![]() |
Citaat:
ik merk zoiezo slecht dingen op. alsof mijn hersensn die niet waarnemen ofzo:{ |
hahahaha san je kast uitzoeken ook een idee ;)
|
Citaat:
ofzow :p |
IK VERVEEL ME zow erg :(
ga maar tv kijken:) doei:p |
Hey slaap lekker allemaal.. ik ga vannacht weer ff fatsoenlijke nachtrust krijgen sinds een week geleden ofzow... :z :z
Excursieweek in een jeugdherberg ruled :Y) |
Citaat:
slaap lkkr :* :9 |
IK GA SLAPEN
Sweet dreams :* :* :* |
IK GA STUDEREN :loser:
:* |
Citaat:
en ik denk van .. uuh waar moet dit in.. iik zal morgen wel een foto maken ofzo ;) er is dus geowon geen plaats. echt erg;) is idd wel goed idee jah kast uitmesten.. ik kan nu al lopen op mn kamer dus scheelt al. nu nog ff papieren uitzoeken en bureau opruimen;) en dan morgen ff stofzuigen.. ik vind opruimen soms echt leuk, maar nu heb ik dr eigenljk geen tijd voor maarja t moet nu ff he ;) |
IK GA ROKEN
:* |
Citaat:
of nogsteeds ;) :* |
zo.. ik ga de beest uithangen!
gegroet! :wave: |
Citaat:
|
o ja ik was alweer vergeten dat ik me kamer aant opruimen was
echt triest:no: |
Sedes
~sugarsweet~ Registered: Jun 2003 Location: Gent & Brugge Posts: 1731 quote: -------------------------------------------------------------------------------- Originally posted by Headliner en ik heb een ow gekregen -------------------------------------------------------------------------------- waarom? omdat ik al die topics had gemaakt van: banaan I, II etc. :z |
Citaat:
|
oja ik was me kamer op aant ruimen
DAMN wat is een slecht geheugen toch stom:loser: |
hoi!
wederom terug van een verloren wedstrijd! 8| |
Ik heb koude handen
|
het is extreem ondruk op t forum.
en ik weet waar mn toilettas ligt, ligt al in Vwaard :p |
Citaat:
Goed dat je er NU aan denkt ;) :d |
:x ik heb vandaag 113 posts :x
nu 114 :loser: |
Citaat:
|
Ik heb er meer gedaan vrees ik :p
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, gekeken bij "profiel" .. "search all posts of this user" en 25op een blz... en 'k heb 4blz. vol + nog eens 14 op 5e blz. Citaat:
|
Citaat:
Yeah :Y) |
Citaat:
dan kan je blijven posten;) |
Trusten:wave:
|
nachtbraker gaat slaapie doen... :p
|
ik ga ook slaapje gaan doen :yes:
vandaag ver nx gestudeerd :( morgen dus 160blz. + oef. :( Sweet dreams :* -edit- ik heb blijkbaar de leefmanier zoals in Japan: Op dit moment zijn er 2 leden en 5 gasten op het forum: JEANUS, Sedes :d |
Citaat:
gaat nie zo goed dan he! ? :aai: |
hej ben weer trug van winterkamp was wel koelie achteraf...
|
jah best wel koel in de winter he ;)
|
Goodmorning :)
|
Citaat:
goeiemorgen trouwens8) |
over zo'n 9 minuten is mn nieuwe cd klaar :thumbsup:
|
bij mij doet ie het nog niet.. heb hem der maar afgeflikkerd :'(
|
Idols-Herman wil 'Safe Sex': publiek gezocht
Heb jij altijd al in een videoclip van de in Nederland wereldberoemde Herman Berghuis willen figureren? Als je wist wie hij was misschien wel? Nou, het gaat hier om de jongen die in één van de afleveringen van Idols al snel duidelijk werd gemaakt dat hij het als zanger niet zou gaan maken. De jury had echter ongelijk, Herman zingt. En hoe. http://images.fok.nl/upload/herman. 8) |
:? ik weet niet wie het is.. foto doet het niet
|
die kerel met die puistenkop en dat brilletje :Y)
|
die zo as een achterlijke danst?
|
Citaat:
http://images.fok.nl/upload/herman.jpg |
dat is zo'n nukk0l!! (combi :p)
|
Citaat:
|
Ik heb nieuwe kleren! :P
Een vervanging voor de trui die mn moeder had laten krimpen, en een shirtje en een jasje :) Ik word blij van kleren kopen 8{ :yes: |
ik ga dr alweer vandoor. t zal wel rustig worden vanavond ;)
veel plezier toegewenst aan de thuisblijvers!!:wave: |
Citaat:
Enne.. 'kdacht/'kdenk dat Jeanie pas 10februari (of later als ze langer blijft wegens dat ze week terug in Nederland is geweest) terugkwam... |
`goeie morgen
werd vandaag om 12 uur uit me bed wakker gebeld heel erg fijn had nog lang kunnen doorslapen |
Wilden me vriendje en ik naar The Last Samurai, werd gedraaid in zaal 2, gingen we zaal 1 in :d
We dachten al dat het zo lang duurde voordat die film begon en dat iedereen ook zo laat binnenkwam :d LOL Gingen we Shoef Shoef Habibi kijken, isch leeeeuke film :p Noem twee verschillen tussen E.T. en een marokkaan ? E.T. heeft een eigen fiets E.T. wil terug naar waar hij vandaan kwam :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.