - hij zwoor dat dat niet zo was? - ik hem min of meer wel geloof? - ik het toch raar vind dat op die ene kaart van woensdag Marc LemmeRs stond? - ook bij de postcode Maastricht Randwyck stond geschreven? - Randwyck er echt nie bij hoeft? - ik dus vanwege deze dingen vermoed dat iemand op dit forum een kaart naar mij heeft gestuurd? - de kaart inderdaad is afgestempeld in Nieuwwgein? - het dus vrij mysterieus is? - ik hoop dat Bartje en RemCo dit verhaal nu eindelijk begrijpen? :Z - ik naast die ene kaart (die dus waarschijnlijk een geintje was) nog een kaart op woensdag heb gekregen? - die kaart echt serieus van een meisje uit de buurt is die waarschijnlijk gek op me is? - er namelijk hartjes op de envelop stonden? - ze de kaart begon met "Hai schatje van me"? - ze me kende via een vriendin van het uitgaan die ik ook ken? - ik vermoed wie die vriendin kan zijn? - ik ook vermoed dat die meid ook veel in de Cella komt aangezien ik over het algemeen de laatste weken alleen maar in de Cella ben? - ik die vriendin gister trouwens niet heb gezien? :[ - ze er wel scheen te zijn? :[ - die meid ook op de kaart haar e-mail adres gaf? - ik haar op donderdag heb toegevoegd? - ik nog niet met haar heb gechat? :? - die vriend van gister denkt dat een van mijn andere vrienden er meer van af weet? - ik wel zie waar het op uit loopt? - als dat meissie echt gek op me en echt weet wie ik ben maar eens op me af mot stappen? - ze schreef dat ze dat niet durfde? - ik denk dat ze toch eens die stap mot nemen? - ik het namelijk niet kan omdat ik haar niet ken en weet hoe ze er uit ziet? - als we eenmaal gechat hebben, ze een beetje leuk is qua uiterlijk en we elkaar eenmaal beter kennen dat het dan misschien kat in het bakkie is? :+ - het verhaal van de kerstkaarten nog niet ten einde is? - ik namelijk donderdag nog 2 kerstkaarten van 2 meissies heb gekregen? - ik die ook niet ken? :? - ik niet begrijp hoe ze allemaal aan mijn adres komen? - de kans groot is dat ze de kaarten samen hebben geschreven en tegelijkertijd hebben opgestuurd? - ze namelijk beiden dezelfde kaart hebben gestuurd, maar dan op de voorkant een ander plaatje? - deze twee meiden het wat korter hielden? :D - het dus allemaal zeer mysterieus is? :D - ik het van de ene kant wel leuk vind? :) - ik van de andere kant wel wat duidelijkheid wil? - deel 1 van mijn speurtocht gisteravond op nix is uitgelopen? - volgende week deel 2 begint? :D - ik die twee goede vriendinnen ook heb gevraagd of ze mijn adres hebben doorgespeeld? - ze van nix wisten? - ik wel vermoedde dat die twee er nix mee te maken hadden? - het tijd wel wordt tot die ene meid online komt? :D - ik wel denk dat ik volgend jaar meer geluk krijg in de liefde dan dit jaar? :) - ik woensdag en donderdag gefitnesst heb? - de fitness komende week dicht is? :[ - de laatste week op mijn stage nog best wel druk was? - de voorspelsite van s.com momenteel down is? :( - ik minder dan € 2 beltegoed heb? :o - ik voor mijn stage voor het laatst opgewaardeed heb met € 40? - ik voorspelde dat het op was aan het eind van mijn stage? - ik dus redelijk geschat heb? :+ - mijn pa donderdag in het ziekenhuis is opgenomen? :( - hij longontsteking had? - hij nu weer thuis is, omdat hij snel vooruit ging? :) - mijn opa wel nog in het ziekenhuis ligt? :( - hij waarschijnlijk nooit meer naar huis komt? :( - hij waarschijnlijk dus naar een verzorgingstehuis moet? - hij wel deze week redelijk is opgeknapt? - zijn toestand toch nog te zwak is om bijv. over een aantal weken weer thuis te zitten? - mijn oma het dan ook lastig krijgt en dan de hele dag met hem bezig is? - ik donderdag nog naar een vriend ging? - hij niet thuis was? - ik me donderdagavond vrij klote voelde? :( - de kerstkaarten toch weer mijn gevoel wat compenseerde? :) ;) - mijn top 20 ook weer op cu2 staat? :+ - Freeloader op 1 staat? 8-) - DJ Galaga, Eminem en Avril Lavigne vet aant stijgen zijn? - ik de lekkere Armanda deze week ook een plaatsje gun in de top 20? :) - het nu de winterstop begint? :'( - MVV alles gaat goed maken na de winterstop ;) - we 4 punten los zijn van Fortuna? :+ - Fortuna wel nog mot inhalen tegen VVV? - ik maares ga stoppen? - nu al? :p - ik toch dadelijk mot eten? - houdoe en laterzzzzz - :* |
Citaat:
- ik toch mooi derde sta in het Algemeen Klassement daar? :p :+ 8-) |
wjd
-TEEEEEEERING!!:D Dit is echt ziek joh! |
Citaat:
-het mij spijt dat ik het aan bartje heb verteld?? :o -hij dit natuurlijk nooit op het forum had moeten zetten?? :[ -ik deze actie van de jarige job betreur?? :( -ik me afvraag of Oizo dinsdag iets te doen heeft?? -hij gewoon mee moet gaan!?!?! -het Oizo-journaal mijn hele dag gelukkig weer heeft goedmaakt?? :Y) -ik verder nix meer te zeggen heb?? -:Z |
- het op zondag vrij ongebruikelijk is, maar ik straks uitga
- de betreffende discotheek altijd op zondag open is :? - ik dit nietszeggende wjd'je afsluit |
wjd
-Ze in Arnhem 14e staan -Het 7 punten scheelt tot de Nummer 1 van Gelderland -Dit al een mooi kerstkadootje is -ik iedereen bedank voor het sturen van een kerstkaartje naar mij :) |
-ik gister weer naar de keutel was na t uitgaan?
-ik weer eens voor de verandering heb gescoord?;) -ik nu tomb raider ga downloaden:o -ik een droge bek heb? -ik schijt op alle rood groen zwarte kanker nec'ers? -ik last van me oog het? -ik zo wat te drinke ga pakken? |
Citaat:
- Joy anders op me zou schijten? :p ;) |
-ik net een hele collectie webcam-naakt-foto's heb gehad van een meid die ik ken? LEKKUR :D:D
|
Wjd
- ik verwacht dat je die wel doorspeelt aan je medeforum-genoten :+ |
-joy me geblokt heeft
-ik hem verwijderd heb -hem alweer toegeveoegd heb -ik net een rampzalig smsje van remCo kreeg:[ :[ :[ :o -ik wel zin heb in Den Hague -arthur en bas ff mij moeten contacten -ik joy bedank vor het compliment dat hij mij liever dood en pijnlijdt ziet(wat een zin) als levend en lachend|:( -joy lekker moet doen waar hij zin in heeft, alleen veranderd die grote bek weer als vitesse boven NEC staat :* -mijn kerstpakket erg fijntjes was -ik naar de kanker ben |
-ik een wanhoops-emailtje krijg van bonnie... en die ik maar zuchtend ga lezen....
|
Citaat:
|
-heeft een prachtig mailtje gestuurd wat best op ll.com mag gezet worden :D
|
-ik een close-up foto heb gemaakt van mijn hond-achtige kat?
|
-ik een close-up foto heb gemaakt van mijn hond-achtige kat?
:o |
1 Bijlage(en)
:D :D :D
|
Citaat:
|
- JoyBoy de fotows wel heeft doorgepaast? :)
- het wel jammer is dat t hooffie niet zichtbaar is? :( - ik dinsdag om 12.03 met remmieslemmie op Hague Centraal sta? - dit later is dan afgesproken? ;) - ik weer helemaal oppiedertoppie zijn ben van 2 nachten flink brak aan t worden zijn? - vooral vrijdagnacht een slijtageslag was. :o - zwarma en ik vannacht over het waagplein hebben liggen rollebollen? :+ - de Security niet ingreep? :[ - Papa Jan namelijk maar niet ophield? :'( - Een kansloos wijf die ik aan Bartje wil koppelen wel erg kansloos blijft doen? :p - Bartje snel in alkmaar moet komen stappen zodat ik van dat kansloze gedoe van dat mens af ben? :D - dat mens wel een heeeeeeeeeel leuk ander mensje mee had? - die kansloze dus wel te vriend gehouden moet worden? - Remco says: ikke redden ga? ;) - :* |
- Ik maar niet op REPLY gedrukt heb bij Oizo's post :+?
- Anders deze pagine focking langzaam gaat laden? - Ik inmiddels niet meer jarig ben? :o - Ik 19 en 1 dag ben inmiddels? - Ik nog steeds niet zo gek veel begrijp van Oizo's lange verhaal? - Dat best kan zijn doordat ik in slaap sukkel en hij pas halverwege ter zake komt :Z. - Ik ook hoop dat Oizo dinsdag komt? - Als hij komt ik zeker ook kom? :9~ - Ik dan vanaf Zitterd samen met hem kan reizen? *) - Dat best gezelli is? - Ik me afvraag of Oizo nu wel of niet iemand van t forum verdenkt? :? - Ik voor hem hoop dat die ene kaart iig serieus is? :) - Het wazig is dat die meid dan nog nie online is geweest? :? - Ze maybe verlegen is ofzo? - Of haar PC kapot is ofzo? :D - Ik nu eens ga phitten? - :* - Het mij overigens spijt dat ik Oizo zijn verhaal op t forum pleurde? - Ik niet wist dat het geheim moest blijven? :( - Houdoe |
het nu 0:18 is
en het hier nu druk is moeten wij niet slapen menschen? |
Citaat:
ik toch zo ga slapen(denk ik) dan 7 uurtjes eerder is als gisterochtend/vanochtend |
- ikke echt klaarwakker ben :|
- mijn ritme best wel onkloppend is - ik zaterdag mijn eerste wedstrijd voor me nieuwe club heb gesprongen - ik eerste ben geworden :) - er wel een stukje van mn teen af is - ik nl op de een of andere manier aan de plank bleef hangen toen ik wilde afzetten :Y) - mn pa nu op de pc wil....... |
wjd
-Bon, Rem en ik ook gaan slapen daag. |
Citaat:
- tot mijn grote verbazing Jimmie op de voorpagina van de Telegraaf staat? :o - dit kereltje zeg maar bijna familie van me is? :o - mn oompie dan wel ff hoort te gaan trouwen? :D - Jimmie vrijdag met 51% stemmen door ging bij Idols? :o - ik werken ga? :o |
WJD:
- ik zo veel te vertellen had de vorige keer dat ik er pas op de helft aan toekwam van die kaarten? - ik wel begrijp dat je wel in slaap kan vallen bij spannende verhalen? - ik dat altijd heb met films? :D - die meid nog steeds nie online is gekomen? - ik vermoedens heb dat die andere kaart door iemand van het forum is gestuurd? - ik totaal niet weet wie dat is? - ik me wel 1 ding afvraag? - WHAT THE F*CK HEBBEN JULLIE HET TOCH STEEDS OVER MORGEN?!?!?! :? - ik niet weet wat er morgen gaat gebeuren? :? - ik al een hele planning heb gemaakt voor morgen? :p - ik toch dus al nie kan komen? :p - hoe spijtig dat ook is voor jullie? :p - ik jullie nu weer groot verdriet doe? :'( - ik verder nix meer te vertellen heb? - VIVA MESTREECH!? - doei :* |
wjd
-ik over 55 minutjes K1 ga kijken op eurosport |
- ik alle mensen met zwarte broekjes van de broodafdeling fijne kerstdagen toewens
- dat ook geldt voor de persoon die alle mandjes voor de kassa haalt - verder alle sportmensen hierzo de beste wensen krijgen - en ik zo ff naar rotjeknor ga |
WJD:
- het heeeeeeeel stil vandaag is hierow? :? :? :? :? :? :? :O :Z :z |
wjd
mijn poes dood is en ik het hete ct heel erg viond en er echt veel moeite mee heb:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( |
-ik stoned ben
-ik stoned ben -ik stoned ben -ik stoned ben -ik stoned ben -ik stoned ben -ik stoned ben -ik stoned ben -ik totaal naar de klote ben |
Citaat:
- Ik Joy ongeloofelijk stoer vind :Z |
Citaat:
-jij stoned was - jij nog steeds naar d eklote bent?! |
- het gister wel weer leuk was?
- ik eigenlijk meer de iemand ben voor kleine sportersbijeenkomsten? :o - t in 'd UB wel gezellig was? :p - ik net als Joy verpauperd ben? - ze me gister in Alkmaar de glazen maar bleven aanrijken.:x - dat Brand bier gewoonweg niet weg te drinken is? - vannochtend dus om half 10 me niggie me al kwam wakker maken. ;) - t echt een schatje is? :) - maar ik daardoor wel nog moei ben? :z - ik toch ff moet zegge dat ik Alwin en RemKo me heel anders had voorgesteld? :o - ze ook wel gave gasten zijn? - Tankie een lekkere gleider maakte? :p - Bassie gewoon ff op de knietjes ging? :+ - Thuur en Bon toch wat ijspret hebben gemist? - Remmieslemmie een talentje is op de schaats? - Ondanks alles, anke maar niet viel? :Y) - ik nog naar deventer moet |
-ik weer gezond ben
-ik kadootjes heb gekregen voor kerst:9 -ik net langs oma'tje ben geweest -het me niet boeit wat halve belg bartje van me vind -zometeen lekker ga smikkelen -bonnie en ik gisteravond een pikant gesprek hadden :* -ik ff muziek ga aanzetten -zo ook ff ga strijken -ik de kerkklok nu hoor -ik even stop |
-ik het daglicht vandaag nie gezien heb?? :o
-ik om 8 uur thuiskwam?? -ik naar Hollywood was geweest?? -met Cosmic Gate en Charley Lownoise en nog een onbekende knakkert (die de avond onwijs vettt afsloot)?? -t gister de grootste sportontmoeting ooit was?? :9~ -ik jammer vind dat ik niemand op z'n/haar (O-)) bek heb zien gaan op het ijs?? -ik het zowaar nog een beetje kon?? :) -ik benieuwd ben naar Rekz' fotos?? -ik er ook 4 (ofzow) gemaakt had, maar dat deze verloren zijn gegaan?? :'( -ik toen ik savonds (toen ik bezopen was..) waarschijnlijk een keer te veel op een verkeerd knopje heb geduwd?? |:( -ik ook nog een motor van een kart had opgeblazen?? -het mij niet lekker zit dat Rekz 0.15 sec sneller was?? :( -ik welliswaar geen enkele ronde voluit heb kunnen rijden door gele vlaggen en doordat ik van kart moest wisselen?? :[ -het verders wel allemaal heel gezelli was?? -ik later nog met 4-1 won met poolen van Steffie?? :7 -ik erbij moet vermelden dat hij 3x zelf de zwarte bal in een verkeerd gat ramde?? :D -dat natuurlijk zeer onprofessioneel is voor een geoefende keustoter?? -de overwinning dus meer dan terecht was?!?! -mark jaloers is op een emailadres dat ik vannacht heb gekregen?? O-) :+ *) 8{ :z -ik ff happie ga eten....?? |
wjd
-ik ook naar de klote ben -ik net als remco geen daglicht heb gezien -dit alweer de 2e keer is deze week:o -gister heel gezellig was -mijn half toen om 12:00 18 jaar werd -ik kadootjes heb gekrijgen*jeej* -het bestaat uit -ardmbandje van goud en een van zilveros -geurtje van esprit en chr. dior -mijn zelfverzonnen cd(origineel jah) -een lampie -knufjes -een Lonsdale trui(nummer X) -sokken -kaartje voor Masters Of Hardcore(naja die krijg ik vndaag) -ik dus weer flink verwend bent -we zometeen gaan uit-essen -ik honger heb *) -RekZ&Theo leuke gozers zijn -Anke en ik toch ons geld goed hebben gegokt, omdat RekZ wel als eerste(van t forum) eindigde -Wij twee even de gedachte kregen dat dat RemCo ging worre -ik RemCo's actie tegenover Mark wel een beetje triest vind:* -Ik me ff ga omkleden, opmaken, tandjes poetsen etc. toei |
Citaat:
-ik geen actie voer tegen Mark?? O-) |
-ik 100x The Headbanger - live at Masters Of Hardcore luister en ik godverdegodver ontzettend veel zin heb om te HAKKUHHH!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.vitessecafe.nl/cafe/forum.../musicband.gif |
- het gisteren inderdaad een leuke meeting/ontmoeting was
- ik het schaatsen aan me voorbij liet gaan :+ - ik het karten echt gaaf vond - ondanks dat mijn tijden echt pauper waren - ik dan ook voor het eerst een kartwagentje instapte - er voor mij nog een vaag ongeluk gebeurde waarna iedereen moest stoppen :S - ik maar eens vaker moet gaan karten - het helaas wel duur is :{ |
Citaat:
WJD... - Het jammer dat ze in Nijmegen met twinlife jassen lopen - Dit vergeven wordt als we op 16 maart wat kaarten krijgen :+ |
Citaat:
0.15 sneller...tja ;) de rest had ook last van de gele vlaggen... en dankzij jou sloeg mijn kart op de brug af waardoor ik daar een tijdje stil stond te wachten op zo'n kerel die hem weer ging starten. Citaat:
Citaat:
ohja, wie heeft/hebben nog voor dat bier gezorgd na het karten? :? |
Rondje van de zaak?
|
WJD
- die meeting wel gaaf klonk - ik net een best aardige kerstdag achter de rug heb - ik nu de slaap totaal niet kan vatten - terwijl mijn vriendin hier achter me ligt te ronken - dat best wel oneerlijk is - ik maar weer eens verder ga surfen - itt oizo-journaals tyskie-nieuws niet interessant is :z |
- het dinsdag zeker wel gezellig was?!
- het karten wel het top-punt van de dag was?! - ik er geen zak van kan?! - het toch wel relax was?! - ik een beetje (lees: 2 uur) te laat was?! - mijn ouders daar niet zo blij mee waren?! - ik daarna vertelde dat ik niet mee ging naar de kerk?! - dat nog erger was?! - mijn moeder het toen nodig vond om me te vertellen dat ik niets uitvoer hier?! - dat beetje overdreven was?! - mijn vader nog erger eroverheen ging?! - het erop neerkomt dat we ruzie hadden?! - mijn avondje dus niet zo heel gezellig was?! - de dag véél goed maakte?! |
Wjd
- De meeting erg gezellig was zo te horen (of te lezen...) - Ik ook nie anders had verwacht - Ik echter al een beetje vol zat... - Ik jullie nog een prettige kerst wens - ik weet dat dat aan de late kant is - maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ;) - ik nu weer moet gaan... :* |
-ik net ff een goede daad heb verricht??
-ik nl een bebloede ajacied naar huis heb gebracht?? :o -hij in elkaar was geslagen door een stel Feyenoorders?? -ik deze arme jongen wel ff een lift heb gegeven?? -zijn handen helemaal onder het bloed zaten?? -hij wist dat ik ook een Feyenoorder was?? O-) -ik mezelf toch best wel sociaal vind?? :7 -het bedje roept?? -:z |
Citaat:
- die stel feyenoorders dan waarschijnlijk wel op hun hoofdje bloed hebben? :+ - een andere vraag is voor welke club remmie nu is? - er nu heel fout foo fighters met coffee en TV op de radio is? - ik net ff ge-internet-biosd heb voor 5 tickets naar Lotr? - alleen voor zondagavond half 10 nog zowizo 5 kaarten waren? :o - die film dan pas om een uur of 1 af is? :x - we de komende 2 maanden zowizo zijn verzekerd voor een plek boven Vites? :D - de AsielZoekertjes in Alkmaar er niet zo goed tegen kunnen als ik Lin-ker-rij-tje zeg? :p - de gasten bij mij op school geen kut om voetbal geven? - ze me toch weten te vinden als me cluppie heb verloren? :[ - Bush - Glycerine nu draaid? :+ - ................ - oja, Hai Hai, Zwai Zwai :* |
-ik ziek ben en zometeen de hele teringzooi onder ga kotsen?
|
WJD:
- dit weer een nieuw Oizo-journaal is? :) - ik Joy beterschap wens? - ik eens fijn (O-)) ga vertellen over mijn Kerst 2002? - Kerst 2002 eigenlijk heel rustig was? - ik eerste Kerstdag nie veel heb gedaan? - het heel rustig was in huis? - mijn zussie namelijk bij haar vriend zat (hehehe :Y) )? - ik op Eerste Kerstdag WEER een kerstkaart kreeg? :o - hij ook aan mijn ma bestemd was? :? - het weer een of ander geintje is? - mijn zussie wel vond dat het handschrift wel leek op het handschift van een van haar vriendinnen? *) - de kaart was afgestempeld in Den Bosch? :? - er weer Maastricht Randwyck op de envelop stond? :x - mijn naam wel goed was geschreven? :) - ik het maar 1 grote wazige zooi vind? :{ - ik met mijn ouders wel naar opa en oma ben gegaan? - de toestand van mijn opa de laatste dagen veel beter is geworden? :) - hij dus met de Kerst naar huis mocht? :) - hij wel nog wat aan mot sterken? - we 's avonds gegourmet hebben? - Tweede Kerstdag leuker was? :+ - ik eerst ff op KaZaA wat nummers ging downen? - ik later op de dag van al die nummers een CD'tje heb gebrand? - het ontzettende leuke CD is geworden? :+ - ik die vanavond meeneem naar het verjaardagsfeessie van een vrind van me? :) - het feessie wel lachen wordt vanavond? - het tot 12 uur duurt? - we misschien daarna nog op stap gaan? :+ - ik morgen ook op stap ga? :+ - ik eerst met een aantal vrienden ga bowlen in Valkenburg? - we daarna Valkenburg in gaan? :) - ik nog niet weet of ik de hele avond in Valkenburg blijf of de laatste trein naar huis pak naar Maastricht en dan mijn avondje stappen vervolg in de Cella? :D :+ - ik daar al de hele tijd over aant piekeren ben? :{ - ik weer afdwaal? :D - ik dus weer verder ga met Kerst 2002? :p - ik deze bovenstaande dingen toch ff wilde vertellen? :p - ik weer afdwaal? :D - SCHIET NOU EENS OP MAN! :[ ... :O Jajajajaja... :p - we na het downen gingen eten? :9 - de vrind van mijn zussie ook mee-eette? :) - we daarna de cadeautjes gingen uitpakken? - ik FIFA2003 heb gekregen? 8-) - ik hem zo ga installeren? - ik wel heb gehoord dat er geen Nederlandse competitie bij zit? :'( - ik wel hoop dat je de namen van de spelers kan veranderen? - ik dan zo'n paupercompetitie ga veranderen in de Nederlandse competitie? :) - ik overweeg om een van de clubs dan in MVV te veranderen? :D O-) - ik weer afdwaal? :D - SCHIET NOU EENS OP MAN! :[ ... :O Jajajajaja... :p - ik verder nog 2 videobanden van shows van Hans Teeuwen heb gekregen? :) - we er 1 's avonds met zijn allen hebben gekeken? - hij ontzettend gaaf is? :+ - ik verder nog een BreakOut! en een CD-rek heb gekregen? - de vriend van mijn zussie onder anderen het Riskspel van Lord Of The Rings heeft gekregen? - we dat meteen 's avonds hebben gespeeld? - er tussen door ff nog 8er de comp ben gedoken? :) - ik toen nog ff wat met het meissie van die kerstkaart heb gesproken? :9~ - ik toen weer naar beneden ben gegaan? - we toen zijn wezen kaarten en Lord Of The Rings hebben gespeeld? :+ - ik uiteraard verloren had bij Lord Of The Rings? :D - ik altijd bij dat soort spellen verlies? - ik verlies door stomme fouten maar vooral geen geluk? O-) - we daarna dus Hard En Zielig hebben gekeken? :) 8-) - Met Een Breierdeck nog volgt? - ik helemaal gek ben van Hans Teeuwen de laatste tijd? - ik drie dagen geleden Trui en Dat Dan Weer Wel ook op CD heb gemaakt? :+ - ik hem ook constant na doe? :+ - IK VOEL ME KEIGOED IK VOEL ME KEIGOED! :+ - maar goed ff verder gaan: - het inmiddels half 1 was? :) - ik mijn nieuwe CD'tje nog heb geluisterd in bed? - hij supertof is? :+ - ik toen nog een aantal mensen heb ge-SMS't? :D - ik toen maar weer ben gaan maffen? - dit mijn kerst was? - het feesten nog niet voorbij is met 2 verjaardagen, uitgaan op zaterdag en Oud Op Nieuw nog op het programma? :+ 8-) - ik snak naar jullie "Kerst 2002-journaals"? :D :] ... O-) - het ontzettend stil is op MSN? :O - ik maares ga stoppen? - ik FIFA2003 maares ga installeren? :) - doei :* |
WJD..
- Ik weer genoten heb van het Oizo-journaal :Z - Ik echt niet alles heb gelezen of course :O - Ik wel las dat hij vanaaf in Valkenburg gaat bowlen? - Of morgen :?? - Ik overweeg dan ook te gaan bowlen in Valkenburg? *) - Ik hoop Oizo dan ook te zien :Y) - :* |
wjd
-ik ook een break out wil |
Citaat:
Is toch allemaal bluf O-) |
Citaat:
|
Aha, morgen dus.. ff checken wie zin heeft om te gaan lasergamen, gaan we daarna wel bij de bowlingbaan kijken :]
|
wjd
-ik zo ga werken -ik wel tering moe ben -ik blij ben dat Dewi door is in Idols:7 -ik voor Tankje een deel Twinlife uit mn jas heb gesloopt O-) -Een of andere kutjood mijn MD-speler heb gejat:[:[:[ -als ik hem zie, hij toch echt een beetje een probleem heb -we met 3 bussen vanuit Nijmegen naar MoH gaan :D -Phitje zorgde voor het bier na het karten -Die weddenschappen ook in het geheim gingen :Y) -ikmaandag naar Leiden-city ga :) -ik donderdag mijn ex (Jesper) zag -dat toch wel ff slikken was:{ -ik eindelijk weet wat ik met oud&nieuw precies, en waar ga doen*jeej* :) |
wjd
-ik zie dat Bon een Neophyte avatar heeft -ik mijn Neophyte avatar heb ingeruild -het nu een Jerome le Banner is -ik honger heb -dus wat te eten ga pakken |
|
Citaat:
- ik de Graafschap ook mis tussen de top 10 :p?! |
Citaat:
- Het wel handig zou zijn als je die aantal wedstrijden dan ff meeveranderde ;) - De Graafschap idd node gemist worden O-) - Ik eigenlijk wel teken voor deze stand als eindstand? :) |
- Tristiana op TV is? :)
- me Smirnoffie nu opgeraakt is? :( - ik vanmiddag ff door de stad gebanjerd heb met broer en Karel? :o - er nog ffkes een cadeau is kocht voor me zusturtje? - die 1 januari 19 wordt? - ff nog bier gedaan is bij Kelly? :D - het in is om wannabe te zijn? - ik idd het bier heb gehaald na t karten? - dit al gefinancieerd was? - ik dacht dat Tom Coronel achter de bar stond? - dit uiteindelijk Tim Coronel bleek te zijn? :D:D - we hier met een groep van zeker 10 man gaan verzamelen op 31 dec omdat me huis op het beste punt ligt om te vertrekken met Tax naar bobs? :) - dit al vaker is gebeurd? - vorig jaar bij Miel zaten en het wel kansloos was omdat de Tax niet zomaar naar zo'n gevaarlijke wijk gaat op een oudejaarsavond? :o - ik benieuwd ben met wie "ze" nou weer aan komen zetten vanavond? :7 - er weer verhalen in de ronde gaan? :o - ik hier strax wel meer over hoor? :* |
- ik bartje net weer gepmd hebt?
- Ik optimistisch ben en M Schumacher volgend jaar zijn 6de kampioenschap gaat vieren - Ik Jos graag terug zie - Ik HOOP dat er nog wat te hopen valt, als is het maar bij Minardi. |
- het net gezellig was bij Bazzemans :)
- ik wel zin heb in oud & nieuw :7 - ik toegeef dat dit WJD alleen is op mijn posts in het topic op te krikken ;) O-) :{ :* |
- ik nog niet ken slapen?
- met bat leeg was, en ik nu een OVERvloed aan berichten krijg? :o - van 2 personen wel meerdere? - er een grote fout begaan is vanaaf? :( - dit aan me achterlijke kut verleden doet denken? - het dus niet me bedoeling is? - :'( whaaaah, weer al dat gezeik. :[ - iets anders dus gewoon door had moeten gaan? - deze geklotezooi dan niet gebeurd zou zijn. :{ - het al bij al dus "ouderwets" gezellig was :{ - k wel benieuwd ben wie er allemaal nog vroeger dan mij hier gaan wjd'en? :* |
-ik gewoon de enige echte diehard ben die nog wakker is (leuk he phitje)
-ik geet slapeeeeeeeeee.... de groeteeee:Z |
-niet iedereen zo stoer is als Joy?? :Z
-:+ |
-antikezman de wekker had gezet ;)
|
Citaat:
|
- ik ook weer is iedereen op de hoogte ga houden van mijn boeiende leventje
- ik de afgelopen 8 dagen, volgens fitje 7, 4 keer ben uitgeweest - de meeste mensen denk ik al wel de fotos gezien hebben van ons uitstapje in rotjeknor - dit de foto is in onze plaatselijke discotheek in leiden-city, he bon http://www.danssalonincasa.nl/fotos/...s/DSCF0146.jpg - ik naast verzijde junior op de foto sta - ik geen commentaar wil geven over mijn gesteldheid - voor de duidelijkheid ik helemaal recht sta, en geen idee heb waar ik naar kijk -ik volgend jaar een keer ga duiken in nederland - dit mij best gaaf lijkt - ik dan ga bekijken hoe de nederlandese onderwaterwereld eruit ziet - oud en nieuw me niet echt boeit - het wel weer leuk is om uit te gaan en de dag erna ook te gaan duiken - dan wel zonder snorkels etc, maar de nieuwjaarsduik - dat best wel koud gaat zijn - we morgen gaan bowlen - deze foto van vanmorgen was http://www.danssalonincasa.nl/fotos/...s/DSCF0036.jpg |
WJD:
- ik gister naar Valkenburg ben gaan stappe? :) - RemCo nu online komt? :p - verder geen boeiende mensjes online zijn? :O :Z :z - de Cella dus werd overgeslagen deze week? - ik bij een vriend kon blijven phitten? (:D ) :Z - ik om half 7 bij diezelfde vriend was? - iemand anders ons kwam ophalen? - we met zijn drieën toen rond 7 uur in het bowlingcentrum waren? - de anderen er al waren? :o - we toen lekker 2 uurtjes gebowld hebben? :) - we 2 banen hadden? - aangezien we met 8en waren we ons mooi konden verdelen over de 2 banen? - ik in mijn groepie derde ben geworden? :) - dat voor mijn doen niet slecht is? :D - ik wel in 2 uur geen strike heb gegooid? :{ :x - wel 4 spares? :+ - ik vaak genoeg 7, 8 of 9 kegels omgooide? :D - me dat wel irriteerde dat de rest steeds nie omging? :D - ik het toch een paar vet gezellige uurtjes vond? - we daarna nog zijn gaan pinnen en snacken? :9 - we toen nog plannen hebben gemaakt over de vakantie van volgend jaar? - het toch Texel wordt? :+ - we het over de data nog nie eens zijn? - toen ons echt avondje stappen kon beginnen? :) - we in de Caddilac, Cafe Nurgus en de Viking zijn geweest? :) - het alleen in Cafe Nurgus druk was? - ik het over het algemeen heel rustig vond ik Valkenburg? - het met de zomer veel leuker is? :+ - dat niet komt door die Hollanders hoor? O-) - ik en nog een vriend in de Viking door mijn gekste vriend werden gebeld? - "Waar ben je? In de Viking. Waar ben je nou? In de Viking! En jij? Hey ik zie je maandag he, doei!" :? ... :7 - we na de Viking nog naar een speciaal biercafe zijn gegaan? :) - we allemaal (op de Bob na) het sterkste bier van de zaak bestelden? - we na 2 van zo'n glazen vet wazig waren? :D - we wel daarvoor al veel pils hadden gehad? :+ - het 1 grote bieravond dus was? :D - ik met die vriend om 3 uur werd afgezet bij zijn huis? :) - dat dus best vroeg is voor mijn doen? - ik wel vandaag vroeger op moest dan andere zondagen? - ik vrijdag naar een verjaardagsfuif van mijn gekste vriend ben geweest? :+ - dat ook wel gezellig was? :) - de fuif wel maar tot 12 uur duurde? - er was veel gezopen was? :) - vooral de Flugel goed draaide? :) - er zoveel Flugel vrijdag was gezopen dat we een hele Flugelflesjesdomino hadden gemaakt :D 8-) - ik die gekke vriend 2 zelfgebrande CD's cadeau heb gedaan? - iedereen de hoesjes heel leuk vond? - ik ook heb gehartenjaagd? (hehe, gek woord :D ) - we het spel nie hebben afgemaakt? - het een heel gezellig weekend was? - ik vanavond ff langs ga bij mijn grootouders? - mijn oma namelijk vandaag jarig is? :+ - mijn opa dus weer naar huis mocht vandaag? :) - hij vanaaf weer terug mot naar het ziekenhuis? - het steeds beter gaat met hem? :) - net zoals met mijn pa? :) - ik vanmiddag de tweede videoband van Hans Teeuwen heb gekeken? :+ - hij errug goed was? 8-) - ik Bartje trouwens gister niet heb gezien bij de bowlingbaan? :p - het dus allemaal bluf was? O-) - ik waarschijnlijk volgende week weer niet in de Cella zit? :( - ik wel de volgende week op dinsdag, vrijdag en zaterdag uit ga? :+ - we ten ere van Oud Op Nieuw op 1 januari (woensdag) ook nog een after party houden van dinsdag? :+ 8-) - ik weer vanaf 2 januari kan gaan fitnessen? :) - ik FIFA2003 al een paar keer heb gespeeld? - het een zeer moeilijk spel is, in vergelijking met FIFA2000? - er geen Nederlandse competitie bij zit? :'( - je volgens mij ook geen namen van de voetballers kan veranderen? :'( - over FIFA2003 gesproken: ik het dadelijk ga spelen? :) - ik dus maar weer eens kap? :'( - houdoe :* |
-mark elke foto die hij van zichzelf vindt op internet hier moet neerpleuren?? |:(
-het niet uitmaakt hoe lomp hij of anderen erop staan?? :D -ik int OIZO-journaal de ontwikkelingen met Judith mis?? -ikke een foto heb gezien?? 8-) -ikke jaloers ben op oizo?? :o :Y) -ik verder van Marc me mondje zal moeten houden?? O-) -ik weer ars-liv ga kijken?? :7 |
- Ik het jammer vind dat die foto niet gewoon op het forum staat dan
- die foto's van superjood echter ook wel geil zijn - ik graag oizo in mijn msn zou willen hebben - tieskewonders@hotmail.com |
- Ik idd in het Oizo-journaal niets tegenkwam over 'Judith'?
- Ik nu dus weet hoe ze heet :+ - Ik dat nog niet wist? - Ik eigenlijk vind dat RemCo die foto openbaar moet maken? :9~ - Het me tegenvalt van Oizo dat hij er niet open over praat? |:( - The Viking het enige fatsoenlijke is dat van het roemruchte Valkenburg aan de Geul is overgebleven? :'( - Ik die andere uitgaansgelegenheden niet ken die Oizo noemde? :? - Ik graag was komen bowlen? - Ik echter andere plannen had die om trieste redenen niet zijn doorgegaan? :( - Ik daar zwaar van baal? - Ik dus makkelijk naar Valkenburg had kunnen gaan? :{ - Ik dan gezellig bij oizo was geweest? :Y) - Ik nu kansloos veel ben aant typen? - Ik dus kap? :* |
WJD:
- als ik haar eenmaal gemeet heb meer over haar zal vertellen? :p - ik dan die foto wel erop zet? :p - er nu al te veel is doorgeblaat? :( - dat als de bedoeling is dat ik mensen iets vertrouwelijk vertel dat dat dan nie openbaar hoeft worden gemaakt? |:( - als je andere uitgaansgelegenheden niet kent, je dan nie meteen mot zeggen dat The Viking de enige fatsoenlijke tent is van Valkenburg? :{ - maja das mijn mening... - ik nog iets kwijt wilde? :D - het me nu nie meer invalt? :? - ik dus weer ga - doei :* |
- ik niet kan wachten tot oizo ons gaat vertellen over zijn meeting met zn vriendinnetje
- ik erg erg erg gaar ben |
-ik gister terug ben gekomen van mn vakantie?
-ik net als Anke erg erg erg gaar ben? -het wel een supervakantie was? -er veel te weinig sneeuw voor de tijd vh jaar lag? -er gelukkig wel genoeg lag om fatsoenlijk te kunnen skien? -de apres ski me ook prima is bevallen? -ook het bier in Austria prima te consumeren valt? -ik echter toch wel weer snak naar een koud grolschje? -ik niet eens met de gipsvlucht terug ben gekomen? -dit vele beloften ten spijt was?:) -ik geen oizocapriolen uit wil gaan halen en dus nu maar stop met dit meer dan boeiende wistjedatje? -ik toch nog oizo ff heel veel succes wil wensen met judith? -ik absoluut op de hoogte wil blijven? -ik ook niet anders verwacht? -ltr:* |
- ik nu eindelijk Oizo op mijn msn heb
- het me wel tegenvalt dat zijn msn-naam niet oizo is - hij me eerst beloofde de foto van die judith op het forum te zetten - maar toen toch terugkrabbelde - hij namelijk eerst haar toestemming moest vragen - ik dit wel laf vind - die judith toch nooit op ll.com zal komen - en al zeker niet in dit topic op Sport - of het moet die korfbal-judith zijn - dat me wel een type voor Oizo lijkt - ze dan natuurlijk niet gemengd douchen - mijn dag iig niet meer stuk kan nu oizo op mijn msn staat! |
Wjd
- ik iedereen alvast gelukkig nieuwjaar wil wensen voor ik het vergeet - ik denk ik namelijk morgen nie on-line kom - ik het daarom nu maar doe - GELUKKIG NIEUWJAAR! :+ |
- ook ík super gaar ben :{
- Dat haast geen toeval kan zijn? - Ik vanmiddag het prachtige (oersaaie :Z) Zuid-Holland heb bezocht? - Dat een treinreis was van ruim 5 uur (heen en terug) - Het exact Noord-Holland was? - Ik de hele reis heb gekaart :9 - Ik dik had gewonnen? :+ - Rondlopen met je Roda-Sjaal en muts op Rotterdam Centraal geen enkel probleem is? :7 - Ik nu eens ga kappen? :* |
Citaat:
En hoe vond je ons mulitcultureel station Bart? wjd -ik was er ook weer vandaag -en stond toen bij de bushalte te kijken welke bus ik naar het CBR moet nemen -toen kwam er zo'n tering aap die denkt door je heen te kunnen lopen als je naar dat bord staat te kijken -als je dan vraagt "maak jij nou?" -hij alleen kan antwoorden "ey wat maak je dood" -ohja joh :O |
WJD...
Galatasaray supporters vermoedelijk niet eens weten wat Roda is? Ik me afvraag of RekZ z'n theorie heb? |
Citaat:
-ik vrijdag pas moet -maar ik alvast ging kijken waar het was -want als ik dat vrijdagochtend moet gaan doen en kan het niet vinden heb ik een probleem -dat heb ik toch al denk ik want ik moet nog een hoop leren.... |
WJD..
- Ik al eens eerder op Rotterdam Centraal was?:{ - Het best nog wel meevalt vergeleken met Heerlen? :o - Het hier alleen groter is? - Ik ruim een kwartier heb staan wachten bij de kiosk voor een vette hap? - Het toen nog niet warm was |:( - Het broodje hamburger ook niet te eten was? - Ach ja, je moet toch wat eten :( - Ik eigenlijk niet echt opvallend veel buitenlanders er vond lopen? :? - Het kan zijn dat ik nie echt aan t opletten was ;)? - Ik nu weer een post heb? - jeuj - :* |
- ik niet meer weet wat ik wou wjd'en?
- dit door THuur komt? :[ :* |
wjd
- ik vandaag naar de stad ben geweest voor kleren, kaartjes, beltegoed.. -ik morgen flink ga knallen op multigroove amsterdam -ik veel heb gepaft net -ik veel heb gegeten.. -ikontzettend van de kaart ben -ik zo ga slapen -ik moet werke morgen :'( -ek geet... |
-ik alle prachtige klassiekers van dj paul elstak nu luister... rainbow in the sky... promised land... mooi man
|
hmzzz... 2x post 72.. vaag
|
1 Bijlage(en)
waar gaat dit over... kerl zeg...:D
|
Dat staat er altijd Joy :o. Het is gewoon je totaal aantal posts :{ Nu staat er 3x onder elkaar 74 ;)
|
ze houden gewoon voor de gek... vandaar dat ik zo weinig posts heb... http://www.vitessecafe.nl/cafe/forum/emoticons/cry.gif
|
Citaat:
|
oh ohwww... een pauper gesignaleerd..
|
Citaat:
|
Citaat:
- ik niet precies de betekenis van de uitdrukking pauper begrijp - ik hoop dat iemand die mij wil gaan uitleggen |
- Bertje mijn password voor S.com wil hebben? :o
- hij NEC onder mijn naam daar in het RECHTER rijtje zette? en dus ken fluiten zeg maar? :D - ik net hoorde dat de meeting in Leiden zeer geslaagd was? :Y) - superjood the time of his life had? - mijn avatar trouwens de mooiste is geworden van t forum? :p - als ie maar geen voetballer wordt, ze schoppen m misschien half Dooohoohood.. 8* - maar liever dat nog, dan een bord voor zn kop van de zakenman - want daar wordt ie alleen maar slechter van. :+ - dat liedje "hoe sterk is de eenzame fietser" heet? - we vanaaaf gaan knalleeeh in de BOBS? :D - kareltje me net boos op belde dat ik weer s iets verkeerd zou hebben gedaan? :o - dit de schuld van een duitser is? :D:D - whoei :* |
WJD..
- Een pauper iemand is ja.. - Een sukkeltje, deusje, maatenaaier.. - In ieder geval alles dat negatief is? - Het woord 'pauper' niet in Van Dale staat? - Het een woord is dat ooit is verzonnen door de heren Dirk-Jan en Joy op scholieren.com? - We daar vrijwel iedereen pauper vonden? - O.a. Tofke_H, Mitros, Joaquin Diez Requejo, Martin1985, Henri, Koen enz enz.. - Diez dus ook toen al Pauper was? - Hij namelijk altijd slijmde en konten likte bij de FB's. - Hij daarom PAUPER is? :+ |
Citaat:
-Het woord 'pauper' weldegelijk in de Van Dale staat -Het gewoon een synoniem is voor "arm persoon" -Bart nu bepaalde personen credits geeft die zij eigenlijk niet verdienen :+ -Bart weleens vaker denkt dat iemand anders iets verzonnen heeft terwijl dat dan niet klopt.... :* |
wjd
- ik jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar wens |
Citaat:
- hij t niet in een ander woordenboek vond, en van Dale slimmer vindt klinken? - ik een afspraak heb met zn zus? :+ O-) ;) |
Citaat:
- Het mooier staat dan woordenboek? ;) - Ik een simpel bruin prisma'tje heb uit het lijkt wel het jaar 0 :) - Met van die mooie gele bladzijden O-) - Het kan zijn dat Van Dale dat woord heeft overgenomen van DJ en Joy :+ - Ik weet waar Stef t over heeft? :7 - Hij langskomt als mijn zus afstudeert? O-) - Dat toch bluf is :p - Iedereen alle goeds voor 2002 :) :* |
|
|
- ik iedereen een gezond en sportief 2003 toewens
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.