![]() |
Citaat:
edit: alweer de bovenste post, 5e keer sinds gister8) |
Citaat:
|
and again... boredom is around the corner.... :{
|
Citaat:
|
begint hier nu wel erg saai te worden:z dan verdwijn ik hier ook maar. fijne avond verder8)
|
doei doei.. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is het mooie van het hele verhaal :D |
Citaat:
|
Citaat:
ja, dat was als flame bedoelt :] -edit- UL, report deze post aan een mod alseblieft want dit kan natuurlijk niet :Y) |
:7
|
tjo hè, vuurwerk is irritant..
maar ik ga jullie verlaten, fijne jaarwisseling :p en niet teveel drinken. of juist wel. |
waaah was net zo dom ik gooide me sigaret weg inplaats van me rotje, :S:S hak eerst nietr door maar NET op het laatste moment ei vriendin van me: WAS JE SIGAREEEETTTTT!!!!! ik schrok me rot, had ik het eerst nog niet door en toen gooide ik hem ech tnet op tijd weg pfiewwwwww
|
kutje.....:loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
me broertje hads rotjes gehaald maar hij durfde ze zelf niet af te steken dus ik mee...ik steek zown ding aan en ik wil hem gooien zie ik ineens me broertje dus ik draai een slag en goi hem....zo tussen de motorkap en de ruitenwissers van een bmw:|
ikke renen en me broertje eg zo: waar ga je heen? naar binnen:d |
tis toch maar een bmw..
kankerauto's... :{ nitraat onder de motorkap gooien.. |
gelukkig nieuwjaar iedereen :*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben in een nitraat gestikt... :p :{
|
en ik ben een vinger kwijt..
net 1 uur op de intensieve verzorging gezeten.. :p :{ :p o nee.. me vinger zit achter me uhm. hand? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ruim 1300 posts kwijt.....
wie wil me helpen zoeken 8| |
Citaat:
:rolleyes: :+ |
Krijg nou tieten,
Ik heb ze gevonden :p Ze zaten in mn kussen bang voor t vuurwerk :Y) |
ik ben thuis.
over en sluiten. |
ik ben ziek van de drank
KUT:kots: |
pfuu ik sta net op, donder ik bijna gelijk weer omver. kon echt ff niet lopen:+
was wel vet gezellig gister:Y) |
mogge :Y)
|
en nu begin ik lichtelijk hoofdpijn te krijgen:+
|
And a happy newyear.. :z :D
:* :* :* |
Citaat:
|
Hallo
|
ik ben echt zo gaaaarrrrr
gisteren om 5:30 thuis (ja dat zal volgens sommige nog vroeg zijn), maar was echt moe. wordik net door smam wkker gebeld dat ik naar oma moet. en ik heb nu echt zo'n hoofdpijn en ik ben gaar. en heb maar 4 amaretto cassis op.. dus een kater kan t niet zijn:7 maar ik naai dr weer tusenuit nu, en ik spreek jullie rond 17.30 a 18.00 wel weer veel plezier op deze maagdelijke eerste januari :* :* :* :* :* :* |
Citaat:
ik smak je helemaal verrot :p :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* |
Citaat:
|
Goeiemiddag mensies :z
|
Citaat:
feest was echt super gister :d 8) |
god mensen dr ging een rotje in me hadn af (vraga me niet hoe :$)
maar ik had helemala niks!!!! geen schrammetje, was me wel doodgeschrokken (haha was niet de enige) pwief ik wil nooit meer vuw afsteken!!!:7 |
Ik was op de Dam.
NOOIT meer. To much vuurwerk man. |
Citaat:
|
Citaat:
hehehe LOL :d 8) |
Citaat:
|
Ja die willik wel ff zien :Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.