![]() |
En nog een lowlands kaartje ook oe
hoop 8-)s voor mij |
vorige week de nieuwe face tomorrow gekocht..
|
Van mn oom nieuwe Slipknot gehad, toch maar es goed besluisteren.
Van mn ouders Jimi Hendrix dvd oe mooie tijden. |
Citaat:
Citaat:
en 2 nieuwe boeken 8-) wat is een vakantiebaantje hebben toch heerlijk :z |
hm ik ben illegaal aant soulseeken omdat mijn bankrekening de laatste maanden niet erg attent bezig is..
ach, zolang mtv2 en soulseek de hele dag aanstaan kom ik wel rond met mn muziekjes :) |
allemaal samenstelsel cd's van bandjes (zie de bandjes in Hms )
|
the strokes - de nieuwe
aereogramme - met die bruine hoes ken je namen roy! |
the sounds - cd
kent - cd ( de zweedse) swan lee - cd ( de eerste) ik kom ook niet zo ver met namen |
Citaat:
|
Citaat:
die aereogramme cd is echt heel erg mooi |
Citaat:
|
heb de afgelopen tijde deze cds gekocht:
Funkadelic - Live '71 http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg Syntax - Meccano Mind http://images-eu.amazon.com/images/P...2.LZZZZZZZ.jpg |
|
Fugazi - The Argument
|
Citaat:
|
Citaat:
heeft af en toe wat van RHCP weg.. en die dude van minor thread natuurlijk:) |
Citaat:
Dus ik vond dat ik toch wel iets origineel van ze moest hebben en deze was de enige die der was in de cd winkel en ook meteen de laatste die ze daar hadden lol :+ |
net besteld
the setup - nine kinds of pain (7'') terror - one with the underdogs (cd) deadstop - s/t ( 7'') |
net gekocht
ramones - een of ander best of 3-cd descendents - everything sucks hatebreed - die blauwe |
net gekocht (met niels):
panic - dying for it (ep) holding on - cd hot snakes - automatic midnight (ofzo) (cd) |
Jimi Hendrix Experience - Smash Hits 8-)
en nep snoren voor elke dag van de week |
Citaat:
|
|
besteld:
Breaker Breaker - Out of Service. MCD Give Up The Ghost - Background Music. CD The Set Up - Nine Kinds Of Pain. MCD Unearth - The Oncoming Storm. CD Killing The Dream - S/T. MCD The Bronx - S/T. CD The Miracle Mile - Where The Hear Is. MCD Reflections Magazine #15 oh yeah... heb zin om die shit ook echt in mn handen te hebben |
besteld: Lampshade - dubbel 12'' op Clear Vinyl!!!
was wel duur maar ach.. |
Derek Bailey - Improvisations
en Miles Davis - In A Silent Way Ben vooral benieuwd naar de eerste, soloplaat van Bailey, kan dus bijna niet missen, maar was maar 7 euro :) |
N.E.R.D. - Fly Or Die
Faithless - No Roots Faithless - Sunday 8PM Moby - Play Moby - 18 Hehe, ik ben een echte verzamelaar :9 |
Citaat:
Waar heb je die gekocht? |
Fantômas - Delirium Cordia
1 nummer, 74 minuten 8-) en een cd van Him voor mn zuster :( |
Citaat:
anders moet je is kijken op elcheapo.nl kan je ook vrij goedkoop cd's bestellen |
guns n roses greatest hits
|
punk o rama
|
the thermals - fucking a
|
geen nieuwe cd,
maar wel een nieuw promo-plaatje :) _0_ _0_ _0_ Eddie Hazel - California Dreamin' _0_ _0_ _0_ |
:[ Toen ik in de post een cd met een afschrift op mijn naam zag liggen dacht ik dat daar eindelijk mn Isis - Oceanic CD was gekomenn, maar nee t was voor mn pappie, via mijn rekening
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
cult of luna - s/t EN the beyond burst - prey of life keelhaul - subject of change blabla hoe vet lijkt me dat om in zo'n band te spelen, gegadigden hiervoor? |
hoelang geleden heb je hem besteld? Mijn vorige Ipecac cd kwam al binnen een week terwijl er eigenlijk 3 tot 4 voor stond op internet :)
|
Vandaag gekocht:
Zillatron - Lord of the Harvest |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
starsailor - love is here
gangstarr - the ownerz |
League of XO Gentlemen - The Big Copout CDS
|
Vandaag met de post binnengekomen:
Aconite Thrill - 504 Hrs. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.