![]() |
repli-kate
wel grappige film als je niks te doen hebt |
Signs
Geen briljantje, wel ok en vooral spannend :o |
Citaat:
|
Fahrenheit 9/11 eindelijk gezien
Mm je wordt wel echt doodgegooid met 'kijk die Bush eens slecht en dom zijn' waardoor het allemaal beetje lastig wordt om op waarde te schatten.. Maar evengoed toch wel interessant |
What a girl wants
& I-Spy |
SWAT op dvd
|
The butterfly effect
|
Gothica met men vriendin voor de helft...
toen namen de hormonen het over en de film was gedaan:d |
Seven
Ocean's Eleven Meet Joe Black (Alledrie met Brad Pitt :love: :9) Team Spirit II |
Final Destination II
Whaha wat een kut film, maar hoe prachtig ging iedereen dood |
"Super Size Me"
http://www.bioscoop.nl/media/images/..._851266126.jpg sick dat Mcdonalds voedsel :kots: goeie docu :thumbsup: |
daar heb ik van gehoord ja, goed dat ze zoiets maken 8-)
of het effect heeft betwijfel ik echter. maar ja. voor mij geldt runaway bride, kutfilm lock stock n 2 smoking barrels, maja was niet de 1e keer. |
Gister: Planet of The Apes.. ik vond het best wel een kutfilm..
Vandaag: Freaky Friday... (CHAD MICHAEL MURRAY :love: ) & Vampire Clan... (DREW FULLER :love: ) |
Citaat:
|
Ohja, vanavond The Italian Job gezien
|
saving private ryan
|
Citaat:
Een redacteur van het AD heeft ook een maand alleen maar bij de Mac gegeten, maar dan gewoon afwisselend en ook regelmatig de salades gepakt.. en die is 6 kilo afgevallen... Zo'n vette hamburger is natuurlijk niet gezond en zeker niet als je het elke dag eet.. Maar het grootste probleem is niet al dat vet, maar dat het gegeten wordt als tussendoortje vaak... dat maakt het ongezonder. |
Thirteen
|
Ghost in the shell
|
Back to the future
|
in het vliegtuig:
shrek 2 13 going on 30 en de galaxy brain ofzo iets, was nogal een vage film |
Lost Highway
|
Antitrust
|
signs
ben nu who am i aan et kijken.. paar scenes in rotterdam8) |
Citaat:
ik vond die best leuk. soms beetje voorspelbaar maar leuk |
Citaat:
Maar was wel leuk :) |
euhh.. de laatste films...
hellboy hidalgo requiem for a dream magnolia lost highway |
Gisteren avond in bios: I-ROBOT, vond het een goede film.. die robot :love:
en in de nacht: The new guy :+ |
Troy :]
Immortallity.. Its yours! |
the saints of nog wat
het gaat over 2 van die kerk gasten die vinden dat al het kwaad dood moet dus schieten ze iedere badguy neer:7 |
Citaat:
|
Gisteren: The Chronicles of Riddick
Vanavond: Alien Vs. Predator |
gistere thirtheen
|
signs
|
Citaat:
|
Ben nu weer The Sixth Sense aan het kijken 8-)
|
een stukje van Jawbreaker ongeveer 45 minuten
|
Eergisteren The Nemesis Game en Save the last dance (die laatste voor de zoveelste keer :+)
|
Batman returns
|
King Arthur. Enig nadeel is het zeer onwaarschijnlijke slot aan de film, waarbij zoals in elke film eigenlijk wel weer vrijwel geen van de goede soldaten geraakt wordt door pijlen, terwijl de pijlen afgevuurd door de mannen van Arthur voortdurend doel treffen. Maargoed, het genre spreekt mij aan, dus wat dat betreft heb ik genoten :yes:
|
Shouf Shouf Habibi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rat race was gisteren op tv
echt zo'n simpele domme feelgood movie, maar wel leuk! |
Citaat:
|
Swimfan
|
Strax keuze maken tussen: Gothika, Catch me if you can, The Girl next door (Elisha :9~), Love is a many stupid thing en My best friends wife ...
|
Freaky Friday.
Vind m niet zo geweldig. Af en toe wel grappige stukjes, maar vooral erg cliche en voorspelbaar. Heb Jamie Lee Curtis meerdere malen veel sterker gezien. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.