![]() |
Citaat:
maar mij oor voelt toch vrij zacht en beweegbaar en soepel aan, dus ik dacht... fout dus? |
Citaat:
ik denk dat sommige mensen daar ook misschien de fout in gaan, dat ze denken dat het geen kwaad kan daar te laten schieten omdat het zacht aanvoelt, en toch loop je het risico een zeer onsmakelijk oor ervan te krijgen.. |
Citaat:
dankje voor de waarschuwing... |
pak gewoon een naald, een stukje kurk of hout tandjes op mekaar mooi plekje uitzoeken en GRRRTSJAK, zo, heb jij je piercing:)
|
*slik*
ik spaar wel ffjes hoor! |
Citaat:
|
25 april is de grote dag!
dan komt m'n tat :$ |
Citaat:
|
Citaat:
toen had ik zoiets van omg dus het gaat echt gebeuren :D vind het wel vet, en hij wordt echt moooi man. |
Citaat:
ik vind het helemaal spannend voor je gek, ook al heb ik het ontwerp niet gezien, zoals je het omschreef klonk het echt heel mooi :yes: |
joehoe hey biff biff, waneer word die nou gezet hey hey hey, ik begin ongeduldig te worden, IK WILLEM ZIEHIEN! :p
|
Citaat:
als je wilt mag je bij de meeting m'n tat én tepelpiercing zien ;) |
deal, you show me yours, ill show u mine, owja 25 april tongpiercing :)
|
Citaat:
super! dan wil ik wel met je lebberen. ik heb ervaren dat jongens zonder tongpiercing alleen maar op mijn tongpiercing letten en dat voelt dus echt niet fijn tijdens het zoenen :rolleyes: terwijl jongens die zelf een tongpiercing hebben juist supergoed zoenen :Y) |
oja ik ga m'n smiley eruit halen.. ben hem weer ff zat. krijg m'n ringetje alleen niet los omg :+ |:(
|
Citaat:
Mag ik ook je tepelpiercing zien? :$ |
Citaat:
en alleen als jij ook iets te showen hebt :d |
heb ik gehoord dat gaatje vanboven in je oor dus toch een gewone oorbel is! vriendin heeft er een, en heeft die kei goedkoop laten schieten als gewone oorbel... :)
|
Citaat:
|
Ik heb vorig jaar juli ofzo twee piercings bovenin mijn oor laten zetten. Dat heb ik gewoon bij de juwelier gedaan. ( 2stuks 7.50 )
En ook al heb ik er in het begin wel last van gehad, ik heb er geen spijt van :) Maar het is natuurlijk verschillend per persoon. De een kan er beter tegen dan de ander. |
Citaat:
@jamiel; als jij ze hebt laten schieten (met luchtdruk dan vooral) dan mag jij dat ook gaan doen ;) |
Citaat:
&blij dat m'n smiley er weer uit is eigenlijk. :thumbsup: |
1 Bijlage(en)
daaaar is die weer.
super deze keer, en hij zit nog lekker ook! en hij zoent ws ook erg goed 8-) |
Citaat:
eerst zien dan geloven8-) |
Citaat:
|
lees je pm is muts.;)
|
koest jongens :Y)
|
ik wil ook een labretje :{
|
als ik het huis uit ben neem ik een horizontale wenkbrauwpiercing :9
|
Citaat:
Of spaar je ze? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat ik m'n tunnels weer 'dicht' laat groeien tot 8 mm....... maar weet nog niet zeker. |
Nog 4 dagen.. nouja 3 want vandaag telt niet mee :) dan is the big day,. niet waar?
Ben benieuwd! :D |
Citaat:
maandagavond om 18.30 uur :7 |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
willen jullie (vooral lau en anne plz geen sarcastische reacties :p) ff je mening geven?
heb ff heel lelijk zitten knippen en plakken :$ maar ik wil weten wat jullie het leukst vinden staan, en hoe ik mijn neuspiercing icm een evt lippiercing zou moeten doen; ringetje, knopje of helemaal eruit: vertical labret |
1 Bijlage(en)
of lip midden
(heel lelijk geplakt ik weet het) |
1 Bijlage(en)
lip zij..
|
1 Bijlage(en)
of een labret. ikzelf denk óf een verticale labret of een ringetje aan de zijkant.
meningen graag! |
Eerste en laatste !! :love:
Mooie ogen heb je btw :) |
Citaat:
ik vind zelf de eerste denkik <3 en dan neuspiercing eruit? |
doe maar wat je niet laten kunt :), maar 1 ding staat vast biffy is hot.
och gister liet een vriend van me een oorbel schieten, ikk ijken en t begon meteen te branden, zal ik er ook 1 bij nemen zal ik zal ik zal ik, nee ff wachten tot maandag en dan een tongpiercing lijkt me beter :) maar toch, t jeukt wel.:d |
Citaat:
welke vind je de leukste? ik ga sowieso voor vertical labret of zijkant ringetje denkik |
1 Bijlage(en)
die eventuele lip zijkant dan wel met kleiner ringetje bijv. zo:
|
vertical labret:yes:
en neuspiercing gewoon laten zitten. |
vind die 1e het mooiste. dat ene knopje op je kin zelf vind ik niet zo maar die 1e is opzich wel mooi met die 2 knopjes. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.