![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind ik ook. GEwoon allemaal een schone lei en dan gewoon stemmen en dan zien we wel.
|
Overigens, Tijs, ik had dat standpunt altijd al (volgens mij ook eerder in dit topic al ingenomen) :p
|
Citaat:
|
ik denk toch niet dat het beleid ooit verandert word :no:
|
Word ik toevallig ook preventief geweerd?
Gisteren pm'tje gestuurd nog steeds geen toegang... |
Citaat:
|
dus nu gaan we net zolang niets zeggen :{
|
Ik kom er nog steeds niet in :(
|
PM richting BW of KK sturen..zij zijn de enigen die je toe kunne nlaten
|
Citaat:
|
Zoow toch me ook er maar even in verdiept.. hele topic gelezen en wil ook wat zeggen, weet het is al vaker gezecht..
maar ik vind gewoon net als in meiden iedereen die er in wil (door een pm naar BW of NW) er in te laten je komt toch wel achter de passwoord doorgevers... dat komt toch wel boven! en ik vind niet dat jullie erg eerlijk zijn! ''stemmen: umm over wie gaat het? ow over die en die... die moet ik niet dus die stem ik er uit..'' zo gebeurd even een fraksie van een seconde na denken druk op knopje en klaar! nee dat vind ik verkeerd! laat dan iedere man (wat al toegang heeft) een klein verhaaltje opschrijven - wat hij over de persoon vind -of ze hem vertrouwen - of het een aardig jongen is die zelf ook over dingen kan mee praten -of ze het niet doorlullen - en wel of niet binnen. dat is op tijd van 5/10 minuten gebeurd je denkt na over de persoon je gaat op zoek naar zijn post je bent er even mee bezig... je zoek niet de gemakkelijkste weg uit och bartje(of wie dan ook) vind hem niet aardig en ik weet dat hij nee gestemd heeft dus weetje wat ik stem ook nee.... ik vind een stem erg onpersoonlijk, oke je kunt hem met meerdere eens zijn maar geef dan wel een rede waarom niet en vertel het die persoon ook! net als PFP ik merk er uit dat jullie zich aan hem ergere, dat jullie zijn Bush avater niet goedkeurde... in nederland MAG je niet iemand op zijn politieke menig veroordelen! en als ik een van de mannen zou zijn zou ik wel ja gestemd hebben, waarom? hij is aardig en je moet gewoon normaal tegen iedereen doen... ik had ook eerst een potensiële haat tegen Nickchange.. die heb ik nu niet meer, waarom niet? ik heb met um gesproken en 't um uitgelegt hij snapte 't en nu? oke we zijn geen beste maatjes maar we zijn ook geen ''vijanden'' meer! dus ik zou zeggen praat eerst eens gewoon appart me de persoon waar je over oordeeld dan is het eerlijk en voelt niemand zich achter gesteld! ik heb gesproken :p |
Citaat:
wat betreft PFP's politieke voorkeur, dat boeit mij persoonlijk geen ene ruk, al was ie voor de anarchie of t communisme of whatever :? |
Citaat:
|
ohja en dat doe ik zogenaamd volgens jou? :z dat noem ik pas een vooroordeel :x
|
Maar goed al met al kan k dr dus nog steeds niet in8|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan zeg ik t wel, shit happens, get over it
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik aanvoerder? nauwelijks |
Ik denk toch dat ik je niet meer geloof met dat er geen vriendjes politiek is:kots:
|
Citaat:
maar goed.. ik vind dat iedereen er gewoon in moet kunnen mits er zware bewijzen zijn voor ontucht:yes: |
:'(
Mag ik weten wat de uitslag was in ''mijn'' topic was?:z |
Citaat:
|
Citaat:
naja, ik kan nu tenminste zeker zeggen: it wasn't me :no: |
Voor beide was de meerderheid tegen volgens mij.. :no:
|
ik vind t nog steeds een ongeloofelijke kut streek dat mensen op basis van wat andere mensen vinden , die toevalliger wijs ook nog eens vrienden van elkaar zijn, toegang wordt ontzegt tot dat forum terwijl dat volledig ongegrond is...
|
Citaat:
mjah die mensen die meteen werden toegelaten staan bij mij ook al niet bekend als de meest betrouwbare:x |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.